WEST | zaterdag 14 juli 2007 @ 22:02 |
![]() In Silverstone was het weer de dominantie van Ferrrari en Kimi Raikkonen dat de klok sloeg. Mclaren had zaterdag nog wel de pole position gepakt, maar in de race was een Raikkonen show. Inmiddels zijn we aanbeland bij ronde 10 van het wereldkampioenschap dat vind plaats in Duitsland op de nurburgring. Kan Lewis Hamilton voor zijn tiende podium van het seizoen gaan? Kan Ferrari opnieuw winnen? En wat kan Spyker zonder Christijan Albers? Vragen waar we 22 juli zo rond de klok van 15:30 een antwoord op gaan krijgen. Voor de uitslagen en statistieken van deze race kijk je natuurlijk op FOK!sport ![]() ![]() Volgas: 58% van een rondje Topspeed: 302 km/u Langste volgas gedeelte 12 seconden (800 meter) Bochten: 9 rechts en 6 links Bandenslijtage: medium Remslijtage: medium Downforce-level: High Grip-level: high Schakelen per ronde: 40 De Nurburgring is alom bekend. Met name om het oude, historische circuit: de Ring. In de beginjaren was het circuit maar liefst 22.810 kilometer lang en telde 176 bochten. In 1927 was het circuit voor het eerst gastheer voor de Grand Prix van Duitsland. Het circuit was enorm uitdagend maar ook levensgevaarlijk. Het bekendste ongeval is misschien wel die van Niki Lauda, die het weliswaar overleefde. Toch was zijn ongeluk de oorzaak van het schrappen van F1 races op de Ring. In 1984 werd een nieuw circuit aangelegd, die datzelfde jaar de Grand Prix van Europa mocht huisvesten. Het jaar daarop was het zelfs de Grand Prix van Duitsland die op het circuit werd verreden. Tegenwoordig deelt de Nurburgring met Hockenheim. De race zal hierdoor slechts eenmaal per twee jaar in het Eifelgebergte plaatshebben. Dit jaar wordt er onder de naam Grand Prix of Europe verreden, overigens ook voor het laatst aangezien volgend jaar Valencia de naam Grand Prix of Europe mag dragen. Volgend jaar staat Hockenheim weer op de kalender. Het huidige circuit is 5.148 kilometer lang. Het oppervlak is meestal glibberig. De meeste coureurs hebben last van onderstuur op de Nurburgring. Dit kan worden opgelost met mechanische aanpassingen in de set-up of met aerodynamische balans. De bandenslijtage is relatief laag, wat zachte bandencompounds mogelijk maakt. Het volgaspercentage is gemiddeld te noemen. Desondanks worden de motoren bovengemiddeld op de proef gesteld. Het hoogste punt van het circuit ligt 600 meter boven de zeespiegel, voor elke 100 meter boven de zeespiegel neemt het motorvermogen met 1% af. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() In 1995 was er een gevecht tussen Michael Schumacher en Jean Alesi die pas twee ronden voor het einde werd beslist in het voordeel van de Duitser. Met nog twee ronden te gaan wist Schumacher Alesi buitenom te passeren in de laatste chicane. In 1996 was de Nurburgring toneel van de eerste GP overwinning van Jacques Villeneuve, in zijn vierde race ooit. In 1997 weet de canadees wederom te winnen, al is dat zijn laatste GP-overwinning ooit. In 1998 was het vooral een tactisch steekspel tussen Ferrari en McLaren. Michael Schumacher en Ferrari-teamgenoot Irvine startten van de eerste rij, gevolgd door Hakkinen en Coulthard. Irvine had als opdracht om Hakkinen op te houden, zodat Schumacher een goede voorsprong op kon bouwen. Irvine hield de Fin ook op, echter niet lang genoeg. Hakkinen wist door de pitstopstrategie voorbij te gaan aan Schumacher en pakte de overwinning. Het bleek de basis voor zijn eerste wereldtitel, die hij een race later veilig wist te stellen. Minder gelukkig was Hakkinen in 1999. De Fin maakt een verkeerde bandenkeuze voor de race, welke onder zeer wisselende weersomstandigheden werd verreden. Hij valt ver terug. Alle kanshebbers op de overwinning maakten fouten of kregen te maken met mechanische pech, waardoor Johnny Herbert de enige overwinning voor Steward kon binnenhalen. Ook in 2000 waren de weersomstandigheden niet optimaal. De regen speelde Michael Schumacher en Jos Verstappen echter in de kaart. Schumacher weet beide McLarens te verslaan na een spannend duel met Hakkinen. Verstappen is bezig met een opmars door het veld totdat hij Irvine buitenom probeert te passeren. De autos komen met elkaar in contact waardoor Verstappen zijn auto beschadigd raakt. Als gevolg hiervan crasht hij nog diezelfde ronde. De races in 2001 en 2002 waren een prooi voor Ferrari. In weinig spectaculaire races weten respectievelijk Michael Schumacher en Rubens Barrichello de zege binnen te halen. In 2003 was er een dubbelzege voor Williams. Ralf Schumacher is de sterkste, voor Juan Pablo Montoya en Rubens Barrichello. Michael Schumacher wordt vijfde na een spoin als gevolg van de inhaalpoging van Montoya. In 2004 is Ferrari onverslaanbaar, Schumacher wint, voor Barrichello en Button. In 2005 een verrassende pole-position voor Nick Heidfeld. De Duitser wist dit echter niet om te zetten in een goede start. Kimi Raikkonen passeert Heidfeld bij de start waarna hij een redelijke voorsprong op weet te bouwen. De Fin verremt zich echter, met als gevolg dat hij een flatspot op zijn band heeft. Bandenwissels zijn dat jaar verboden en Raikkonen rijdt door. Het lijkt goed te gaan, todat de voorwielophanging in de laatste ronde afbreekt. Fernando Alonso pakt de overwinning op weg naar zijn eerste wereldtitel. ![]() Op de Nurburgring behaalt Alonso zijn eerste pole position van het seizoen. De kwalificatie wordt vooral beheerst door technische problemen met de tijdwaarneming. Na drie minuten wordt de eerste sessie opeens gestopt, maar de rode vlag wordt enkele seconden later alweer geannuleerd. Villeneuve was echter al van zijn gas gegaan en ziet zijn kwalificatie in rook opgaan. De tweede sessie wordt ernstig vertraagd door computerproblemen. Uiteindelijk is de eerste startrij voor Alonso en Schumacher. Alonso en Schumacher zetten na de start direct een flink tempo neer en wisselen de snelste rondetijden af. Ook na de eerste pitstops blijft Alonso zijn rivaal voor, maar bij de tweede pitstops slaat Schumacher zijn slag. Hij maakt zijn stop drie ronden later dan Alonso en zet in die korte tijd zo'n hoog tempo neer, dat hij na zijn eigen pitstop ruim voor Alonso op de baan kan komen. De derde plaats wordt zwaar bevochten door Massa en Raikkonen, maar de Braziliaan kan zijn eerste podium van zijn carriere veiligstellen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vrijdag 20 juli 2007 10:00 - 11:30 vrije training 1 14:00 - 15:30 vrije training 2 Zaterdag 21 juli 2007 11:00 - 12:00 vrije training 3 14:00 - 15:00 kwalificatie training Zondag 22 juli 2007 14:00 - 2007 FORMULA 1 Grand Prix of Europe ![]() Zaterdag 21 juli 2007 14:30 - 16:30 kwalificatie Zondag 22 juli 2007 13:00 - 13:55 voorbeschouwing 14:00 - 15:40 Race 15:40 - 16:30 Nabeschouwing ![]() Het Weer in omgeving nurburgring Live Timing Zin om over F1 te chatten? kom dan gewoon naar het irc-kanaal #f1 Zie de IRC FAQ voor meer informatie. deze preview wordt u mede mogelijk gemaakt door Sanger & WEST DeOP is hier te vinden! | |
Bruce117 | zaterdag 14 juli 2007 @ 22:12 |
De Nurburgring is toch wel een leuk circuit. Uiteraard weer hulde voor de OP. ![]() | |
Spooky4u | zaterdag 14 juli 2007 @ 22:13 |
quote:Je zou haast verwent worden he ![]() | |
Sally | zaterdag 14 juli 2007 @ 22:41 |
Woei!! Kleinere foto's! ![]() ![]() wel weer een superOP WEST!!! ![]() En lekker op tijd!! ![]() [ Bericht 19% gewijzigd door Sally op 14-07-2007 22:49:16 ] | |
arexes | zaterdag 14 juli 2007 @ 22:46 |
goed werk | |
Bernard0s | zaterdag 14 juli 2007 @ 23:22 |
Woensdagnacht vertrek ik richting 'Der Ring' voor een vol weekend met F1, GP2 en Porsches Supercup e.d. Heb er verschrikkelijk veel zin in. Wie gaan er nog meer naar de Ring toe dit jaar? Mijn voorspelling doe ik alvast: 1. Raikkonen 2. Massa 3. Hamilton 4. Alonso 5. Kubica | |
WEST | zondag 15 juli 2007 @ 02:11 |
quote:kleinere foto'sssssss ![]() ![]() ja zeker heb speciaaaal an juo gedachdaht ![]() | |
Sally | zondag 15 juli 2007 @ 08:27 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
ElmarO | zondag 15 juli 2007 @ 10:14 |
As usual weer een goede OP. ![]() quote:Ik ga ook naar 'Der Ring'. ![]() | |
Automatic_Rock | zondag 15 juli 2007 @ 10:40 |
Nou, eens kijken hoe de Honda het op dit circuit doet ![]() ![]() En wie er in de andere Spyker gaat rijden ![]() | |
ElmarO | zondag 15 juli 2007 @ 10:43 |
quote:Gokje, dramatisch. ![]() quote:Ben ik ook wel benieuwd naar. Zal er wel vanaf hangen hoe dat met Albers gaat lopen. | |
Kleffe_Dop | zondag 15 juli 2007 @ 12:24 |
Zie ik daar Pedro Diniz op z'n dak belanden in de OP? ![]() tevens TVP | |
WEST | zondag 15 juli 2007 @ 12:35 |
quote:dat was diniz ja ![]() | |
TimoBasso | zondag 15 juli 2007 @ 12:41 |
'99 dat was mijn aller eerste grandprix bezoek ![]() | |
Bernard0s | zondag 15 juli 2007 @ 12:49 |
quote:Zeker hopen dat het uitkomt. Jij zat toch ook vlakbij de 1e bocht? Wel een leuk plekje denk ik, kun je nog wat acties verwachten + startchaos. Ik hoop alleen (nu wel) dat de regen uitblijft, zul je zien dat het nu gaat hozen natuurlijk. | |
ElmarO | zondag 15 juli 2007 @ 12:50 |
quote:Nee, ik zit bij de Dunlopkehre op Silber 8. Leek mij ook wel een aardig plekje. ![]() | |
Bernard0s | zondag 15 juli 2007 @ 13:26 |
quote:Dat is zeker ook een leuke plek ja, zijn ook gave tribunes vind ik altijd. In ieder geval alvast veel plezier ![]() | |
WEST | zondag 15 juli 2007 @ 14:09 |
quote:jaja die race toen herbert won ![]() | |
SimtekF1 | zondag 15 juli 2007 @ 14:33 |
Ik heb goede herinneringen aan deze GP. Zag in 2000 Jos Verstappen uitvallen nadat hij een gevecht had met Irvine en Ralf, wat mooi dat hij door kon rijden, al was het maar even. Daarna liep hij 10 meter voor ons langs, wij schreeuwen, hij kijken en zwaaien, echt te vet was dat, hetzelfde met Salo trouwens die zo de grindbak in ging tegenover ons. ![]() Of de braketest die Coulthard kreeg van Alonso. ![]() Schumacher die Hakkinen inhaalt precies op het stuk waar wij zaten. ![]() Een hele fanatieke Duitser helemaal in een Jordan outfit en 3 super grote vlaggen van Jordan. Na de 2de ronde lagen beide auto's eruit en die kerel aan het janken hahaha. ![]() Duss.. leuke GP. ![]() | |
Bernard0s | zondag 15 juli 2007 @ 15:11 |
quote:Dit soort dingen zijn de dingen waar F1 om gaat, prachtig. | |
TimoBasso | zondag 15 juli 2007 @ 15:20 |
quote:Tiger Takagi spinden vlak voor me neus ![]() Wat een race was dat ..regen,zon,stortbuien,zon! Alle leiders gingen de grindbak in.. Een Huilende Luca.. Sjaak die net niet zijn eerste puntjes pakte voor BAR.. Jordan Mugen Honda ![]() Geweldig ![]() ![]() | |
Schunckelstar | zondag 15 juli 2007 @ 16:56 |
quote:wij vertrekken ook woensdag ![]() zelfde tribune als vorig jaar, hopen alleen dat er nu geen groep neonazi's achter ons zit ![]() | |
sanger | zondag 15 juli 2007 @ 21:38 |
tvp ![]() | |
WEST | zondag 15 juli 2007 @ 22:41 |
quote:Badoer die uitviel en ![]() ![]() ![]() | |
WEST | zondag 15 juli 2007 @ 22:43 |
maar ik was er in 2002 samen met m'n zwager en broertje en 4-elements. maar ik ga niet weer naar deze gp. Tis een mooie omgeving dat wel, maar je zit zo ver van de baan af. (silver 10b uitkomend hairpin en net naast die snelle chicane) | |
Xebber | maandag 16 juli 2007 @ 01:07 |
Ook dit weekend heb ik er weer zin in! ![]() | |
SupaMario | maandag 16 juli 2007 @ 08:40 |
quote:Ik ook!! | |
SimtekF1 | maandag 16 juli 2007 @ 08:40 |
quote: ![]() En was het toen niet zijn teamgenoot die wel punten haalde, Gene was dat toch? (ben te lui om het nu op te zoeken) ![]() | |
ElmarO | maandag 16 juli 2007 @ 09:31 |
quote:Jij ook nog veel plezier gewenst. Al zal dat denk ik wel lukken. ![]() quote:Volgens mij was dat inderdaad Gene. | |
TJDoornbos | maandag 16 juli 2007 @ 10:15 |
West ben je niet beetje vroeg met dit topic hahahahahahaha Button gaat voor punten ![]() | |
TimoBasso | maandag 16 juli 2007 @ 10:54 |
Dubbel voor BMW ![]() | |
cappp | maandag 16 juli 2007 @ 10:57 |
1. Massa 2. Raikonen 3. Kubica 4. Hamilton 5. Heidfeld Alonso... Uitgevallen natuurlijk ![]() | |
TJDoornbos | maandag 16 juli 2007 @ 10:57 |
Frentzen direct stil na zn pitstop toen ![]() | |
4-elements | maandag 16 juli 2007 @ 11:05 |
Damn, ik ga deze race missen. Dan zit ik ergens in een tentje te verregenen. Geen tv in de buurt. ![]() | |
TJDoornbos | maandag 16 juli 2007 @ 11:14 |
das nogal lullig!! | |
X-fi | maandag 16 juli 2007 @ 14:24 |
Vrijdag om 2:55 vertrekt de bus ![]() | |
Schunckelstar | maandag 16 juli 2007 @ 14:29 |
quote:je gaat toch niet met zo'n georganiseerde busreis mee? ![]() tip: gewoon op eigen vervoer,en dan NIET ibn een hotel,maar gewoon op een camping... funfactor x10 ![]() | |
X-fi | maandag 16 juli 2007 @ 14:30 |
quote:Ik ga samen met ElmarO naar de Nurburgring ![]() ![]() | |
DarkShine | maandag 16 juli 2007 @ 17:35 |
Dat word 3 op rij natuurlijk voor Ferrari! | |
WEST | maandag 16 juli 2007 @ 18:08 |
1/2 voor mclaren ![]() ![]() | |
sanger | maandag 16 juli 2007 @ 18:14 |
quote: ![]() | |
X-fi | maandag 16 juli 2007 @ 18:29 |
quote:1/2 ok, maar uitvallen ferrari nope | |
Bernard0s | dinsdag 17 juli 2007 @ 17:55 |
Er wordt aardig wat regen voorspeld voor dit raceweekend.. | |
WEST | dinsdag 17 juli 2007 @ 19:07 |
quote:ja leuk toch ![]() | |
ElmarO | dinsdag 17 juli 2007 @ 19:14 |
quote:Gelukkig zit ik overdekt. Dus van mij mag het los gaan. ![]() | |
DarkShine | dinsdag 17 juli 2007 @ 19:20 |
quote:Ik zei toch 3 op rij voor Ferrari. ![]() | |
Schunckelstar | dinsdag 17 juli 2007 @ 21:15 |
quote:ik ook ![]() laat maar komen dat water ![]() | |
Bernard0s | dinsdag 17 juli 2007 @ 22:54 |
quote:Ja, ik zit ook overdekt, dat wel. Maar op de camping zit ik niet overdekt haha. Boeiend, drinken we een extra biertje om de kou te verdrijven uit onze tengere lichaampjes. | |
Schunckelstar | dinsdag 17 juli 2007 @ 22:57 |
quote:ach die paar uurtjes s'nachts ![]() bovendien zit er tegenover het rechte stuk een leuk kroegje,dus daar sta je ook mooi droog | |
WEST | woensdag 18 juli 2007 @ 06:15 |
quote:daarom zeg ik toch 1/2 mclaren en een crash van beide ferrari's ![]() | |
Schunckelstar | woensdag 18 juli 2007 @ 09:03 |
nog 2 uurtjes ![]() | |
SimtekF1 | woensdag 18 juli 2007 @ 09:19 |
Die regen word de laatste 3 races al voorspelt. Nou, laten we maar hopen dat de lucht nu wel openscheurt en zich leeg stort boven het circuit. ![]() | |
vingerplant | woensdag 18 juli 2007 @ 10:07 |
quote:Heb ik ook ooit in Spa gehad, een heel weekend 13 graden en motregen. Echt niet minder plezier gehad en de kou in het tentje voel je 's avonds toch niet meer ![]() Veel plezier alvast voor de mensen die gaan! | |
vingerplant | woensdag 18 juli 2007 @ 10:08 |
quote:In buivorm graag, en het liefst alleen tijdens de race zodat ze niet hebben kunnen trainen op nat ![]() | |
Bernard0s | woensdag 18 juli 2007 @ 10:25 |
quote:Dankjewel ![]() Ja gelijk heb je, ik moet niet naar de ring gaan met zo'n idee van; kut, het wordt kutweer! We zijn daar niet om aan onze gezondheid of uiterlijk te denken ![]() Voor het raceweekend op zich zou het super zijn natuurlijk als de regen zou komen. Ook voor de GP2 natuurlijk heel vet. Ik ben alleen bang dat de regen beperkt blijft tot vrijdag. We zullen het wel zien. | |
Atreidez | woensdag 18 juli 2007 @ 11:17 |
Veel plezier voor Nurnburgringgangers ![]() | |
Walter_Sobchak | woensdag 18 juli 2007 @ 17:04 |
Wat kan Spyker zonder Albers..? ![]() Mooie OP, West ![]() | |
sanger | woensdag 18 juli 2007 @ 18:14 |
Ik schat Albers toch echt vele malen beter in als Winckelhock.... We zullen het vanaf vrijdag zien. | |
vingerplant | woensdag 18 juli 2007 @ 18:16 |
quote:Winkelhock is inderdaad een fikse vooruitgang ![]() | |
sanger | woensdag 18 juli 2007 @ 18:28 |
Voor Kolles natuurlijk wel goed. Door Winckelhock ziet Sutil er extreem goed uit (lees snel). Daar kan Kolles een hoop aan verdienen. Bron: www.olavmol.nl | |
JvR | donderdag 19 juli 2007 @ 21:08 |
ik ben ook van de partij zaterdag, echter nu ik de kaarten bekijk, zie ik dat er op 1 kaart gewoon de prijs staat afgedrukt, en op de andere kaart staat er ¤0,00 ... helaas is de helpdesk van de tour operator waar ik geboekt heb nu gesloten.. weet iemand of dit hoort? ![]() | |
X-fi | donderdag 19 juli 2007 @ 21:20 |
Nog 5,5 uur en ik zit in de bus richting Bon ![]() | |
Kreator | vrijdag 20 juli 2007 @ 08:42 |
Zo. 3 vrienden zijn er al. Die hebben onze grote legertent opgezet, op een camping rechtsstreeks achter de hoofdtribune, alwaar wij ook kaarten voor hebben. vanmiddag vertrekken. ![]() | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 08:50 |
quote:Viel Spass! | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:00 |
We're off! | |
Walter_Sobchak | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:02 |
[TK] Chauffeur Spyker Eigenlijk was mijn topic destijds best vooruitziend ![]() | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:09 |
Winckelhock, al 3 ronden nog geen tijd ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:11 |
quote: ![]() Er zit een slotje op.. Is dat nou jammer ![]() ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:11 |
quote:Ow, ff LT aan! *ik mag/moet/wil/kan nog wisselen!!** ![]() [ Bericht 6% gewijzigd door Sally op 20-07-2007 10:17:00 ] | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:12 |
Nu is Winckelhock maar 6.5 seconden langzamer dan de Williams | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:23 |
Ik weet waarom Sutil nog geen tijd heeft neergezet ![]() Hij pist in zijn broek van het lachen als ie de tijden van zijn teamgenoot ziet ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:24 |
quote:Owwww... is DAT het ![]() ![]() | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:26 |
![]() ![]() | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:27 |
Hamilton snel in S1 | |
Googolplexian | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:30 |
woooeeiiii! Gaan we weer ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:33 |
quote: ![]() Hamilton heb ik al ![]() ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:40 |
Hamilton op harde banden trouwens ![]() | |
Automatic_Rock | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:42 |
quote:Sutil is inmiddels wel wat gewend hoor | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:42 |
Whoei!! Kubica gaat lekker!!! ![]() ![]() ![]() *wel nog een groot gat, hoor.. Hammie is goed, man ![]() | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:42 |
Spyker ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:44 |
quote: ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:44 |
quote:Ze hoeven de helft van de achterstand nog maar in te halen: dan zitten ze bij STR in de buurt!!! ![]() ![]() Ow nee, laat ik niet liegen... Bij de Honda's in de buurt... ![]() | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:47 |
quote:Ik bedoelde meer dat hij zo moest lachen omdat zijn goede (en in de Spyker steeds sneller wordende) teamgenoot is vervangen door een matoge coureur. | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:50 |
Aan de andere kant valt de tijd van Sutil ook wel ietwat tegen. Als Winkelhaak binnen een secondje van Sutil weet te blijven doet hij het redelijk. | |
Automatic_Rock | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:52 |
quote:Dan heeft ie in 1 uur al net zoveel bereikt als Albers in een half jaar bedoel je?? | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:54 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoiets is duidelijk genoeg? | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:55 |
Die tijden van Winkelhock ![]() Sutil net iets minder slecht. Schpaiker (op z'n Duits dus) ![]() | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:55 |
Winckelhock heeft nu een goede S1 ![]() | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:55 |
quote:Laat je nou eens niet uit de tent lokken Sanger, geniet van de snelle tijden van winkelhaak ![]() | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:56 |
Wat me wel opvalt is dat Winckelhock nu wel veel ronden kan maken, terwijl Albers dat nooit kon doen...... | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:57 |
quote:Je hebt gelijk. Gelukkig voor AR doet Honda het wel heel goed ![]() | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:57 |
We hebben de afgelopen week de vreemde verhalen over Spyker/Kolles kunnen lezen, daarin zul je vast ergens een oorzaak vinden. | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 10:59 |
quote:Button op 1,8s van Hamilton, het is wel eens meer geweest ja ![]() | |
appelsientje | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:00 |
Met een beetje geluk regen etape ![]() | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:02 |
BMW lijkt er dit weekend weer goed bij te zitten ![]() Sutil 1,2sec voor op Winkelhock ![]() | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:06 |
BMW indd snel. Maar staan ze op harde of zachte banden? En datzelfde geld natuurlijk ook voor McLaren en Ferrari. | |
Googolplexian | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:07 |
quote:Hamilton had die tijd neergezet op de hardere band ![]() | |
Berto | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:08 |
Ondertussen al 1,5 sec voor op Winkelhaak. Sutil verliest tov de rest vooral in sector 2 teveel. | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:08 |
quote:Vreemd dat de hardere de laatste tijd ook vaak net zo snel is als de zachte. | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:09 |
quote:De vraag is dan of BMW dat ook heeft gedaan ![]() | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:10 |
quote:En winkelhaak verliest in S2 het meeste tov Sutil dacht ik. De auto is dus met name in S2 te slecht. | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:10 |
quote:Sector 1 is veel kort bochtenwerk, 2 is wat meer gassen met snellere technische bochten. Op zich logisch dat ze het daar laten liggen. | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:15 |
quote:Mechanische grip | |
Berto | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:17 |
Op zich wel jammer, want als Sutil daar wat meer in buurt van de andere kon blijven, zit ie er op zich goed bij. | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:20 |
quote:Idd, die rammelbak gaat nu eenmaal niet harder dan dat Sutil en Albers er mee gingen. Winkelhock inmiddels op 5,1sec van de kop en 1,6 sec van Sutil ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:20 |
Valt me op dat Alonso de laatste tijd ogenschijnlijk een compleet ander testprogramma rijdt dan Lewis ... zou dat zijn omdat ie echt zo bang is dat Lewis zijn testdata anders krijgt? | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:20 |
OMG, Kimi.. Wat doe je nu??? ![]() | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:22 |
quote:2e tijd pakken? Wat is daar mis mee? | |
Googolplexian | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:22 |
quote:YAY SuperHam ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:22 |
quote: ![]() ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:23 |
quote:*mag kimi/ferrari niet zo* ![]() ![]() | |
Berto | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:24 |
Renault gaat overigens ook weer lekker. ![]() | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:24 |
quote: ![]() Ik dacht al dat ik de enige was ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:24 |
quote:Wie????? | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:25 |
quote:Of ze krijgen elkaar hun testdata wel, maar verzamelen op deze manier extra veel gegevens | |
Berto | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:26 |
quote:Beide. Zowel Kova als Fisi. | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:26 |
quote:Hij verliest in zowel S1 en S3 toch ook minimaal een paar tienden (per sector). | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:27 |
Het verschil is in de eerste vrije trainingen overigens (de eerste 3 races niet meegerekend) nog niet zo groot geweest op Monaco na (toen Albers stilviel na 5 rondjes). | |
Berto | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:27 |
quote:Klopt maar het grote verlies komt echt in het midden. Als daar wat meer gewonnen zou kunnen worden, zit hij er in ieder geval dichtbij. | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:27 |
quote:*overnieuw, sanger... ![]() ![]() Ik zat zelf te denken dat het nog zou kunnen dat Alonso (hoe zielig, zeg) idd niet wil dat Lewis zijn data kan gebruiken... ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:28 |
quote:Posticon niet gezien? ![]() ![]() | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:28 |
quote: ![]() Als je in die twee sectoren al 4 tienden verliest, dan ben je gewoon een halve seconde per ronde te langzaam. | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:29 |
quote:Als dat zo zou zijn dan zouden ze geheel afhankelijk zijn van hun testprogramma. Oftewel 1 van de twee slaat altijd de plank mis in het betreffende weekend. | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:31 |
quote:Snap niet helemaal wat je bedoelt, maar ik had nog een interview in gedachten van FA, waarin hij iets zei over het niet mogen gebruiken van zijn data door Lewis... Vandaar de ![]() | |
Berto | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:32 |
quote:Ik probeer positief te zij he. ![]() | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:33 |
Zoals het er nu uitziet kan ook BMW dit weekend meedoen om de podiumplaatsen ![]() Opsomming van de eerste training: Renault ![]() Sutil ![]() Winkelhock ![]() Schpaiker ![]() ![]() Kolles ![]() En natuurlijk Ralf ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:34 |
Bijgewerkt: met wie zou je de Spykercoureurs willen vergelijken qua sectortijden??? [ Bericht 6% gewijzigd door Sally op 20-07-2007 11:40:17 ] | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:34 |
quote:Waarom zou je positief zijn voor een Duits team en niet voor STR of Super Aguri? | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:35 |
quote:Zat hij ook in een bolide net? ![]() ![]() | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:36 |
quote:Hij zat bij Winkelhock in, door al die extra kilo's was die bak zo langzaam ![]() | |
Berto | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:37 |
quote:Je hebt eigenlijk gelijk. Dus bij deze . Spaiker ![]() Kolles ![]() Winkelhaak ![]() ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:39 |
quote: ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:40 |
quote: | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:42 |
quote:Met elkaar, ik zou niet weten met wie anders. Daarom dus Sutil ![]() ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:43 |
Wat jammer nou dat ik geen BMW kan aanschaffen... ![]() Wél Kubica! *dat gaan we meteen maar even regelen* ![]() | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:45 |
Uitslag 1ste vrij training GP Europa | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:46 |
quote:Ik dacht dat we het net over "de Spykers" hadden, vandaar mijn vraag... S1: Winkelhaak -/- Sutil = 0.2 S2: Winkelhaak -/- Sutil = 0.4 S3: Winkelhaak -/- Sutil = 0.3 Sommetje: bijna een seconde in vergelijking met de snelste sectortijden... | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:48 |
quote:Waarom Kubica??? In de kwali verliest hij van Heidfeld ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:48 |
quote: quote: ![]() ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:48 |
quote:Omdat ik net niet genoeg 'canten' heb voor Heidfeld... ![]() ![]() | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:49 |
quote:En dan te bedenken dat Albers de laatste 6 races vijf keer de snelste Spyker-coureur was in de 1ste VT. | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:50 |
Ik kom een half miljoen tekort! ![]() Maar ik wacht de middagtraining wel af voor ik een definitief besluit neem, btw... | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:50 |
quote:Bij een dergelijk aantal gereden ronden lagen de tijden ook altijd vlak bij elkaar met Sutil en Albers. | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:54 |
quote: quote:1x Fernando is wel genoeg, hè? ![]() ![]() | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 11:57 |
vooruit. | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 12:01 |
quote: ![]() *luns!* | |
SimtekF1 | vrijdag 20 juli 2007 @ 14:04 |
Winkelbock doet het goed. ![]() | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 14:07 |
Veel ronden in ieder geval ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 14:22 |
And we're on again! *al 22 minuten* | |
sanger | vrijdag 20 juli 2007 @ 14:35 |
Winckelhock sneller dan Sutil. | |
Atreidez | vrijdag 20 juli 2007 @ 14:55 |
quote:Toen was Sutil nog niet de baan op geweest zeker? ![]() | |
Atreidez | vrijdag 20 juli 2007 @ 14:57 |
Hamilton weer naar 1 ![]() | |
Berto | vrijdag 20 juli 2007 @ 14:59 |
Nou in het begin zat Winkelhaak toch in de top 10 hoor, oke er waren nog maar 10 auto's op de baan geweest maar toch. ![]() Ondertussen alweer 0,7 sec achter op Sutil. De Renaults gaan deze ronde al weer wat beter. | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:05 |
quote:Wow, hijs gewoon 3 tienden sneller dan de rest in S2 in lap 22!!! Pwnd!! **hier wordt LT maar 1x per 30 sec. geupdate, dus ik loop mss achter** | |
MaximusF1 | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:05 |
Wat steekt Winkelhock toch uit ? Die Spyker rijdt als een kart. Elke bocht gaat 'ie bijna diagonaal doorheen. edit: Hopla, na een zoveelste schuiver staat Winkelhock in de grindbak. | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:06 |
quote:Het is bijna triest... ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:07 |
quote:Gele vlag? Waar kun jij het zien? Via Wheels op internet? Of lees je mee op Yahoo! Sports? | |
MaximusF1 | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:08 |
DSF (satellietzender, free-to-air 19.2° oost Astra) | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:08 |
quote:Tja, zit hier op het werk, dus kan geen tv kijken ![]() ![]() | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:08 |
quote:Winkelhock ![]() | |
Atreidez | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:10 |
quote:Nieuwe banden? ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:11 |
quote:Hij trok zeker een winkelhaak in z'n overall toen hij een draadje van de radio los wilde trekken... ![]() ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:12 |
quote:Mss óók wel niet! ![]() *LOL hiero, btw ![]() | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:12 |
quote:Of hij schrok toen Kolles op de radio riep dat hij net als vanmorgen weer een rondje wilde meerijden ![]() | |
Berto | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:13 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:13 |
We zijn erg... ![]() ![]() ECHT heel erg... ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:16 |
We gaan weer verder! ![]() ![]() | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:20 |
Nu weer normaal inderdaad, Winkelhock verdient meer respect ![]() ![]() ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:21 |
Kubica blijft een beetje achter? Zo goed als hij het in VT1 deed... | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:26 |
Hij en Heidfeld rijden dezelfde tijden, ze zullen wel een bepaalde situatie trainen. | |
Atreidez | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:28 |
Raikonen heeft idd nu echt door waar het gaspedaal zit ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 15:31 |
Noodweer boven de Nürburgring *hier net ook* Buien over Duitsland: http://www.meteox.nl/gmap.aspx?soort=loop3uur&zoom=5&lat=51.303145259199056&lon=9.6240234375 | |
vosss | vrijdag 20 juli 2007 @ 18:52 |
Hmzzz, Ralf zit er aardig bij in de training. Misschien koop ik hem met de manager. Die is nu toch 17 miljoen goedkoper? Is dat al verweerkt in de manager of niet? ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 19:04 |
quote: ![]() ![]() Helaas... | |
vingerplant | vrijdag 20 juli 2007 @ 19:38 |
quote: ![]() Volgend jaar toch eens op tijd denken aan die manager ![]() | |
arexes | vrijdag 20 juli 2007 @ 19:39 |
quote:Hah, eindelijk is weer een goede grap na zo'n lange tijd ![]() | |
Sally | vrijdag 20 juli 2007 @ 19:43 |
quote:Moet je eens kijken in het Ralf Fanboy topic van vanmiddag... ![]() ![]() | |
sander89 | zaterdag 21 juli 2007 @ 00:07 |
Ik voorspel mega crash dit weekend ![]() kut tvp | |
PinhoSouza | zaterdag 21 juli 2007 @ 00:35 |
Ik ben dus niet de enige hier die gaat ![]() ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 21 juli 2007 @ 10:16 |
effe een leuke voor AR en waarschijnlijk ook de reden dat Jens en Rube blijven:quote: | |
Sally | zaterdag 21 juli 2007 @ 10:28 |
TVgids: Zaterdag 21 juli 2007 14:30 - 16:30 kwalificatie Zondag 22 juli 2007 13:00 - 13:55 voorbeschouwing 14:00 - 15:40 Race 15:40 - 16:30 Nabeschouwing Welke zender, is ook wel handig om te lezen in een tv-gids ![]() Btw! Die 1e pagina met OP laadt zaaaaalig snel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Topperdietop voor het formaat van de feauteaus! ![]() ![]() voor highres pics moeten ze je maar benaderen... | |
Automatic_Rock | zaterdag 21 juli 2007 @ 10:28 |
quote:Speciaal voor mij?? ![]() Maar het zou goed nieuws zijn als hij naar Honda komt. Alhoewel ik nog steeds niet erg verheugd ben dat Barri blijft (ookal is het een vriendelijke man) | |
Googolplexian | zaterdag 21 juli 2007 @ 10:31 |
quote:Niks mis met Barri, hoor ![]() Kan heel goed Jens ondersteunen als het beter gaat met Honda ![]() | |
Sally | zaterdag 21 juli 2007 @ 10:31 |
quote:Geen bron van jou, Googol? Hak toch niet verwacht bij jou ![]() En nee: het was toch niet te verwachten dat Ross na z'n sabatical bij een ander team aan de slag zou gaan??? ![]() [ Bericht 5% gewijzigd door Sally op 21-07-2007 10:44:11 ] | |
Googolplexian | zaterdag 21 juli 2007 @ 10:40 |
quote: ![]() | |
Atreidez | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:11 |
lol, winkelhock 1 rondje en sutil 1 rondje en daar zit dan 2,5 seconde tussen ![]() | |
cappp | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:22 |
Wees blij met winkelhock, nu heb je geen schaamtegevoel als Nederlander ![]() | |
Atreidez | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:23 |
quote: ![]() | |
vingerplant | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:30 |
quote:Hij bedoelt dat Albers als een held afsteekt tegenover Winkelhock. Schpaiker is overigens gewoon een Duits team ![]() | |
sanger | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:37 |
Spyker F1 is een Engels team, onder Engelse vlag, en in Engeland geregistreerd als bedrijf ![]() In Nederland zitten alleen de geldschieters (voor zover ze dat doen). | |
Atreidez | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:37 |
Mochten ze winnen, dan hoor je toch echt een nederlands volkslied ![]() Oh Sanger ? ![]() ![]() | |
sanger | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:39 |
quote: ![]() Ik heb de kvk uittreksels weleens bekeken ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:41 |
quote:Met Nederlandse eigenaren ![]() Officieel gekocht door Spyker Cars | |
vingerplant | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:42 |
Duitse coureurs + Duitse teambaas = Duits team Er is in ieder geval niks Nederlands aan Schpaiker ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:45 |
quote:Duitse teambaas? ![]() | |
Atreidez | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:45 |
quote:Collin Kolles | |
vingerplant | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:46 |
quote:Unser freund Colin Kolles ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:47 |
Ja ... ik dacht dat dat een Roemeniër was, maar nee dus minpuntje Googol | |
vingerplant | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:50 |
quote:Je hebt hier nog altijd veel meer pluspuntjes gescoord dan minpuntjes Googol ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:50 |
quote: ![]() | |
sanger | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:54 |
Duits Roemeens, Colin Kolles is Racing Director. Michiel Mol is Team Owner zeg maar. | |
Googolplexian | zaterdag 21 juli 2007 @ 11:54 |
pfwoeahhhh Raikkonen! | |
vosss | zaterdag 21 juli 2007 @ 12:11 |
Kimi roeleert de pan uit ![]() | |
sanger | zaterdag 21 juli 2007 @ 12:28 |
Winckelhoch for WC!!!!! | |
Sally | zaterdag 21 juli 2007 @ 12:28 |
Yeah, right | |
vosss | zaterdag 21 juli 2007 @ 12:29 |
quote: ![]() | |
sanger | zaterdag 21 juli 2007 @ 13:10 |
:") | |
malt-bavaria | zaterdag 21 juli 2007 @ 13:44 |
waarom is het de gp van eu en niet de gp van du en waarom staat er land:europa europa is geen land | |
-Hans- | zaterdag 21 juli 2007 @ 13:44 |
quote:Denk het ook wel.. ![]() Heidfeld is zojuist vader geworden en de verwachting is dat hij na de kwalificatie richting huis zal gaan, maar zal de race ongetwijfeld gewoon rijden.. | |
-Hans- | zaterdag 21 juli 2007 @ 13:52 |
Demping verhaal. ![]() | |
WEST | zaterdag 21 juli 2007 @ 13:56 |
heidfeld ga je scheren man ![]() | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:07 |
Kom ik thuis, denk ik dat het al voorbij is. Kan ik toch nog ff meekijken! | |
WEST | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:08 |
quote:elk voordeel heb ze nadeel ![]() | |
WEST | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:17 |
mooi in de manager geen enkele rijder of team dat afvalt ![]() | |
D. | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:22 |
quote:dito ![]() | |
D. | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:23 |
quote:Het is toch (bijna) altijd om 14:00u pas? ![]() | |
WEST | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:26 |
lol Gilles en Jacques Villeneuve zijn broers van elkaar......... ![]() ![]() Allard moet wakker worden | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:37 |
Als ik zo deze kwalificatie bekijk, moet ik weer ff terugdenken aan die geweldige race in 1995 tussen Hill en Schumacher. | |
-Hans- | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:54 |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Verdomme ! | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:54 |
Oeps Hamie ![]() | |
vw_caddy | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:54 |
Code rood! | |
-Hans- | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:55 |
F*cking hell dat is een zware crash van Hamilton, code rood! | |
WEST | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:55 |
kut kut kut kut wat een klap zeg | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:55 |
Beentje gebroken a la Schumacher? | |
MaximusF1 | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:55 |
Volgens mij is hij gewond... | |
Atreidez | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:55 |
OMG ![]() ![]() | |
DarkShine | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:56 |
Dat was de eerste Mcklauwen! Hopen dat die niks ernstigs heeft. | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:56 |
Band loopt eraf! | |
DarkShine | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:56 |
De band loopt er gewoon af ![]() | |
WEST | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:56 |
wow die band ![]() | |
MaximusF1 | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:56 |
quote:Ironie: die bocht wordt morgen de "Schumacher S" genoemd. | |
Atreidez | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:56 |
Band stuk.. wat een prutsers.. en de muur in en gelijk stil ![]() | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:56 |
Hij vliegt gewoon omhoog in de banden | |
OA | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:57 |
quote:wow die klap... ![]() | |
Atreidez | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:57 |
Alles blijft heel op de monocock, maar een lichte schudding lijkt me niet opmerkelijk ![]() | |
Arcee | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:57 |
![]() | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:57 |
quote:Joh? Inderdaad erg ironisch. Vind je ook niet? | |
WEST | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:58 |
op die plek wil je er ook niet af. Toen ik in 2002 daar geweest ben zaten we 50 meter vanaf. | |
OA | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:58 |
Hij zat wel meteen met z'n benen te bewegen... zeker checken of alles nog werkt. ![]() | |
D. | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:58 |
jammer voor Hamilton........en voor mijn manager ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:58 |
Op de brandcard met Hamilton..... fuck fuck fuck ! Ze checken ook direct de wagen van Alonso. Logisch natuurlijk. | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 14:59 |
Wie weet hebben ze toch de verkeerde info bij Ferrari gejat ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:00 |
SABOTAGE! Ferrari zit hierachter ![]() ik zag wit poeder wegvliegen van de band | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:02 |
Schumacher: held! | |
Atreidez | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:02 |
Albers morgen in de McLaren dan maar? ![]() | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:03 |
quote:Zonder banden, maar wel met tankinstallatie de baan op ![]() | |
Automatic_Rock | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:03 |
Ik gok op een gebroken voet ofzo.. | |
Atreidez | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:04 |
Dat benen bewegen zag er niet als check uit trouwens. Meer een soort reactie op pijn, net zoals het op je tanden bijten of je vuisten ballen ![]() | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:04 |
Ik hoop het niet: typische Alonso-mazzel ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:05 |
Ik gok meer helaas Kubica schoot door en dus niet alle energie werd geabsorbeerd Dit is echt van 240 naar 0 in 50 centimeter | |
WEST | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:05 |
quote:idd, net of je een soort kramp heb. | |
OA | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:05 |
quote:Wat je zegt... ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:06 |
Alles SCHIJNT in orde te zijn met Hamilton, dat meldt de Duitse RTL net. Bron: eerste reactie teamarts van McLaren !! | |
Automatic_Rock | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:06 |
quote:Ja, dat was ook mijn eerste idee... | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:06 |
quote:Lol...sta jij in rechtstreekse verbinding met Olav of zo..? | |
uniekhoorn | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:06 |
Ze zijn nog bezig... Gelukkig een duim, daar gaat hij met de ambu. | |
vw_caddy | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:07 |
quote:Het was voor hem wel wachten op de eerste tegenslag voor Hamilton, en zie hier...... | |
D. | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:07 |
duimpje omhoog ![]() | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:07 |
Thumbs-up is zo Terminator 2 | |
DarkShine | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:07 |
![]() | |
Automatic_Rock | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:07 |
Dit is wel iets meer dan een tegenslag vind ik... | |
DarkShine | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:08 |
![]() | |
Atreidez | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:09 |
quote:Ik zoek wel nog een nieuwe baan ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:09 |
quote:Hamilton ![]() | |
vw_caddy | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:09 |
quote:Gezien de reactie op RTL+ en de duim lijkt me de schade wel mee te vallen. ![]() | |
DarkShine | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:10 |
Hamilton iig niet op pole. ![]() | |
Automatic_Rock | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:10 |
Zullen ze Alonso zometeen nog de baan opsturen?? Of zullen ze eerst uitzoeken wat er met Hamilton gebeurd is?? | |
Atreidez | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:10 |
Zou ook nog door lage bandendruk kunnen komen, dat in die bocht de wang te ver naar binnen kwam en werd gesneden door bodywork.. Zou wel slordig zijn ![]() | |
Automatic_Rock | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:12 |
Hmm, nu ze de auto optakelen lijkt het dat de neus nog in takt is. Dus benen en voeten zullen ook nog oke zijn?? | |
DarkShine | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:12 |
Over 15 minuten herstart. | |
Atreidez | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:13 |
quote:In het ergste geval kan er iets scherps naar binnen geschoten zijn dat letsel veroorzaakt | |
-Hans- | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:13 |
RON DENNIS nu op de Duitse RTL: niet serieus gewond, zoals het er nu uitziet. Morgen rijden? Dat bepaalt de dokter... Mogelijk een probleem met een wielgun(?) | |
DarkShine | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:13 |
![]() | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:13 |
Dan ga ik eerst 's ff flink schijten. | |
OA | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:13 |
quote:Ze zullen hem best wel de baan op sturen; een eventuele poll is ws belangrijker... ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:14 |
Hopen maar dat Hamilton ok is. Wel goed voor het kamioenschap dit. | |
gbm | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:15 |
z'n linkerarm lag er een beetje stil bij vond ik maarja we zullen 't wel zien... | |
Fir3fly | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:15 |
Liet hij nou z'n handen aan het stuur? Dat zou niet al te slim zijn... | |
gbm | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:16 |
quote:yep, lijkt me vrij pijnlijk ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:16 |
Dus wat we denken te weten: wielmoer niet goed vast, wiel ging vibreren buiten de marge, kapot gesneden door iets. Maar waar komt dat eerst pufje rook dan vandaan? | |
-Hans- | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:16 |
quote:Tuurlijk sturen ze hem de baan op. Klote wat is gebeurt, maar ze hebben al tig rondjes gereden zonder een dergelijk probleem. McLaren ![]() | |
Bluurgh | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:16 |
quote:is dat niet snel ontsnappende lucht uit de band ofzo ![]() | |
DarkShine | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:16 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
Fir3fly | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:17 |
Ja dus. Hij mag van geluk spreken als hij niets aan z'n armen heeft. | |
vosss | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:18 |
Als Alonso nou dalijk hetzelfde meemaakt, zou Bridgestone zich dan terugtrekken, net als Michelin in Amerika destijds? Dan hebben we morgen helemaal geen race ![]() | |
-Hans- | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:18 |
Het is te hopen voor de persoon die de band heeft vastgezet dat hij het goed heeft gedaan... | |
Atreidez | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:19 |
Dat ie er in het verlengde van de bandenstapel induikt scheelt nog iets aan demping.. In ieder geval niet frontaal tegen de betonnen muur aan net als Schumi toen op Silverstone. | |
DarkShine | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:19 |
quote:Waarom zou Bridgestone zich terugtrekken voor iets wat een McKlauwen probleem is? | |
Kleffe_Dop | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:20 |
Kom net thuis... Volgens mij heb ik iets gemist? ![]() | |
gbm | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:20 |
Op de livetiming staat dat volgens mclaren een probleem met de wheelgun de oorzaak zou zijn van de crash... lijkt me toch niet handig om iemand weg te sturen dan... | |
angel_akira | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:21 |
stomme vraag miesschien maar waarom blijft ie rechtdoor gaan als hij contiunue volledig links steurt. kzie geen enkele beweging in beidee kanten. of is dat normaal als er een bandje kaduuk is. sorry, ben niet zo technisch aangelegd:P | |
sjakie007 | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:22 |
Als die band weg is valt de grip weg.. | |
Kleffe_Dop | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:23 |
Olav moet echt stoppen met z'n 'kneiterhard' en 'kneiter dan kneiterhard'. | |
gbm | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:24 |
quote:idd, grip weg en meteen 't grind in... daarna stuiter je gewoon met je wielen in de lucht de bandenstapel in | |
Atreidez | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:24 |
quote:Doordat ie linksaf moet staat alle druk op t rechtervoorwiel. Die is lek, dus geen druk, dus rechtdoor. Als ie rechtsaf zou sturen zou t nog wel gaan (althans, op asfalt.. In t grint doe je helemaal niks met je stuur op zo'n snelheid) ![]() | |
Automatic_Rock | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:25 |
quote:Als je linksaf gaat drukt het gewicht van de auto vooral op je rechter voorwiel. Die band plofte dus, linksafsturen gaat dan bijna niet meer. En in de grindbak kon ie ook niet veel meer doen omdat hij de helft van die afstand vliegend doorgebracht heeft ![]() | |
angel_akira | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:26 |
ah zo, okay thnx voor de info:) ik vat em | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:27 |
Dus een wheelgun probleem..? Ik denk dat ik dat een dommere actie vind dan die van Albers in Frankrijk. Hoewel.... | |
vw_caddy | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:30 |
Probleem zou ook bij Alonso zijn geweest, maar hebben ze nu opgelost. | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:31 |
quote:Fuck: dus toch die typische Alonso-mazzel. Hoeveel containers 'geluk' neemt die gozer mee naar het circuit? | |
Walter_Sobchak | zaterdag 21 juli 2007 @ 15:32 |
Oh, en vol ![]() |