Hij zit in Taiwan tochquote:Op zondag 15 juli 2007 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ach wat stelde ETA zich aan... dat ding is gewoon langs tokio gegaan.. zo erg was die dus niet...!![]()
Tyfoon slaat Tokio over
Nee man, ding is naar japan gegaan en daar heeft het tokio ook nog niet eens aangeraakt...!quote:
anonieme alcoholisten stichting. Heb je nog iets anders toe te voegen.quote:Op zondag 15 juli 2007 14:14 schreef CARLAK het volgende:
Waar staat de Kuno van Dijk Stichting ook al weer voor?
Graag, wat kan ik voor je betekenen?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
anonieme alcoholisten stichting. Heb je nog iets anders toe te voegen.
loop je stage of ben je gewoon kansloos een topic aan het vervuilen.quote:
nee niet echt, heb je meer hints?quote:Op zondag 15 juli 2007 14:38 schreef MichielPH het volgende:
Van bovenaf krijg ik een J of een P door. Zegt jou dat iets?
mmm nee... Misschien als je dat flesje bier dat naast je staat opdrinkt, het dan wat beter af gaat...!quote:Op zondag 15 juli 2007 14:48 schreef MichielPH het volgende:
Ik krijg het beeld van een verroeste pijp door, zegt je dat wel iets?
nah, de typhoon is alnog afgebogenquote:
respect hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 13:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
jammer ReMcOrE...! Is die toch weer van mij! [afbeelding]
Nu ga ik ook door voor de 10!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
respect hoor![]()
evenaring van mijn 11 posts op rij
![]()
ik heb nu vakantie van school EN van werk, dus er is tijd genoeg om jou goed in de gaten te houdenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nu ga ik ook door voor de 10! [afbeelding]
jammer..!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb nu vakantie van school EN van werk, dus er is tijd genoeg om jou goed in de gaten te houden![]()
halloquote:Op zondag 15 juli 2007 15:40 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooooo
Ik ga morgen naar de Dominicaanse Republiek!!!!
Dus ik ben vanaf vandaag aan het stuiteren!!!!
Ik vlieg vanaf Brussel, dus morgen richting Brussel en dan vliegen we dinsdag om 7.05 uur 's ochtends, voor de opletters die zien dat ik pas de 17e op vakantie zou gaan!!)
ik heb het even voor je verbeterd!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:40 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooooo
Ik ga morgen naar de Dominicaanse Republiek brussel!!!!![]()
Ik vlieg vanaf Brussel, dus morgen richting Brussel en dan vliegen we dinsdag om 7.05 uur 's ochtends, voor de opletters die zien dat ik pas de 17e op vakantie zou gaan!!)
Dankje!!!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hallo
heel veel plezier in de Dominicaanse Republiek![]()
Haha, idd! Maar voor mijn gevoel ga ik morgen toch echt al naar DR!!quote:Op zondag 15 juli 2007 15:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb het even voor je verbeterd!
Veel plezierquote:Op zondag 15 juli 2007 15:40 schreef miss-scofield het volgende:
Hallooooo
Ik ga morgen naar de Dominicaanse Republiek!!!!
Ikke niet.. of mag ik 5 maanden Zweden als vakantie tellenquote:Op zondag 15 juli 2007 15:49 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dankje!!!!!
Gaat er iemand hier nog op vakantie??
[..]
Haha, idd! Maar voor mijn gevoel ga ik morgen toch echt al naar DR!!
JEEEEEEEJJJJJ![]()
![]()
erasmus is beetje vakantie hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 16:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Veel plezier
[..]
Ikke niet.. of mag ik 5 maanden Zweden als vakantie tellen
op de FP alweer mensen zeiken over doping..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
en de etappe, en de bolletjestrui en het geel![]()
![]()
Rabo-renners gebruiken geen dopingquote:Op zondag 15 juli 2007 19:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
op de FP alweer mensen zeiken over doping..![]()
juistquote:Op zondag 15 juli 2007 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:![]()
Rasmussen
![]()
![]()
Geweldig hoe hij de etappe [afbeelding] wint en daarbij zowel de gele als de bolletjestrui bemachtigd
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:http://frontpage.fok.nl/video/16534
in de zon!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En was dat in de zon of in de schaduw Kuno?
Ik vind de 31 die we hier nu hebben al te warm
dat scheelt natuurlijk al veel. Geen idee trouwens hoeveel het hier was in de zon. Wil ik waarschijnlijk ook niet eens wetenquote:
uhm.. dat is niet waar... dat is gewoon heeeeeeetquote:Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Voor ETA morgenvroeg!
Wij hadden vandaag tropisch weer in Berlijn!![]()
[afbeelding]
nou dan is het heel heeeeeeet...! jij je zin!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm.. dat is niet waar... dat is gewoon heeeeeeet
het moest eigenlijk dat is niet warm, maar heel heeeeeet zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 21:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou dan is het heel heeeeeeet...! jij je zin!![]()
ik dacht al...!quote:Op zondag 15 juli 2007 21:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
het moest eigenlijk dat is niet warm, maar heel heeeeeet zijn![]()
quote:Zoek.= Men meldt ons uit Apeldoorn:
Een brief o.a. inhoudende een bankbiljet van f25, gepost door een heer aan het station alhier gepost, is niet in handen gekomen van den geadreseerde, den heer K, ter Zwolle. De politie doet onderzoek. Het nummer van het biljet is bekend.
waarom wassen? je gaat toch naar Hotel Mama waar ze een wasservice hebben of niet?quote:Op maandag 16 juli 2007 08:28 schreef Frrreek het volgende:
Goedemorgen. Vanavond laat vlieg ik naar Nederland
Alles aan het wassen, schoonmaken e.d. Zometeen naar m'n werk om gedag te zeggen, wat inkopen doen en 's avonds nog even relaxen met m'n vrienden.
Istanbul
Zit nu in een boxershort; moet nog wat aan kunnen doenquote:Op maandag 16 juli 2007 08:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom wassen? je gaat toch naar Hotel Mama waar ze een wasservice hebben of niet?![]()
![]()
Maar balen dat je vanavond weg gaat..! Hoelaat vlieg je?
ik hoop voor je dat het vliegtuig het de hele reis doet...!quote:Op maandag 16 juli 2007 08:50 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Zit nu in een boxershort; moet nog wat aan kunnen doen
Vanacht om 4 uur vlieg ik, 2:00 op het vliegveld, 0:30 van huis weg. Met een beetje geluk om 7:00 thuis, afhankelijk van de paupermaatschappij (Corendon).
Heeeeerlijk!quote:
ja gofferdomme vakantie doe ik niet aan!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jullie gaan ook nog steeds door zo te zien
Daar was ik dan maar weer. 2 weken vakantie gehad en nu zit ik weer op mn werk... die 2 weekjes gaan veels te snel helaas
nou...quote:
Ik ook niet meer voorlopigquote:Op maandag 16 juli 2007 10:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja gofferdomme vakantie doe ik niet aan!![]()
dat doet me goed!quote:
En bedanktquote:
Jij doet al zoveel leuke dingen manquote:
Oh ja dat is echt zo´n domperquote:Op maandag 16 juli 2007 10:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik kon vanmorgen gewoon niet wakker worden, als je 2 weken lang kunt uitslapen is 8 uur opstaan ineens weer heel erg vroeg !
Vakantie was heel erg relaxed. Heerlijk uitgerust en rustig aan gedaan. Dagjes weg bioscoopje, terrasjes, je kent het wel. Voorlopig kan ik er wel weer tegenaan. Als ik tenminste kan wennen aan dat vroege opstaanquote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Oh ja dat is echt zo´n domper![]()
Hoe was je vakantie, wat heb je zoal gedaan?
Nog 2 weken stage![]()
ben gewoon verwende zak.......... idd geen festivals oid. Meeste festiviteiten draaien om de familie, en laat ik nu net geen familie in de buurt hebben.. voor de standaarden hier, heb ik veel geld... maar ja, heb serieus moeite om het leuk uit te geven... stoere dingen doen vinden ze niet leuk.... er 1 maar 1kartbaan ver weg, collegas vinden het maar niks..... ze hebben hier 1 stoere paintball en lasergame arena, maar kan absoluut niemand vinden die mee wil, en in mn eentje is het weer zo zielig.... ze vinden het te geweldadig........quote:Op maandag 16 juli 2007 10:15 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jij doet al zoveel leuke dingen man![]()
Maar festivals kennen ze niet echt in Azie geloof ik, had een japans meisje leren kennen en die had zoiets nog nooit gezien.
Maar wat let je, er is vast wel iets te beleven vanavond in de stad.
Ik moet auf jedem Fall de zon in!!!![]()
445678** t.a.v. Jan Pieter Feikens in Paterswoldequote:
Haha, jammer genoeg zijn 2 weken vakantie altijd sneller voorbij dan 2 weken werken, maar goed, time flies!quote:Op maandag 16 juli 2007 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
2 weken zijn zo voorbij dus voor je het weet is je stage voorbij
Haha het blijft toch ook wel echt een maf volkje vind ik hoor, maar ergens heeft het toch ook wel iets liefs, iets schattigs. Maar ik zou het toch wel heeel erg missen, geen festivals, en ook vrijwel geen concerten... Hmmm. Ach, geld opsparen en volgend jaar lekker lang op vakantie?quote:Op maandag 16 juli 2007 10:33 schreef ETA het volgende:
[..]
ben gewoon verwende zak.......... idd geen festivals oid. Meeste festiviteiten draaien om de familie, en laat ik nu net geen familie in de buurt hebben.. voor de standaarden hier, heb ik veel geld... maar ja, heb serieus moeite om het leuk uit te geven... stoere dingen doen vinden ze niet leuk.... er 1 maar 1kartbaan ver weg, collegas vinden het maar niks..... ze hebben hier 1 stoere paintball en lasergame arena, maar kan absoluut niemand vinden die mee wil, en in mn eentje is het weer zo zielig.... ze vinden het te geweldadig........
geld maakt niet gelukkig (geen geld maakt overigens wel ongelukkig)......
iemand ideeen om geld te verbrassen??
hoi... wie was jij ook nog maar weer?quote:
heerlijk! nog 3 en een halve week en dan heb ik 2 daagjes Zomervakantie!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:18 schreef Stienn het volgende:Hoe staat het er mee? nog lekker stage aan het lopen?
een beetje...!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef Stienn het volgende:, het topic is wel een beetje uitgestorven of niet?
Veeeel plezier in Brussel!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:58 schreef miss-scofield het volgende:
Hooooiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
Ik ga zo op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Veel plezierquote:Op maandag 16 juli 2007 11:58 schreef miss-scofield het volgende:
![]()
Understatement van de hele stage reeksquote:Op maandag 16 juli 2007 11:34 schreef Stienn het volgende:, het topic is wel een beetje uitgestorven of niet?
Have funquote:Op maandag 16 juli 2007 11:58 schreef miss-scofield het volgende:
![]()
Dankje!!!!! Haha, goed geschreven hoor!!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Veeeel plezier in Brussel!![]()
en natuurlijk daar in de dominicaanse republiek of hoe je dat dan ook schrijft
Thanks!!!quote:
In mijn 2 weken afwezigheid zijn jullie 8 topics opgeschoten, maar toen waren er denk ik nog een paar mensen die stage moesten lopen. Dat zullen er steeds minder worden denk ikquote:Op maandag 16 juli 2007 12:06 schreef miss-scofield het volgende:
Tot over 3 weken allemaal!!!!!!!![]()
(Hoeveel topics zouden we dan verder zijn? Vroegah zouden het er 20 zijn ofzoNu maar eentje denk ik
)
.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:58 schreef miss-scofield het volgende:
![]()
Hier heb ik het zelfde, vakantie werk.. maar wil ook liever in de zon chill'n!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
lalalala ik heb geen zin meer en wil in de zon zitten...! lalalala
Jaaaaaaaaaaa ik ooooooooooooookquote:Op maandag 16 juli 2007 12:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
lalalala ik heb geen zin meer en wil in de zon zitten...! lalalala
Voor de mensen die zich vervelen en hun Duits nog eens willen oefenenquote:Was ich an Berlin mag: Grundsätzlich finde ich die Menschen in Berlin sehr nett. Sie sind so alternativ, einfach nicht Mainstream wie die Menschen in Amsterdam. Speziell Kreuzberg mag ich sehr, weil die Leute dort so bunt gemischt sind und die Gesellschaft ist wunderbar multikulti. Bei gutem Wetter ist, fahre ich gern zum Baden an den Wannsee. Ansonsten bin ich sehr gern im Görlitzer Park, schon allein, weil er nicht weit entfernt von meinem Arbeitsplatz ist. Prenzlauer Berg mit seinen vielen Bars ist ideal zum Ausgehen am Wochenende. Ein Lieblingsgetränk habe ich gefunden: Berliner Weiße mit Schuss, das Mädchengetränk.
Was ich an Berlin nicht mag: Mir persönlich sind einfach zu viele Touristen hier. Das stört manchmal. Außerdem finde ich es merkwürdig, dass die Busfahrer nicht grüßen.
had gezegd dat je er in stond...! dan had ik hem voor je gekocht...!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa ik ooooooooooooook![]()
![]()
![]()
Haha, ik kreeg net de tekst toegestuurd wat in de krant was zaterdag (kon zelf helaas niet kopen want ik was dus op dat festival), ik had vrijdag een interview met de Berliner Morgenpost (voor een rubriek, buitenlanders in Berlijn) en dit is de tekst:
[..]
Voor de mensen die zich vervelen en hun Duits nog eens willen oefenen![]()
LOL![]()
und wo ist die referenziiiieeee nach StageSC???????quote:Op maandag 16 juli 2007 12:22 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa ik ooooooooooooook![]()
![]()
![]()
Haha, ik kreeg net de tekst toegestuurd wat in de krant was zaterdag (kon zelf helaas niet kopen want ik was dus op dat festival), ik had vrijdag een interview met de Berliner Morgenpost (voor een rubriek, buitenlanders in Berlijn) en dit is de tekst:
[..]
Voor de mensen die zich vervelen en hun Duits nog eens willen oefenen![]()
LOL![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |