quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij is werkelijk aan de drank zie ook: http://www.ad.nl/sport/tour/article447142.eceMarco Pinotti,
Cyclingfx,
Cyclingladies quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:33 schreef Lann555 het volgende:
Is hij werkelijk aan de drank of is dat gewoon een Fok-geintje dat wat rondgaat? Uit een interview van vorig jaar (wat hier geloof ik ook ergens in een ander topic al gepost is).quote:Nelissen is zelf ook liefhebber. ,,Ik was in 1999 in Verona voor het WK. Komen we een café binnen waar de restaurateur uit Sardinië blijkt te komen. Die wilde met mij een competitie beginnen wie het meeste grappa kon drinken. Na een uur wordt hij weggedragen door twee koks. Campione! riep ik.
,,Ach, laten we het niet overdrijven, ik kan redelijk wat op. Mijn nieren zijn zo gespierd gebleven sinds de tijd dat ik fietste. Maar toen dronk ik al whisky. Dertig jaar zuipen en ik mankeer niets. Als ik wil, loop ik de marathon. Op het moment dat ik niet meer van een grappa of een cognac kan genieten, moet ik me afvragen: heeft het leven dan nog zin?’’ edit: Wat Bartoli zegt dus![]()
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end... Ik heb de avondetappe gister niet kunnen zien. Zit even te twijfelen of ik nu de herhaling ga kijken of toch eerst even de stad in ga. Heb ik wat gemist?Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end... quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:45 schreef Cootz het volgende:
Ik heb de avondetappe gister niet kunnen zien. Zit even te twijfelen of ik nu de herhaling ga kijken of toch eerst even de stad in ga. Heb ik wat gemist? ga maar de stad in tot een uur of 1Marco Pinotti,
Cyclingfx,
Cyclingladies SportFreakquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:45 schreef Cootz het volgende:
Ik heb de avondetappe gister niet kunnen zien. Zit even te twijfelen of ik nu de herhaling ga kijken of toch eerst even de stad in ga. Heb ik wat gemist? Je kunt ook via Internet kijken tijdens de uitzending van de Tour.sig verwijderd door FA
Voor Vorst, Vlaming & vr RSmeets tochEn dan gaat u naar de eh www , de www hoeveel , Jan ?
Oh, en daar kunt u doorklikken , ik weet niet wat ik zeg , maar ik zeg het maar , u kunt er doorklikkenFrank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08) Moderator / Redactie SportKeurmeestertvpwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Wat een kutfilmpje weer bij dei tourtubeMisschien kan ik die fiets nog winnen ook
Ik vond het trouwens een leuke uitzending
Morgen Dennis van der Geest, doet me nog steeds denken aan die legendarisch uitzending met Pieter van den Hoogenband samen in Athene, helemaal bezopen waren ze toen![]()
Spider Jerusalemquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij is werkelijk aan de drank awww..das wel sneu. Ik mocht hem altijd wel, maar zijn filmpjes worden ook steeds slechter![]()
I hate it here
Spider Jerusalemquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Uit een interview van vorig jaar (wat hier geloof ik ook ergens in een ander topic al gepost is).
[..]
edit: Wat Bartoli zegt dusAch, een beetje lekker door Frankrijk reizen op kosten van de NOS, stomme filmpjes maken en lekker drinken. Er zijn slechtere manieren om oud te worden
I hate it here
Smeetsfanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:45 schreef Remzz het volgende:
Wat een kutfilmpje weer bij dei tourtubeMisschien kan ik die fiets nog winnen ook
Ik vond het trouwens een leuke uitzending
Morgen Dennis van der Geest, doet me nog steeds denken aan die legendarisch uitzending met Pieter van den Hoogenband samen in Athene, helemaal bezopen waren ze toenT is vanavond al Remzz.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
Onze excuses voor het ongemakquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:33 schreef Lann555 het volgende:
Is hij werkelijk aan de drank of is dat gewoon een Fok-geintje dat wat rondgaat? Jean drinkt niet...
Jean zuipt
(zijn zijn eigen woorden)Dans Paris à vélo on dépasse les autos
quote: 50 jaar Golden Earring.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:13 schreef maril het volgende:
[..]
T is vanavond al Remzz. Maril, lief dat je telkens onder in je sig laten weten wie bij Mart komt![]()
ANGEL
Just A Little Bit Of Peace In My Heart
Another 45 Miles
Blind Love Die aankondiging van Mart in het Tourjournaal... hij ging het begin van La Marseillaise hummen/neurien![]()
![]()
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end... Trouwste user 2022SpleenheupWas wel geinig ja![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Ik vond de uitzending best leuk. Koos Moerenhout was tegen mijn verwachting in een leuke gast. Gobbledigook* Roel_Jewel weer voor de tv zit.
Voor Vorst, Vlaming & vr REindelijk eens een gast met een groter gewicht dan Smeets zelf ?Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08) D-0Gezien de gasten verwacht ik een leuke uitzending.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Trouwste user 2022SpleenheupIk geniet nu al. Peter Winnen is echt een leuke vent. Dennis zien we te vaak, maar hij neemt zichzelf niet te serieus. Dat spreekt voor hem.![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
GobbledigookAh, begonnen.
Gobbledigookquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eindelijk eens een gast met een groter gewicht dan Smeets zelf ?.
Yannick Noah![]()
Gobbledigookquote: Trouwste user 2022SpleenheupPeter Winnen werd derde in de Tour en heeft daarna gewoon 4 jaar kunstacademie gedaan![]()
![]()
Had Winnen ook niet PABO gedaan, voor hij naam maakte als wielerprof? Het blijft een apart, maar leuk type, die Dennis.als dat geen deal wordt Mart
Voor Vorst, Vlaming & vr RMart gaat een berg opfietsen ? Ik kan beter zijn in memoriam topic ook al klaarhouden ...Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08) Trouwste user 2022Spleenheupquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:13 schreef Leatherface het volgende:
Had Winnen ook niet PABO gedaan, voor hij naam maakte als wielerprof? Ja was ook onderwijzer.
En dan de Alpe D'Huez winnen. Wat waren we verwend destijds. De laatste tien jaar was Boogerd onze beste ronde renner eindigde één keer in de top tien. Daarna werden renners 40ste of nog lager.![]()
Virenque![]()
Voor Vorst, Vlaming & vr RStaf is een echte Belg. Niemand kan het Belgisch volkslied zingen![]()
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08) Trouwste user 2022Spleenheupquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Staf is een echte Belg. Niemand kan het Belgisch volkslied zingenMoest ik ook aan denken
![]()
AfleidingsmanoeuvreVolgens mij zette Staf het Amerikaanse volkslied in.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:19 schreef Falco het volgende:
Volgens mij zette Staf het Amerikaanse volkslied in. Inderdaad, dacht ik ook.
Voor Vorst, Vlaming & vr RZe moeten Mart toch echt eens zeggen dat het Caisse d'Epargne is, Frans voor "Spaarkas" en niet Bank van Spanje ofzo ...![]()
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08) Gobbledigook"Het debielenbusje. Alsof je maandagochtend naar de werkplaats wordt gereden.".
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het debielenbusje. Alsof je maandagochtend naar de werkplaats wordt gereden.". Inderdaad, hoe minderwaardig.
Beetje rare, zeurderige vent.![]()
Dennis tegen Boogerd "gaan we nog wat tandvlees zien"![]()
AfleidingsmanoeuvreWel grappig weer die Dennis van der Geest![]()
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
aan zelfspot geen gebrek Trouwste user 2022Spleenheup'Judo is psychologisch een goed spelletje'
Wim Ruska heeft 2 jaar in de gevangenis van Portugal gezeten![]()
Voor Vorst, Vlaming & vr RJe vraagt je af waarom hij in godsnaam zelf is beginnen fietsen dan ...Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08) Trouwste user 2022SpleenheupDennisd staat applaus te inhaleren![]()
Smeetsfanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:45 schreef tong80 het volgende:
Dennisd staat applaus te inhalerenIk vind hem leuk zo
![]()
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
D-0Jean krap 2 seconde in beeld![]()
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Voor Vorst, Vlaming & vr RWtf , nu was Jean zelfs maar een halve seconde in beeld. Wat was dat voor beeldwissel![]()
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08) Trouwste user 2022SpleenheupJean 2 seconden in beeld. Het wordt steeds minder![]()
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wtf , nu was Jean zelfs maar een halve seconde in beeld. Wat was dat voor beeldwissel![]()
er stond vandaag ook weer een artikel met jean in dagblad de limburger