quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:59 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik heb er bij mijn ex eens een vinger ingestopt uit geilheid, met standje 69. Daarop kwamen de legendarische woorden: "dat vind ik niet romantisch".![]()
"dat vind ik niet romantisch"
Ik heb er bij mijn ex eens een vinger ingestopt uit geilheid, met standje 69. Daarop kwamen de legendarische woorden: "dat vind ik niet romantisch".![]()
OMFGquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:59 schreef Schijtgeit het volgende:
dat valt nog mee.. de mijne vloog de lucht in, draaide zich om, en riep: "Waarom deed je dat?!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:59 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik zou het bij de mijne niet durven... of ik krijg ook een vinger in mijn kont... of ze wurgt me...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat valt nog mee.. de mijne vloog de lucht in, draaide zich om, en riep: "Waarom deed je dat?!!"
maar ze vond het wel lekker zei ze
ik zou dan toch voor dat 2e kiezenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:40 schreef Bravo_Johnny het volgende:
[..]
Ik zou het bij de mijne niet durven... of ik krijg ook een vinger in mijn kont... of ze wurgt me...
Niet iedereen maar veel mensen welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:15 schreef Leonilein het volgende:
En ik maar denken dat de rest van de wereld ook zo'n fan was van dat soort spelletjes... :S
mss heeftie het nog een keer geprobeerd, en geeft dat wel antwoord op je vraagquote:Op woensdag 18 juli 2007 07:48 schreef Keksi het volgende:
Ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe de TS het heeft... al een tijdje hier niet meer gezien.
Ging het maar zo makkelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef devvertje het volgende:
Nadat m'n vriendin gister de televisie uit zapte (was geen reet op de buis), begon ze me een beetje op te geilen (ze was zelf al enorm geil de hele tijd), ..toen op een gegeven moment lekker te wippen
maar toen flapte ie er uit![]()
En toen wou ik hem er weer in stoppen, maar ik was iets wat te wild en schoot ie in het verkeerde gaatje, me vriendin gelijk gillen - woest liep ze de kamer uit, -klap- met die deur
Heb haar m'n excusses nu al 2 keer aangeboden, mja ze is nog steeds boos.. en ik ga echt niet op m'n knieen fzo om te zeggen dat het me echt zo verschikkelijk spijt, imho - kan gebeuren toch?
Is die reactie normaal van haar? ..dat ze nu niets/amper meer wat zegt?![]()
Er wordt bedoeld dat het niet zo makkelijk is om vergeven te worden, door even je excuses aan te bieden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:22 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Ik zeg het hij zal een potloodje hebben![]()
Tja ieder zijn bedenking bij z'n summiere postquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:13 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Er wordt bedoeld dat het niet zo makkelijk is om vergeven te worden, door even je excuses aan te bieden.
Yeah right. Droog in der hol en heel rustig zegt ze na verloop van tijd: "je zit in mijn ster". Tuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:35 schreef SjaakKnaak het volgende:
Heb ik ook eens gehad, had het niet in de gate in het begin totdat ze zei, even ander gaatje proberen? toen pas had ik in de gate dat ie al steeds vanaf t begin in dr aars zat, was in de auto dus beetje krap ook huhu
met een busje wd40 kom je een heel eindquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:41 schreef katerwater het volgende:
Stomme vraag misschien, maar hoe hard exact moet je duwen om hem in haar kontgaatje te wurmen?
Zo perongeluk kan dat toch niet gebeuren?
En dat heb je toevallig bij elke keer als je gaan neuken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met een busje wd40 kom je een heel eind
Als ze geen anaal sletje is met een stevig uitgebaggerde ster, redelijk hard duwen en hij moet lekker stijf zijn ook anders duw je maar tegen een muurquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:41 schreef katerwater het volgende:
Stomme vraag misschien, maar hoe hard exact moet je duwen om hem in haar kontgaatje te wurmen?
Zo perongeluk kan dat toch niet gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |