Zeg... ik ben aan het lijnen hoor. Een beetje steun zou gewenst zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 20:45 schreef liefie_ het volgende:
oeh jummie! ik maak woensdag toffee brownies
http://www.puddingclub.nl/Recepten/ToffeeBrownies.htm
o jawel hoor. Ik had gewoon vlees, aardappelen en broccoli. Ik mag dan lijnen, maar ik eet normaal hoor... Alleen chocoladetaart en toffee brownies.. tja, dat laten we maar even staanquote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef liefie_ het volgende:
ow zal ik zeggen hoe gezond ik gegeten heb dan?
ik heb koude pasta op met rode ui, bospeen-worteltjes, komkommer, zoete paprika en voor de smaak een eetlepeltje olijventapenade en parmazaanse kaas
of is dat niet redelijk gezond?
niet snoepen gaat mij het best af als ik lekker in mijn vel zit...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:54 schreef liefie_ het volgende:
tis ook voor een feestje...
en ik had vandaag ook een verjaardag en ik heb geen gebakje op!
niet snoepen gaat me altijd veel beter af in de zomer
Een oude in een nieuw jasje. Dus praktisch helemaal opnieuw coden, met nieuwe functionaliteit enzo, maar wel gebaseerd op iets ouds dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
een hele nieuwe, of de oude en dan updaten?
sorry, ik was de was aan het opruimenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:26 schreef liefie_ het volgende:
oho I killed the topic
Ben benieuwd. Ken ik de site al?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een oude in een nieuw jasje. Dus praktisch helemaal opnieuw coden, met nieuwe functionaliteit enzo, maar wel gebaseerd op iets ouds dus.
Nee, die kende ik nog nietquote:Op zondag 15 juli 2007 23:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
www.griezel.net ? KweenieNiet echt jouw soort site geloof ik
Daar ga ik pas aan werken als ie wordt uitgegevenquote:Op maandag 16 juli 2007 06:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, die kende ik nog nietHet had ook Arthur kunnen zijn of zo, toch?
![]()
Goedemorgen allemaal!
Ik ga straks even bellen met de financieel adviseurquote:Op maandag 16 juli 2007 16:09 schreef Faithz het volgende:
Wanneer weet je eigenlijk iets?
Grond gekocht?
6 weken had ik gezegd tochquote:Op maandag 16 juli 2007 16:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ga straks even bellen met de financieel adviseur
En dat kan wel een maand of drie duren. Had eigenlijk wel ee bevestigingsmail verwacht van davidsfonds, maar goed.
Mooi zo, en nu nog wachten op de mail waarin ze zeggen dat ze het gelezen hebben en er weg van zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 18:37 schreef wonderer het volgende:
Kreeg bevestigingsmail van Fontein, is in goede orde ontvangen
Ja, dat zou wel leuk zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 21:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi zo, en nu nog wachten op de mail waarin ze zeggen dat ze het gelezen hebben en er weg van zijn
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:44 schreef DR34M3R het volgende:
Top! Ik ben zo benieuwd wat hij / zij ervan vindt![]()
jij niet minder natuurlijk![]()
Onzin. Je bent goed en dat weet je.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wil het niet wetenIk ben zo bang dat iemand zegt "hou maar op met schrijven, het wordt toch nooit wat"
Ik weet dat ik wel aardige verhalen kan schrijven. Ik weet niet of ze goed genoeg zijn of in de markt passen voor publicatie. En dat is toch best wel wat ik wilquote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Onzin. Je bent goed en dat weet je.
maar ik ga mijn bedje opzoeken, er is iemand anders die de pc wil gebruiken nu.
truste!![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:18 schreef liefie_ het volgende:
ik wou dat ik het durfde wat je doet! echt tof hoor!
Ik heb gewoon eens een keertje eerder vakantie genomen, én beter gepland.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 08:19 schreef Faithz het volgende:
Mogge!!
Wat ben jij btw nog positief en opgewekt!
alsof het stof opgehouden is te bestaanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:58 schreef Faithz het volgende:
Vieze boekjes zijn niet meer van deze tijd.
Hier hebben we kpd
Maar daar mis je ook niet veel aanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:46 schreef maedel het volgende:
hebben jullie eigenlijk allemaal toegang tot kpd?
Ik niet namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |