quote:(...) was an American rock band formed in 1965 in San Francisco, California. The band was known for its unique and eclectic style, which fused elements of rock, folk, bluegrass, blues, country, jazz, psychedelia, space music and gospel — and for live performances of long musical improvisation. "Their music," Lenny Kaye wrote, "touches on ground that most other groups don't even know exists.
Juist, Grateful Dead.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:42 schreef MadMaster het volgende:
Ah, Grateful Dead.
Ik heb alleen een aantal live-opname's van ze...
Ben nu een tijdje weg, check m straks wel.quote:The Grateful Dead played parts of Terrapin Station live during the late 70's, while the title track, (...) and (...) continued in concert rotation until the end of their career.
Je hebt gelijk, maar het is al te laatquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:18 schreef knars het volgende:
[..]
Tsja, je kunt je afvragen of trouwen en een huis kopen je nou niet afleiden van de écht belangrijke dingen in het leven zoals MUZ trivia![]()
Hintje ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:47 schreef MadMaster het volgende:
Even de boel hier vlot trekken:
[afbeelding]
Wie zitten er in de metro?
ik zie 5 mannenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:09 schreef methodmich het volgende:
Ringo Starr met nog twee mannen?
Jawohl!!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:24 schreef bartrid het volgende:
einsturzende neubauten?
wil ik 'altijd nog eens' meer van horen. wat ik ken is wel leuk, maar erg weinigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:29 schreef MadMaster het volgende:
Jawohl!!
Hun naam is leuker dan hun 'muziek'...
newbiedoobiedo +1quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
fad gadget?
Ende Neu en Strategies Against Architecture III (1991-2001) zijn erg toegankelijk.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:38 schreef ranja het volgende:
[..]
wil ik 'altijd nog eens' meer van horen. wat ik ken is wel leuk, maar erg weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |