Toch een wonder dan dat je hem met zo'n IQ steeds in het goeie gaatje mikt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:06 schreef lord_sylus het volgende:
wat is da SPOILER altijd?? ik snap er niks van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twee violen en een trommel en een fluit
dan heb je een dunne!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:12 schreef Silven het volgende:
whahaha kk vet dat heb ik ook welleens gehad!![]()
Bleef zij ook zo boos?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:12 schreef Silven het volgende:
whahaha kk vet dat heb ik ook welleens gehad!![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:11 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Toch een wonder dan dat je hem met zo'n IQ steeds in het goeie gaatje mikt.
Trek je cursor eens over de spoiler heen, net zoals je bijvoorbeeld in Word een stuk tekst selecteert.Dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en voor dat IQ grapje
Dank u
Je zou ze de kost moeten geven die dingen onder het mom perongelijk doen om toch hun zin te krijgen...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Scherp. Zou best een logisch misverstand kunnen zijn dat zij denkt dat het expres was. Maar hoe kan je vertrouwen geschonden worden door iets wat niet expres is gedaan?
Vertrouwen heb je toch in iemands doen en laten waar diegene zich van bewust is?
Sluit ik me bij aan...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:23 schreef lord_sylus het volgende:
tis ook nog maar zaterdag gebeurt he... geef ze een paar dagen voor haar kont terug op de juiste afmetingen komt en..... dan zal ze weer kunnen lachen...
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom zijn bullshittopics als deze toch zo lang open?
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:01 schreef erodome het volgende:
[..]
mannen die zomaar "perongelijk" in je kont zitten...
Verdacht...quote:Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef koekiemonster het volgende:
ook overkomen, gelijk klaargekomen, vond het wel feest
voortaan beter vastbinden, kan ze ook niet weglopen.quote:voordat ik het door had, was het te laat - laat ik het zo zeggen
nee, ik zou zeggen probeer het eens. als je lang genoeg (ZONDER CONDOOM NATUURLIJK) in die kut zit te raggen is je lul zo nat en glad, die glijd er echt wel in hoor mits goed aan het stoten bent.quote:
Ok maar dan doe je het ni 'per ongeluk!'quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:01 schreef Silven het volgende:
[..]
nee, ik zou zeggen probeer het eens. als je lang genoeg (ZONDER CONDOOM NATUURLIJK) in die kut zit te raggen is je lul zo nat en glad, die glijd er echt wel in hoor mits goed aan het stoten bent.![]()
dus dan doe je hetzelfde als wanneer het per ongeluk gaat maar dan kan het expres ineens wel?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:10 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Ok maar dan doe je het ni 'per ongeluk!'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |