ja plan is wel om omstreeks 7.00 uur het bed uit te rollen zodat ik voor 9.00 uur weer braaf op kantoor kan zittenquote:
heel braaf...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja plan is wel om omstreeks 7.00 uur het bed uit te rollen zodat ik voor 9.00 uur weer braaf op kantoor kan zitten![]()
maar die schade haal ik in het weekend wel weer inquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:54 schreef philana het volgende:
[..]
heel braaf...![]()
suc6
voor 9 uur opstaan is voor mij zeer pijnlijk..doe ik dan ook bijna nooit..![]()
nou je kwartiertje is voorbij... duss.. trusteee...quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die schade haal ik in het weekend wel weer in![]()
dank je welquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:05 schreef philana het volgende:
[..]
nou je kwartiertje is voorbij... duss.. trusteee...
ik zet de koffie klaar voor als je wakker wordt
[afbeelding]
Ik zag je topicquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:05 schreef philana het volgende:
[..]
nou je kwartiertje is voorbij... duss.. trusteee...
ik zet de koffie klaar voor als je wakker wordt
[afbeelding]
Nou ja zeg, cultuurbarbaarquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:23 schreef Faithz het volgende:
Heaven!
Must be missing an angel
Wat een klef nummer ook![]()
toch welquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:34 schreef Faithz het volgende:
Zo oud ben jij nou weer niet dat je dat hebt mee gemaakt
hojokamp? wazzthat? hehequote:Op woensdag 18 juli 2007 09:22 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik zag je topic
We hebben nog plaats op het Hojokamp![]()
![]()
In een week tijd maak je nergens anders zoveel vrienden![]()
thanks.. net wakker.. had ik nog niet gezien :pquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon klikken op de signature van Faithz![]()
We zoeken ook nog vrijwilligers, vanavond intakequote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef philana het volgende:
[..]
thanks.. net wakker.. had ik nog niet gezien :p
veel plezier..quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef Faithz het volgende:
[..]
We zoeken ook nog vrijwilligers, vanavond intake
Geen 50 homo's en lesbo'squote:Op woensdag 18 juli 2007 11:46 schreef philana het volgende:
ik ga lekker backpacken in me eentje.. leer je ook veel mensen kennen.. hoop ik..
ik moet nu naar school even wat gedoe met cijfers regelen anders kan ik me niet voor het volgende jaar inschrijven.. laterz
![]()
Goed wel. We zaten op hete kolen want er zat te weinig geld in de parkeermeterquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:27 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi
@ wonderer: hoe ging het bij de fin.adv. ?
wil je erover praten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
Heb vannacht trouwens best kut gedroomd, zal het wel te warm hebben gehad
Oh, ja hoor. Eerst was er een kat die van de dierenarts terugkwam na mishandeld te zijn. Ik had het beestje niet zelf gezien, maar mijn broertje vertelde hoe hij eruit zag. Elke keer als ik hem aaide voelde ik de hechtingen in buik en rug en hij hinkte de hele tijd en zag er nogal verfomfaaid uit (en we hebben neit eens een katquote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:29 schreef liefie_ het volgende:
ik heb mn vinger verbrand
wel muffins en brownies gemaakt!
zomermoeheid heeft blijkbaar toegeslagenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:24 schreef DR34M3R het volgende:
wat is het hier rustig de laatste tijd..
ik had straks al eens gespiekt, maar toen stond er nog niets.. Nog maar eens proberen danquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:29 schreef wonderer het volgende:
Ik maak een siteSerieus, soms kijk ik maar een keer per uur op fok...
Zie blog trouwens
was je weer te haastigquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik had straks al eens gespiekt, maar toen stond er nog niets.. Nog maar eens proberen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |