ik ben er nooit zo snel bij...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:07 schreef liefie_ het volgende:
jeuj ik was eerst!
daagt Dr34m3r uit om een confrontatie aan te gaan met de Stroekbakselsquote:Op zondag 15 juli 2007 13:01 schreef DR34M3R het volgende:
* DR34M3R meldt zich ook in het nieuwe topic
Jij sadistquote:Op zondag 15 juli 2007 13:22 schreef maedel het volgende:
dus wij zitten hier in korte broek met tropische temperaturen, hoor ik iets op de radio over buien in het westen.
Iemand de buienradar al bekeken ?![]()
oh, sorry
tja.. daar zal ik inmiddels wel weer te laat voor zijn.. heb net gepicknicked in het bos met de kidsquote:Op zondag 15 juli 2007 13:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daagt Dr34m3r uit om een confrontatie aan te gaan met de Stroekbaksels![]()
Hi Wondererquote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef wonderer het volgende:
Mogguh dames.
Hey, hallo!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:27 schreef wonderer het volgende:
Mogguh dames.
Als het goed is ga ik dit jaar voor het eerst in mijn levenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:34 schreef Ellatjuh het volgende:
ik kan helaas niet.
wil zo graag een keer naar roze maandag
ik zag het... heb hem al aangepastquote:Op zondag 15 juli 2007 18:44 schreef Ellatjuh het volgende:
lol niet waar
ik moest me der ff tussen werpen met mn bericht
ja sorry hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef DR34M3R het volgende:
En jawel!!! vier op een rij! Zal ik doorgaan voor de koelkast?
He, we hebben een spelbreker hier
Hoi Ellatjuh, hoest?
Het is vakantie, en ook nog eens mooi weer. Mij hoor je niet klagen.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
ja sorry hoor![]()
gaat prima hoor.
en met jou?
neej werk ik een verzorgingshuisquote:Op zondag 15 juli 2007 18:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik zag het... heb hem al aangepast
Je werkt niet op een terras in hartje Tilburg begrijp ik...
Ligt er aan wat je doet.. mocht het als activiteitenbegeleidster zijn heb je toch een goed idee voor een groepsuitje?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:47 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
neej werk ik een verzorgingshuis![]()
wel leuk hoor,maar jammer dat ik die dag waarschijnlijk geen vrij ga krijgen.
zijn al zoveel op vakantie![]()
oh maar dit vergt ook de nodige voorbereidingen aan mijn kantquote:Op zondag 15 juli 2007 15:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
tja.. daar zal ik inmiddels wel weer te laat voor zijn.. heb net gepicknicked in het bos met de kids
Loop dan meteen die paar meter door ons kantoor binnen! Houd er in dat geval wel rekening mee dat we met achten op een kamer zitten...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh maar dit vergt ook de nodige voorbereidingen aan mijn kant
wellicht na onze vakantie maar een keer wat bij jullie portier afgeven![]()
na 18.00 uur is er nog volop vertier in de stad met een meer dan roze tintje hoorquote:Op zondag 15 juli 2007 18:43 schreef Ellatjuh het volgende:
ja moet verdorie werken en omdat het vakantie tijd is zullen ze niet blij zijn als ik die dag vrij wil.
hehe.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je doet.. mocht het als activiteitenbegeleidster zijn heb je toch een goed idee voor een groepsuitje?
jawel maar mot helemaal uit haarlem komenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
na 18.00 uur is er nog volop vertier in de stad met een meer dan roze tintje hoor
ik ga gewoon ook eerst werken
dat is toch goed te doen lijkt me?quote:Op zondag 15 juli 2007 18:52 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
jawel maar mot helemaal uit haarlem komen
ow ik post hier niet zo vaak.quote:Op zondag 15 juli 2007 18:49 schreef DR34M3R het volgende:
Kan het zijn dat ik jou hier nog niet eerder ben tegengekomen?
oh dan is een halve choco taart al genoegquote:Op zondag 15 juli 2007 18:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Loop dan meteen die paar meter door ons kantoor binnen! Houd er in dat geval wel rekening mee dat we met achten op een kamer zitten...
ik verwacht dus wel iets wat goed is voor mijn lijnquote:Op zondag 15 juli 2007 18:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh dan is een halve choco taart al genoeg
want je moet 20 partjes uit 1 springvorm snijden, is namelijk nogal machtig
jawel met de trein welquote:
ik weet wel dat NS dan extra avond en nachttreinen inzit, dus je zou even moeten kijken of jij in jouw geval daar voordeel van hebtquote:Op zondag 15 juli 2007 18:52 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
jawel maar mot helemaal uit haarlem komen
ja dan blijft er een bakje tasty toms overquote:Op zondag 15 juli 2007 18:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik verwacht dus wel iets wat goed is voor mijn lijn![]()
zal het komende week wel ff uitzoekenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik weet wel dat NS dan extra avond en nachttreinen inzit, dus je zou even moeten kijken of jij in jouw geval daar voordeel van hebt
DAT lijkt me niet zo moeilijkquote:Op zondag 15 juli 2007 18:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dan blijft er een bakje tasty toms over![]()
nee maar die baksels zijn dan weer niet echt Sonja verantwoord zeg maarquote:Op zondag 15 juli 2007 18:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
DAT lijkt me niet zo moeilijkWe hadden het over stroekbaksels hoor... (reden trouwens dat je ze zo noemt? Kun je stroek zonder meer vervangen door mis? )
* DR34M3R duikt weg om de klap met de deegroller te ontwijken
Kan ik daar de rest van de dag mee doorkomen dan? Doe mij dan toch maar quiche, klinkt toch iets verantwoorder..quote:Op zondag 15 juli 2007 19:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee maar die baksels zijn dan weer niet echt Sonja verantwoord zeg maar
maar draai het eens om
een complete lunch vervangen door 1 goddelijke choco taartpunt![]()
een hele nieuwe, of de oude en dan updaten?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
Ik leef nog hoor. Ben alleen druk bezig met mijn site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |