Dat dus.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:00 schreef bigshadow het volgende:
Ah, je nieuwe stokpaardje, The artic monkeys, dan misschien?
bigshadow + 1quote:
Slaap lekker. Meteen een lastige vraag voor degene die hun nachtrust nog niet willen opnemen. Morgen kijk ik wel of er hints nodig zijn.quote:
Had Ghosts ooit gekocht voor 3 euro, onwetend van dat christian. Uiteindelijk maar aan mijn vrome huisgenootje gegevenquote:hailed from suburban Chicago, where guitarist/vocalist Ryan O'Neal joined with drumming brother Chad O'Neal and bassist pal Dan Perdue to play a tasteful brand of emo inflected with Christian themes. Debuting in 1999 with the EP There's a Quiet Understanding, the trio started to build a local following, playing wherever possible and doing the occasional support gig for acts like Appleseed Cast and Switchfoot. After sparking the interest of Billy Corgan with their self-released full-length, Capture, the erstwhile Smashing Pumpkin aided SAL in securing a record deal with Interscope, who signed the band in late 2002. Ghosts, their official debut, appeared in October 2003.
Dat heb ik zelf bewust gedaanquote:Op zondag 15 juli 2007 10:56 schreef bartrid het volgende:
sleeping at last?
(SAL staat nog vet in de tekst)
Coldplay...quote:Op zondag 15 juli 2007 11:11 schreef bartrid het volgende:
Wie maakt slaapverwekkende muziek?
Bartrid+1quote:Op zondag 15 juli 2007 11:51 schreef bartrid het volgende:
Daniel Bedingfield?
Je hebt natuurlijk wel gelijk dat Coldplay saaie muziek maaktquote:Op zondag 15 juli 2007 11:22 schreef peaceman het volgende:
Zeg nu zelf... heb ik gelijk of niet?
Parachutes is gewoon goed, klaar.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:58 schreef Gambolputty het volgende:
* Gaat even met Winamp op zoek naar Clocks
1 woord, Engelse band uit Birmingham. Bestaan niet meer, maar de zanger gitarist is verdergegaan onder een andere naam.quote:Op zondag 15 juli 2007 12:53 schreef bigshadow het volgende:
god is an astronaut???
Beetje jammer dat je dan de duim omhoog gebruikt als GP het over clocks heeft, want die staat natuurlijk niet op Parachutesquote:
Uiteraard, die duim was voor parachutes.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dan de duim omhoog gebruikt als GP het over clocks heeft, want die staat natuurlijk niet op Parachutes![]()
Ik had al 2 reacties op mijn gevloek. Maar ik meen het serieus, parachutes is gewoon een goed album, ROBTTH was nog oké, laat ik daarna maar mijn mond houden. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar het zou wel de discussie vermakkelijkenquote:
Ik snap de facinatie voor of met dat nummer ook niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:13 schreef peaceman het volgende:
En clocks is wellicht het meest overgewaarde nummer van de laatste 20 jaar![]()
P was best goed als ik eerlijk ben. ROBTTH daarvan zijn de minste bekende nummers het leukst, de bekende zijn ruk. En idd daarna zou gepast zwijgen Coldplay goed passen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:14 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik had al 2 reacties op mijn gevloek. Maar ik meen het serieus, parachutes is gewoon een goed album, ROBTTH was nog oké, laat ik daarna maar mijn mond houden. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar het zou wel de discussie vermakkelijken![]()
Niet eens dat wanproduct van Coldplay?quote:Op zondag 15 juli 2007 13:46 schreef Mark het volgende:
Carnivore - God is dead
Slayer - God send death
Judas Priest - Metal gods
Agent Steel - Bleed for the gods
Morbid Angel - God of Emptiness
Kiss - God of thunder
Marilyn Manson - The reflecting god
Metal Church - Gods of wrath
Slayer - in the name of god
QOTSA - God is in the radio
Tikkie terug!quote:Op zondag 15 juli 2007 13:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Deef Grol
quote:U bent geen goed voor me, wens ik niemand niet.
Vereis niemand niet, wie geen goed voor me.
Peaceman+1quote:Op zondag 15 juli 2007 14:00 schreef peaceman het volgende:
No Good - Prodigy?
Eigenlijk heet ie: No Good (Start The Dance)quote:Op zondag 15 juli 2007 14:02 schreef Mark het volgende:
Prodigy - Start the dance (of hoe heet dat ding ook alweer)?
Edit: lama
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:24 schreef Gambolputty het volgende:
Opgezocht, kenniknie
Slechte concerten voor iets waarvan ik allang op de hoogte ben. Nee bedankt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:01 schreef peaceman het volgende:
niemand naar Live Earth gekeken?
Niet alles was slecht (bijv. Crowded House) en ik heb persoonlijk wat artiesten ontdekt, waaronder dit meisje...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:03 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Slechte concerten voor iets waarvan ik allang op de hoogte ben. Nee bedankt.![]()
Uiteraard ook uitzonderingen, maar ik vond het niet bijster interessant.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet alles was slecht (bijv. Crowded House) en ik heb persoonlijk wat artiesten ontdekt, waaronder dit meisje...
quote:und wenn du denkst: "fuck it all"
und wenn du nicht weißt, wie soll es weitergehen?
Namens Peaceman_da_Coldplay_fan:quote:Op maandag 16 juli 2007 08:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ik heb wel naar Live Earth gekeken en dat is Missy Higgins (vraag van peaceman)
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:06 schreef Mark het volgende:
Aan de hints te zien gok ik op een titel als Don't give up / Kapitulier nicht
Gecheckt,quote:Op maandag 16 juli 2007 11:04 schreef schaap001 het volgende:
Teenage Fanclub?
Goed genoeg voor mij: heb verder weinig tijd vandaag. Album heet Indelibly Stamped (1971)quote:Op maandag 16 juli 2007 13:17 schreef Gambolputty het volgende:
Da's Supertramp. Album weet ik niet.
Ik vroeg alleen 't nummer dus het antwoord is goed, maar de artiest niet, n0r..foeiquote:Op maandag 16 juli 2007 13:50 schreef n0r het volgende:
Simon & Garfunkel - Late In The Evening
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:30 schreef n0r het volgende:
Ik moet zo weg, doe niet net alsof jullie niet weten welk nummer het is!
Het zijn The Pretenders neem ik aan, maar het nummer wil me niet te binnen schieten...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:54 schreef n0r het volgende:
Nouja, ik moet gaan, parkeerstand dan maar.
Die noemde je pas geleden zelf nog in mijn 10 wachtnummers-vraagquote:Op maandag 16 juli 2007 19:11 schreef ranja het volgende:
The Wait bedoel ik dus. gecovered op het Freedom of Choice charity album.
Ja, maar dat betekent niet dat ik de tekst daar zomaar van kenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:47 schreef Mark het volgende:
Die noemde je pas geleden zelf nog in mijn 10 wachtnummers-vraag
ah nee, ik dacht aan een Flying Nun verzamelaar die ik heb maar daar staat The 3d's op.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neuh..'gewoon' uit Amerika..de zanger, Peter Holsapple, heeft ook nog met REM gespeeld ten tijde van Out of Time/ MTV-unplugged.
Ik weet niet of het Opscene was maar wel een tijdschrijftquote:Op maandag 16 juli 2007 21:30 schreef bartrid het volgende:
Als dat dezelfde is die ooit bij Opscene zat, dan heb ik die ook nog ergens.
Blijkbaar is bij jou wel natuurkunde blijven hangen, maar spellen nietquote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef ranja het volgende:
Maar hoe zit het met iedereen's herinerringen aan havo/vwo?
Ik weet 99% zeker dat het Opscene wasquote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet niet of het Opscene was maar wel een tijdschrijft
Maar hoe zit het met iedereen's herinerringen aan havo/vwo?
Maar dat komt waarschijnlijk door die vrijgezellenavond dit weekendquote:Op maandag 16 juli 2007 22:11 schreef knars het volgende:
herstel: waar ik "weet" zei bedoel ik "meen te herinneren".
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
Maar dat komt waarschijnlijk door die vrijgezellenavond dit weekend
Da's een hoop goede wil en bij mijn weten heeft Liam nog nooit iets met KMFDM gedaan, deze heer was 1 van de oprichtersquote:Op maandag 16 juli 2007 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken meneer Esch niet, maar met een beetje goede wil zie ik een jonge Liam Howlett van The Prodigy in de foto...
Knars+1quote:Op maandag 16 juli 2007 23:19 schreef knars het volgende:
MDFMK
Uhm, nee.quote:
Weltrustenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:42 schreef knars het volgende:
skinny puppy (met lepels en al)
Dat is het weer. Ten minste, alles is het weer. En de drank. En de drukte. Enzovoortsquote:Op maandag 16 juli 2007 23:44 schreef peaceman het volgende:
Je kan wel merken dat ik te weinig tijd heb om hier te zijn. De scherpte neemt af
Tsja, je kunt je afvragen of trouwen en een huis kopen je nou niet afleiden van de écht belangrijke dingen in het leven zoals MUZ triviaquote:Op maandag 16 juli 2007 23:47 schreef peaceman het volgende:
Nee bij mij is het niet het weer. Het is de drukte. Top 10 gaat dit jaar ook echt niet lukken.
Sack +1.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Das Raymond Watts aka PIG.
Die foto's van shotgun messiah blijven leuk....quote:Op maandag 16 juli 2007 23:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tim Skold
Ik was nog niet verder dan Jane's Addiction - Standing in the shower...thinking.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:13 schreef bartrid het volgende:
Lee Perry - bathroom skank mag ook niet ontbreken natuurlijk.
Heerlijk nummerquote:Op maandag 16 juli 2007 19:11 schreef ranja het volgende:
The Wait bedoel ik dus.
The Strokes - Meet Me In The Bathroomquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:13 schreef bartrid het volgende:
Lee Perry - bathroom skank mag ook niet ontbreken natuurlijk.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:39 schreef bartrid het volgende:
Magazine natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Op basis van de cover: The Turtles - Happy Together
quote:(...) is the ninth studio album by (...), and was originally released on July 27, 1977.
The album incorporates a more symphonic sound bordering on progressive rock styles that were expressed earlier by progressive art rock groups like Yes and Genesis. This was considered by fans to be a major departure from the more jazz-blues and traditional folk styles ues by (...) earlier in their career, although these elements are still present here. The title track seems more like a symphony than anything else, using strings and a choir to evoke a tighter and more complex structure as opposed to their looser improvisational works. Horns are also employed extensively to "funk up" their sound.
als in 1977 het 9e album al is uitgekomen zal het eerste ongeveer uit 1969-70 komenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:04 schreef knars het volgende:
Geen idee, maar ik denk dat 1977 niet echt kwalificeert als "uit dezelfde tijd"
quote:(...) was an American rock band formed in 1965 in San Francisco, California. The band was known for its unique and eclectic style, which fused elements of rock, folk, bluegrass, blues, country, jazz, psychedelia, space music and gospel — and for live performances of long musical improvisation. "Their music," Lenny Kaye wrote, "touches on ground that most other groups don't even know exists.
Juist, Grateful Dead.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Ah, Grateful Dead.
Ik heb alleen een aantal live-opname's van ze...
Ben nu een tijdje weg, check m straks wel.quote:The Grateful Dead played parts of Terrapin Station live during the late 70's, while the title track, (...) and (...) continued in concert rotation until the end of their career.
Je hebt gelijk, maar het is al te laatquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:18 schreef knars het volgende:
[..]
Tsja, je kunt je afvragen of trouwen en een huis kopen je nou niet afleiden van de écht belangrijke dingen in het leven zoals MUZ trivia![]()
Hintje ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Even de boel hier vlot trekken:
[afbeelding]
Wie zitten er in de metro?
ik zie 5 mannenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:09 schreef methodmich het volgende:
Ringo Starr met nog twee mannen?
Jawohl!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:24 schreef bartrid het volgende:
einsturzende neubauten?
wil ik 'altijd nog eens' meer van horen. wat ik ken is wel leuk, maar erg weinigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Jawohl!!
Hun naam is leuker dan hun 'muziek'...
newbiedoobiedo +1quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
fad gadget?
Ende Neu en Strategies Against Architecture III (1991-2001) zijn erg toegankelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:38 schreef ranja het volgende:
[..]
wil ik 'altijd nog eens' meer van horen. wat ik ken is wel leuk, maar erg weinig
Ik ken ze voornamelijk van hun optreden als voorprogramma van U2 in 1993 waar ze niet verder kwamen dan twee-en-een-halve songs, die voornamelijk bestonden uit het rammen op metalen voorwerpen en wat gebrul.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:36 schreef bartrid het volgende:
Vind je? Eerder werk is inderdaad moeilijk doorheen te komen maar de latere albums bevatten toch echt erg mooie melodieuze liedjes, gedragen door Blixa's geweldige stem. Vorige maand nog live gezien, erg fijn weer.
Het is ook duidelijk geen band die voor U2 (en het publiek van U2....) moet openen, en zeker niet in stadions, want daar komt hun werk compleet niet tot z'n recht.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken ze voornamelijk van hun optreden als voorprogramma van U2 in 1993 waar ze niet verder kwamen dan twee-en-een-halve songs, die voornamelijk bestonden uit het rammen op metalen voorwerpen en wat gebrul.
Het publiek draaide zich uit protest om, met de rug naar het podium en iemand begon met volle 1 liter flessen naar het podium te gooien, waarna Blixa de flessen terug begon te gooien. Het werd de organisatie te veel en de heren van Einsturzende Neubauten konden inpakken en werden voor de rest van de tour geschrapt uit het voorprogramma...
Ach, daarna mocht Claw Boys Claw extra lang aan de bak...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:52 schreef bartrid het volgende:
Het is ook duidelijk geen band die voor U2 (en het publiek van U2....) moet openen, en zeker niet in stadions, want daar komt hun werk compleet niet tot z'n recht.
Dan weet je vast ook waar je die gehoord hebt...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:37 schreef ranja het volgende:
die jingle heb ik wel honderden keren gehoord... maar geen idee wat ik er mee moet.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Veronica Unlimited?
SStttrrrrrriiike!!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:54 schreef MadMaster het volgende:
Doris D & The Pins
Kan het nog erger?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dschinghis Khan
quote:
CD verdiend...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
henk westbroek?
quote:If there's a bustle in your hedgerow
Don't be alarmed now
It's just a spring clean for the May Queen
Waar wassie dan op TV?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Sterker nog, hij is nu al 3 kwartier op TV...![]()
quote:Beastie Boys have used this on their first album and Sisters of Mercy (!) have used it on 'Never Land'. It is also rumored that Enigma used it on 'Return To Innocence'. I doesn't seem to be that popular among hip hop producers...
Nee, laatste nummer van de plaat....quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:29 schreef cafca het volgende:
Black Dog?
Als je die loop in een wave editor of zo bekijkt zie je pas hoe ongelofelijk strak het gespeeld is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 08:39 schreef Gambolputty het volgende:
ff geluisterd, kan niet zeggen dat ik 't erg bijzonder vind eigenlijk...
Da's dus When The Levee Breaksquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:23 schreef bartrid het volgende:
Iets van een drumloopje of zo. 1 van beste zelfs. Van Led Zep en van hetzelfde album als Stairway.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |