maar jij zit toch niet te wachten op topics met als titel heren show hier uw penis deel 1 tot en met 25quote:
Je vergeet de tieten, kutten en konten versie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij zit toch niet te wachten op topics met als titel heren show hier uw penis deel 1 tot en met 25![]()
als je een voorbeeld neemt dan moet je direct een SPREKEND voorbeeld nemen, zodat de strekking kort en bondig isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:28 schreef Faithz het volgende:
[..]
Je vergeet de tieten, kutten en konten versie.
Maar als ik Maedel een klein beetje ken dan wordt ze echt niet gelukkiger vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:50 schreef Faithz het volgende:
Ja maar niet meteen de versie waar Maedel een teiltje bij nodig heeft..
dat heeft toch niets met preuts maar alles met de oorsprong van dit topic te makenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:26 schreef maedel het volgende:
ok,
gaan mensen daar echt hun hele handel laten zien?![]()
denk iedereen hier trouwens dat ik preuts ben omdat ik niet van pielejanussen hou?
nee, dat niet, maar de header is wel prettigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat heeft toch niets met preuts maar alles met de oorsprong van dit topic te maken
er is hier toch ook geen behoefte aan een tentoonspreiden van voorbibsen ?
en die is alles behalve aanstootgevend, en al wat juist wel aanstootgevend is staat dus in KPDquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:32 schreef maedel het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar de header is wel prettig
Picciequote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:43 schreef philana het volgende:
<~ meldt zich ook maar eens... hoiii
Ohoooh, een beetje nieuwelingen opbutsen!!quote:
ik heb vakantiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:38 schreef Faithz het volgende:
Pff sorry, het is pas dinsdag en ik wil nu al weekend
ik heb vakantie... beetje van mijn vrije tijd overnemen? verveel me namelijk doodquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:38 schreef Faithz het volgende:
oh HO! Ik ga je melden in het te grote webicon meld topic!!
Wat moeten mensen met een inbelverbinding nou
Pff sorry, het is pas dinsdag en ik wil nu al weekend
Iéts van context zou handig zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:39 schreef wonderer het volgende:
Wat is SoT?
edit: context gevonden!quote:
Sword of Truth .. zijn boeken van Terry Goodkind.. Ben nu in deel 5 bezig.. verslaafd...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:39 schreef wonderer het volgende:
Wat is SoT?
Ook hoiquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:39 schreef wonderer het volgende:
Wat is SoT?
Wie.. ik?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:40 schreef maedel het volgende:
[..]
Ohoooh, een beetje nieuwelingen opbutsen!!![]()
quote:[..]
ik heb vakantie![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer!
Ik heb ook gedroomd, over Harry Potter.
Ik was Harry, en er was een schooluitstapje. En toen zei professor McGonagall (spelling is vast verkeerd), 'I'm honoured to announce that gay marriage is, as of today, legalised.'
En ik, als Harry dus, 'Hurray!', en toen keek Ron me vreemd aan, en toen ging Hermione het aan hem uitleggen en dat ze het al jaren wist..
In de regen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:51 schreef Faithz het volgende:
Over 4 weken mag jij werken, lig ik aan zwembad![]()
oooh, dan is het goed. Waar gaat de reis naartoe?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:09 schreef Nirak het volgende:
[..]
Nee, ons vakantiehuisje met zwembad ligt in een zonnig land
Hey, een nieuweling!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer!
Ik heb ook gedroomd, over Harry Potter.
Ik was Harry, en er was een schooluitstapje. En toen zei professor McGonagall (spelling is vast verkeerd), 'I'm honoured to announce that gay marriage is, as of today, legalised.'
En ik, als Harry dus, 'Hurray!', en toen keek Ron me vreemd aan, en toen ging Hermione het aan hem uitleggen en dat ze het al jaren wist..
en met jou de rest van het topic blijkbaar...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:30 schreef liefie_ het volgende:
wow...
ik was ff weggedut!
zo'n 4 uur lang!
sorry!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en met jou de rest van het topic blijkbaar...
hoiquote:
Net enorm lopen klieren met een stuk script maar nu werkt hetquote:
Ja ik nog een kwartiertje, dus dat schiet ook niet echt op voor jequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:42 schreef philana het volgende:
Ik wil niet slapen en ik wil niet wakker zijn. Ik weet gewoon niet wat ik wil. Vreselijk. De overvloed aan vrijetijd begint me nu al te nekken... begon het schooljaar maar alweer...
Nog iemand wakker?
Jammer... weer vroeg op morgen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja ik nog een kwartiertje, dus dat schiet ook niet echt op voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |