Ik heb geen Ipod (meer) en ik vind Itunes echt kut.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:46 schreef nietzman het volgende:
Ik zorg dat ik m'n id3tags in orde heb en flikker alles gewoon in iTunes. Die red zich er maar mee.
Daar zou ik natuurlijk altijd even naar kunnen kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
E:MP3artiestjaartal - album-titeltracknr - tracktitel
En dan alles netjes getagged
Ik gebruik MP3 tag studio, makkelijk om in bulk tags goed te zetten.
Dat is 'ie dan ook... Onder Windows.quote:
En als iets nou in twee categorieen valt?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:09 schreef cythers het volgende:
Gewoon op muziekgenre selecteren....
Heb je zin in Jazz? Maak je die map open... enz...
Veel relaxter
Custom views! Heel fijn!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:04 schreef Lastpost het volgende:
TVP.
Momenteel heb ik zo'n 28.000 nummers in Winamp staan en al vind ik alle muziek wel relaxt om te beluisteren, per genre iets kunnen afspelen of gewoon enkel van een bepaalde artiest zou toch weleens van pas komen.
Nu staat echt alles in éen hoofdmap en dan enkele albums in mappen en de rest gewoon in de hoofdmap allemaal.
Niet bepaald ideaal te noemen natuurlijk.
Ik verwacht ook niet dat je dit na gaat doen natuurlijk, want iedereen zn eigen ding.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:50 schreef FastFox91 het volgende:
DrDentz, alleen maar toppertje luisteren is ook vermoeiend lijkt mij. Daarna luister je de toppertjes erg vaak, waardoor je ze ook minder leuk gaat vinden. Ik luister de hele cd, waardoor ik (door de minder goede nummer) de goede nummers nog beter vind. Een track heeft opbouw en een afbouw, een cd heeft dat ook. Als je alleen maar losse nummers luistert, mis je dat. Maar dat is mijn mening/ervaring.
Mijn ogen.....auwquote:
Buiten dat je voor elke album dat je wilt luisteren eerst 35 menuutjes door moet en dan nog maar 1 nummer kan selecteren... de moeitequote:
Je bent zo iemand die elke keer een nieuw liedje kiest? Ik ken mensen die dat dus echt doen en niet geloven in playlists of iets als winamp/itunes/foobar met de hele collectie erin. Nee, als het liedje afgelopen is gewoon de halve harde schijf afzoeken op zoek naar een ander liedje om te luisteren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:59 schreef PimD het volgende:
[ afbeelding ]
Belangrijkste artiesten:
F:\MP3\Artiest\01 Album (1900)\Artiest - 01 Titel.mp3
Per artiest een mapje "other tracks" voor b-kantjes, live versies etc.
Artiesten die ik minder luister, of die maar 1 album hebben komen in
F:\MP3\Various\Artiest - Album (1900)
Losse nummers komen in
F:\MP3\Various\Various
Snelkoppeling op de werkbalk en knallen maar. Daar kan naar mijn mening geen iTunes of wat dan ook tegen op
een playlist van 18.000 nummers is denk ik ook niet wat de ontwikkelaars oorspronkelijk voor ogen hadden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:37 schreef knars het volgende:
Winamp, omdat dat echt de lama's ass whipt. Sinds 1999 en er behoorlijk mee vergroeid geraakt. Al mag het van mij wel iets sneller reageren op een playlist van meer dn 18.000 nummers, daar is het toch iets te traag in.
Erg prettig programma inderdaad om ID3 tags mee op orde te krijgen. Alles wat ik tegenwoordig download gaat eerst even door Tag&Rename.quote:
wat is er dan mis met winamp alles te laten organiseren?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:28 schreef erikkll het volgende:
[..]
een playlist van 18.000 nummers is denk ik ook niet wat de ontwikkelaars oorspronkelijk voor ogen hadden.
Vreselijk lettertype!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
wat is er dan mis met winamp alles te laten organiseren?
enne gewoon vinkje aan bij load playlist on startup en hij is niet traag meer hoor...
en ik heb er ook wel t een en ander instaan
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |