ah nee, ik dacht aan een Flying Nun verzamelaar die ik heb maar daar staat The 3d's op.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Neuh..'gewoon' uit Amerika..de zanger, Peter Holsapple, heeft ook nog met REM gespeeld ten tijde van Out of Time/ MTV-unplugged.
Ik weet niet of het Opscene was maar wel een tijdschrijftquote:Op maandag 16 juli 2007 21:30 schreef bartrid het volgende:
Als dat dezelfde is die ooit bij Opscene zat, dan heb ik die ook nog ergens.
Blijkbaar is bij jou wel natuurkunde blijven hangen, maar spellen nietquote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef ranja het volgende:
Maar hoe zit het met iedereen's herinerringen aan havo/vwo?
Ik weet 99% zeker dat het Opscene wasquote:Op maandag 16 juli 2007 21:51 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet niet of het Opscene was maar wel een tijdschrijft
Maar hoe zit het met iedereen's herinerringen aan havo/vwo?
Maar dat komt waarschijnlijk door die vrijgezellenavond dit weekendquote:Op maandag 16 juli 2007 22:11 schreef knars het volgende:
herstel: waar ik "weet" zei bedoel ik "meen te herinneren".
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:13 schreef bartrid het volgende:
[..]
Maar dat komt waarschijnlijk door die vrijgezellenavond dit weekend
Da's een hoop goede wil en bij mijn weten heeft Liam nog nooit iets met KMFDM gedaan, deze heer was 1 van de oprichtersquote:Op maandag 16 juli 2007 22:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken meneer Esch niet, maar met een beetje goede wil zie ik een jonge Liam Howlett van The Prodigy in de foto...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |