Hij zit in Taiwan tochquote:Op zondag 15 juli 2007 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ach wat stelde ETA zich aan... dat ding is gewoon langs tokio gegaan.. zo erg was die dus niet...!![]()
Tyfoon slaat Tokio over
Nee man, ding is naar japan gegaan en daar heeft het tokio ook nog niet eens aangeraakt...!quote:
anonieme alcoholisten stichting. Heb je nog iets anders toe te voegen.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:14 schreef CARLAK het volgende:
Waar staat de Kuno van Dijk Stichting ook al weer voor?
Graag, wat kan ik voor je betekenen?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
anonieme alcoholisten stichting. Heb je nog iets anders toe te voegen.
loop je stage of ben je gewoon kansloos een topic aan het vervuilen.quote:
nee niet echt, heb je meer hints?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:38 schreef MichielPH het volgende:
Van bovenaf krijg ik een J of een P door. Zegt jou dat iets?
mmm nee... Misschien als je dat flesje bier dat naast je staat opdrinkt, het dan wat beter af gaat...!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:48 schreef MichielPH het volgende:
Ik krijg het beeld van een verroeste pijp door, zegt je dat wel iets?
nah, de typhoon is alnog afgebogenquote:
respect hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 13:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
jammer ReMcOrE...! Is die toch weer van mij! [afbeelding]
Nu ga ik ook door voor de 10!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
respect hoor![]()
evenaring van mijn 11 posts op rij
![]()
ik heb nu vakantie van school EN van werk, dus er is tijd genoeg om jou goed in de gaten te houdenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nu ga ik ook door voor de 10! [afbeelding]
jammer..!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb nu vakantie van school EN van werk, dus er is tijd genoeg om jou goed in de gaten te houden![]()
halloquote:Op zondag 15 juli 2007 15:40 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooooo
Ik ga morgen naar de Dominicaanse Republiek!!!!
Dus ik ben vanaf vandaag aan het stuiteren!!!!
Ik vlieg vanaf Brussel, dus morgen richting Brussel en dan vliegen we dinsdag om 7.05 uur 's ochtends, voor de opletters die zien dat ik pas de 17e op vakantie zou gaan!!)
ik heb het even voor je verbeterd!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:40 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooooo
Ik ga morgen naar de Dominicaanse Republiek brussel!!!!![]()
Ik vlieg vanaf Brussel, dus morgen richting Brussel en dan vliegen we dinsdag om 7.05 uur 's ochtends, voor de opletters die zien dat ik pas de 17e op vakantie zou gaan!!)
Dankje!!!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hallo
heel veel plezier in de Dominicaanse Republiek![]()
Haha, idd! Maar voor mijn gevoel ga ik morgen toch echt al naar DR!!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb het even voor je verbeterd!
Veel plezierquote:Op zondag 15 juli 2007 15:40 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooooo
Ik ga morgen naar de Dominicaanse Republiek!!!!
Ikke niet.. of mag ik 5 maanden Zweden als vakantie tellenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:49 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dankje!!!!!
Gaat er iemand hier nog op vakantie??
[..]
Haha, idd! Maar voor mijn gevoel ga ik morgen toch echt al naar DR!!
JEEEEEEEJJJJJ![]()
![]()
erasmus is beetje vakantie hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Ikke niet.. of mag ik 5 maanden Zweden als vakantie tellen
op de FP alweer mensen zeiken over doping..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
en de etappe, en de bolletjestrui en het geel![]()
![]()
Rabo-renners gebruiken geen dopingquote:Op zondag 15 juli 2007 19:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op de FP alweer mensen zeiken over doping..![]()
juistquote:Op zondag 15 juli 2007 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:![]()
Rasmussen
![]()
![]()
Geweldig hoe hij de etappe [afbeelding] wint en daarbij zowel de gele als de bolletjestrui bemachtigd
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:http://frontpage.fok.nl/video/16534
in de zon!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En was dat in de zon of in de schaduw Kuno?
Ik vind de 31 die we hier nu hebben al te warm
dat scheelt natuurlijk al veel. Geen idee trouwens hoeveel het hier was in de zon. Wil ik waarschijnlijk ook niet eens wetenquote:
uhm.. dat is niet waar... dat is gewoon heeeeeeetquote:Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Voor ETA morgenvroeg!
Wij hadden vandaag tropisch weer in Berlijn!![]()
[afbeelding]
nou dan is het heel heeeeeeet...! jij je zin!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. dat is niet waar... dat is gewoon heeeeeeet
het moest eigenlijk dat is niet warm, maar heel heeeeeet zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 21:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou dan is het heel heeeeeeet...! jij je zin!![]()
ik dacht al...!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
het moest eigenlijk dat is niet warm, maar heel heeeeeet zijn![]()
quote:Zoek.= Men meldt ons uit Apeldoorn:
Een brief o.a. inhoudende een bankbiljet van f25, gepost door een heer aan het station alhier gepost, is niet in handen gekomen van den geadreseerde, den heer K, ter Zwolle. De politie doet onderzoek. Het nummer van het biljet is bekend.
waarom wassen? je gaat toch naar Hotel Mama waar ze een wasservice hebben of niet?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:28 schreef Frrreek het volgende:
Goedemorgen. Vanavond laat vlieg ik naar Nederland
Alles aan het wassen, schoonmaken e.d. Zometeen naar m'n werk om gedag te zeggen, wat inkopen doen en 's avonds nog even relaxen met m'n vrienden.
Istanbul
Zit nu in een boxershort; moet nog wat aan kunnen doenquote:Op maandag 16 juli 2007 08:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom wassen? je gaat toch naar Hotel Mama waar ze een wasservice hebben of niet?![]()
![]()
Maar balen dat je vanavond weg gaat..! Hoelaat vlieg je?
ik hoop voor je dat het vliegtuig het de hele reis doet...!quote:Op maandag 16 juli 2007 08:50 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Zit nu in een boxershort; moet nog wat aan kunnen doen
Vanacht om 4 uur vlieg ik, 2:00 op het vliegveld, 0:30 van huis weg. Met een beetje geluk om 7:00 thuis, afhankelijk van de paupermaatschappij (Corendon).
Heeeeerlijk!quote:
ja gofferdomme vakantie doe ik niet aan!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jullie gaan ook nog steeds door zo te zien
Daar was ik dan maar weer. 2 weken vakantie gehad en nu zit ik weer op mn werk... die 2 weekjes gaan veels te snel helaas
nou...quote:
Ik ook niet meer voorlopigquote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja gofferdomme vakantie doe ik niet aan!![]()
dat doet me goed!quote:
En bedanktquote:
Jij doet al zoveel leuke dingen manquote:
Oh ja dat is echt zo´n domperquote:Op maandag 16 juli 2007 10:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kon vanmorgen gewoon niet wakker worden, als je 2 weken lang kunt uitslapen is 8 uur opstaan ineens weer heel erg vroeg !
Vakantie was heel erg relaxed. Heerlijk uitgerust en rustig aan gedaan. Dagjes weg bioscoopje, terrasjes, je kent het wel. Voorlopig kan ik er wel weer tegenaan. Als ik tenminste kan wennen aan dat vroege opstaanquote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh ja dat is echt zo´n domper![]()
Hoe was je vakantie, wat heb je zoal gedaan?
Nog 2 weken stage![]()
ben gewoon verwende zak.......... idd geen festivals oid. Meeste festiviteiten draaien om de familie, en laat ik nu net geen familie in de buurt hebben.. voor de standaarden hier, heb ik veel geld... maar ja, heb serieus moeite om het leuk uit te geven... stoere dingen doen vinden ze niet leuk.... er 1 maar 1kartbaan ver weg, collegas vinden het maar niks..... ze hebben hier 1 stoere paintball en lasergame arena, maar kan absoluut niemand vinden die mee wil, en in mn eentje is het weer zo zielig.... ze vinden het te geweldadig........quote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jij doet al zoveel leuke dingen man![]()
Maar festivals kennen ze niet echt in Azie geloof ik, had een japans meisje leren kennen en die had zoiets nog nooit gezien.
Maar wat let je, er is vast wel iets te beleven vanavond in de stad.
Ik moet auf jedem Fall de zon in!!!![]()
445678** t.a.v. Jan Pieter Feikens in Paterswoldequote:
Haha, jammer genoeg zijn 2 weken vakantie altijd sneller voorbij dan 2 weken werken, maar goed, time flies!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
2 weken zijn zo voorbij dus voor je het weet is je stage voorbij
Haha het blijft toch ook wel echt een maf volkje vind ik hoor, maar ergens heeft het toch ook wel iets liefs, iets schattigs. Maar ik zou het toch wel heeel erg missen, geen festivals, en ook vrijwel geen concerten... Hmmm. Ach, geld opsparen en volgend jaar lekker lang op vakantie?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:33 schreef ETA het volgende:
[..]
ben gewoon verwende zak.......... idd geen festivals oid. Meeste festiviteiten draaien om de familie, en laat ik nu net geen familie in de buurt hebben.. voor de standaarden hier, heb ik veel geld... maar ja, heb serieus moeite om het leuk uit te geven... stoere dingen doen vinden ze niet leuk.... er 1 maar 1kartbaan ver weg, collegas vinden het maar niks..... ze hebben hier 1 stoere paintball en lasergame arena, maar kan absoluut niemand vinden die mee wil, en in mn eentje is het weer zo zielig.... ze vinden het te geweldadig........
geld maakt niet gelukkig (geen geld maakt overigens wel ongelukkig)......
iemand ideeen om geld te verbrassen??
hoi... wie was jij ook nog maar weer?quote:
heerlijk! nog 3 en een halve week en dan heb ik 2 daagjes Zomervakantie!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:18 schreef Stienn het volgende:Hoe staat het er mee? nog lekker stage aan het lopen?
een beetje...!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef Stienn het volgende:, het topic is wel een beetje uitgestorven of niet?
Veeeel plezier in Brussel!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:58 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
Ik ga zo op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Veel plezierquote:Op maandag 16 juli 2007 11:58 schreef miss-scofield het volgende:
![]()
Understatement van de hele stage reeksquote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef Stienn het volgende:, het topic is wel een beetje uitgestorven of niet?
Have funquote:Op maandag 16 juli 2007 11:58 schreef miss-scofield het volgende:
![]()
Dankje!!!!! Haha, goed geschreven hoor!!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Veeeel plezier in Brussel!![]()
en natuurlijk daar in de dominicaanse republiek of hoe je dat dan ook schrijft
Thanks!!!quote:
In mijn 2 weken afwezigheid zijn jullie 8 topics opgeschoten, maar toen waren er denk ik nog een paar mensen die stage moesten lopen. Dat zullen er steeds minder worden denk ikquote:Op maandag 16 juli 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
Tot over 3 weken allemaal!!!!!!!![]()
(Hoeveel topics zouden we dan verder zijn? Vroegah zouden het er 20 zijn ofzoNu maar eentje denk ik
)
.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:58 schreef miss-scofield het volgende:
![]()
Hier heb ik het zelfde, vakantie werk.. maar wil ook liever in de zon chill'n!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
lalalala ik heb geen zin meer en wil in de zon zitten...! lalalala
Jaaaaaaaaaaa ik ooooooooooooookquote:Op maandag 16 juli 2007 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
lalalala ik heb geen zin meer en wil in de zon zitten...! lalalala
Voor de mensen die zich vervelen en hun Duits nog eens willen oefenenquote:Was ich an Berlin mag: Grundsätzlich finde ich die Menschen in Berlin sehr nett. Sie sind so alternativ, einfach nicht Mainstream wie die Menschen in Amsterdam. Speziell Kreuzberg mag ich sehr, weil die Leute dort so bunt gemischt sind und die Gesellschaft ist wunderbar multikulti. Bei gutem Wetter ist, fahre ich gern zum Baden an den Wannsee. Ansonsten bin ich sehr gern im Görlitzer Park, schon allein, weil er nicht weit entfernt von meinem Arbeitsplatz ist. Prenzlauer Berg mit seinen vielen Bars ist ideal zum Ausgehen am Wochenende. Ein Lieblingsgetränk habe ich gefunden: Berliner Weiße mit Schuss, das Mädchengetränk.
Was ich an Berlin nicht mag: Mir persönlich sind einfach zu viele Touristen hier. Das stört manchmal. Außerdem finde ich es merkwürdig, dass die Busfahrer nicht grüßen.
had gezegd dat je er in stond...! dan had ik hem voor je gekocht...!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa ik ooooooooooooook![]()
![]()
![]()
Haha, ik kreeg net de tekst toegestuurd wat in de krant was zaterdag (kon zelf helaas niet kopen want ik was dus op dat festival), ik had vrijdag een interview met de Berliner Morgenpost (voor een rubriek, buitenlanders in Berlijn) en dit is de tekst:
[..]
Voor de mensen die zich vervelen en hun Duits nog eens willen oefenen![]()
LOL![]()
und wo ist die referenziiiieeee nach StageSC???????quote:Op maandag 16 juli 2007 12:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa ik ooooooooooooook![]()
![]()
![]()
Haha, ik kreeg net de tekst toegestuurd wat in de krant was zaterdag (kon zelf helaas niet kopen want ik was dus op dat festival), ik had vrijdag een interview met de Berliner Morgenpost (voor een rubriek, buitenlanders in Berlijn) en dit is de tekst:
[..]
Voor de mensen die zich vervelen en hun Duits nog eens willen oefenen![]()
LOL![]()
hahaquote:Op maandag 16 juli 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
[..]
und wo ist die referenziiiieeee nach StageSC???????
when in doubt about german language, think Allo, Allo.quote:
Where is The fallen Madonna with the big boobies?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:29 schreef ETA het volgende:
[..]
when in doubt about german language, think Allo, Allo.
Euh ja had een vriendin gevraagd maar nu heb ik de Berliner Zeitung ipv de Berliner Morgenpost, zou je dat nog na kunnen bestellen ofzo?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
had gezegd dat je er in stond...! dan had ik hem voor je gekocht...!![]()
referenz?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
[..]
und wo ist die referenziiiieeee nach StageSC???????
Erm lekker weer ?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
lekker weertje, straks ff met wat muziek lekker op het gras liggen, beetje bruin worden
Het was weer gezelligquote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
hier schijnt de hele dag de zon al, nergens last van
ben nu ff weg, boodschapjes doen![]()
In het Westen heeft het net ff flink geonweerd... alweer..quote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef ReMcOrE het volgende:
hier schijnt de hele dag de zon al, nergens last van
ben nu ff weg, boodschapjes doen![]()
Momenteel is het hier fucking 34 graden met een stralend blauwe luchtquote:Hitzewelle hält noch an - erste Gewitter im Westen
Auch der Wochenstart ist noch sehr heiß. Mit Höchsttemperaturen zwischen 31 und 35 Grad, im Osten bis zu 39 Grad, bleibt es überall sommerlich. Im Westen später erste Gewitter.
Hij dacht zeker dat hij beroemd was en daarom zovaak gefotografeerd werdquote:Nederlander in Noorwegen 17 keer geflitst
Gedurende de afgelopen tijd heeft een 24-jarige Nederlander hard over de Noorse wegen gereden. Zo hard zelfs, dat hij 17 keer geflitst is. Hij reed in een Alfa Romeo en reed meer dan 130 km/uur waar slechts 80 was toegestaan. Hij werd op de gevoelige plaat gezet in het oosten, westen en midden van Noorwegen, voordat hij uiteindelijk werd gearresteerd. De politie trof bovendien een gestolen mobiele telefoon in de auto aan. De man moet nu voorkomen en zal worden gestraft.[/b]
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Mensen met zon hebben geluk, hier is het bewolk en ranzig benauwd
Nee het zit zeker niet mee, met lekker weer moet ik weer werken. 2 weken vakantie gehad en bijna alleen maar regen gehad...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:16 schreef Leinonlein het volgende:
Arme Teardrop, het leven zit ook niet mee he?
Hier is zon maar het is wel daaaamn heet! Echt niet om uit te houden hier, met 25 man doen met 4 lullige ventilatoortjes is ook niet echt geweldig. Maar goed, gelukkig is er water! *puf puf puf puf*
wij gingen daarnet buiten de deur eten...!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:16 schreef Leinonlein het volgende:
Arme Teardrop, het leven zit ook niet mee he?
Hier is zon maar het is wel daaaamn heet! Echt niet om uit te houden hier, met 25 man doen met 4 lullige ventilatoortjes is ook niet echt geweldig. Maar goed, gelukkig is er water! *puf puf puf puf*
Dat mag ik wel hopen inderdaad dat ik meer verdien als een stagiaire maar denk dat ik me daar inderdaad niet druk over hoef te maken dus dat is inderdaad wel een troost. Maar ik verveel me net zo hard als een stagiaire daarom dat ik ook nog in dit topic rondhangquote:Op maandag 16 juli 2007 14:20 schreef Leinonlein het volgende:
Misschien 1 vreugd, je verdient waarsch. meer dan ik als stagiaire en ik verveel meeee
Bovendien, om 19:00 is het zonnetje er vast nog wel
Wat sociaal van je ! dan blijven die biertjes tenminste niet zielig alleen staanquote:Op maandag 16 juli 2007 14:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow Lein! heb je al in het Berlijn topic gekeken? als jij op vakantie bent is Beerfest in Berlijn!maar omdat je het moet missen drink ik al jouwn biertjes ook wel op!
Ik vind het gewoon zonde als bier dood slaat...!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wat sociaal van je ! dan blijven die biertjes tenminste niet zielig alleen staan
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zonde als bier dood slaat...!![]()
Ik zal alle biertjes die jij moet missen dubbel drinken, dan weet ik zeker dat je er geen 1 mist!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:36 schreef Leinonlein het volgende:
Shit shit shit shit shiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
Waarom doen ze zoiets nou net als IK op vakantie ben! Woon je potverdikkie een jaar hier, ga je 1 weekje op vakantie en dan is er een bierfeest? Onbegrijpelijk, dan maar zelf een bierfeest organiseren in de tuin ofzo hihi *huil*. Had het nog niet gezien omdat het nieuwe Berlijn topic nog niet in "my topics" stond.
Maar kun jij dan voor mijn biertjes zorgen Kuni? Dat is nou toch weer sociaal van je!
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:44 schreef Leinonlein het volgende:
Ja het ziet er echt ontzettend tof uit, maar goed, misschien een goed excuus om volgend jaar nog eens terug te komen naar Berlijn hihi. Oh damn ik verga hier bijna van de hitte, ik kán gewoon écht niets doen op dit moment alleen water drinken en plassen
Shhhhtttt wij willen het niet wetenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En of ander woord wat staat voor koelte
A I R C Oquote:Op maandag 16 juli 2007 14:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Shhhhtttt wij willen het niet weten
Hoofdpijnquote:Op maandag 16 juli 2007 14:50 schreef Leinonlein het volgende:
Word jij ook zo duizelig teardroppie?
Ik kan niet spellen wat staat daar ?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
begrijp je?
Jij wilt straks echt niet naar buiten toe, lekker tegen zo'n muur van warme lucht aan lopen...quote:
Ik vind dit weer lekkerquote:Op maandag 16 juli 2007 14:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij wilt straks echt niet naar buiten toe, lekker tegen zo'n muur van warme lucht aan lopen...
Zweet breekt je meteen aan alle kanten uit
te ver weg!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
Wie wil er een solero komen brengen naar mij?
Solero... lekkerquote:Op maandag 16 juli 2007 14:56 schreef Leinonlein het volgende:
Wie wil er een solero komen brengen naar mij?
"ober, de frietjes zijn koud geworden"quote:Op maandag 16 juli 2007 14:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
(morgen hamburger met patat eten?)
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
"ober, de frietjes zijn koud geworden"
Wat een slechte grap![]()
zoo groot is die nog niet..?quote:
Turkse koffiemachine... betekend dat dat ie gestolen is ?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:04 schreef Frrreek het volgende:
afscheidsfeestje @ kantoor. Heb een Turkse koffiemachine gekregen. Kijken of het in de koffer past
Daarom is het ook Turksquote:Op maandag 16 juli 2007 15:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Wow, zoiets heb ik nog nooit gezien![]()
Werk bij een ICT bedrijfje. Website ontwikkeling + daarbij de levering van een computer op lease basis. Als klanten problemen hebben met die PC of laptop bellen ze hierheen en mag ik telefonisch het probleem oplossen. Als mij dat niet lukt plan ik een collega van mij in om erheen te rijden en het probleem terplekke te fixen.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:20 schreef Leinonlein het volgende:
Ohhhh vandaar hihi. Wat heb je eigenlijk voor jobbie Tear?
kan die niet mee als handbagage...?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Met 5 maanden kledingvoorraad e.d. gaat het er om spannen in de koffer(s)
Kan ik gelijk vragen om een stopcontact; alles beter dan 3 euro betalen voor een bak gore instantkoffiequote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kan die niet mee als handbagage...?![]()
Dan vragen ze 3 euro om gebruik te mogen maken van de stroomquote:Op maandag 16 juli 2007 15:43 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Kan ik gelijk vragen om een stopcontact; alles beter dan 3 euro betalen voor een bak gore instantkoffie
Oh jeetje is dat een beetje boeiend, wachten op telefoontjes? Is dat hetzelfde bedrijf waar je ook stage liep eigenlijk?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Werk bij een ICT bedrijfje. Website ontwikkeling + daarbij de levering van een computer op lease basis. Als klanten problemen hebben met die PC of laptop bellen ze hierheen en mag ik telefonisch het probleem oplossen. Als mij dat niet lukt plan ik een collega van mij in om erheen te rijden en het probleem terplekke te fixen.
Oftewel ben een beetje een verantwoordelijk functie voor die collega's die naar de klanten toe gaan om probleem te verhelpen en ben helpdeskmedewerker
Freekie heeft veel te lijden gehadquote:Op maandag 16 juli 2007 15:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh jeetje is dat een beetje boeiend, wachten op telefoontjes? Is dat hetzelfde bedrijf waar je ook stage liep eigenlijk?
nog 2 uur, inmiddels ben ik bijna weg gesmolten. Frrrrrrrrrrrreekie hoe heb jij dat toch uitgehouden in die hitte?![]()
Heerlijk he? dat warme weer...?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:19 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Freekie heeft veel te lijden gehad
De hoofdstraat (2km) doorbaggeren in de brandende zon én in pak rond 8:00. Tegen die tijd is het meestal al 30 graden
Laatste keer dat ik stage liep was alweer 2 jaar geleden ofzo. En nee dat was niet hier ofzo. Dat was bij het Trimbos. Onderzoek naar alcohol en drugs enzoquote:Op maandag 16 juli 2007 15:51 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh jeetje is dat een beetje boeiend, wachten op telefoontjes? Is dat hetzelfde bedrijf waar je ook stage liep eigenlijk?
Daaaamn, het is hier nu 36 graden geloof ik (dus het zal binnen wel ietsjes kouder zijn) maar echt, ik loop hier te puffen als een ijsbeer in de woestijn (althans, zo voel ik me nu dus heh!)quote:Op maandag 16 juli 2007 16:19 schreef Frrreek het volgende:
[..]
De hoofdstraat (2km) doorbaggeren in de brandende zon én in pak rond 8:00. Tegen die tijd is het meestal al 30 graden
zoals je ziet slaat de warmte op mijn geheugen en mijn leescapaciteitenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik stage liep was alweer 2 jaar geleden ofzo. En nee dat was niet hier ofzo. Dat was bij het Trimbos. Onderzoek naar alcohol en drugs enzodaar was ik systeembeheerder. Vanaf deze stage reeks ben ik al aan het werk en verveel ik me net zoveel als jullie
Maar euh nee het is niet echt boeiend wachten op telefoontjes. Normaal is het wel drukker maar nu is het vakantietijd en dat is echt te merken !
mmmm....!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Daaaamn, het is hier nu 36 graden geloof ik (dus het zal binnen wel ietsjes kouder zijn) maar echt, ik loop hier te puffen als een ijsbeer in de woestijn (althans, zo voel ik me nu dus heh!)
ga je van sahiba gokcen of van ataturk vliegen? Kan mijn laatste ochtend in Istanbul nog wel herinneren (warning: ETA verhaal coming up).quote:Op maandag 16 juli 2007 16:19 schreef Frrreek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:15 schreef Leinonlein het volgende:
Jij als verveelexpert, heb je nog een antiverveel tip?
veel plezierquote:Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wens je er veel succes mee, ik ga naar beneden, lekker bank hangen
Om 18.15-18.30 brak hier ff de pleuris uit.. Onweer, wolkbreuk.. en overgelopen kassen en straten.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedenavond allemaalhier ben ik dan ook weer eens. Vandaag gewerkt van 7-17:30 toen weer door de regen naar huis en nu is het ook weer aan het stortregenen
En ik dacht dat gisteren dan toch eindelijk de zomer begonnen was
Havas was het iddquote:Op maandag 16 juli 2007 18:25 schreef Frrreek het volgende:
Sommige dingen klinken heel bekend ETA. Bussen heb ik dan ook praktisch nooit genomen. Via m'n stage kreeg ik wel ranzig veel advies, dus het bedrijf dat met busjes naar beide airports gaan is zo gevonden (www.havas.net voor de geinteresseerden). Ik moet dus ook naar Sabiha Gökçen, en ik kwam er zojuist achter dat Havas daar niet meer om 2 uur naartoe gaat. Gelukkig heeft Corendon nog een plekje in de bus over, dus ik sta om 2:10 op Taksim square, om uiteindelijk rond 7:30 in Nederland te zijn.
quote:De rechercheur C. v. H. uit de Violiet straat is gewond geraakt. Na een raadszitting bij het raadshuis gleed hij buiten uit, waarna zijn revolver per ongeluk afging en hem in zijn been trof. Hij is opgenomen in het ziekenhuis. Meer nieuws over de rechercheur later
Als ze dan maar wel goed in de gaten houden tegen welke ballen ze gaan slaanquote:Laren krijgt bordeel met golfbaan
Een Europese primeur voor de gemeente Laren: het Gooise plaatsje krijgt deze maand een bordeel met een golfbaan. Dat schrijft De Telegraaf. Seksclub Boccaccio wordt al decennia gefrequenteerd door omroepfiguren en welgestelde zakenlieden. Die kunnen nu tussen het seksen door nog even een balletje slaan. Een woordvoerder van het erotische etablissement wil er wel de nadruk op leggen dat het niet de bedoeling is dat klanten met dames de baan op gaan om daar seks te hebben. Daar zijn speciale kamers voor.
Of je moet gewoon ergens gaan werken waar airco aanwezig isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:23 schreef ETA het volgende:
lekker heet weer vandaagloop je langs de stukken waar geen airco is, alsof je een subtropisch zwemparadijs binnenloopt maar dan warmer en benauwder.......... en das geen lol aan zonder zwembad
ik snap echt niet hoe die lui hier buiten kunnen werken. Zie gewoon enkele arbeiders buiten aan het werk.... stay in school kids!!
gelukkig hebben ze hier wel een aircoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Of je moet gewoon ergens gaan werken waar airco aanwezig is
Dan heb je tenminste wel iets om naar te kijken als je je verveeld, je kunt namelijk uit het raam zitten starenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:33 schreef ETA het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze hier wel een aircoAlleen hebben ze enkel glas, dus dat werkt als een perfecte verwarming... dus mijn plekje is wel redelijk warm, maar je moet wat voor over hebben om het mooiste plekje bij het raam te krijgen
vanavond GTA:SA es spelenff opnieuw gedownload, wel ff zin in wat zinloos rondschieten
en een ander nieuw "spel", een space flight sim: Orbiter. Zou wel leuk zijn, maar nog niet geprobeerd........
Bij ons is er helemaal geen onweer geweest. Tenminste niets wat ik heb gemerkt. Heb heerlijk doorgeslapen vannachtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vanacht VEEEEETTTE onweer gehad! en nu schijnt het zonnetje weer VOLOP!![]()
ik schrok wakker want het leek wel een oerknal...! Echt recht boven mn hoofd dat onweer!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bij ons is er helemaal geen onweer geweest. Tenminste niets wat ik heb gemerkt. Heb heerlijk doorgeslapen vannacht
Waarom gebeurt dat nou niet bij mijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik schrok wakker want het leek wel een oerknal...! Echt recht boven mn hoofd dat onweer!
http://orbit.medphys.ucl.ac.uk/orbit.htmlquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste wel iets om naar te kijken als je je verveeld, je kunt namelijk uit het raam zitten staren
GTA:SA blijft een leuk spel om te spelen, die ander ken ik niet. Ik hou het toch maar bij CS en C&C Renegade om te gamen... over oud gesproken
'k hou niet zo van simulatorenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:56 schreef ETA het volgende:
[..]
http://orbit.medphys.ucl.ac.uk/orbit.html
ik hou wel van sims, ik zit net de manual te lezen. Het is een erg realistische sim. Lijkt me prachtig mooi om met de Space Shuttle te lanceren en dan in orbit te komen en te koppelen met de ISS.
Huh, daar heb ik dan écht helemaal niks van mee gekregen, weet je zeker dat je het niet hebt gedroomd?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
vanacht VEEEEETTTE onweer gehad! en nu schijnt het zonnetje weer VOLOP!![]()
Vakantiewerk, stage, allemaal 1 pot natquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:36 schreef Stienn het volgende:
Goeiemorgen,
zit hier op m'n vakantiewerk en heb helemaal geen zin meer..!
quote:
I want to break free from work!!!!!!!!!!!quote:I want to break free
I want to break free
I want to break free from your lies
Youre so self satisfied I dont need you
Ive got to break free
God knows God knows I want to break free
Coca Cola Zero?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:10 schreef Leinonlein het volgende:
Zijn hier mensen bekend met Zero 7? Ik zit erover na te denken daar vanavond heen te gaan
Dat zwembad moet iig supercool zijn!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:42 schreef Leinonlein het volgende:
Hahaha ETA kom op, ga los, gooi die haren in de lucht!
Zero 7 is een sorot van Air qua muziek en ze spelen vanavond in het Badeschiff (een drijvend zwembad op de Spree met een cocktailbar, weet niet preceis wat ik me erbij moet vorostellen hhihi)
smerigquote:
zowiezo... dat je het hebt geprobeerd...!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
smerig... Geef het een Cola Light een andere smaakje en het is meteen cool voor mannen om light te drinken
![]()
staat toch een 7... dan moet het 7up Zero zijnquote:
wanneer kook jij wel...?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:01 schreef ETA het volgende:
[..]
staat toch een 7... dan moet het 7up Zero zijnnog 1,5 uur dan mag ik naar huissssssssssssss..... vanaaf chinees afhalen, geen zin in koken
Ja ik MOET daar echt een keer heen, wellicht dat ik vanvavond ga als het mooie weer nog een beetje aan houdt, Zero 7 moet echt relaaaaxed zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat zwembad moet iig supercool zijn!
met wie ga je dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:06 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik MOET daar echt een keer heen, wellicht dat ik vanvavond ga als het mooie weer nog een beetje aan houdt, Zero 7 moet echt relaaaaxed zijn![]()
Coco cola zero is dan weer een beetje nep!
van't weekend gekookt, mag jij 1x raden wat.................quote:
rijst!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:07 schreef ETA het volgende:
[..]
van't weekend gekookt, mag jij 1x raden wat.................
Ik kreeg het ooit gratis op het station...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zowiezo... dat je het hebt geprobeerd...!![]()
Weet ik niet, wil je mee?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
met wie ga je dan?![]()
mag ik nou een keer met jou mee naar een toffe tent?![]()
Krijgt er meteen dorst vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:20 schreef ETA het volgende:
kheb net een blikje drinken gehaald, een zwarte versie hiervan met Zero ernaast geschreven:
[afbeelding]
camera vergeten???quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
alleen wel kut lein, ben vandaag mn camera vergeten omdat ik adcht dat ik toch niet zo'n tof iets zou gaan doen...!alleen maar naar Solar of naar huis ofzo..!
![]()
Roycoooooo?quote:
ja...!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:58 schreef ETA het volgende:
[..]
camera vergeten???![]()
uitgerekend jij, he Kuno....
quote:
Die van het badeschiff komt van de website hoor, dus geen credits voor mijhelaas haha. Maar zwemmen jaaaa, daar ben ik ook wel voor te porren!quote:
Ik zal het even met die Azubi overleggen! ik weet niet, moet tot half 6 ongeveer... en om dan naar huis te racen camera ophalen en weer terug vind ik ook beetje te veel van het goede...!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:01 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Die van het badeschiff komt van de website hoor, dus geen credits voor mijhelaas haha. Maar zwemmen jaaaa, daar ben ik ook wel voor te porren!
En Kuno, anders ga je toch morgen naar Solar en ik heb mijn camera mee dus daar hoef je je ook geen zorgen over te maken. Misschien heb je zelfs nog wel tijd om ´m even op te halen of werk je weer tot laat?
staat me iets bij van dat jij mij vertelde dat ik altijd camera bij me moest hebbenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja...!maar er stond niets spannend op de planning...! het was of solar of ik zou gelijk naar huis...!
![]()
ok, dan verwachten wij morgen fotos van feestende Kuno en Leinquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal het even met die Azubi overleggen! ik weet niet, moet tot half 6 ongeveer... en om dan naar huis te racen camera ophalen en weer terug vind ik ook beetje te veel van het goede...!![]()
Ik vertrouw op jouwn photo qualities!!![]()
regel die date gewoon! strax ben je weg uit Taiwan en heb geen enkele aziaat gehad...!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:07 schreef ETA het volgende:
[..]
wilde eigenlijk een date versieren voor dit weekend, maar nu heb ik twijfels
ow en die stom dronken foto's komen zaterdag avond wel!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:09 schreef ETA het volgende:
[..]
ok, dan verwachten wij morgen fotos van feestende Kuno en Lein
hoop stiekem op stomdronken Lein en Kuno fotos
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij had het over Roy, gooi ik er ff een Roy-uitspraak uit![]()
of is ie ons nou al vergetenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
waar is die flikker trouwens? heeft tie het te druk voor ons?
je weet dat ik dan voornamelijk fotos van een dronken Lein bedoel hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow en die stom dronken foto's komen zaterdag avond wel!![]()
request is onderweg voor een bioscoopje.......... we wachten af......quote:[..]
regel die date gewoon! strax ben je weg uit Taiwan en heb geen enkele aziaat gehad...!
En foto's willen we!![]()
ik denk het...!quote:
dacht dat hij druk aan het werk wasquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
waar is die flikker trouwens? heeft tie het te druk voor ons?
Die wil je vast niet omdat die zo charmant zijn? Waar ben jij op uit boefje?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:17 schreef ETA het volgende:
[..]
je weet dat ik dan voornamelijk fotos van een dronken Lein bedoel he
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:20 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Die wil je vast niet omdat die zo charmant zijn? Waar ben jij op uit boefje?
[afbeelding]
Nou kuni, vertrouw je op mijn foto skills?
Ik heb mijn nieuwe hobby panorama foto´s maken over genomen van Kuno en ETA![]()
![]()
dat zal het zijn inderdaadquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:30 schreef ETA het volgende:
wanneer mensen dronken zijn, zijn er minder remmingen en komt hun ware aard naar boven, dan leer je pas mensen kennen => ik wil je gewoon beter leren kennen![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:31 schreef Stienn het volgende:
Nee, een uur en twee minuten!
ik wacht ook op een emailtje, maar denk ik niet zo dringend als die van jouquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
gofferdomme... ben nu al sinds 9 uur aan het wachten op een emailtje...!
maar die gene emailt maar niet...!
![]()
ik kan niets doen zonder dat emailtje...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wacht ook op een emailtje, maar denk ik niet zo dringend als die van jou
bij mij is het een emailtje met foto's van een product dat ik wil aan gaan schaffenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan niets doen zonder dat emailtje...
wat voor geheimzinnig product is dat dan...?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij mij is het een emailtje met foto's van een product dat ik wil aan gaan schaffen
Ja valt een beetje tegen vergeleken met gisteren he... Maar toch is het geloof ik wel 30 graden haha, ach we zien wel. Zo heet als gisteren was me sowieso een beetje te extreemquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Lein, ik weet nog niet of ik mee ga vanavond, vind het niet zulk heul mooi weer nog
Ja precies, verklaar je nader!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat voor geheimzinnig product is dat dan...?
toen ik daarstrax buiten was... was het echt niet zo warm als gisterquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja valt een beetje tegen vergeleken met gisteren he... Maar toch is het geloof ik wel 30 graden haha, ach we zien wel. Zo heet als gisteren was me sowieso een beetje te extreem
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat voor geheimzinnig product is dat dan...?
quote:
Oeh dat ziet er mooi uit, een echte pioneer, toe maar hoor!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]is niet echt schokkend ofzo, of een geheim product
het is:
[afbeelding]![]()
nou en, wij hadden gister 45 graden in de zon!quote:
nou, yippie, daar moet je blij mee zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou en, wij hadden gister 45 graden in de zon!![]()
nou ik vond het wel relaxed...!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, yippie, daar moet je blij mee zijn
Fashion freak, sokken zijn toch sexy onder een korte broekquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ik vond het wel relaxed...!ik hou wel van warm weer...!
![]()
Alleen baalde ik ervan dat ik WEL een korte broek mee had maar GEEN slippers...!![]()
ja... WITTE sokken zijn Sexy..!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:53 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Fashion freak, sokken zijn toch sexy onder een korte broek![]()
Zon, yeah yeah yehahhhhhh![]()
Jaaa rrrrr ik word wild van witte sokken joh! Als je die aandoet mag je wel mee hoor! Ik ga gewoon uit mijn werk denk ik, geen idee waar het eigenlijk is. Geloof dat het om 19:30 begint dus... its up to you!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja... WITTE sokken zijn Sexy..!en ik had nou juist zwarte aan...!
MAAR! vandaag wel korte broek + slippers mee en die doe ik denk ik ook aan en misschien ga ik wel even met je mee vanavond! hoelaat ga jij enzo?
EDIT: Mijn baas is al een uur aan het bellen en ik moet hem iets vragen... zal ik hem emailen?![]()
of gaan we eerst weer eten?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaaa rrrrr ik word wild van witte sokken joh! Als je die aandoet mag je wel mee hoor! Ik ga gewoon uit mijn werk denk ik, geen idee waar het eigenlijk is. Geloof dat het om 19:30 begint dus... its up to you!(ik heb wel zin in Becks Lemon hihihi)
doe maarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
EDIT: Mijn baas is al een uur aan het bellen en ik moet hem iets vragen... zal ik hem emailen?![]()
echt onbegrijpelijk dat je op je werk zo lang kan bellen...!quote:
mailtje al verstuurd??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt onbegrijpelijk dat je op je werk zo lang kan bellen...!
Heeft ie een nieuw schatje ofzo?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
echt onbegrijpelijk dat je op je werk zo lang kan bellen...!
weet ik niet...!quote:
niet...?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ReMcOrE, Sluit jij het topic vanavond of pompen we hem nu nog even vol?
Sorry was de Tour aan het kijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En dat is 5...!![]()
Goed ik ga naar huis, beetje matig dat iedereen mij gewoon in de steek heeft gelaten...!
Tot morgen allemaal!![]()
dat geeft je nog geen recht van niet posten...!quote:
Wat die playah zegtquote:
Wat doe jij hier?quote:
Eerst afvragen waar hij uithangt.. en nu uitscheldenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Wat doe jij hier? [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Tuurlijk!quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:18 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Eerst afvragen waar hij uithangt.. en nu uitschelden![]()
Wat zou er gebeuren als we in het Uber Feminine Nederland dit op TV gooien?quote:In one breast enlargement commercial, a woman with small breasts walks by while a man is heard saying "too small to be good." Another woman with bigger breasts shows up and the man shouts "bigger is better!."
kan je oude verkopen aan een antiliaan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:07 schreef denB het volgende:
ROFL @ vorige week...
Afgelopen woensdag mn diploma opgehaald. Lees je je diploma na, staat er dat je van de Nederlandse Antillen bent...
Ik denk okay, foutje bij 1 persoon moet kunnen. Na wat rond vragen bleken nog 25 andere klasgenoten daar vandaan te komen
Kan vandaag nieuwe ophalen
gelijk handel er in zien he?quote:
nou nog 4 posts...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:35 schreef MichielPH het volgende:
Mijn zegen heb je!
ETA ik kan niet werken... Mn baas is weg, en ik heb een opdracht nodig van hem, maar hij vandaag vrij...!quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:47 schreef ETA het volgende:
Kuno, ga es aan het werruk!!!!
en trouwens het is werkquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:47 schreef ETA het volgende:
Kuno, ga es aan het werruk!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |