abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51522977
wat is da SPOILER altijd?? ik snap er niks van?
pi_51523147
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:06 schreef lord_sylus het volgende:
wat is da SPOILER altijd?? ik snap er niks van?
Toch een wonder dan dat je hem met zo'n IQ steeds in het goeie gaatje mikt.

Trek je cursor eens over de spoiler heen, net zoals je bijvoorbeeld in Word een stuk tekst selecteert.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_51523209
whahaha kk vet dat heb ik ook welleens gehad!
pi_51523258
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:12 schreef Silven het volgende:
dan heb je een dunne!
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 15:14:54 #105
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51523312
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:12 schreef Silven het volgende:
Bleef zij ook zo boos?
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_51523365
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:11 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Toch een wonder dan dat je hem met zo'n IQ steeds in het goeie gaatje mikt.

Trek je cursor eens over de spoiler heen, net zoals je bijvoorbeeld in Word een stuk tekst selecteert.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank u

en voor dat IQ grapje

Dank u
pi_51533646
Jij hebt dan ook geen lul, zoutig
  maandag 16 juli 2007 @ 21:01:11 #108
37769 erodome
Zweefteef
pi_51535177
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Scherp. Zou best een logisch misverstand kunnen zijn dat zij denkt dat het expres was. Maar hoe kan je vertrouwen geschonden worden door iets wat niet expres is gedaan?
Vertrouwen heb je toch in iemands doen en laten waar diegene zich van bewust is?
Je zou ze de kost moeten geven die dingen onder het mom perongelijk doen om toch hun zin te krijgen...
Vrouwen die zwanger zijn omdat ze "perongelijk" de pil vergeten zijn, mannen die zomaar "perongelijk" in je kont zitten...

Ik zeg niet dat de ts dat heeft gedaan, dingen die misgaan kunnen altijd gebeuren, is even snert, maar moet je je overheen zetten, maar er zijn zat mensen die dat wel doen, wat iemand het idee kan laten hebben dat iets niet zo perongelijk was als dat het wel was, zeker als bv anaal een discussiepunt was, iets waar al een beetje op gepushed werd.

Maar even verder lezen nu om te zien of er wat in dit idee zit
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 16 juli 2007 @ 21:05:10 #109
37769 erodome
Zweefteef
pi_51535346
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:23 schreef lord_sylus het volgende:
tis ook nog maar zaterdag gebeurt he... geef ze een paar dagen voor haar kont terug op de juiste afmetingen komt en..... dan zal ze weer kunnen lachen...
Sluit ik me bij aan...

Ik heb best een moeilijke start gehad met anaal vroeger en weet nog erg goed hoeveel napijn je ervan kan hebben.
Als je de volgende dag naar de wc gaat voor een grote boodschap en er zit wat bloed bij dan wordt je niet vrolijker zeg maar, zeker aangezien dat ook weer pijn doet, niet zo gruwelijk als er onverwacht instoten is, maar toch, leuk blijft anders...

In de wat naardere gevallen(en dit noem ik zo op het oog toch wel een erg naar geval) kan dat toch wel een paar dagen aanhouden, je hebt er niet continu last van, maar vaak genoeg om je aandacht erop te houden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_51535625
quote:
Op zondag 15 juli 2007 21:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom zijn bullshittopics als deze toch zo lang open?
  maandag 16 juli 2007 @ 23:28:07 #111
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_51541527
ook overkomen, gelijk klaargekomen, vond het wel feest
koekje erbij?
pi_51542108
Toch is het vervelender als hij eruit floept als de vrouw bovenop zit en als ze terug komt dat hij dan tussen vagina en anus terecht komt...
AU!
Hajeto!
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 23:52:01 #113
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51542479
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:01 schreef erodome het volgende:

[..]
mannen die zomaar "perongelijk" in je kont zitten...
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef koekiemonster het volgende:
ook overkomen, gelijk klaargekomen, vond het wel feest
Verdacht...
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  dinsdag 17 juli 2007 @ 00:02:23 #114
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_51542888
koekje erbij?
pi_51543928
quote:
voordat ik het door had, was het te laat - laat ik het zo zeggen
voortaan beter vastbinden, kan ze ook niet weglopen.

(nee hoor grapje, zou maar wel op je knietjes gaan en je excuses aan bieden...)
pi_51544889
Heb je ooit eens anale seks voorgesteld waarop zij nee zei? Dan is het weer een totaal ander verhaal .
x -- me Gustas tú
pi_51544929
als je mijn vriend was en je deed zoiets dan had ik meteen mijn bezemsteel gepakt en die flink door je aars geragt..
ja kom ff!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51545687
Pff foutje kan toch.. Snap niet dat iedereen bullshit roept. Tis mij ook wel eens gebeurd dat een man misprikte. Als je m tussentijds er uit haalt om zo met een aanloopje ineens dr in te raggen ( ) kan dat makkelijk gebeuren. Zeker in het donker en op een waterbed, enzo.

En die man wilde geen anale seks met me dus ik denk niet dat het een per-ongeluk-expres actie was. Tuurlijk zit ie er dan niet ineens tot de wortel in. Ik denk dat ie er helemaal niet in is geweest. Waarschijnlijk duwde hij er gewoon hard tegen aan, als ze niet compleet anaal uitgewoond is doet dat al pijn zat. Wat hij voelde qua "stukje er in" waren haar in paniek samenknijpende billen

Oh en ik was niet boos, alleen maar verdrietig nee kan gebeuren, je wordt boos van de pijn, maar om het de man kwalijk te nemen... dan ben je wel een zeikmuts hoor. Je merkt toch dat het per ongeluk is. Anders zit ie dr eerst al zo zogenaamd subtiel tegenaan te hengelen voor ie 'uitschiet'.
pi_51547396
das echt ziek, ik vind dat je gebannt moet worden...
baf me gaarne (kebab)
(KEBAB!!!!) kaktus
pi_51549706
quote:
Op maandag 16 juli 2007 15:13 schreef rival het volgende:

[..]

dan heb je een dunne!
nee, ik zou zeggen probeer het eens. als je lang genoeg (ZONDER CONDOOM NATUURLIJK) in die kut zit te raggen is je lul zo nat en glad, die glijd er echt wel in hoor mits goed aan het stoten bent.
pi_51549891
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:01 schreef Silven het volgende:

[..]

nee, ik zou zeggen probeer het eens. als je lang genoeg (ZONDER CONDOOM NATUURLIJK) in die kut zit te raggen is je lul zo nat en glad, die glijd er echt wel in hoor mits goed aan het stoten bent.
Ok maar dan doe je het ni 'per ongeluk!'
pi_51549930
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 10:10 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Ok maar dan doe je het ni 'per ongeluk!'
dus dan doe je hetzelfde als wanneer het per ongeluk gaat maar dan kan het expres ineens wel?
je maakt dezelfde beweging... gaat om dezelfde natheid en gladheid!

het enige verschil is de ene keer prik je hem er per ongeluk in en de andere keer bewust!

pi_51555582
Zoals mijn vriendin in het begin van onze anale faze eens zei.... het voelt als een puist die nazindert na het nijpen, maar dan voor enkele dagen lang....
pi_51559429
Nou dat wordt voorlopig geen anale sex voor jou maar ik vind het dom dat zij er zo stom over doet... Gewoon even keiharde goedmaak sex hebben, dan is het weer klaar
pi_51561686
Ik heb er bij mijn ex eens een vinger ingestopt uit geilheid, met standje 69. Daarop kwamen de legendarische woorden: "dat vind ik niet romantisch".
Don't judge a duck by its brother
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')