quote:Op maandag 16 juli 2007 11:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Wel lachen om hier jullie analyse te lezen over het program van gisteravond.
Wat een compassie... wat een charisma...quote:Op maandag 16 juli 2007 15:04 schreef Perico het volgende:
Ik had bij de speech van Breukink zoiets van:
hij weet dat hij dit moet zeggen, het is ook nog wel oprecht, maar.. een groot inspirator lijkt het me niet te zijn (op zijn zachtst).
Geef mij maar Jef Braeckeveltquote:Op maandag 16 juli 2007 17:02 schreef tong80 het volgende:
Peter Post was de laatste met Charisma. Zo'n Theo de Rooy of Cees Priem word je niet blij van
Die ken ik nietquote:Op maandag 16 juli 2007 17:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Geef mij maar Jef Braeckevelt![]()
![]()
De oud-ploegleider van Lotto ? Haalde door z'n vriendschap met JM Leblanc de Tour naar zijn Waregem dit jaar.quote:
Nouja, analyse is misschien het verkeerde woord. Mara het is wel leuk om hier jullie mening te horen over het program.quote:
Onverstaanbaar praten en roken als een ketter? Doet me denken aan Jan de Rooy.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:21 schreef Leatherface het volgende:
Braeckevelt.
Die man is echt schier onverstaanbaar (nog veel erger dan pakweg Freddy Maertens).
Heeft wel zijn sporen verdient als ploegleider.
Jef rookte toch weet- ik- hoeveel- tich aantal sigaren op een dag
Wilfried de Jong lijkt me wel een goede vervanger.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:49 schreef du_ke het volgende:
Tja het commentaar op Smeets is wel makkelijk maar wie zou het anders moeten doen? Ik zie geen geweldige kandidaten. Die jongen die het bij de Belg doet vind ik ook niet echt top (al heb ik daar maar 1 aflevering van gezien).
Met Luc Eisenga, van T-Mobile. Ik verwacht geen hele spetterende uitzending, maar toch wel goed om even uitgebreid iemand van de Rabo ploeg aan de tand te kunnen voelen gezien de huidige situatie.quote:
Ik verwacht wel een erg mooie uitzending, zijn altijd de leukste filmpjes die op de rustdag bovendien mooi om echt in de ploegen te kijken met Eisenga en Breukink.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef Cootz het volgende:
[..]
Met Luc Eisenga, van T-Mobile. Ik verwacht geen hele spetterende uitzending, maar toch wel goed om even uitgebreid iemand van de Rabo ploeg aan de tand te kunnen voelen gezien de huidige situatie.
Die Eisinga geeft vaak eerlijk en duidelijk antwoord op vragen. Prettig om naar te luisteren.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef Cootz het volgende:
[..]
Met Luc Eisenga, van T-Mobile. Ik verwacht geen hele spetterende uitzending, maar toch wel goed om even uitgebreid iemand van de Rabo ploeg aan de tand te kunnen voelen gezien de huidige situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |