abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2007 @ 22:26:58 #76
37769 erodome
Zweefteef
pi_51503711
Ts, heb je het bv pasgeleden over anale seks als optie gehad, dat je dat graag wilde en waarop je een nee hebt gekregen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_51503747
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef devvertje het volgende:
En toen wou ik hem er weer in stoppen, maar ik was iets wat te wild en schoot ie in het verkeerde gaatje
Auw!!!
Misschien is ze boos omdat ze ervan schrok...maar als je je excuses hebt aangeboden dan moet het toch goed zijn. Je hebt het toch niet expres gedaan?
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_51503869
ooit wel eens een lul in een keer doorgestoken gekrege? ik snap best dat je er pissig om wordt. dat doet echt heel zeer.

de reactie er verder gaat natuurlijk ook wel weer wat ver.
maar pijnlijk is het zeker. voor degene die het zich niet kan voorstellen adviseer ik eens een dildo in de reet te steken, werkt dat in 1 x zonder glijmiddel,
*than you're either not a virgin, or you shit too much*
r.e.d.h.e.a.d.
ready, erotic, desirable, horny, excellent, attractive, damn good
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 10:17:09 #79
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51513990
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef erodome het volgende:
Ts, heb je het bv pasgeleden over anale seks als optie gehad, dat je dat graag wilde en waarop je een nee hebt gekregen?
Scherp. Zou best een logisch misverstand kunnen zijn dat zij denkt dat het expres was. Maar hoe kan je vertrouwen geschonden worden door iets wat niet expres is gedaan?
Vertrouwen heb je toch in iemands doen en laten waar diegene zich van bewust is?
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_51515444
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:

Ik denk toch dat je dan in de minderheid bent. Het gebeurt niet zo vaak maar eens in de zo veel keer akn het wel voorkomen hoor.
Eens in de zoveel keer ook nog... Misschien als je een heel dun pikkie hebt of echt een enorm lomp figuur bent, maar verder: nee.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 11:16:36 #81
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51515653
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Eens in de zoveel keer ook nog... Misschien als je een heel dun pikkie hebt of echt een enorm lomp figuur bent, maar verder: nee.
Nee niet helemaal erin. Maar zoals je in het verhaal van de TS kan lezen, en ook onder meerdere posts hier komt het wel vaker voor. Dat betekent niet dat het bij iedereen moet gebeuren. Maar een foutje kan gebeuren.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
  maandag 16 juli 2007 @ 11:18:43 #82
185828 KarlNoten
Mij krijg je niet klein !
pi_51515712
Ach wat maakt het uit denk ik dan...

Als jij dan volgende keer ook maar niet zeurt als ze met 'r poepert op je mond gaat zitten ipv met 'r vagina, toch ?
Genieten van de kleine dingen in het leven.
pi_51516618
Verkeerde gaatje ik dacht dat dat een flauw excuus was voor mensen die anaal willen doen en hun vriendin wil dat niet

Ik moet zeggen, wij doen anaal maar heb hem er altijd (wild of niet) in het juiste gaatje gekregen.... soms was de "poepertje" de juiste gaatje dus maakt ni veel uit

verkeerde gaatje "jah right"

Dat ze nog boos is... ja...ze veegt waarschijnlijk vandaag nog steeds bloed af als ze moet gaan kakken, ik bedoel eerst keer zonder glijmiddel en zonder waarschuwing no fun at all

En er zomaar in floepen? wat heb jij een Potloodje ik moet redelijk hard duwen om daar te penitreren, maakt ni uit hoe relax ze is.... of hoeveel vocht we al hebben toegevoegd.

Een ding is zeker, als je nooit van vriendin verandert zal je nooit meer anaal doen..... want nu zal ze dat nooit willen doen, met eendert wie, je hebt haar anaal sexleven voor de rest van haar leven verpest
pi_51516982
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:25 schreef erodome het volgende:

Ik denk eerlijk gezegd dat schaamte er minder mee te maken heeft, het heeft gewoon pijn gedaan, vertrouwen is blijkbaar geschonden, misschien heeft ze het idee gehad dat je gewoon geprobeert hebt zonder overleg of het wilde lukken.
Dit was ook hetgeen dat ik gelijk dacht toen ik je verhaal las. Jullie hebben nog maar 5 maanden en voor een heleboel mensen is anale sex iets wat no-go is of wat je alleen doet in een hele intieme sfeer. Hebben jullie het hier ooit wel over gehad? Misschien vindt zij anale sex sowieso niets, dan heb je dat toch te respecteren. Je zou altijd nog samen da't 'gebied' kunnen ontdekken, op haar tempo. Of je gaat op zoek naar een andere vriendin...

Volgens mij is het best een groot iets wat je echt met haar moet bespreken. Als je haar vertrouwen geschonden hebt kan dat voor een volgende keer sex zelfs belemmerend gaan werken of tussen jullie in blijven staan. Terwijl als je dit goed uitpraat je 'andere' sex misschien juist bespreekbaar kan maken.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 11:59:44 #85
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51517002
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef lord_sylus het volgende:
En er zomaar in floepen? wat heb jij een Potloodje ik moet redelijk hard duwen om daar te penitreren, maakt ni uit hoe relax ze is.... of hoeveel vocht we al hebben toegevoegd.
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef devvertje het volgende:
Hij zat er echt niet helemaal in fzo, maar een klein stukje
pi_51517056
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:59 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

[..]
Bij mij als de hoofdje erin zit volgt de rest zonder probleem.... maar om die eikel erin te krijgen? daar is wa moeite en kennis voor nodig zenne
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 12:11:21 #87
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51517297
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:02 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Bij mij als de hoofdje erin zit volgt de rest zonder probleem.... maar om die eikel erin te krijgen? daar is wa moeite en kennis voor nodig zenne
Ik weet niet precies wat de TS met een beetje bedoelt en hoe hard hij aan het stoten weas toen het fout ging.
pi_51517318
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:11 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ik weet niet precies wat de TS met een beetje bedoelt en hoe hard hij aan het stoten weas toen het fout ging.
hoe dan ook zal niet prettig geweest zijn.. en zal nu nog niet prettig aanvoelen!
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 12:19:14 #89
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51517571
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:12 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

hoe dan ook zal niet prettig geweest zijn.. en zal nu nog niet prettig aanvoelen!
Dat geloof ik best. Ik heb al een hekel aan thermometers. Maar toch blijf ik erbij dat als het een ongeluk was TS z'n vriendin niet boos op hem moet blijven.
pi_51517719
tis ook nog maar zaterdag gebeurt he... geef ze een paar dagen voor haar kont terug op de juiste afmetingen komt en..... dan zal ze weer kunnen lachen...
pi_51519409
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:16 schreef pc-fr34k het volgende:

Nee niet helemaal erin. Maar zoals je in het verhaal van de TS kan lezen, en ook onder meerdere posts hier komt het wel vaker voor. Dat betekent niet dat het bij iedereen moet gebeuren. Maar een foutje kan gebeuren.
Dat het voorkomt... tuurlijk. Maar eens in de zoveel keer? Dat is wat al te dol.
pi_51519603
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Hehe moet je gelijk geven
pi_51519636
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Hehe moet je gelijk geven
en toch hebben jullie ongelijk!

jullie weten simpelweg niet wat tekeer gaan is
pi_51520015
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:19 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Dat geloof ik best. Ik heb al een hekel aan thermometers. Maar toch blijf ik erbij dat als het een ongeluk was TS z'n vriendin niet boos op hem moet blijven.
Mee eensch.

Daarbij verhaalt de OP erover hoe botergeil ze al was.
Het is me ook 1 of 2 keer in mijn leven overkomen dat hij in het enthousiasme ineens het verkeerde gaatje in schoot. Maar als zo'n meid niet zo druipend geil is dat alles glibberig is daar in die kloof met twee grotten tussen de benen schiet ie nooit per ongeluk het verkeerde gaatje in.

Niet anders dan al het andere in het leven dus, waar twee kijven hebben twee schuld.

Maar au, dat het verschrikkelijk pijn zal doen, dat lijkt me buiten kijf.

Arme meid, arme TS...
twee violen en een trommel en een fluit
pi_51520117
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef rival het volgende:

[..]

en toch hebben jullie ongelijk!

Ik weet dat als ik in de vagina van mijn vriendin aan het tekeer gaan ben en ik "val" er even uit ik even snel er terug in ben en dan niet eerst ff moet gaan voelen of ik goed zit.... er zit misschien niet veel tussen de 2 gaatjes maar komaan seg als je zo goed ni kunt mikken met uw spel..... ga dan bij een shietclub he!

het enige keer dat ik kan zeggen ik zat er bijna naast, was denk ik de eerste keer dat wij rechtstaand vrijde ... voor de rest... alway's in the right place at the right time!

it's not the size that matters but what you can do with it ..... zoals bijvoorbeeld tenminste in de juiste gatje steken als het erop aan komt... please
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 13:44:30 #96
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51520290
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat het voorkomt... tuurlijk. Maar eens in de zoveel keer? Dat is wat al te dol.
Misschien een verkeerde woordkeuze. Niet alsof het 1 op 10 gebeurt ofzo.
pi_51522354
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:44 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Misschien een verkeerde woordkeuze. Niet alsof het 1 op 10 gebeurt ofzo.
het is mij nu 3 keer gebeurt ofzo...
pi_51522721
quote:
Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef rival het volgende:

Dat zal het zijn ja... Ik kan nu ook een suggestie maken ten aanzien van de grootte (eigenlijk dikte), maar laat maar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_51522784
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:59 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat zal het zijn ja... Ik kan nu ook een suggestie maken ten aanzien van de grootte (eigenlijk dikte), maar laat maar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind ik niet erg
pi_51522960
ohhhhh, je moet het ook niet zonder spuugie doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')