Dronken Avonturenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:12 schreef Beach het volgende:
Tja ik denk ook altijd na zoiets 'ik drink niet meer'.
Maar let maar op die vriend gaat na een week echt wel weer drinken hoor.![]()
stoerquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:23 schreef Stiletto het volgende:
gisteren aardig wat gedronken,, dus ik fiets zo.. of probeer het.. lig ik daar ineens met mn hoofd op de stoep.. merk het nu nog wel :S , en vorige week sloot ingerend omdat ik zo bezopen was..
Jongen die drie meisjes doodreed had teveel gedronkenquote:De 19-jarige jongen die op 3 juni in Zuidbroek een zeer ernstig eenzijdig ongeluk veroorzaakte waarbij drie pubermeisjes de dood vonden, had twee keer zoveel gedronken als is toegestaan (0,44 promille). Dat blijkt uit een rapport van het Nederlands Forensisch Instituut, zo meldde RTV Noord gisteren.
De knaap uit Slochteren knalde van de zomer in het Groningse Zuidbroek frontaal tegen een boom. Ooggetuigen bij een supermarkt in het dorp zagen de jongen voor het ongeluk met hoge snelheid langsrijden. De doden waren een tweeling uit Noordbroek en een meisje uit Zuidbroek (allen 13 jaar) die bij de jongen in de auto zaten. De bestuurder zelf raakte samen met een andere inzittende, een 12-jarig meisje, zwaar gewond.
0.2 voor beginnende gebruikersquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:11 schreef Autoreply het volgende:
Maximale toegestane promillage is toch 0.5(Of is het tegenwoordig 0.2 voor klein rijbewijs?)
Ben je mooi vanaf gekomen danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:33 schreef WesHell het volgende:
Mooie tijd geleden... Maar toch ik typ het even blijft me altijd nog bij.
Zeker 4 jaar geleden, op een vrijdag avond naar een ander dorp om bij maten van een maat van mij te gaan bier drinken. Dus na veel's te veel bier op hebben gezopen moesten we maar huiswaarts gaan. Lekker op de fiets, lampjes aan. Recht fietsen was er niet bij maargoed. Dus ik fiets daar lekker met mijn maat over de rotonde heen en daar wat rondjes op fietsen. Hartsikke leuk natuurlijk maar er kwam een auto aan en ik was zo verstandig om van de weg af te gaan en het fietspad te gaan volgen richting huis. Dus ik fiets met mijn maat op het fietspad en kijk naar rechts en FUCK!! Een politie auto, met richtingaanwijzer richting ons (om van de weg af te gaan). Dus wij vloekend omdraaien dronken natuurlijk en richting weilanden en de kleine fietspadjes te gaan volgen om bij hun weg te komen. Op een gegeven moment moesten we zo hard lachen dat snel fietsen er niet meer bij was. Maar we bleven doorgaan en ze hadden ons nog steeds niet. En toen werd het blauw om ons heen. Ze hadden de zwaailampen al aan. Toen wisten we wel dat het geen kindergrap meer was en probeerden we het weiland in te vluchten. Ik als een idioot het weiland in maar ik viel omdat ik een groot gat stapte. Mijn maat was inmiddels door gefietst en was mij niet gevolgd wat ik wel dacht. Dus de grote stoere politie man had mij te pakken. En sloeg mij in de handboeien en drukte me als een zware crimineel in de politiewagen. En daar zat ik alleen. Te denken hoeveel geld dit mij nu weer ging kosten. 5 a 10 minuten later gaat de andere deur open en word mijn maat er in gegooid met handboeien om. Dus we gingen richting politie kantoortje.. En werden we fucking hell wel een half uur in een cell geflikkert.. Dus na dat half uur komt oom agent aanlopen en neemt ons mee naar zo'n kantoor achtig iets met 2 stoelen en een computer. En begon hij de punten op te noemen waar we voor aangehouden werden.
3 keer negeren van stop teken.
2 keer niet volgen van fietspad :s
Fietsen onder invloed van alcohol.
Dus we zaten daar echt maar te tellen in onze hoofden van klote dit gaat een vermogen kosten..
Maar opzich viel het mee want de agent stelde ons voor om ons gewoon een bekeuring te geven van fietsen zonder licht.!!!! Dus we waren voor 24 euro klaar. En hebben de grootste lol gehad maar ook zeer bange momenten..
dan heb je idd geluk gehad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:33 schreef WesHell het volgende:
Mooie tijd geleden... Maar toch ik typ het even blijft me altijd nog bij.
Zeker 4 jaar geleden, op een vrijdag avond naar een ander dorp om bij maten van een maat van mij te gaan bier drinken. Dus na veel's te veel bier op hebben gezopen moesten we maar huiswaarts gaan. Lekker op de fiets, lampjes aan. Recht fietsen was er niet bij maargoed. Dus ik fiets daar lekker met mijn maat over de rotonde heen en daar wat rondjes op fietsen. Hartsikke leuk natuurlijk maar er kwam een auto aan en ik was zo verstandig om van de weg af te gaan en het fietspad te gaan volgen richting huis. Dus ik fiets met mijn maat op het fietspad en kijk naar rechts en FUCK!! Een politie auto, met richtingaanwijzer richting ons (om van de weg af te gaan). Dus wij vloekend omdraaien dronken natuurlijk en richting weilanden en de kleine fietspadjes te gaan volgen om bij hun weg te komen. Op een gegeven moment moesten we zo hard lachen dat snel fietsen er niet meer bij was. Maar we bleven doorgaan en ze hadden ons nog steeds niet. En toen werd het blauw om ons heen. Ze hadden de zwaailampen al aan. Toen wisten we wel dat het geen kindergrap meer was en probeerden we het weiland in te vluchten. Ik als een idioot het weiland in maar ik viel omdat ik een groot gat stapte. Mijn maat was inmiddels door gefietst en was mij niet gevolgd wat ik wel dacht. Dus de grote stoere politie man had mij te pakken. En sloeg mij in de handboeien en drukte me als een zware crimineel in de politiewagen. En daar zat ik alleen. Te denken hoeveel geld dit mij nu weer ging kosten. 5 a 10 minuten later gaat de andere deur open en word mijn maat er in gegooid met handboeien om. Dus we gingen richting politie kantoortje.. En werden we fucking hell wel een half uur in een cell geflikkert.. Dus na dat half uur komt oom agent aanlopen en neemt ons mee naar zo'n kantoor achtig iets met 2 stoelen en een computer. En begon hij de punten op te noemen waar we voor aangehouden werden.
3 keer negeren van stop teken.
2 keer niet volgen van fietspad :s
Fietsen onder invloed van alcohol.
Dus we zaten daar echt maar te tellen in onze hoofden van klote dit gaat een vermogen kosten..
Maar opzich viel het mee want de agent stelde ons voor om ons gewoon een bekeuring te geven van fietsen zonder licht.!!!! Dus we waren voor 24 euro klaar. En hebben de grootste lol gehad maar ook zeer bange momenten..
Mijns inziens zijn mensen die onder invloed een ongeluk veroorzaken altijd schuldig, of ze het veroorzaakten of niet. Ook iemand doodrijden onder invloed (al is het niet jouw schuld) is m.i. gewoon moord. Zal helaas wel nooit worden aangenomen in Nederlandquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:52 schreef Borkydude het volgende:
Sowieso als je als 19-jarige met 4 13-jarige meisjes midden in de nacht in een Rover GTI gaat zitten ben je![]()
[afbeelding]
Prachtig,....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Naja, ik kreeg m'n licht niet aan. Na een mislukte poging met een waxinelichtjemaar zonder licht
Nah, opzich ook wel een mooi verhaal. Het vervelende is dat bij ultieme lamheid de redenatie terugkomt, ik vergeet alleen ff dat het de vorige keer ook al niet werktequote:
Honda civic 5e generatie hatchbackquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:18 schreef Rick_Dokkum het volgende:
19 jaar en het lijkt op een GTI wagen.
*zingt er staat een páárd op de stoep, jaja een paard op de stoep....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:45 schreef jappas het volgende:
Nou,
Na een avondje Radstake terug fietsen met je vriendin naar haar huis en er achterkomen dat voor het huis van de buren er een paard op de weg staat. Vervolgens aanbellen en omdat je dubbel ligt van het lachen, al lachend vertellen dat er een paard op de weg staat. Gelukkig geloofden ze het
Das triestquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:18 schreef Sloffie het volgende:
[..]
Het verhaal wat ik nog minstens 1 keer per maand moet aanhoren is al weer bijna 3 jaar oud...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |