ik ben er nooit zo snel bij...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:07 schreef liefie_ het volgende:
jeuj ik was eerst!
daagt Dr34m3r uit om een confrontatie aan te gaan met de Stroekbakselsquote:Op zondag 15 juli 2007 13:01 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R meldt zich ook in het nieuwe topic
Jij sadistquote:Op zondag 15 juli 2007 13:22 schreef maedel het volgende:
dus wij zitten hier in korte broek met tropische temperaturen, hoor ik iets op de radio over buien in het westen.
Iemand de buienradar al bekeken ?![]()
oh, sorry
tja.. daar zal ik inmiddels wel weer te laat voor zijn.. heb net gepicknicked in het bos met de kidsquote:Op zondag 15 juli 2007 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daagt Dr34m3r uit om een confrontatie aan te gaan met de Stroekbaksels![]()
Hi Wondererquote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef wonderer het volgende:
Mogguh dames.
Hey, hallo!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef wonderer het volgende:
Mogguh dames.
Als het goed is ga ik dit jaar voor het eerst in mijn levenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:34 schreef Ellatjuh het volgende:
ik kan helaas niet.
wil zo graag een keer naar roze maandag
ik zag het... heb hem al aangepastquote:Op zondag 15 juli 2007 18:44 schreef Ellatjuh het volgende:
lol niet waar
ik moest me der ff tussen werpen met mn bericht
ja sorry hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef DR34M3R het volgende:
En jawel!!! vier op een rij! Zal ik doorgaan voor de koelkast?
He, we hebben een spelbreker hier
Hoi Ellatjuh, hoest?
Het is vakantie, en ook nog eens mooi weer. Mij hoor je niet klagen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
ja sorry hoor![]()
gaat prima hoor.
en met jou?
neej werk ik een verzorgingshuisquote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik zag het... heb hem al aangepast
Je werkt niet op een terras in hartje Tilburg begrijp ik...
Ligt er aan wat je doet.. mocht het als activiteitenbegeleidster zijn heb je toch een goed idee voor een groepsuitje?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:47 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
neej werk ik een verzorgingshuis![]()
wel leuk hoor,maar jammer dat ik die dag waarschijnlijk geen vrij ga krijgen.
zijn al zoveel op vakantie![]()
oh maar dit vergt ook de nodige voorbereidingen aan mijn kantquote:Op zondag 15 juli 2007 15:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tja.. daar zal ik inmiddels wel weer te laat voor zijn.. heb net gepicknicked in het bos met de kids
Loop dan meteen die paar meter door ons kantoor binnen! Houd er in dat geval wel rekening mee dat we met achten op een kamer zitten...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh maar dit vergt ook de nodige voorbereidingen aan mijn kant
wellicht na onze vakantie maar een keer wat bij jullie portier afgeven![]()
na 18.00 uur is er nog volop vertier in de stad met een meer dan roze tintje hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef Ellatjuh het volgende:
ja moet verdorie werken en omdat het vakantie tijd is zullen ze niet blij zijn als ik die dag vrij wil.
hehe.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je doet.. mocht het als activiteitenbegeleidster zijn heb je toch een goed idee voor een groepsuitje?
jawel maar mot helemaal uit haarlem komenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
na 18.00 uur is er nog volop vertier in de stad met een meer dan roze tintje hoor
ik ga gewoon ook eerst werken
dat is toch goed te doen lijkt me?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:52 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
jawel maar mot helemaal uit haarlem komen
ow ik post hier niet zo vaak.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
Kan het zijn dat ik jou hier nog niet eerder ben tegengekomen?
oh dan is een halve choco taart al genoegquote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Loop dan meteen die paar meter door ons kantoor binnen! Houd er in dat geval wel rekening mee dat we met achten op een kamer zitten...
ik verwacht dus wel iets wat goed is voor mijn lijnquote:Op zondag 15 juli 2007 18:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh dan is een halve choco taart al genoeg
want je moet 20 partjes uit 1 springvorm snijden, is namelijk nogal machtig
jawel met de trein welquote:
ik weet wel dat NS dan extra avond en nachttreinen inzit, dus je zou even moeten kijken of jij in jouw geval daar voordeel van hebtquote:Op zondag 15 juli 2007 18:52 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
jawel maar mot helemaal uit haarlem komen
ja dan blijft er een bakje tasty toms overquote:Op zondag 15 juli 2007 18:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik verwacht dus wel iets wat goed is voor mijn lijn![]()
zal het komende week wel ff uitzoekenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet wel dat NS dan extra avond en nachttreinen inzit, dus je zou even moeten kijken of jij in jouw geval daar voordeel van hebt
DAT lijkt me niet zo moeilijkquote:Op zondag 15 juli 2007 18:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dan blijft er een bakje tasty toms over![]()
nee maar die baksels zijn dan weer niet echt Sonja verantwoord zeg maarquote:Op zondag 15 juli 2007 18:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
DAT lijkt me niet zo moeilijkWe hadden het over stroekbaksels hoor... (reden trouwens dat je ze zo noemt? Kun je stroek zonder meer vervangen door mis? )
* DR34M3R duikt weg om de klap met de deegroller te ontwijken
Kan ik daar de rest van de dag mee doorkomen dan? Doe mij dan toch maar quiche, klinkt toch iets verantwoorder..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee maar die baksels zijn dan weer niet echt Sonja verantwoord zeg maar
maar draai het eens om
een complete lunch vervangen door 1 goddelijke choco taartpunt![]()
een hele nieuwe, of de oude en dan updaten?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
Ik leef nog hoor. Ben alleen druk bezig met mijn site.
Zeg... ik ben aan het lijnen hoor. Een beetje steun zou gewenst zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 20:45 schreef liefie_ het volgende:
oeh jummie! ik maak woensdag toffee brownies
http://www.puddingclub.nl/Recepten/ToffeeBrownies.htm
o jawel hoor. Ik had gewoon vlees, aardappelen en broccoli. Ik mag dan lijnen, maar ik eet normaal hoor... Alleen chocoladetaart en toffee brownies.. tja, dat laten we maar even staanquote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef liefie_ het volgende:
ow zal ik zeggen hoe gezond ik gegeten heb dan?
ik heb koude pasta op met rode ui, bospeen-worteltjes, komkommer, zoete paprika en voor de smaak een eetlepeltje olijventapenade en parmazaanse kaas
of is dat niet redelijk gezond?
niet snoepen gaat mij het best af als ik lekker in mijn vel zit...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef liefie_ het volgende:
tis ook voor een feestje...
en ik had vandaag ook een verjaardag en ik heb geen gebakje op!
niet snoepen gaat me altijd veel beter af in de zomer
Een oude in een nieuw jasje. Dus praktisch helemaal opnieuw coden, met nieuwe functionaliteit enzo, maar wel gebaseerd op iets ouds dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
een hele nieuwe, of de oude en dan updaten?
sorry, ik was de was aan het opruimenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:26 schreef liefie_ het volgende:
oho I killed the topic
Ben benieuwd. Ken ik de site al?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een oude in een nieuw jasje. Dus praktisch helemaal opnieuw coden, met nieuwe functionaliteit enzo, maar wel gebaseerd op iets ouds dus.
Nee, die kende ik nog nietquote:Op zondag 15 juli 2007 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
www.griezel.net ? KweenieNiet echt jouw soort site geloof ik
Daar ga ik pas aan werken als ie wordt uitgegevenquote:Op maandag 16 juli 2007 06:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, die kende ik nog nietHet had ook Arthur kunnen zijn of zo, toch?
![]()
Goedemorgen allemaal!
Ik ga straks even bellen met de financieel adviseurquote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef Faithz het volgende:
Wanneer weet je eigenlijk iets?
Grond gekocht?
6 weken had ik gezegd tochquote:Op maandag 16 juli 2007 16:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga straks even bellen met de financieel adviseur
En dat kan wel een maand of drie duren. Had eigenlijk wel ee bevestigingsmail verwacht van davidsfonds, maar goed.
Mooi zo, en nu nog wachten op de mail waarin ze zeggen dat ze het gelezen hebben en er weg van zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 18:37 schreef wonderer het volgende:
Kreeg bevestigingsmail van Fontein, is in goede orde ontvangen
Ja, dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 21:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi zo, en nu nog wachten op de mail waarin ze zeggen dat ze het gelezen hebben en er weg van zijn
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef DR34M3R het volgende:
Top! Ik ben zo benieuwd wat hij / zij ervan vindt![]()
jij niet minder natuurlijk![]()
Onzin. Je bent goed en dat weet je.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil het niet wetenIk ben zo bang dat iemand zegt "hou maar op met schrijven, het wordt toch nooit wat"
Ik weet dat ik wel aardige verhalen kan schrijven. Ik weet niet of ze goed genoeg zijn of in de markt passen voor publicatie. En dat is toch best wel wat ik wilquote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onzin. Je bent goed en dat weet je.
maar ik ga mijn bedje opzoeken, er is iemand anders die de pc wil gebruiken nu.
truste!![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:18 schreef liefie_ het volgende:
ik wou dat ik het durfde wat je doet! echt tof hoor!
Ik heb gewoon eens een keertje eerder vakantie genomen, én beter gepland.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:19 schreef Faithz het volgende:
Mogge!!
Wat ben jij btw nog positief en opgewekt!
alsof het stof opgehouden is te bestaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:58 schreef Faithz het volgende:
Vieze boekjes zijn niet meer van deze tijd.
Hier hebben we kpd
Maar daar mis je ook niet veel aanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:46 schreef maedel het volgende:
hebben jullie eigenlijk allemaal toegang tot kpd?
Ik niet namelijk.
maar jij zit toch niet te wachten op topics met als titel heren show hier uw penis deel 1 tot en met 25quote:
Je vergeet de tieten, kutten en konten versie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij zit toch niet te wachten op topics met als titel heren show hier uw penis deel 1 tot en met 25![]()
als je een voorbeeld neemt dan moet je direct een SPREKEND voorbeeld nemen, zodat de strekking kort en bondig isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:28 schreef Faithz het volgende:
[..]
Je vergeet de tieten, kutten en konten versie.
Maar als ik Maedel een klein beetje ken dan wordt ze echt niet gelukkiger vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:50 schreef Faithz het volgende:
Ja maar niet meteen de versie waar Maedel een teiltje bij nodig heeft..
dat heeft toch niets met preuts maar alles met de oorsprong van dit topic te makenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef maedel het volgende:
ok,
gaan mensen daar echt hun hele handel laten zien?![]()
denk iedereen hier trouwens dat ik preuts ben omdat ik niet van pielejanussen hou?
nee, dat niet, maar de header is wel prettigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heeft toch niets met preuts maar alles met de oorsprong van dit topic te maken
er is hier toch ook geen behoefte aan een tentoonspreiden van voorbibsen ?
en die is alles behalve aanstootgevend, en al wat juist wel aanstootgevend is staat dus in KPDquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:32 schreef maedel het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar de header is wel prettig
Picciequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:43 schreef philana het volgende:
<~ meldt zich ook maar eens... hoiii
Ohoooh, een beetje nieuwelingen opbutsen!!quote:
ik heb vakantiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:38 schreef Faithz het volgende:
Pff sorry, het is pas dinsdag en ik wil nu al weekend
ik heb vakantie... beetje van mijn vrije tijd overnemen? verveel me namelijk doodquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:38 schreef Faithz het volgende:
oh HO! Ik ga je melden in het te grote webicon meld topic!!
Wat moeten mensen met een inbelverbinding nou
Pff sorry, het is pas dinsdag en ik wil nu al weekend
Iéts van context zou handig zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:39 schreef wonderer het volgende:
Wat is SoT?
edit: context gevonden!quote:
Sword of Truth .. zijn boeken van Terry Goodkind.. Ben nu in deel 5 bezig.. verslaafd...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:39 schreef wonderer het volgende:
Wat is SoT?
Ook hoiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:39 schreef wonderer het volgende:
Wat is SoT?
Wie.. ik?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Ohoooh, een beetje nieuwelingen opbutsen!!![]()
quote:[..]
ik heb vakantie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer!
Ik heb ook gedroomd, over Harry Potter.
Ik was Harry, en er was een schooluitstapje. En toen zei professor McGonagall (spelling is vast verkeerd), 'I'm honoured to announce that gay marriage is, as of today, legalised.'
En ik, als Harry dus, 'Hurray!', en toen keek Ron me vreemd aan, en toen ging Hermione het aan hem uitleggen en dat ze het al jaren wist..
In de regen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:51 schreef Faithz het volgende:
Over 4 weken mag jij werken, lig ik aan zwembad![]()
oooh, dan is het goed. Waar gaat de reis naartoe?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:09 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee, ons vakantiehuisje met zwembad ligt in een zonnig land
Hey, een nieuweling!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer!
Ik heb ook gedroomd, over Harry Potter.
Ik was Harry, en er was een schooluitstapje. En toen zei professor McGonagall (spelling is vast verkeerd), 'I'm honoured to announce that gay marriage is, as of today, legalised.'
En ik, als Harry dus, 'Hurray!', en toen keek Ron me vreemd aan, en toen ging Hermione het aan hem uitleggen en dat ze het al jaren wist..
en met jou de rest van het topic blijkbaar...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:30 schreef liefie_ het volgende:
wow...
ik was ff weggedut!
zo'n 4 uur lang!
sorry!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en met jou de rest van het topic blijkbaar...
hoiquote:
Net enorm lopen klieren met een stuk script maar nu werkt hetquote:
Ja ik nog een kwartiertje, dus dat schiet ook niet echt op voor jequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:42 schreef philana het volgende:
Ik wil niet slapen en ik wil niet wakker zijn. Ik weet gewoon niet wat ik wil. Vreselijk. De overvloed aan vrijetijd begint me nu al te nekken... begon het schooljaar maar alweer...
Nog iemand wakker?
Jammer... weer vroeg op morgen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik nog een kwartiertje, dus dat schiet ook niet echt op voor je
ja plan is wel om omstreeks 7.00 uur het bed uit te rollen zodat ik voor 9.00 uur weer braaf op kantoor kan zittenquote:
heel braaf...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja plan is wel om omstreeks 7.00 uur het bed uit te rollen zodat ik voor 9.00 uur weer braaf op kantoor kan zitten![]()
maar die schade haal ik in het weekend wel weer inquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:54 schreef philana het volgende:
[..]
heel braaf...![]()
suc6
voor 9 uur opstaan is voor mij zeer pijnlijk..doe ik dan ook bijna nooit..![]()
nou je kwartiertje is voorbij... duss.. trusteee...quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die schade haal ik in het weekend wel weer in![]()
dank je welquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:05 schreef philana het volgende:
[..]
nou je kwartiertje is voorbij... duss.. trusteee...
ik zet de koffie klaar voor als je wakker wordt
[afbeelding]
Ik zag je topicquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:05 schreef philana het volgende:
[..]
nou je kwartiertje is voorbij... duss.. trusteee...
ik zet de koffie klaar voor als je wakker wordt
[afbeelding]
Nou ja zeg, cultuurbarbaarquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef Faithz het volgende:
Heaven!
Must be missing an angel
Wat een klef nummer ook![]()
toch welquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:34 schreef Faithz het volgende:
Zo oud ben jij nou weer niet dat je dat hebt mee gemaakt
hojokamp? wazzthat? hehequote:Op woensdag 18 juli 2007 09:22 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik zag je topic
We hebben nog plaats op het Hojokamp![]()
![]()
In een week tijd maak je nergens anders zoveel vrienden![]()
thanks.. net wakker.. had ik nog niet gezien :pquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon klikken op de signature van Faithz![]()
We zoeken ook nog vrijwilligers, vanavond intakequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef philana het volgende:
[..]
thanks.. net wakker.. had ik nog niet gezien :p
veel plezier..quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef Faithz het volgende:
[..]
We zoeken ook nog vrijwilligers, vanavond intake
Geen 50 homo's en lesbo'squote:Op woensdag 18 juli 2007 11:46 schreef philana het volgende:
ik ga lekker backpacken in me eentje.. leer je ook veel mensen kennen.. hoop ik..
ik moet nu naar school even wat gedoe met cijfers regelen anders kan ik me niet voor het volgende jaar inschrijven.. laterz
![]()
Goed wel. We zaten op hete kolen want er zat te weinig geld in de parkeermeterquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:27 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi
@ wonderer: hoe ging het bij de fin.adv. ?
wil je erover praten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Heb vannacht trouwens best kut gedroomd, zal het wel te warm hebben gehad
Oh, ja hoor. Eerst was er een kat die van de dierenarts terugkwam na mishandeld te zijn. Ik had het beestje niet zelf gezien, maar mijn broertje vertelde hoe hij eruit zag. Elke keer als ik hem aaide voelde ik de hechtingen in buik en rug en hij hinkte de hele tijd en zag er nogal verfomfaaid uit (en we hebben neit eens een katquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:29 schreef liefie_ het volgende:
ik heb mn vinger verbrand
wel muffins en brownies gemaakt!
zomermoeheid heeft blijkbaar toegeslagenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:24 schreef DR34M3R het volgende:
wat is het hier rustig de laatste tijd..
ik had straks al eens gespiekt, maar toen stond er nog niets.. Nog maar eens proberen danquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef wonderer het volgende:
Ik maak een siteSerieus, soms kijk ik maar een keer per uur op fok...
Zie blog trouwens
was je weer te haastigquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik had straks al eens gespiekt, maar toen stond er nog niets.. Nog maar eens proberen dan
Ik had ook al zes uur geleden beloofd dat ik een stukje zou schrijven dus 't is niet dromers foutquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was je weer te haastig![]()
het spreekwoord is ook niet voor niets dat haastige spoed maar zelden goed is![]()
Ja maar.. ja maar..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was je weer te haastig![]()
het spreekwoord is ook niet voor niets dat haastige spoed maar zelden goed is![]()
dat bedoelde ik dusquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had ook al zes uur geleden beloofd dat ik een stukje zou schrijven dus 't is niet dromers fout
zolang Stroek zelf nog maar niet stuk isquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:38 schreef DR34M3R het volgende:
Ligt het aan mijn pc of is Stroek's usericon weer eens stuk?
En hier inmiddels ook weerquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zolang Stroek zelf nog maar niet stuk is![]()
maar hier gewoon blauwe hartjes hoor![]()
Is ook... Ik krijg alle planten stuk, zelfs een cactus!quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach die Stroek, het is net een Sanseveria, die zijn ook niet stuk te krijgen![]()
Ik ook! Ik heb het voor elkaar gekregen een cactus te laten uitdrogen...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is ook... Ik krijg alle planten stuk, zelfs een cactus!
wij hadden er verschillende.. uitdrogen is me gelukt, maar ik heb er ook eentje gewoonweg verzopen, die verschimmelde helemaal en rotte weg..quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb het voor elkaar gekregen een cactus te laten uitdrogen...
ik heb voor het eerst sinds 4 jaar hier weer een plant in huis, en da's nog maar tijdelijk ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is ook... Ik krijg alle planten stuk, zelfs een cactus!
nou begin september moet te doen zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:50 schreef DR34M3R het volgende:
Dat worden kunstplanten straks ben ik bang...
tellen pakken yoghurt die groen zijn ook meequote:Op woensdag 18 juli 2007 23:57 schreef wonderer het volgende:
Bloemen zijn stom. Je hebt er niks aan.
Planten ook niet eigenlijk. Hier in huis is niks groens te vinden (ja, de gordijnen. Ennum, dat bakje frambozen dat iets te lang stond...).
bloemen / planten geven warmte aan je inrichting.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:57 schreef wonderer het volgende:
Bloemen zijn stom. Je hebt er niks aan.
Planten ook niet eigenlijk. Hier in huis is niks groens te vinden (ja, de gordijnen. Ennum, dat bakje frambozen dat iets te lang stond...).
wat HEB jij met yoghurt vandaag...quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tellen pakken yoghurt die groen zijn ook mee![]()
en nee niet de inhoud maar gewoon de verpakking![]()
Goed nieuwsquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:58 schreef DR34M3R het volgende:
We hebben al 2 bezichtigingen gehad trouwens, de interesse is goed, ze willen allebei!
Het eerste stel komt morgen nog eens terug, en zaterdag komt stel nummer 3 alweer kijken
aan het Bakkeren toevallig?quote:Op donderdag 19 juli 2007 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet alleen vandaag hoor, al heel de week![]()
weet niet wat die mevrouw van yoghurt vindt/denk maar na dat overdadige weekend moest ik maar weer even abspeckenquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 19 juli 2007 00:02 schreef DR34M3R het volgende:ik zal eens een bed gaan opzoeken en genieten van een welverdiende nachtrust...
tot morgen!![]()
Niet nodig, ik ben zelf het zonnetje al in huisquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
bloemen / planten geven warmte aan je inrichting.
dat dusquote:
dank je wel, maar ik heb al ontbeten.. ik bewaar hem voor de lunch, is dat goed?quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:48 schreef Stroekie het volgende:
zo dan is er vanaf nu weer versie koffie, thee en koud water beschikbaar hier![]()
en speciaal voor Dr34m3r heb ik een bakje yoghurt als ontbijt klaargezet![]()
goeie reis en fijne vakantie aldaarquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:56 schreef maedel het volgende:
Nou doeg!
*richting zon vertrekt![]()
Naar hotel met free wlan, dus ik meld me vanavond (of morgen) wel weer![]()
Doeiiquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:56 schreef maedel het volgende:
Nou doeg!
*richting zon vertrekt![]()
Naar hotel met free wlan, dus ik meld me vanavond (of morgen) wel weer![]()
sterker nogquote:Op donderdag 19 juli 2007 15:33 schreef wonderer het volgende:
Veel plezier Maedel! (ja, ik weet dat het way too late is maar ze gaat vast teruglezen).
jup, in Z-Duitsland is het 30 gradenquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:09 schreef wonderer het volgende:
Heh. Hoi. Mooi weer?
en die wordt straks geprint en en ingelijst om op het toekomstige kantoor aan huis op te hangen ?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
Kreeg trouwens een mailtje van Brad dat ie een loonsverhoging en een bonus had gehad
Nou, ik denk dat we die gebruiken om het huis te kopen...quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die wordt straks geprint en en ingelijst om op het toekomstige kantoor aan huis op te hangen ?
ja en dan een soort van passe partout om die email heen met this home is sponsored byquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat we die gebruiken om het huis te kopen...
De loonsverhoging is nodig om de hypotheek te kunnen betalen en de bonus is mooi voor de aanbetaling.
Hoewel ik het vermoeden heb dat ie er eerst een laptop voor gaat kopen
feliquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
Kreeg trouwens een mailtje van Brad dat ie een loonsverhoging en een bonus had gehad
Kweenie, ik tel niet af.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
feli
hoeveel heb je nog over van de 6 weken?![]()
zelfs al doe ik dat, dat schiet bij mij niet opquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:25 schreef DR34M3R het volgende:
je zou het toch noteren op de kalender...
Dank je wel Dr34m3r voor de koffiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:25 schreef DR34M3R het volgende:
goeiesmorregeeeees!
* dr34m3r zet koffie en thee klaar voor de ochtendploeg
welkom terug, en ik hoop dat je in elk geval tijdens je vakantie wel voldoende hebt kunnen ontspannenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Moggu.
Ik heb nu geen tijd om alles bij te lezen, wilde even melden dat ik terug ben van vakantie.
Was leuk, heel warm en eigenlijk te druk(houd ik niet zo van, maar he, ik heb me toch wel vermaakt)
Jawel, beetje probleempjes gehad met vriendlief, die zat daar helemaal niet op zijn plaats(en toch gewoon boeken en niet naar mij luisteren, maar goed)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welkom terug, en ik hoop dat je in elk geval tijdens je vakantie wel voldoende hebt kunnen ontspannen
en heeft hij er nu wel van geleerd dat hij dat de volgende keer niet gaat doen ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, beetje probleempjes gehad met vriendlief, die zat daar helemaal niet op zijn plaats(en toch gewoon boeken en niet naar mij luisteren, maar goed)
Hi!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, beetje probleempjes gehad met vriendlief, die zat daar helemaal niet op zijn plaats(en toch gewoon boeken en niet naar mij luisteren, maar goed)
Jij staat natuurlijk te popelen om vanavond naar het concert te kunnen gaan van Rene Schuurmansquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef liefie_ het volgende:
eindelijk weer een computer die niet telkens uitvalt!
kermis begint! nu is t echt aftellen tot roze maandag
Behalve maandag danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komende week lopen er kandidaten genoeg rond bij je in de stad
tuurlijk welquote:
En de kans dat die prins liever een andere prins heefr?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel
want met een verwachte opkomst van 350.000 mensen zou daar zo maar haar prins op het paard tussen kunnen zitten
Yeah, twee jaar geleden met een stel [HOMO]'s. Was wel coolquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:28 schreef liefie_ het volgende:
ben je eik wel eens geweest wonderer?
Ik ben naderhand niet in een club geweest, ik moest de trein naar huis halen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:44 schreef liefie_ het volgende:
we hebben jammer genoeg wel alleen nog maar de lollipop en de wijn over
dan roept ze mij erbijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
En de kans dat die prins liever een andere prins heefr?
de Lollipop is engquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:44 schreef liefie_ het volgende:
we hebben jammer genoeg wel alleen nog maar de lollipop en de wijn over
Nou ik heb dus een feauteaubouqueske en ook zelfs een thuispagina staanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:06 schreef liefie_ het volgende:
haha ja ik zal zeggen: ga stroekie maar zoeken!
en dan hij: wie is dat?
en dan ik: ja ik heb ook geen idee
en waarom is de lolli eng?
Bella Italia ???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:15 schreef maedel het volgende:
bestaat de popcorn niet meer dan?
Saluti d'Italia trouwens![]()
al jaren niet meerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:15 schreef maedel het volgende:
nou die knopjes dus rechts bovenin op elke witte regel van een nieuwe postquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:12 schreef liefie_ het volgende:
een watte?
Hooooi.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:15 schreef maedel het volgende:
Op zich wel, maar als ik het niet gebruik, zakt het ook meteen weer weg. Verder heb ik het veel te druk met andere dingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:25 schreef liefie_ het volgende:
kun je het toch nog gewoon doen lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |