Gelukkig ben ik hier een minuut of tien later hier langs gekomenquote:Jonge Snelheidsduivel met 220 km per uur over A4
Uitgegeven: 15 juli 2007 16:48
DEN HAAG - Een 19-jarige automobilist uit Den Haag is zijn rijbewijs kwijtgeraakt. Politieagenten in een onopvallende auto zagen vrijdagavond op de A4 ter hoogte van Leidschendam de snelheidsduivel met een snelheid van 220 kilometer per uur voorbij scheuren.
Op de snelweg geldt een maximumsnelheid van 100 kilometer per uur.
De jongen reed richting Amsterdam en kon, toen hij zijn snelheid had laten zakken tot 180 kilometer per uur, veilig aan de kant worden gezet. De politie heeft zijn rijbewijs ingenomen.
quote:
Ah, het primitieve deel van het land loopt weer achter. Het is hier alweer over en het zonnetje breekt alweer bijna door.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:54 schreef Elseetje het volgende:
Hmmmmmm, lekker, het onweer is hier begonnen
Laat me raden: alles behalve waar jij woont is primitief?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ah, het primitieve deel van het land loopt weer achter. Het is hier alweer over en het zonnetje breekt alweer bijna door.![]()
Nee, alles wat niet randstad is.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:05 schreef Elseetje het volgende:
Laat me raden: alles behalve waar jij woont is primitief?
Wat was er mis mee dan? Lekker weer en twee leuke touretappesquote:
Hier schijnt de zon ook weer volopquote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef du_ke het volgende:
Hier is nog gewoon zon. Lekker relaxed over rustige wegen naar m'n werk gereden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_per_helikopter.htmlquote:Een Franse crimineel is zaterdagavond per helikopter ontsnapt uit de gevangenis in het Zuid-Franse Grasse. Vier gemaskerde mannen hadden kort ervoor een helikopter gekaapt op de luchthaven van Cannes-Mandelieu en de piloot gedwongen koers te zetten naar het cellencomplex. De piloot werd later ongedeerd vrijgelaten, aldus Zuid-Franse media.
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:26 schreef Autodidact het volgende:
http://sport.fok.nl/tour/nieuws/39721
[..]
Huklde.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C7C7369DFCC405.htmlquote:16 Juli 2007
Amnesty: wapenboycot Myanmar faalt
Wapens die in de EU zijn geproduceerd dreigen Myanmar te bereiken, ondanks een Europese wapenboycot tegen het land. Dat zegt Amnesty International in een nieuw rapport. Myanmar is het vroegere Birma.
Volgens Amnesty staat India op het punt gevechtshelikopters te verkopen aan het militaire bewind van Myanmar. De heli's zitten vol Europese onderdelen. Raketten komen uit Frankrijk, de remsystemen zijn Italiaans en de benzinetanks Brits.
De EU stelde in 1988 een wapenboycot in omdat Myanmar de mensenrechten schendt. Amnesty wil dat de EU nu de regels voor wapenhandel met India aanpast, om zo de boycot tegen Myanmar te handhaven.
Remsystemen en benzinetanks voor gevechtshelicopters (wat toch wel een speciale tak van sport zal zijn) hoort natuurlijk onder zo'n boycot te vallen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Sinds wanneer zijn remsystemen en benzinetanks wapens?
En schroefjes? Brandstof om zo'n helicopter te laten vliegen? Stof om de pakken de maken voor de piloten? Plastic om allerlei onderdelen van te maken? Papier om bouwtekeningen van te maken?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:10 schreef du_ke het volgende:
Remsystemen en benzinetanks voor gevechtshelicopters (wat toch wel een speciale tak van sport zal zijn) hoort natuurlijk onder zo'n boycot te vallen.
Een leeg omhulsel is inderdaad geen wapen, net zoals een slagersmes gewoon een slagersmes is totdat je er iemand mee vermoord, dan is het een wapen geworden.quote:Anders is het hetzelfde als complete scudraketten leveren maar niet de explosieve kop die er op hoort. Dan is het immers geen wapen.
Militaire uniformen wat mij betreft wel. En dan niet alleen de kogelwerende vesten maar ook de kistjes. Verder zijn de zaken die je noemt niet echt vergelijkbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En schroefjes? Brandstof om zo'n helicopter te laten vliegen? Stof om de pakken de maken voor de piloten? Plastic om allerlei onderdelen van te maken? Papier om bouwtekeningen van te maken?
[..]
Een leeg stuk bedoelt om mensen mee te vermoorden is wel een wapen natuurlijk. Een niet gebruikt geweer blijft een wapen ook als je geen magazijn erbij hebt.quote:Een leeg omhulsel is inderdaad geen wapen, net zoals een slagersmes gewoon een slagersmes is totdat je er iemand mee vermoord, dan is het een wapen geworden.
Ik vraag mij gewoon af waar je zo'n grens moet trekkenen en of je die sowieso moet trekken. Als je heel ver door gaat kom je op een compleet handelsboycot uit en niet alleen een wapenboycot. Een helicopter heeft nogal wat onderdelen en materialen die ook gewoon voor vredeslievende doeleinden gebruikt kunnen worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:18 schreef du_ke het volgende:
Militaire uniformen wat mij betreft wel. En dan niet alleen de kogelwerende vesten maar ook de kistjes. Verder zijn de zaken die je noemt niet echt vergelijkbaar.
Het is hoogstens een onklaar wapen en daar kan je niets mee. Een brok ijzer kan je omsmelten tot een lege huls waar je dan weer explosieven in kan stoppen, is een brok ijzer dan ook een wapen? Of is de bedoeling van het ding belangrijk? Dus als je rakettenhulsvormen met de bedoeling dat ze het als vazen verkopen verhandelt, dan mag het wel?quote:Een leeg stuk bedoelt om mensen mee te vermoorden is wel een wapen natuurlijk. Een niet gebruikt geweer blijft een wapen ook als je geen magazijn erbij hebt.
Zal ik mezelf eruit schoppen dan? Ik heb half zo veel punten als jijquote:Op maandag 16 juli 2007 10:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
![]()
de POL-subleague is wel op plaats acht blijven steken![]()
Waarom niet? Met simpele huishoudelijke middelen kan je een bom maken. Waarom zie je dan bij het ene wapen de onderdelen wel als wapen, maar bij het andere wapen het nog gewoon als huishoudelijke middelen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Militaire uniformen wat mij betreft wel. En dan niet alleen de kogelwerende vesten maar ook de kistjes. Verder zijn de zaken die je noemt niet echt vergelijkbaar.
Nogmaals, onderdelen als brandstoftanks voor gevechthelikopters zijn nogal specifiek. Daar is niet zoveel grijs aan.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik vraag mij gewoon af waar je zo'n grens moet trekkenen en of je die sowieso moet trekken. Als je heel ver door gaat kom je op een compleet handelsboycot uit en niet alleen een wapenboycot. Een helicopter heeft nogal wat onderdelen en materialen die ook gewoon voor vredeslievende doeleinden gebruikt kunnen worden.
Het is gewoon nogal een grijs gebied.
[..]
Je kan er zeer envoudig een klaar wapen mee maken.quote:Het is hoogstens een onklaar wapen en daar kan je niets mee.
Die verhandelen met een land waar de EU een wapenboycot tegen heeft lopen moet je inderdaad maar niet doenquote:Een brok ijzer kan je omsmelten tot een lege huls waar je dan weer explosieven in kan stoppen, is een brok ijzer dan ook een wapen? Of is de bedoeling van het ding belangrijk? Dus als je rakettenhulsvormen met de bedoeling dat ze het als vazen verkopen verhandelt, dan mag het wel?
Birma zal z'n soldaten niet met slagersmessen willen uitrusten voor hun werk. Wel met gevechtshelikoptersquote:Op maandag 16 juli 2007 11:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Waarom niet? Met simpele huishoudelijke middelen kan je een bom maken. Waarom zie je dan bij het ene wapen de onderdelen wel als wapen, maar bij het andere wapen het nog gewoon als huishoudelijke middelen.
Dat is inderdaad vrij specifiek. Maar dat moet wel vastgemaakt worden natuurlijk, dus schroefjes verhandelen ook maar niet?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:38 schreef du_ke het volgende:
Nogmaals, onderdelen als brandstoftanks voor gevechthelikopters zijn nogal specifiek. Daar is niet zoveel grijs aan.
Dat kan je van bijna alles. Jij en ik kunnen van spullen in de keukenkastjes hele nare dingen maken als we dat zouden willen.quote:Je kan er zeer envoudig een klaar wapen mee maken.
En een brok ijzer waar dan weer omhulsels van gegoten kunnen worden?quote:Die verhandelen met een land waar de EU een wapenboycot tegen heeft lopen moet je inderdaad maar niet doen![]()
Nee want gewone schroefjes zijn van een geheel andere orde. Maar speciale bevestigingsmaterialen die specifiek daarvoor gebruikt worden mag je mij inderdaad ook best boycotten.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij specifiek. Maar dat moet wel vastgemaakt worden natuurlijk, dus schroefjes verhandelen ook maar niet?
[..]
Niet op de schaal dat een vijandig regime er iets aan heeft. Het gaat hier om vrij speicifieke high-tech zaken waar een boycot dus gewoon zin heeft.quote:Dat kan je van bijna alles. Jij en ik kunnen van spullen in de keukenkastjes hele nare dingen maken als we dat zouden willen.
[..]
Geen probleem.quote:En een brok ijzer waar dan weer omhulsels van gegoten kunnen worden?
Dit is een eerste stap naar de complete invoering van de Sharia in Nederlandquote:Op maandag 16 juli 2007 11:56 schreef Fastmatti het volgende:
Wat een bekrompen geesten reageren er weer in bepaalde topics![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit is een eerste stap naar de complete invoering van de Sharia in Nederland.
Kaalgeschoren op een platte kar door het dorp voeren van ongetrouwd bezwangerde meisjesquote:
we zijn nog niet eens op de helftquote:Op maandag 16 juli 2007 11:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zal ik mezelf eruit schoppen dan? Ik heb half zo veel punten als jij
Meiden die niet kunnen pijpen.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef Elseetje het volgende:
Ik zoek een leuk topic om in te reageren, maar kan niks vinden
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef Elseetje het volgende:
Ik zoek een leuk topic om in te reageren, maar kan niks vinden
Voor jou ook eentje dan: Dronken Avonturen IIIquote:Op maandag 16 juli 2007 13:03 schreef Fastmatti het volgende:
* Elseetje wil ook civvenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Monidique het volgende:
Kan gaan Civven...
Wel een bizar gebouw.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:20 schreef zakjapannertje het volgende:
[[url=http://farm1.static.flickr.com/196/489512467_02ffcdc83d_o.jpg]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |