Ja. Bryan Ferry en Boz Scaggs vind ik goed, maar ik zou je niet in feiten en cijfertjes kunnen uitleggen waarom, simpelweg omdat ik zelf nooit Rock gespeeld heb.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:11 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Kan jij ook over muziek praten zonder terminologie? Zonder feitjes en cijfertjes?
Laatst gezien op The Hague Jazz.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:33 schreef Aoristus het volgende:
ik ga naar snoepje dufler en haar vriendjes kijken
Snap je het anders niet meer?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:11 schreef Elseetje het volgende:
Kan jij ook over muziek praten zonder terminologie? Zonder feitjes en cijfertjes?
Wat speel je dan zoal wel?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:38 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja. Bryan Ferry en Boz Scaggs vind ik goed, maar ik zou je niet in feiten en cijfertjes kunnen uitleggen waarom, simpelweg omdat ik zelf nooit Rock gespeeld heb.
Bryan Ferry
Boz Scaggs
Natuurlijk wel, heel veel zelfs.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:47 schreef Elseetje het volgende:
Het heeft gewoon niks met muziek te maken
It's the same old song.. ik vind het wel iets van liftmuziek hebben, wat jij?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Laatst gezien op The Hague Jazz.
Waardeloos.
Het is Easy Listening, dus ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:56 schreef Aoristus het volgende:
It's the same old song.. ik vind het wel iets van liftmuziek hebben, wat jij?
en laten we wel wezen, ze is geen 29 meer..quote:
Ze gaat al richting de 40.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:00 schreef Aoristus het volgende:
en laten we wel wezen, ze is geen 29 meer..
Piano en een beetje gitaar.quote:
Wat is voor jou dan muziek? De notatie in de Top 40?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:51 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Sorry, ik had het anders moeten formuleren. Voor mij heeft het geen ruk met muziek te maken
Ja, wát op de piano?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:03 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Piano en een beetje gitaar.
Ik zou trouwens willen dat ik trompet kon spelen, maar daar is het nooit van gekomen. Die solo bij "Let's stick together" lijkt me machtig om te doen.
Ik zou nog niet eens één 'notatie' uit de Top 40 kunnen noemenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wat is voor jou dan muziek? De notatie in de Top 40?![]()
Love you too doekje.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:12 schreef du_ke het volgende:
Je doet niet alleen sneu, je bent het nog ook. Hoe apart.
Piano is een en al techniek, als het je niet interesseert wat de toetsdruk is, hoe wil je dan ooit goed staccato spelen?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef Elseetje het volgende:
Ik zou nog niet eens één 'notatie' uit de Top 40 kunnen noemen
Muziek is voor mij emotie, dat gelul mbv terminologie gaat compleet aan mij voorbij.
Da's niet veelquote:Op zondag 15 juli 2007 20:24 schreef Zwaardvisch het volgende:
Vooral Chopin (Preludes Op. 28 No. 7). Veel Ray Charles. Of gewoon wat stukjes zoals de Pink Panther, bladmuziek van Kate Bush of Nick Cave. Of de St. Louis Blues.
Wat is jouw repertoire.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Da's niet veel
Chopin heb ik lang niet gespeeld, moet de Nocturnes maar weer 's ter hand nemen...
Je hoort toch of je het goed speelt of niet? Daar hoef je echt geen specificaties voor te wetenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Piano is een en al techniek, als het je niet interesseert wat de toetsdruk is, hoe wil je dan ooit goed staccato spelen?
Eens even op m'n plank kijken...quote:
Bacher. Iemand met Tori Amos in z'n collectie en er trots op is, heeft gewoon een kutsmaak. Sorry.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:36 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Eens even op m'n plank kijken...
Bach, Beethoven, Chopin, Debussy, Grieg, Mozart, Schumann, Schubert, Händel, Mendelssohn, Bizet, Franck, Schostakowitsch, Brahms, Vivaldi, Purcell en Telemann (ondersteuning), Gershwin, Philip Glass, Beatles, Elton John, Randy Newman, Angelo Badalamenti, Tori Amos, Pink Floyd, Queen, Alan Parsons Project, random blues en zo nog wat dingen... Waar ik zin in heb
Ze luisteren allang je telefoon af zodat ze jouw zelfmoordaanslag kunnen voorkomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Merk er geen reet van.
Ook met loopjes? En waarom zoveel opera, dit is gewoon Music for Millions. Speel dan Wagner of ga bij Donner om Liszt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:36 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Eens even op m'n plank kijken...
Bach, Beethoven, Chopin, Debussy, Grieg, Mozart, Schumann, Schubert, Händel, Mendelssohn, Bizet, Franck, Schostakowitsch, Brahms, Vivaldi, Purcell en Telemann (ondersteuning), Gershwin, Philip Glass, Beatles, Elton John, Randy Newman, Angelo Badalamenti, Tori Amos, Pink Floyd, Queen, Alan Parsons Project, random blues en zo nog wat dingen... Waar ik zin in heb
Ik ben vandaag bij de mac wezen eten; wat een cultuurbarbaar ben ik toch!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:50 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ze luisteren allang je telefoon af zodat ze jouw zelfmoordaanslag kunnen voorkomen.
Operaquote:Op zondag 15 juli 2007 20:50 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ook met loopjes? En waarom zoveel opera, dit is gewoon Music for Millions. Speel dan Wagner of ga bij Donner om Liszt.
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:39 schreef Autodidact het volgende:
Bacher. Iemand met Tori Amos in z'n collectie en er trots op is, heeft gewoon een kutsmaak. Sorry.
BT feat Tori Amos - Blue Skies.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat een rommel is dat, niveau Wibi Soerjardi feat. Di-rect.quote:
Di-rect met de oude BT vergelijken.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat een rommel is dat, niveau Wibi Soerjardi feat. Di-rect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |