Winnen was uiteindelijk nog aardig op dreef. Die judoka is wel een grote clichemachine, 'popijopi'-figuur (en dat is een woord dat hij ook zou gebruiken.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:02 schreef tong80 het volgende:
Wat een kut journalist blijkt Smeets weer te zijn. Hier had zoveel meer uit gehaald kunnen worden.
Laat die de extravaganste weer het woord nemen terwijl Peter Winnen zoveel leuks heeft te melden
"alleen Herbert Dijkstra heeft het in zich"quote:Op zondag 15 juli 2007 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leesvoer uit Dagblad De Limburger van vandaag:
[[url=http://img164.imagevenue.com/loc1160/th_50965_DDL-20070714-031VR001016_122_1160lo.jpg]afbeelding][/URL]
Ik weet niet wat ik ervan moet denken eigenlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leesvoer uit Dagblad De Limburger van vandaag:
[[url=http://img164.imagevenue.com/loc1160/th_50965_DDL-20070714-031VR001016_122_1160lo.jpg]afbeelding][/URL]
Inderdaad, wat een giller.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:59 schreef ppi het volgende:
[..]
"alleen Herbert Dijkstra heeft het in zich"
4e kolom v/h artikel.
Hij zegt dat hij veel vorderingen heeft gemaakt, en dat klopt zeker vind ik. Deze tour klinkt het een stuk leuker dan de hiervoorgaande.quote:Op zondag 15 juli 2007 01:59 schreef ppi het volgende:
[..]
4e kolom v/h artikel.
Krijg het met moeite mijn mond uit, maar het is wel waar.quote:Op zondag 15 juli 2007 09:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij veel vorderingen heeft gemaakt, en dat klopt zeker vind ik. Deze tour klinkt het een stuk leuker dan de hiervoorgaande.
quote:Op zondag 15 juli 2007 01:59 schreef ppi het volgende:
[..]
4e kolom v/h artikel.
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:49 schreef UtrechtSlim het volgende:
Het feit dat De Neel aangeeft dat "Herbert Dijkstra het in zich heeft" is het bewijs dat naast de lichamelijke nu ook de geestelijke aftakeling vat op hem krijgt.
Hij moet alleen ook nog geld verdienen en dat gaat toch wat makkelijker bij z'n tv-vrienden.quote:Op zondag 15 juli 2007 08:30 schreef ronvgarderen het volgende:
Jean .......Tja ooit een keer ontmoet. Een wandelende idolaat van het wielrennen ,weet alles kent alles heeft alles mee gemaakt ,jammer dat deze man zo word uitgebuit voor de kijkcijfers.
Laat hem nu toch met rust en van zijn sport genieten op zijn manier zonder de tv prietpraat van Smeets en co.
Hoogst waarschijnlijk wel, want je ziet 4 uitzendingen achtereen die vrouw in het oranje rechts van hem aan een tafeltje zitten.quote:Op zondag 15 juli 2007 00:04 schreef Zyggie het volgende:
Heeft iemand nou al gekeken of het echt in een rits is opgenomen?![]()
De verwondingen van O'Grady.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zag het niet, wat was er?
5 gebroken ribben, gebroken schouderblad, doorboorde long en nog 2 of 3 dingen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:54 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zag het niet, wat was er?
Sleutelbeen uiteraard.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:55 schreef Dos37 het volgende:
[..]
5 gebroken ribben, gebroken schouderblad, doorboorde long en nog 2 of 3 dingen.
Dat verrassend genoeg niet.quote:
quote:Hij brak vijf ribben aan de voorkant, drie ribben aan de rugkant en een schouderblad. Bovendien is een van zijn longen geperforeerd.
geel.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef keeper het volgende:
Misschien niet helemaal gepast hier, maar hoe zit het nu met Rasmussen die de gele en de bolletjestrui heeft. Draagt ie dan vanaf nu alleen geel, of een gele bolletjestrui? Of half om half?
Geel met een bolletjesbroek waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef keeper het volgende:
Misschien niet helemaal gepast hier, maar hoe zit het nu met Rasmussen die de gele en de bolletjestrui heeft. Draagt ie dan vanaf nu alleen geel, of een gele bolletjestrui? Of half om half?
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef keeper het volgende:
Hij draagt dinsdag de gele trui, die is belangrijker/ de belangrijkstequote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef keeper het volgende:
nummer twee van de bergen mag de bolletjes aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef keeper het volgende:
Hij draag alleen geel, de nummer van van de bollen heeft de bollentrui omquote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef keeper het volgende:
die bolletjes wegen extra. ik denk niet dat hij dat doet dusquote:Op zondag 15 juli 2007 23:01 schreef Skic. het volgende:
[..]
Geel met een bolletjesbroek waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |