quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Parijs tillen ze Jean op en gooien hem leeg over de Tourwinnaar.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef pekel het volgende:
Heb je alleen het quote-knopje in beeld Longmen?
Te gast is Peter Winnen, de oudwinnaar op Alpe d'Huez geeft zijn kijk op de eerste bergrit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:59 schreef golfer het volgende:
Al bekend wie er morgen zitten?
Die is wel erg veel op TV. Moet die niet eens hard gaan trainen voor goud in Beijing?quote:
Je begrijpt hem niet.quote:
die van der Geest moet ook overal op tv komen he. Kunnen ze hem niet de opdracht geven het wiel van savoldelli te volgen in een afdaling...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Te gast is Peter Winnen, de oudwinnaar op Alpe d'Huez geeft zijn kijk op de eerste bergrit.
De 2e gast, judoka Dennis van der Geest, bekijkt een bergrit.
![]()
Voor welk onderdeel? Slechte grappen vertellen?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:05 schreef Longmen het volgende:
[..]
Die is wel erg veel op TV. Moet die niet eens hard gaan trainen voor goud in Beijing?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
die van der Geest moet ook overal op tv komen he. Kunnen ze hem niet de opdracht geven het wiel van savoldelli te volgen in een afdaling...
Nee, Schnabelkoning 2008quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:06 schreef pekel het volgende:
[..]
Voor welk onderdeel? Slechte grappen vertellen?
het klopt, opnames zijn paar weken terug ergens in de middag opgenomen toen Jean nog labiel wasquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:08 schreef One_of_the_few het volgende:
vaak als jean in beeld komt staat er iets van koffie ofzo op tafel.
Ik bedoel. half 12 s'' avonds, jean, koffie. Wat klopt er niet?
Als je goed kijkt zie je de touwtjes lopen, hij wordt van bovenaf bestuurt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:09 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het klopt, opnames zijn paar weken terug ergens in de middag opgenomen toen Jean nog labiel was
Als jij nou eens gelijk met Dennis in training gaat?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:08 schreef tong80 het volgende:
Ik durf tegen Jean recht in zijn gezicht te zeggen dat ie het niet meer moet doen.
Tegen Dennis zou ik zeggen : 'Kun je het niet in overweging nemen je meer toe te leggen op de spelen van Peking want.....niet dat ik je beu ben..... maar ik zie je graag goud halen'
Ga jij nou maar sparren met Wim Ruskaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij nou eens gelijk met Dennis in training gaat?
Jullie zitten tegenwoordig in dezelfde gewichtsklasse, toch?
In welke thunderbird vliegt jean?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je de touwtjes lopen, hij wordt van bovenaf bestuurt.![]()
Ik sla hem verrotquote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:22 schreef Falco het volgende:
Bij Tong denk ik altijd aan Dennis van der Geest. Die twee lijken ook een beetje op elkaar.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=5017841&md5=4db9f55e4c708e365a9d9c0dd4a8a729quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:11 schreef Veerboot het volgende:
Shit, ik dacht ik kijk de nachtherhaling wel, is er nu een ander programma op Nederland 3 bezig. Morgenmiddag voor de etappe dan maar eens proberen...
Als hij Parijs haalt is de NOS failliet met de drankprijzen die ze daar rekenen ...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:50 schreef Zyggie het volgende:
Respect voor de Neel.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als hij Parijs haalt is de NOS failliet met de drankprijzen die ze daar rekenen ...
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Als hij Parijs haalt is de NOS failliet met de drankprijzen die ze daar rekenen ...
Dat is zo, geloof ik. Zie hoe hij eruit ziet ...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:33 schreef Lann555 het volgende:
Is hij werkelijk aan de drank of is dat gewoon een Fok-geintje dat wat rondgaat?
hij is werkelijk aan de drankquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:33 schreef Lann555 het volgende:
Is hij werkelijk aan de drank of is dat gewoon een Fok-geintje dat wat rondgaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |