abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42849430
Spacen hoort erbij.
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:12 schreef Beach het volgende:
Tja ik denk ook altijd na zoiets 'ik drink niet meer'.
Maar let maar op die vriend gaat na een week echt wel weer drinken hoor.
Dronken Avonturen
Dronken Avonturen #2

[ Bericht 15% gewijzigd door Borkydude op 21-10-2006 18:21:46 ]
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:47:34 #2
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_42850090
Die met die kots uit die vuilmiszak uit 't vorige topic
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_42850874
Sepo!
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:47:03 #4
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_42855146
tripo
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_42857801
gisteren aardig wat gedronken,, dus ik fiets zo.. of probeer het.. lig ik daar ineens met mn hoofd op de stoep.. merk het nu nog wel :S , en vorige week sloot ingerend omdat ik zo bezopen was..
pi_42857922
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 10:23 schreef Stiletto het volgende:
gisteren aardig wat gedronken,, dus ik fiets zo.. of probeer het.. lig ik daar ineens met mn hoofd op de stoep.. merk het nu nog wel :S , en vorige week sloot ingerend omdat ik zo bezopen was..
stoer
House muziek maakt jongeren kapot!!!
pi_42857951
quote:
De 19-jarige jongen die op 3 juni in Zuidbroek een zeer ernstig eenzijdig ongeluk veroorzaakte waarbij drie pubermeisjes de dood vonden, had twee keer zoveel gedronken als is toegestaan (0,44 promille). Dat blijkt uit een rapport van het Nederlands Forensisch Instituut, zo meldde RTV Noord gisteren.

De knaap uit Slochteren knalde van de zomer in het Groningse Zuidbroek frontaal tegen een boom. Ooggetuigen bij een supermarkt in het dorp zagen de jongen voor het ongeluk met hoge snelheid langsrijden. De doden waren een tweeling uit Noordbroek en een meisje uit Zuidbroek (allen 13 jaar) die bij de jongen in de auto zaten. De bestuurder zelf raakte samen met een andere inzittende, een 12-jarig meisje, zwaar gewond.

Jongen die drie meisjes doodreed had teveel gedronken

[ Bericht 6% gewijzigd door Devrim_ op 21-10-2006 10:44:27 ]
pi_42858436
Maximale toegestane promillage is toch 0.5 (Of is het tegenwoordig 0.2 voor klein rijbewijs?)
pi_42858540
19 jaar en het lijkt op een GTI wagen. Dat kan gewoon niet samen, zeker niet als je net je rijbewijs gehaald hebt. Tis oud nieuws, maar dit is echt vreselijk.
pi_42858759
Mooie tijd geleden... Maar toch ik typ het even blijft me altijd nog bij.

Zeker 4 jaar geleden, op een vrijdag avond naar een ander dorp om bij maten van een maat van mij te gaan bier drinken. Dus na veel's te veel bier op hebben gezopen moesten we maar huiswaarts gaan. Lekker op de fiets, lampjes aan. Recht fietsen was er niet bij maargoed. Dus ik fiets daar lekker met mijn maat over de rotonde heen en daar wat rondjes op fietsen. Hartsikke leuk natuurlijk maar er kwam een auto aan en ik was zo verstandig om van de weg af te gaan en het fietspad te gaan volgen richting huis. Dus ik fiets met mijn maat op het fietspad en kijk naar rechts en FUCK!! Een politie auto, met richtingaanwijzer richting ons (om van de weg af te gaan). Dus wij vloekend omdraaien dronken natuurlijk en richting weilanden en de kleine fietspadjes te gaan volgen om bij hun weg te komen. Op een gegeven moment moesten we zo hard lachen dat snel fietsen er niet meer bij was. Maar we bleven doorgaan en ze hadden ons nog steeds niet. En toen werd het blauw om ons heen. Ze hadden de zwaailampen al aan. Toen wisten we wel dat het geen kindergrap meer was en probeerden we het weiland in te vluchten. Ik als een idioot het weiland in maar ik viel omdat ik een groot gat stapte. Mijn maat was inmiddels door gefietst en was mij niet gevolgd wat ik wel dacht. Dus de grote stoere politie man had mij te pakken. En sloeg mij in de handboeien en drukte me als een zware crimineel in de politiewagen. En daar zat ik alleen. Te denken hoeveel geld dit mij nu weer ging kosten. 5 a 10 minuten later gaat de andere deur open en word mijn maat er in gegooid met handboeien om. Dus we gingen richting politie kantoortje .. En werden we fucking hell wel een half uur in een cell geflikkert.. Dus na dat half uur komt oom agent aanlopen en neemt ons mee naar zo'n kantoor achtig iets met 2 stoelen en een computer. En begon hij de punten op te noemen waar we voor aangehouden werden.

3 keer negeren van stop teken.
2 keer niet volgen van fietspad :s
Fietsen onder invloed van alcohol.

Dus we zaten daar echt maar te tellen in onze hoofden van klote dit gaat een vermogen kosten..
Maar opzich viel het mee want de agent stelde ons voor om ons gewoon een bekeuring te geven van fietsen zonder licht.!!!! Dus we waren voor 24 euro klaar. En hebben de grootste lol gehad maar ook zeer bange momenten ..
pi_42859010
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:11 schreef Autoreply het volgende:
Maximale toegestane promillage is toch 0.5 (Of is het tegenwoordig 0.2 voor klein rijbewijs?)
0.2 voor beginnende gebruikers
pi_42859148
Sowieso als je als 19-jarige met 4 13-jarige meisjes midden in de nacht in een Rover GTI gaat zitten ben je
pi_42859479
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:33 schreef WesHell het volgende:

Zeker 4 jaar geleden, op een vrijdag avond naar een ander dorp om bij maten van een maat van mij te gaan bier drinken. Dus na veel's te veel bier op hebben gezopen moesten we maar huiswaarts gaan. Lekker op de fiets, lampjes aan. Recht fietsen was er niet bij maargoed. Dus ik fiets daar lekker met mijn maat over de rotonde heen en daar wat rondjes op fietsen. Hartsikke leuk natuurlijk maar er kwam een auto aan en ik was zo verstandig om van de weg af te gaan en het fietspad te gaan volgen richting huis. Dus ik fiets met mijn maat op het fietspad en kijk naar rechts en FUCK!! Een politie auto, met richtingaanwijzer richting ons (om van de weg af te gaan). Dus wij vloekend omdraaien dronken natuurlijk en richting weilanden en de kleine fietspadjes te gaan volgen om bij hun weg te komen. Op een gegeven moment moesten we zo hard lachen dat snel fietsen er niet meer bij was. Maar we bleven doorgaan en ze hadden ons nog steeds niet. En toen werd het blauw om ons heen. Ze hadden de zwaailampen al aan. Toen wisten we wel dat het geen kindergrap meer was en probeerden we het weiland in te vluchten. Ik als een idioot het weiland in maar ik viel omdat ik een groot gat stapte. Mijn maat was inmiddels door gefietst en was mij niet gevolgd wat ik wel dacht. Dus de grote stoere politie man had mij te pakken. En sloeg mij in de handboeien en drukte me als een zware crimineel in de politiewagen. En daar zat ik alleen. Te denken hoeveel geld dit mij nu weer ging kosten. 5 a 10 minuten later gaat de andere deur open en word mijn maat er in gegooid met handboeien om. Dus we gingen richting politie kantoortje .. En werden we fucking hell wel een half uur in een cell geflikkert.. Dus na dat half uur komt oom agent aanlopen en neemt ons mee naar zo'n kantoor achtig iets met 2 stoelen en een computer. En begon hij de punten op te noemen waar we voor aangehouden werden.

Dus we zaten daar echt maar te tellen in onze hoofden van klote dit gaat een vermogen kosten..
Maar opzich viel het mee want de agent stelde ons voor om ons gewoon een bekeuring te geven van fietsen zonder licht.!!!! Dus we waren voor 24 euro klaar. En hebben de grootste lol gehad maar ook zeer bange momenten ..
Ben je mooi vanaf gekomen dan !
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:48:57 #14
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_42860338
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:33 schreef WesHell het volgende:

dan heb je idd geluk gehad.
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_42860530
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:52 schreef Borkydude het volgende:
Sowieso als je als 19-jarige met 4 13-jarige meisjes midden in de nacht in een Rover GTI gaat zitten ben je [afbeelding]
Mijns inziens zijn mensen die onder invloed een ongeluk veroorzaken altijd schuldig, of ze het veroorzaakten of niet. Ook iemand doodrijden onder invloed (al is het niet jouw schuld) is m.i. gewoon moord. Zal helaas wel nooit worden aangenomen in Nederland

Maargoed, ontopic:

Jaren geleden was ik een lief, klein, onschuldig jongetje, jaar of 13. Nouja, dan ben je voor het eerst dronken en dan naar huis fietsen. Naja, ik kreeg m'n licht niet aan. Na een mislukte poging met een waxinelichtje maar zonder licht fietsen. Helaas geen maan dus focking donker. Op een bepaalde afslag stonden 5 reflectorpaaltjes en die dingen waren altijd nog wel enigszins zichtbaar. Ergo, ik slingerend "1, 2, 3, 4, plons. Eerste gemist enzow. Leuk thuiskomen ook met een naar modder meurende broek enzow
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:01:30 #16
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_42861803
ow donderdag mooi feestje jongen
we waren met mensen van orkest waar ik in speel, enne wij gingen dus beetje feesten 1 iemand was alleen thuis. dus een robin(vriend van me) en ik ging al naar dat vrouwtje toe sochtends. was nog een ander vrouwtje dus wij denke das lachen. wij daar heen stappen we te vroeg uit met de bus moesten we dus nog fackin 2 km lopen door fackin middle of nowhere om bij dat vrouwke te kopen. dus wijdenken zo van nouja dan gaan we het maar gezellig maken, dus ik radio opgezet met me telefoon lekker chill, en toen fles pisang open getrokken. dusse wij lekker drinken en lopen. en toen waren we bij die vrouwen was die fles leeg. de klok gaf ondertussen 12.10 aan. dus wij denken nou das moio we hebben al een fles sterke drank achter de kiezen voor de luncht

dus toen daar aangekomen kregen we bier van de vrouwen, nou nog beter deknen wij en toen gingen ze voor ons noodles maken dus wij eten. was echt lekkere shit. vooral omdat ik niet ontbeten had. en dus toen gingen we daarna champagne drinken (had ik ook meegenomen) dus wij fles champagne met zijn vieren op. toen hele middag liggen pilsen op de bakn beetje dvd's kijken (standaard lamheid dus, zoals

dusse toen om 6 uur kwamen 2 vrouwen die kwame eerder (mensen waren rond 9u uitgenodigd voor da feest) en toen gingen die 2 vrouwen pannenkoeken voor ons maken. ondertussen beetje pilsen. en er werd ook aan de rode wodka red bull begonnen. dus wij zo lekker chill eten en siupe

enne nog meer zuipe en toen kwam pieter (een andere vriend van me) rond half 8 ofzo. die ook nog eten eten en die had ook van alles bij. (die vrouwen trouwens ook) en toen gingen we ff met zijn 7-en zuipen... en waterpijp roken. dusja om 9uur kwam de rest zo'n beetje en wij waren al goed aangeschoten zeg maar. en wij met hun meepilsen. allerlei vage spelletjes gedaan, onder ander pollepel zoenen, nida nijlpaard, slagroom gevecht en pannekoek frisbee.

dus wij helemaal lam en op een gegeven moment zit robin in de keuken met het dirigeer stokje van pieter (pieter is een dirigent) zit hij twintig minuten lang een cd te dirigeren. ik kan je zegge dat zag er zwaar autistisch uit. en ja toen nog meer drinken en ja verder weet ik hetn iet meer echt goed zeg maar, snachts sliep iedereen overal en bij elkaar en der vielen mensen van de trap af. en weetik het veel. der werd iemand wakker op de trampoline. der was iemand met bed en al van de trap gepleurd.

de volgende morgen flessen geteld en de score was als volgt.
15 liter sterk
2,5 krat bier
4 flessen champagne
en nog wat flesse wijn.

en dat met 15 man waarvan er 3 de bob zijn dus niet dronken.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_42864055
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 12:57 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Naja, ik kreeg m'n licht niet aan. Na een mislukte poging met een waxinelichtje maar zonder licht
Prachtig,....
pi_42864730
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:51 schreef WesHell het volgende:

[..]

Prachtig,....
Nah, opzich ook wel een mooi verhaal. Het vervelende is dat bij ultieme lamheid de redenatie terugkomt, ik vergeet alleen ff dat het de vorige keer ook al niet werkte

M'n lamp kan open, lampje eruit, waxinelichtje met een mes een beetje verkleinen, ding aan en erin vast smelten. Glaasje erop en dan fietsen... en licht. Zodra je echter maar het minste of gerichtste slingerd verzuipt het ding in z'n eigen kaarsvet
  Moderator / Redactie FP zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:22:25 #19
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_42864828
Fietsen met een waxinelichtje

Kunnen de links naar deel 1 en 2 in de OP?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_42868123
Nou,

Na een avondje Radstake terug fietsen met je vriendin naar haar huis en er achterkomen dat voor het huis van de buren er een paard op de weg staat. Vervolgens aanbellen en omdat je dubbel ligt van het lachen, al lachend vertellen dat er een paard op de weg staat. Gelukkig geloofden ze het
pi_42869948
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:18 schreef Rick_Dokkum het volgende:
19 jaar en het lijkt op een GTI wagen.
Honda civic 5e generatie hatchback
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 20:18:53 #22
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_42870249
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:45 schreef jappas het volgende:
Nou,

Na een avondje Radstake terug fietsen met je vriendin naar haar huis en er achterkomen dat voor het huis van de buren er een paard op de weg staat. Vervolgens aanbellen en omdat je dubbel ligt van het lachen, al lachend vertellen dat er een paard op de weg staat. Gelukkig geloofden ze het
*zingt er staat een páárd op de stoep, jaja een paard op de stoep....

Het verhaal wat ik nog minstens 1 keer per maand moet aanhoren is al weer bijna 3 jaar oud... Die dag was ik voor de 2e dag ziek en over de hele dat 2 bolletje gegeten (waar ik normaal 10 broodjes eet), ouders niet thuis dus eigenlijk geen ene fuck uitgevoerd (half uur geleerd voor examen, rest lam geweest). Ik had s'avonds verjaardag van collega in almelo dus daar gingen wij (+4 collega's/kammeraden) heen. Aangekomen bij verjaardag bleek dat het hele huis volzat met visite... en achter in de tuin zien wij nog 3 collega's staan, jawel, bij de tap en rest van drank wij naar buiten en toen begon het zuipen al... we zouden al een hele tijd een feestje met elkaar organiseren maar nooit van gekomen en iedereen had gepland dat iedereen dronken zou worden dus dat werd best wel zuipen (even later ook met baas erbij). We moesten op tijd weg (trein enzo), we lopen het de straat uit en even later een winkelstraat in... daar heb ik enkele delen van mijn maag op straat geleegd, door naar het station (ondersteund enzo), in de trein tussen almelo en zwolle alleen maar met de kop in de prullebak gelegen en in zwolle een half uur liggen pitten op een bankje ivm vertraging. In de trein tussen zwolle en huis ook nog gekotst en uiteindelijk tuisgebracht door mijn kammeraad . Ik werd snachts nog een keer wakker op de bank en ben toen maar naar bed gegaan. s'Maandags moest ik examen maken (nog steeds half brak en ziek) dit was het belangrijkste van alle examens.. Ik heb het gemaakt en ondertussen 2 blikjes cola opgedronken met zo'n heel ding vol asprines erbij opgegeten (12 stuks) zo beroerd voelde ik mij. Gelukkig heb ik er wel van geleerd om niet weer zo te doen... alhoewel... volgende post!

examen heb ik trouwens als beste van de klas gemaakt
pi_42870745
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 20:18 schreef Sloffie het volgende:

[..]
Het verhaal wat ik nog minstens 1 keer per maand moet aanhoren is al weer bijna 3 jaar oud...
Das triest
pi_42879559
Compleet lam zijn is zo voor 14-jarigen....
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 22 oktober 2006 @ 07:38:03 #25
132130 Del_Toro
AasProfessssssor
pi_42879574
ik heb es een huisvrouw doodgereden
Quickpar fo shizzle
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')