quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Parijs tillen ze Jean op en gooien hem leeg over de Tourwinnaar.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef pekel het volgende:
Heb je alleen het quote-knopje in beeld Longmen?
Te gast is Peter Winnen, de oudwinnaar op Alpe d'Huez geeft zijn kijk op de eerste bergrit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef golfer het volgende:
Al bekend wie er morgen zitten?
Die is wel erg veel op TV. Moet die niet eens hard gaan trainen voor goud in Beijing?quote:
Je begrijpt hem niet.quote:
die van der Geest moet ook overal op tv komen he. Kunnen ze hem niet de opdracht geven het wiel van savoldelli te volgen in een afdaling...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Te gast is Peter Winnen, de oudwinnaar op Alpe d'Huez geeft zijn kijk op de eerste bergrit.
De 2e gast, judoka Dennis van der Geest, bekijkt een bergrit.
![]()
Voor welk onderdeel? Slechte grappen vertellen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die is wel erg veel op TV. Moet die niet eens hard gaan trainen voor goud in Beijing?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
die van der Geest moet ook overal op tv komen he. Kunnen ze hem niet de opdracht geven het wiel van savoldelli te volgen in een afdaling...
Nee, Schnabelkoning 2008quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef pekel het volgende:
[..]
Voor welk onderdeel? Slechte grappen vertellen?
het klopt, opnames zijn paar weken terug ergens in de middag opgenomen toen Jean nog labiel wasquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:08 schreef One_of_the_few het volgende:
vaak als jean in beeld komt staat er iets van koffie ofzo op tafel.
Ik bedoel. half 12 s'' avonds, jean, koffie. Wat klopt er niet?
Als je goed kijkt zie je de touwtjes lopen, hij wordt van bovenaf bestuurt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het klopt, opnames zijn paar weken terug ergens in de middag opgenomen toen Jean nog labiel was
Als jij nou eens gelijk met Dennis in training gaat?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:08 schreef tong80 het volgende:
Ik durf tegen Jean recht in zijn gezicht te zeggen dat ie het niet meer moet doen.
Tegen Dennis zou ik zeggen : 'Kun je het niet in overweging nemen je meer toe te leggen op de spelen van Peking want.....niet dat ik je beu ben..... maar ik zie je graag goud halen'
Ga jij nou maar sparren met Wim Ruskaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij nou eens gelijk met Dennis in training gaat?
Jullie zitten tegenwoordig in dezelfde gewichtsklasse, toch?
In welke thunderbird vliegt jean?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je de touwtjes lopen, hij wordt van bovenaf bestuurt.![]()
Ik sla hem verrotquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:22 schreef Falco het volgende:
Bij Tong denk ik altijd aan Dennis van der Geest. Die twee lijken ook een beetje op elkaar.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=5017841&md5=4db9f55e4c708e365a9d9c0dd4a8a729quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:11 schreef Veerboot het volgende:
Shit, ik dacht ik kijk de nachtherhaling wel, is er nu een ander programma op Nederland 3 bezig. Morgenmiddag voor de etappe dan maar eens proberen...
Als hij Parijs haalt is de NOS failliet met de drankprijzen die ze daar rekenen ...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:50 schreef Zyggie het volgende:
Respect voor de Neel.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als hij Parijs haalt is de NOS failliet met de drankprijzen die ze daar rekenen ...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als hij Parijs haalt is de NOS failliet met de drankprijzen die ze daar rekenen ...
Dat is zo, geloof ik. Zie hoe hij eruit ziet ...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:33 schreef Lann555 het volgende:
Is hij werkelijk aan de drank of is dat gewoon een Fok-geintje dat wat rondgaat?
hij is werkelijk aan de drankquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:33 schreef Lann555 het volgende:
Is hij werkelijk aan de drank of is dat gewoon een Fok-geintje dat wat rondgaat?
Uit een interview van vorig jaar (wat hier geloof ik ook ergens in een ander topic al gepost is).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:33 schreef Lann555 het volgende:
edit: Wat Bartoli zegt dusquote:Nelissen is zelf ook liefhebber. ,,Ik was in 1999 in Verona voor het WK. Komen we een café binnen waar de restaurateur uit Sardinië blijkt te komen. Die wilde met mij een competitie beginnen wie het meeste grappa kon drinken. Na een uur wordt hij weggedragen door twee koks. Campione! riep ik.
,,Ach, laten we het niet overdrijven, ik kan redelijk wat op. Mijn nieren zijn zo gespierd gebleven sinds de tijd dat ik fietste. Maar toen dronk ik al whisky. Dertig jaar zuipen en ik mankeer niets. Als ik wil, loop ik de marathon. Op het moment dat ik niet meer van een grappa of een cognac kan genieten, moet ik me afvragen: heeft het leven dan nog zin?’’
ga maar de stad in tot een uur of 1quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:45 schreef Cootz het volgende:
Ik heb de avondetappe gister niet kunnen zien. Zit even te twijfelen of ik nu de herhaling ga kijken of toch eerst even de stad in ga. Heb ik wat gemist?
Je kunt ook via Internet kijken tijdens de uitzending van de Tour.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:45 schreef Cootz het volgende:
Ik heb de avondetappe gister niet kunnen zien. Zit even te twijfelen of ik nu de herhaling ga kijken of toch eerst even de stad in ga. Heb ik wat gemist?
awww..das wel sneu. Ik mocht hem altijd wel, maar zijn filmpjes worden ook steeds slechterquote:
Ach, een beetje lekker door Frankrijk reizen op kosten van de NOS, stomme filmpjes maken en lekker drinken. Er zijn slechtere manieren om oud te wordenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Uit een interview van vorig jaar (wat hier geloof ik ook ergens in een ander topic al gepost is).
[..]
edit: Wat Bartoli zegt dus![]()
T is vanavond al Remzz.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:45 schreef Remzz het volgende:
Wat een kutfilmpje weer bij dei tourtubeMisschien kan ik die fiets nog winnen ook
Ik vond het trouwens een leuke uitzending
Morgen Dennis van der Geest, doet me nog steeds denken aan die legendarisch uitzending met Pieter van den Hoogenband samen in Athene, helemaal bezopen waren ze toen
Jean drinkt niet...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:33 schreef Lann555 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eindelijk eens een gast met een groter gewicht dan Smeets zelf ?
Ja was ook onderwijzer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:13 schreef Leatherface het volgende:
Had Winnen ook niet PABO gedaan, voor hij naam maakte als wielerprof?
Moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Staf is een echte Belg. Niemand kan het Belgisch volkslied zingen![]()
Inderdaad, dacht ik ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:19 schreef Falco het volgende:
Volgens mij zette Staf het Amerikaanse volkslied in.
Inderdaad, hoe minderwaardig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het debielenbusje. Alsof je maandagochtend naar de werkplaats wordt gereden.".
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wtf , nu was Jean zelfs maar een halve seconde in beeld. Wat was dat voor beeldwissel![]()
Winnen was uiteindelijk nog aardig op dreef. Die judoka is wel een grote clichemachine, 'popijopi'-figuur (en dat is een woord dat hij ook zou gebruiken.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:02 schreef tong80 het volgende:
Wat een kut journalist blijkt Smeets weer te zijn. Hier had zoveel meer uit gehaald kunnen worden.
Laat die de extravaganste weer het woord nemen terwijl Peter Winnen zoveel leuks heeft te melden
"alleen Herbert Dijkstra heeft het in zich"quote:Op zondag 15 juli 2007 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leesvoer uit Dagblad De Limburger van vandaag:
[[url=http://img164.imagevenue.com/loc1160/th_50965_DDL-20070714-031VR001016_122_1160lo.jpg]afbeelding][/URL]
Ik weet niet wat ik ervan moet denken eigenlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leesvoer uit Dagblad De Limburger van vandaag:
[[url=http://img164.imagevenue.com/loc1160/th_50965_DDL-20070714-031VR001016_122_1160lo.jpg]afbeelding][/URL]
Inderdaad, wat een giller.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:59 schreef ppi het volgende:
[..]
"alleen Herbert Dijkstra heeft het in zich"
4e kolom v/h artikel.
Hij zegt dat hij veel vorderingen heeft gemaakt, en dat klopt zeker vind ik. Deze tour klinkt het een stuk leuker dan de hiervoorgaande.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:59 schreef ppi het volgende:
[..]
4e kolom v/h artikel.
Krijg het met moeite mijn mond uit, maar het is wel waar.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij veel vorderingen heeft gemaakt, en dat klopt zeker vind ik. Deze tour klinkt het een stuk leuker dan de hiervoorgaande.
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:59 schreef ppi het volgende:
[..]
4e kolom v/h artikel.
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:49 schreef UtrechtSlim het volgende:
Het feit dat De Neel aangeeft dat "Herbert Dijkstra het in zich heeft" is het bewijs dat naast de lichamelijke nu ook de geestelijke aftakeling vat op hem krijgt.
Hij moet alleen ook nog geld verdienen en dat gaat toch wat makkelijker bij z'n tv-vrienden.quote:Op zondag 15 juli 2007 08:30 schreef ronvgarderen het volgende:
Jean .......Tja ooit een keer ontmoet. Een wandelende idolaat van het wielrennen ,weet alles kent alles heeft alles mee gemaakt ,jammer dat deze man zo word uitgebuit voor de kijkcijfers.
Laat hem nu toch met rust en van zijn sport genieten op zijn manier zonder de tv prietpraat van Smeets en co.
Hoogst waarschijnlijk wel, want je ziet 4 uitzendingen achtereen die vrouw in het oranje rechts van hem aan een tafeltje zitten.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:04 schreef Zyggie het volgende:
Heeft iemand nou al gekeken of het echt in een rits is opgenomen?![]()
De verwondingen van O'Grady.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zag het niet, wat was er?
5 gebroken ribben, gebroken schouderblad, doorboorde long en nog 2 of 3 dingen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zag het niet, wat was er?
Sleutelbeen uiteraard.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
5 gebroken ribben, gebroken schouderblad, doorboorde long en nog 2 of 3 dingen.
Dat verrassend genoeg niet.quote:
quote:Hij brak vijf ribben aan de voorkant, drie ribben aan de rugkant en een schouderblad. Bovendien is een van zijn longen geperforeerd.
geel.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef keeper het volgende:
Misschien niet helemaal gepast hier, maar hoe zit het nu met Rasmussen die de gele en de bolletjestrui heeft. Draagt ie dan vanaf nu alleen geel, of een gele bolletjestrui? Of half om half?
Geel met een bolletjesbroek waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef keeper het volgende:
Misschien niet helemaal gepast hier, maar hoe zit het nu met Rasmussen die de gele en de bolletjestrui heeft. Draagt ie dan vanaf nu alleen geel, of een gele bolletjestrui? Of half om half?
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef keeper het volgende:
Hij draagt dinsdag de gele trui, die is belangrijker/ de belangrijkstequote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef keeper het volgende:
nummer twee van de bergen mag de bolletjes aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef keeper het volgende:
Hij draag alleen geel, de nummer van van de bollen heeft de bollentrui omquote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef keeper het volgende:
die bolletjes wegen extra. ik denk niet dat hij dat doet dusquote:Op zondag 15 juli 2007 23:01 schreef Skic. het volgende:
[..]
Geel met een bolletjesbroek waarschijnlijk.
Lekker subtielquote:Op zondag 15 juli 2007 23:03 schreef Bartoli het volgende:
2 van die grote bavianen die naast hem liepen. Mart![]()
Is het niet Geel - Bollen - Groen - Wit? Zo staat het ook op NOS TT namelijk...quote:
Zal wel afhangen van een tour.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:04 schreef keeper het volgende:
Ah, duidelijk.
[..]
Is het niet Geel - Bollen - Groen - Wit? Zo staat het ook op NOS TT namelijk...
Ivo van Hilvoorde, heet ie.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:10 schreef 456 het volgende:
Goeie analyse van die kerel, wiens naam mij even ontschoten is...
Wauters doet het wat mij betreft zeker ook niet slecht.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef golfer het volgende:
Mooie nuchtere vent die wetenschapper.
Verwoordt het goed allemaal.
Mart is dan ook een klojo.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:17 schreef 456 het volgende:
Ik vind Mart alleen zo zeverzakken de laatste dagen...
Hele tijd dat terugblikken over de sport
Praat eens lekker ontspannen met die mensen...
Ik vind hem altijd een droopy gezicht hebben...quote:
De Breuk straalt ook werkelijk niks uit...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:33 schreef TheArt het volgende:
Dat Engels van Breuk
Wel een mooie tekst overigens.
Morgen geen etappequote:Op zondag 15 juli 2007 23:33 schreef Bartoli het volgende:
geen jean was dat dan nu weer
Idd nu snap ik dat Menchov niet alles mee krijgtquote:
Dat dus.quote:
Maar de kneet kon mooie verhalen vertellen.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:33 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd een droopy gezicht hebben...
Nooit eens enthousiast. Een kneet gezicht zeg maar.
Hij wou gewoon die gele trui hebben, hij had helemaal geen tijd om te juichen.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:36 schreef 456 het volgende:
Waarom juichte Michael niet over de streep? Zou dat ook met Kai te maken hebben?
Hij was na afloop ook enorm emotioneel.
morgen geen etappe.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Jean afgevoerd ?
Ik vind emotie in de sport sowieso enorm prachtig. Vreugde, maar ook verdriet:quote:Op zondag 15 juli 2007 23:42 schreef maril het volgende:
Ik vond het ontroerend het moment dat Ramussen zijn overigens mooie vrouw en kind zag.
betrapte me op een brok in de keel.
Alsof Jean dat zelf weet ...quote:
Jaquote:Op maandag 16 juli 2007 02:20 schreef Cootz het volgende:
Is er morgen eigenlijk ook avondetappe op de rustdag?
Ja , met gespreken met wielrenners en ploegrijders en filmjes. misschien is het niet live maar wordt het vroeg in de avond gedaan, misschien vergis ik me en is het wel live, maar anders kunnen die wielrenners niet vroeg nar hun mandje.quote:Op maandag 16 juli 2007 02:20 schreef Cootz het volgende:
Is er morgen eigenlijk ook avondetappe op de rustdag?
Ik vind hem fantastisch, maar dat was natuurlijk duidelijk , de kritiek die ik bv wel heb is, ik weet dat Smeets weldegelijk internet(google, websites van sporters en artiesten ect ect de info), alleen bij problemen met het ding , haat hij het, maar ik vind het niet slim van hemquote:Op maandag 16 juli 2007 01:19 schreef Pritt het volgende:
Ik vind dat Mart binnekort serieus moet gaan nadenken over zijn toekomst op TV.
Ik had die man altijd erg hoog zitten maar tegenwoordig stelt hij me steeds vaker teleur.
Teveel gememel over het verleden, teveel foute uitspraken, te vaak verkeerde vragen.
Misschien is het wel live en worden de gesprekken met de renners vanmiddag aan het zwembad van het hotel opgenomen.quote:Op maandag 16 juli 2007 07:44 schreef maril het volgende:
[..]
Ja , met gespreken met wielrenners en ploegrijders en filmjes. misschien is het niet live maar wordt het vroeg in de avond gedaan, misschien vergis ik me en is het wel live, maar anders kunnen die wielrenners niet vroeg nar hun mandje.
En het hotel van Rabo om de hoek waar Boogerd vroeg wou gaan pittenquote:
Breukink was goedquote:Op zondag 15 juli 2007 23:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat dus.
Het plaatst toch alles in een ander perspectief als je weet dat je collega voor zijn leven vecht.
![]()
Helemaal mee eens, zit nu ook naar de avondetappe te kijken. Wat een theoloog. Hij zegt echt niets probeert alleen interssant te zijn door allerlei woorden door elkaar te gooien.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd nu snap ik dat Menchov niet alles mee krijgt
Ik word trouwens gek van die sportpsycho/etiek/filosofen. Die man van vandaag ook, kerel heeft echt niets interessants gezegd.
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En er moet natuurlijk wel een uitzending zijn, anders missen we de introductie van Jean voor de etappe van morgen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Wel lachen om hier jullie analyse te lezen over het program van gisteravond.
Wat een compassie... wat een charisma...quote:Op maandag 16 juli 2007 15:04 schreef Perico het volgende:
Ik had bij de speech van Breukink zoiets van:
hij weet dat hij dit moet zeggen, het is ook nog wel oprecht, maar.. een groot inspirator lijkt het me niet te zijn (op zijn zachtst).
Geef mij maar Jef Braeckeveltquote:Op maandag 16 juli 2007 17:02 schreef tong80 het volgende:
Peter Post was de laatste met Charisma. Zo'n Theo de Rooy of Cees Priem word je niet blij van
Die ken ik nietquote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Geef mij maar Jef Braeckevelt![]()
![]()
De oud-ploegleider van Lotto ? Haalde door z'n vriendschap met JM Leblanc de Tour naar zijn Waregem dit jaar.quote:
Nouja, analyse is misschien het verkeerde woord. Mara het is wel leuk om hier jullie mening te horen over het program.quote:
Onverstaanbaar praten en roken als een ketter? Doet me denken aan Jan de Rooy.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:21 schreef Leatherface het volgende:
Braeckevelt.
Die man is echt schier onverstaanbaar (nog veel erger dan pakweg Freddy Maertens).
Heeft wel zijn sporen verdient als ploegleider.
Jef rookte toch weet- ik- hoeveel- tich aantal sigaren op een dag
Wilfried de Jong lijkt me wel een goede vervanger.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:49 schreef du_ke het volgende:
Tja het commentaar op Smeets is wel makkelijk maar wie zou het anders moeten doen? Ik zie geen geweldige kandidaten. Die jongen die het bij de Belg doet vind ik ook niet echt top (al heb ik daar maar 1 aflevering van gezien).
Met Luc Eisenga, van T-Mobile. Ik verwacht geen hele spetterende uitzending, maar toch wel goed om even uitgebreid iemand van de Rabo ploeg aan de tand te kunnen voelen gezien de huidige situatie.quote:
Ik verwacht wel een erg mooie uitzending, zijn altijd de leukste filmpjes die op de rustdag bovendien mooi om echt in de ploegen te kijken met Eisenga en Breukink.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef Cootz het volgende:
[..]
Met Luc Eisenga, van T-Mobile. Ik verwacht geen hele spetterende uitzending, maar toch wel goed om even uitgebreid iemand van de Rabo ploeg aan de tand te kunnen voelen gezien de huidige situatie.
Die Eisinga geeft vaak eerlijk en duidelijk antwoord op vragen. Prettig om naar te luisteren.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef Cootz het volgende:
[..]
Met Luc Eisenga, van T-Mobile. Ik verwacht geen hele spetterende uitzending, maar toch wel goed om even uitgebreid iemand van de Rabo ploeg aan de tand te kunnen voelen gezien de huidige situatie.
Hij kan er nu met een goed gevoel zittenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:02 schreef Falco het volgende:
Breukink zit weer lekker op de bank.
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:18 schreef Ambrosius het volgende:
nosrtv is het wachtwoord van die flaptop.
Zekerquote:Op maandag 16 juli 2007 23:23 schreef Pritt het volgende:
Wel goeie aflevering tot nu toe.
zekerquote:Op maandag 16 juli 2007 23:23 schreef Pritt het volgende:
Wel goeie aflevering tot nu toe.
Die lag alleen maar op zijn bedquote:Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef Bonobo11 het volgende:
Stinkerd die Boogey
Weet ik veel dat dat bestaatquote:Op maandag 16 juli 2007 23:30 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Campanile heet de redelijk grote hotelketen![]()
http://www.campanile.com
Nogal ja. Leuk baantje ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:35 schreef 456 het volgende:
Die spaanse verslaggeefster van het NOS betaalt zich ook dubbel en dwars uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |