Dank je wel Dr34m3r voor de koffiequote:Op vrijdag 20 juli 2007 06:25 schreef DR34M3R het volgende:
goeiesmorregeeeees!
* dr34m3r zet koffie en thee klaar voor de ochtendploeg
welkom terug, en ik hoop dat je in elk geval tijdens je vakantie wel voldoende hebt kunnen ontspannenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Moggu.
Ik heb nu geen tijd om alles bij te lezen, wilde even melden dat ik terug ben van vakantie.
Was leuk, heel warm en eigenlijk te druk(houd ik niet zo van, maar he, ik heb me toch wel vermaakt)
Jawel, beetje probleempjes gehad met vriendlief, die zat daar helemaal niet op zijn plaats(en toch gewoon boeken en niet naar mij luisteren, maar goed)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welkom terug, en ik hoop dat je in elk geval tijdens je vakantie wel voldoende hebt kunnen ontspannen
en heeft hij er nu wel van geleerd dat hij dat de volgende keer niet gaat doen ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, beetje probleempjes gehad met vriendlief, die zat daar helemaal niet op zijn plaats(en toch gewoon boeken en niet naar mij luisteren, maar goed)
Hi!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:46 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jawel, beetje probleempjes gehad met vriendlief, die zat daar helemaal niet op zijn plaats(en toch gewoon boeken en niet naar mij luisteren, maar goed)
Jij staat natuurlijk te popelen om vanavond naar het concert te kunnen gaan van Rene Schuurmansquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:38 schreef liefie_ het volgende:
eindelijk weer een computer die niet telkens uitvalt!
kermis begint! nu is t echt aftellen tot roze maandag
Behalve maandag danquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komende week lopen er kandidaten genoeg rond bij je in de stad
tuurlijk welquote:
En de kans dat die prins liever een andere prins heefr?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel
want met een verwachte opkomst van 350.000 mensen zou daar zo maar haar prins op het paard tussen kunnen zitten
Yeah, twee jaar geleden met een stel [HOMO]'s. Was wel coolquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:28 schreef liefie_ het volgende:
ben je eik wel eens geweest wonderer?
Ik ben naderhand niet in een club geweest, ik moest de trein naar huis halen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:44 schreef liefie_ het volgende:
we hebben jammer genoeg wel alleen nog maar de lollipop en de wijn over
dan roept ze mij erbijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
En de kans dat die prins liever een andere prins heefr?
de Lollipop is engquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:44 schreef liefie_ het volgende:
we hebben jammer genoeg wel alleen nog maar de lollipop en de wijn over
Nou ik heb dus een feauteaubouqueske en ook zelfs een thuispagina staanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:06 schreef liefie_ het volgende:
haha ja ik zal zeggen: ga stroekie maar zoeken!
en dan hij: wie is dat?
en dan ik: ja ik heb ook geen idee
en waarom is de lolli eng?
Bella Italia ???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:15 schreef maedel het volgende:
bestaat de popcorn niet meer dan?
Saluti d'Italia trouwens![]()
al jaren niet meerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:15 schreef maedel het volgende:
nou die knopjes dus rechts bovenin op elke witte regel van een nieuwe postquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:12 schreef liefie_ het volgende:
een watte?
Hooooi.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:15 schreef maedel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |