quote:
Beste OP in tijden!quote:
Het is een gemiste kans. Zo zonde als boter op je hoofd smeren en droog brood eten.quote:
Wortelen doet 't gat bortelen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat bedoelt zij dan? Ze zegt dat de islam zich moet wortelen. Waarom moet dat?
RIP? Dat hij moge branden in de hel.quote:Op zondag 15 juli 2007 15:52 schreef Aoristus het volgende:
rip Patijn dus
http://youtube.com/watch?v=2cnOvMFnRvsquote:
Dat zeurderige vind ik wel aardig aansluiten bij al die gitaren.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Niet slecht.
Maar zang vind ik nogal onder de maat.![]()
Yep. De leadzanger is een vrij bekende filosoof, dat vind ik dan weer tof.quote:
Wat is z'n naam?quote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Yep. De leadzanger is een vrij bekende filosoof, dat vind ik dan weer tof.
Ad Verbrugge.quote:
Ow, kee! Tijd van Onbehagen, toch?quote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Over het vocale gesproken :quote:Op zondag 15 juli 2007 17:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dat zeurderige vind ik wel aardig aansluiten bij al die gitaren.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:31 schreef Elseetje het volgende:
Ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:29 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ow, kee! Tijd van Onbehagen, toch?
btw, heb speciaal voor jou daarnet een gooi naar Rachmaninov en Liszt gedaan. Beter?
jaja,foefjes kan ik ook. Weet iemand nu als de ascii code voor de spatie?quote:
Napalm = kwaliteitquote:
Dat weet ik, daar ik daar mee aankwamquote:Op zondag 15 juli 2007 17:36 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ja.
Je kwam zelf met Rachmaninov aan. Maar leuk dat je je huiswerk doet [afbeelding]
Ja, dat probeerde ik net ook, maar da's te selecteren.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:45 schreef Boze_Appel het volgende:
de echte nerd meldt zich.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Zij gebruikt wel erg veel de pedalen heb ik het idee. Ik ben daar niet zo voor. Maar je begrijpt nu wat ik bedoel met het gevoel laten doorklinken? Legato spel is natuurlijk ook moeilijker, vooral als je redelijk snel noten leest zoals ik.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:46 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dat weet ik, daar ik daar mee aankwamTis wel een crime hoor, het enige wat ik heb staan van Rachmaninov is die bekende prelude (de dame in deze video speelt ongeveer mijn beoogde tempo), maar heb 'm jaren niet gespeeld, en dus moet ik elke noot opnieuw lezen
Niet zo'n leuk grapje als hij op het eind over 4 balken schrijft...
Ik heb een C64 met ethernet cartridge op mijn lan aangesloten met een streaming sidserver.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:49 schreef Napalm het volgende:
de echte nerd meldt zich.
sys52858quote:Op zondag 15 juli 2007 18:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb een C64 met ethernet cartridge op mijn lan aangesloten met een streaming sidserver.
![]()
Nee, ik vind nog steeds dat je er compleet naastzit mbt Mozart. Echt je reinste bull.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Zij gebruikt wel erg veel de pedalen heb ik het idee. Ik ben daar niet zo voor. Maar je begrijpt nu wat ik bedoel met het gevoel laten doorklinken? Legato spel is natuurlijk ook moeilijker, vooral als je redelijk snel noten leest zoals ik.
Dan noem je ook wel even iemandquote:Op zondag 15 juli 2007 18:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
Horowitz speelt Rachmaninov
Ook ik heb m'n superieurenDie handen
![]()
Ik vind het juist knap hoe hij zijn handen houdt. Ik weet niet wat de toetsdruk is op die piano, maar als het een normale 55 gram is, is het een prestatie om zo snel over te kunnen schakelen zonder de toetsen in te drukken. Ik speel zelf wel eens op een 38-grams, eigenlijk is het dan nog knap. Dat stukje dat jij liet zien van die jongen die Gershwin speelt bijvoorbeeld, vergelijk het daar eens mee.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:32 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Dan noem je ook wel even iemand
Eén van m'n favoriete pianoconcertenBen nog steeds op zoek naar een transcriptie voor 2 piano's, om het te kunnen studeren
Dat vergelijk ik liever niet. Die jongen speelt als een olifant in een porseleinkastquote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik vind het juist knap hoe hij zijn handen houdt. Ik weet niet wat de toetsdruk is op die piano, maar als het een normale 55 gram is, is het een prestatie om zo snel over te kunnen schakelen zonder de toetsen in te drukken. Ik speel zelf wel eens op een 38-grams, eigenlijk is het dan nog knap. Dat stukje dat jij liet zien van die jongen die Gershwin speelt bijvoorbeeld, vergelijk het daar eens mee.
Je doet niet alleen sneu, je bent het nog ook. Hoe apartquote:Op zondag 15 juli 2007 17:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
RIP? Dat hij moge branden in de hel.
voorspelbaar toch?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je doet niet alleen sneu, je bent het nog ook. Hoe apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |