quote:
Ga er maar niet van uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:42 schreef depax het volgende:
hmm ik was de dimplus website aan het bekijken en er viel me iets op.
Smash bros staat namelijk sinds deze week een datum achter en dat is de zelfde datum als in amerika
3 december zou het dan toch een worldwide launch worden?
Als ze alle klonen er maar uit halen, want die hoef ik nu niet nog een keer te zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik kan echt niet wachten, beter laten ze wel alle voorgaande characters terug komen.
Ach, Roy zal ik geen moment missen. Marth mag er van mij wel in blijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Beter dat Ike niet ten koste gaat van Roy want dat was mn favo karakter.
Omdat die nog niet op de site zelf zijn aangekondigd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:05 schreef Canisfire het volgende:
Wel goed dat ze ook gewoon nieuwe personages zo aankondigen dat geeft hoop voor Diddy![]()
Waarom zitten '' Meta Knight &^Snake btw niet in de op?
Echt wel in het begin toen alleen de trailer personages bekend waren stonden ze gewoon op de site bij de rest .quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Omdat die nog niet op de site zelf zijn aangekondigd.
quote:Updated series icon list:
1. Smash Brothers
2. Donkey Kong
3. StarFox
4. Kirby
5. F-Zero
6. Metroid
7.
8. Pokemon
9. Zelda
10. Mario
11. Yoshi
* * * * * * * * * * * *
12. Fire Emblem
13.
14.
* * * * * * * * * * * *
15. Animal Crossing
16. Wario
17.
18. Kid Icarus
Melee series still missing:
Earthbound (ought to be confirmed, but NOA may try to stop this one)
Ice Climbers (might go?)
Game and Watch (might go?)
Seems what I suspected is right. That means:
Earthbound = 7
Ice Climbers = 13
Game and Watch = 14
and finally, this one is pretty much a shoe in
Pikmin = 17
This info says both Ice Climbers and Mr. Game and Watch have like a 99% chance of coming back, since they fit into the series list perfectly. It is still possible for either 13 or both 13 and 14 to be new Brawl series, since we don't know where melee ends and brawl begins, but I doubt it. Animal Crossing is a huge franchise, and it makes sense as the first in the brawl list
for those that don't see the pattern yet:
all original 64 series in 1-11
all introduced in Melee series in 12-14
and all introduced in brawl 1st party series in 15-18
Brawl numbers will go past 18, could include another Nintendo franchise or two
and all 3rd party franchise will be after these numbers (so for now, Metal Gear would be 19)
quote:
http://www.smashbros.com/en_us/characters/index.htmlquote:in het begin toen alleen de trailer personages bekend waren stonden ze gewoon op de site bij de rest .
Ze staan nu waarschijnlijk niet op de site omdat ze zijn gedegradeerd naar unluckables.
Wat geen reden is om ze er hier niet bij te zetten overigens.
Ja ik weet waar je idee van komt het klopt gewoon niet...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
[..]
http://www.smashbros.com/en_us/characters/index.html
Daar staan alle plaatjes uit de OP, ze doen alle characters nu met een update en zo komen er steeds meer bij. Er valt dus niks anders in de OP te zetten want er staat verder niks. (tenzij je andere plaatjes gaat gebruiken maar dat is lame)
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja ik weet waar je idee van komt het klopt gewoon niet...
Nu is het net of Snake en Meta er helemaal niet in zitten.
Het is gewoon lomp dat ze er niet bij staan klaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ze erin zitten, en zodra ze op de site staan worden ze er toch bij gezet. Ik snap je probleem echt niet
Zeg ik dat ze er toen niet stonden? Nee. Ik zeg dat ze er nu niet staan. Leer lezen. En waar maak je jezelf in vredesnaam zo druk overquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het is gewoon lomp dat ze er niet bij staan klaar.
Ze zijn bekend ze horen er gewoon bij.
En ik zeg gewoon dat je argument niet klopt want Snake en Meta stonden voor dat er bijna dagelijks een update was gewoon bij de site als charackters dus dan moet je niet komen dat het niet zo is.
Omdat er geen bijpassende plaatjes zijn, idioot. Dan zouden alle plaatjes bij elkaar passen behalve metaknight en snake, die zouden plaatjes in een andere style hebben, ik wacht tot ze op de site komen zodat er mooie plaatjes in de OP kunnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja ik weet waar je idee van komt het klopt gewoon niet...
Nu is het net of Snake en Meta er helemaal niet in zitten.
Hou jij je eens kalm met je gescheld wil je.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat er geen bijpassende plaatjes zijn, idioot. Dan zouden alle plaatjes bij elkaar passen behalve metaknight en snake, die zouden plaatjes in een andere style hebben, ik wacht tot ze op de site komen zodat er mooie plaatjes in de OP kunnen.
En aan een mod: zou Ike erbij kunnen?
[afbeelding]
Erg vet dat Ike is aangekondigd, ik heb 5dagen voordat die update kwam de game Fire Emblem gekocht voor de Gamecube, en daarna kwam Ike.![]()
Done, en die andere twee ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef GGMM het volgende:
En aan een mod: zou Ike erbij kunnen?
[afbeelding]
Thnx!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Done, en die andere twee ook.
Zeg, wat is nu in een notedop het idee van dit spel?
Heb je hem weer met zijn kut argumentquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:40 schreef GGMM het volgende:
Die moet niet in de OP, ze is niet op de site aangekondigd.
En idd een verkeerde link, excuus.
Huilie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:56 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Heb je hem weer met zijn kut argument
maak een extra bold teks ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huilie.
Stel jij maar eens voor hoe ik dat moet doen dan. Moet ik tussen de headshots ook een normale, veel grotere screenshot gaan plaatsen, of wat?
Nee hoor, Ness en Samus ook niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:02 schreef Canisfire het volgende:
Als je nagaat volgens mij zijn Donkey Ness en Falcon de enige personages die in deel 1 zaten die nog niemand anders hebben uit hun serie.
Deze Theorie klopt!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:00 schreef depax het volgende:
Dit is een mooie theory:
Updated series icon list:
1. Smash Brothers
2. Donkey Kong
3. StarFox
4. Kirby
5. F-Zero
6. Metroid
7.
8. Pokemon
9. Zelda
10. Mario
11. Yoshi
* * * * * * * * * * * *
12. Fire Emblem
13.
14.
* * * * * * * * * * * *
15. Animal Crossing
16. Wario
17.
18. Kid Icarus
Melee series still missing:
Earthbound (ought to be confirmed, but NOA may try to stop this one)
Ice Climbers (might go?)
Game and Watch (might go?)
Seems what I suspected is right. That means:
Earthbound = 7
Ice Climbers = 13
Game and Watch = 14
and finally, this one is pretty much a shoe in
Pikmin = 17
This info says both Ice Climbers and Mr. Game and Watch have like a 99% chance of coming back, since they fit into the series list perfectly. It is still possible for either 13 or both 13 and 14 to be new Brawl series, since we don't know where melee ends and brawl begins, but I doubt it. Animal Crossing is a huge franchise, and it makes sense as the first in the brawl list
for those that don't see the pattern yet:
all original 64 series in 1-11
all introduced in Melee series in 12-14
and all introduced in brawl 1st party series in 15-18
Brawl numbers will go past 18, could include another Nintendo franchise or two
and all 3rd party franchise will be after these numbers (so for now, Metal Gear would be 19)
Laat Sonic het maar niet horenquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:57 schreef Canisfire het volgende:
[afbeelding]
Hoe gay
No way! The Pokémon Trainer has finally arrived. And it looks like he doesn’t do his fighting directly.
Instead, he uses the three Pokémon with him—Squirtle, Ivysaur, and Charizard—to do the fighting for him.
[afbeelding]
Leuke fake...quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:12 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe komt ht dat jullie bomberman zijn vergeten?
[afbeelding]
Waar op de site staat die danquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:12 schreef MMaRsu het volgende:
Hoe komt ht dat jullie bomberman zijn vergeten?
[afbeelding]
Wat is dit voor raar plaatje waar is dit van?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:01 schreef Argonath het volgende:
[afbeelding]
iemand een idee van nummertje
6,10 en 11?
1. Mario
2. Luigi
3. Wario
4. Bowser
5. Yoshi
6. ?
7. Captain Falcon
8. Fox
9. Link
10. ?
11. ?
12. Kirby
13. Samus
14. Pit
15. Pikachu
16. Ike
Donkey Kong, Zelda en Ganondorf, obviously.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:01 schreef Argonath het volgende:
[afbeelding]
iemand een idee van nummertje
6,10 en 11?
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:35 schreef donald_dick het volgende:
waar blijft solid snake?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:44 schreef Maisnon het volgende:
Jaaaaaaaaaaa Diddy!
Beetje Dubbelop, had hem al gepostquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:11 schreef Jesse_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Donkey Kong’s pal has finally joined the battle! Unfortunately, screenshots fail to truly capture the way he moves.
He scrambles around the battle, using whimsical fighting moves while wielding both his Rocketbarrel Boost and Peanut Pop Gun!
[[url=http://www.smashbros.com/en_uk/characters/images/diddykong/diddykong_070822a-l.jpg[/img
][imghttp://www.smashbros.com/en_uk/characters/images/diddykong/diddykong_070822b-l.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
En voor de OP:
[afbeelding]
niet gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje Dubbelop, had hem al gepost![]()
Ik bedoel Falco die vogel inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:35 schreef GGMM het volgende:
Falcon of Falco?ik hoop van beide dat ze terugkomen, was beter met Falco dan met Fox. Docter Mario en Pichu mogen, net zoals Young Link trouwens, wel weg idd, ben benieuwd of er nog alternative costume's komen, daar werd wel over gesproken.
Hoop ook dat Ganondorf zijn eigen moveset krijgt.
Die had ik voor dat ik Metaknight had gezien meer logisch gevonden uit een Kirby serie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:40 schreef GGMM het volgende:
King Dedede mag er van mij ook wel in trouwens, jeugdsentiment.
Klopt inderdaad het feit is dat ik helemaal niet aan Meta had gedacht ,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:11 schreef GGMM het volgende:
Mwa, als ik zou moeten kiezen zou ik uiteindelijk metaknight kiezen, ziet er vet uit en is snel, en heeft in meer Kirby Spellen gespeeld dan Dedede.
Ik vind m mooi. Alleen wat Paper mario naast de gewone mario doet vraag ik me dan wel weer af.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:19 schreef GGMM het volgende:
NOg een redelijk goede fake:
[afbeelding]
Ik zou het niet eens vreemd vinden als ze die er ook in doen. Hebben we drie mariosquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:27 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind m mooi. Alleen wat Paper mario naast de gewone mario doet vraag ik me dan wel weer af.
Euh. In het eerste spel waar yoshi in zat kon hij al met een blauw schild vliegen? Hoe dichter bij wil jequote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:42 schreef Canisfire het volgende:
En Yoshi met vleugels. Ach jahet zou wel werken maar ze hadden iets kunnen bedenken wat dichter bij het personage lag.
Ik dacht meer aan een reusachtig ei ofzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Euh. In het eerste spel waar yoshi in zat kon hij al met een blau schild vliegen? Hoe dichter bij wil jeMet een rood schild kon hij verder ook vuurballen schieten.
Maar wie is nou die robot tussen pikachu en Kirby.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:19 schreef GGMM het volgende:
NOg een redelijk goede fake:
[afbeelding]
Howdie Cyb, dat jij nog tijd hebt om op forums te posten als je zo druk bent met submittenquote:
Voor de Wii maak ik altijd wel een uitzondering.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:50 schreef Nebo het volgende:
[..]
Howdie Cyb, dat jij nog tijd hebt om op forums te posten als je zo druk bent met submitten![]()
Maar ik wil ze beidenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:41 schreef Canisfire het volgende:
En de princes die je red word dan natuurlijk speelbaar
Metaknight.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:25 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar wie is nou die robot tussen pikachu en Kirby.
lol nu zie ik het ook dat rondje is natuurlijk de cursorquote:
Sakurai heeft gezegd dat het makkelijker is dan in Melee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:17 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoop dat het niet zo verdomt moeilijk is poppetjes speelbaar te krijgen.
Ik vind de meeste zo tof dat ik er gelijk mee wil spelen niet eerst met een poppetje dat ik gaar vind om ze bevrijden ofzo.
ik ook omdat ik peach zo'n gods iritante doos vindquote:
Ik vind het een mooie fake cover.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:46 schreef King_of_cubes het volgende:
Het packshot is er:
[afbeelding]
Ja ik zie t nu ook. Maar dat maakt m niet minder mooi.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:27 schreef GGMM het volgende:
Fake.
quote:With the "My Music" feature, you can enjoy the music of our many musicians any way you like. Choose freely from our diverse selection of famous songs!
quote:The battle stages of Super Smash Bros. Brawl feature a diverse line-up of game worlds. For example, there are stages based on the Mario universe.
Basically, there is only one song that plays on each stage. But even among the myriad songs of the Mario universe, people probably have different favorites.
Plus, while there may be people who stepped into the Mario universe in the original Nintendo Entertainment System days, surely there are some who first experienced Mario on the Nintendo DS.
With that in mind, I think it’s a bit of a waste to limit that whole universe to just one song.
So we’ve prepared many songs and will let you choose the likelihood that any given song will be played.
quote:For songs you’re particularly fond of, you can increase the likelihood those songs will appear. Then, when you brawl on that stage, the chance of your preferred songs being played increases.
Of course, if you want to, you can limit a stage to only one song, or make every song in the game equally likely to appear.
I’ve asked our reputable list of musicians to provide many songs for this particular game. But that’s certainly not because I just wanted to cover all these songs.
I’ve asked them to choose the songs that match their personalities and tastes!
Here you will find the best of the best—something you can very rarely get a chance to savor.
If your motivation behind your song selections is simply because you like them, then that’s just fine. Choose your settings as you like.
Just so you know, there may be songs from other games that are left as is, without any new arrangement.
Oh, and by the way, there’s an item in the game called a CD.
Nieuwe muziek:quote:Regardless of which mode you’re playing, if you see one of these, be absolutely sure to grab it. If you want to know why, it’s because CDs are the way you add to your music selection.
main themequote:This is the song for Pokémon Stadium. Some games in the series call this song "Gym." We’ve changed the arrangement some from the original Pokémon Stadium, transforming this into a new song.
The part at the end is THAT song. Y’know...
"Look! Samus is evolving!"
...Yeah, that one.
quote:This is the main theme for this game that was unveiled on the preview site! We’ve made you wait, but you can listen to it once again.
You’ll be able to hear this song here and there throughout the game. It’s such an important song, you could even call it the core of this game.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:29 schreef MMaRsu het volgende:
Wat nou fake homo's
[afbeelding]
http://www.ebgames.com/product.asp?cookie%5Ftest=1&product%5Fid=230015
Omdat ze hem down moesten halen van Nintendo natuurlijkquote:Op maandag 10 september 2007 11:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Staat nu trouwens deze box:
[afbeelding]![]()
Ik vind het wel origineel anders hoor, ben je net op weg naar een hamer is dat beest je te snel af en eet hij t ding op.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:07 schreef newguy het volgende:
ohja daar zatten we op te wachten, een pokemon die je items op eet
Over hamers gesproken:quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:53 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind het wel origineel anders hoor, ben je net op weg naar een hamer is dat beest je te snel af en eet hij t ding op.
quote:The enemies in Super Smash Bros. Brawl: The Subspace Emissary are called the Subspace Army!
Right now, I’d like to introduce some of the more powerful ones.
Beetje vergezocht denk ik.. maar het is alsnog wel leuk om te zienquote:Op woensdag 19 september 2007 11:57 schreef sk888er het volgende:
[..hele lijst..]
Not.Gonna.Happenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil echt zo ongelofelijk graag dat Leon Kennedy en Ada Wong in Brawl zijn. Op z'n minst Leon omdat Resident Evil 4 toch redelijk bekend is en geliefd onder vele gamers. Daarnaast kon Leon aardig goed schoppen in RE4.Zelfde geldt voor Ada Wong (Fan Kick).
Alleen is Snake een tikkeltje populairder en heeft meer eigen games.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Gozer, als zelfs Snake in Brawl is gekomen is alles mogelijk.
Er zijn genoeg niet-populaire characters in Brawl.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:28 schreef MadGiraffe het volgende:
[..]
Alleen is Snake een tikkeltje populairder en heeft meer eigen games.
Zeg het eens.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Er zijn genoeg niet-populaire characters in Brawl.
Pit is classic man.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:39 schreef GGMM het volgende:
luke en vader![]()
James bond staat er ook tussen
Mensen die smileys niet juist kunnen vertalen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:10 schreef MadGiraffe het volgende:
[..]
Mensen die die plaatjes serieus nemen...
MIJN aankondiging is veel belangrijker, laten ze die eerst maar doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:31 schreef Noorseviking het volgende:
Waar blijft de waarschijnlijke aankondiging van Sonic in Brawl![]()
Ga weg, kopie karakter.quote:Op zondag 23 september 2007 03:10 schreef Pichu het volgende:
[..]
MIJN aankondiging is veel belangrijker, laten ze die eerst maar doen.
SSB is toch bij lange na niet hetzelfde als ik er niet in zit.
Wel ... Smash Bros is voor Nintendo Characters ... Snake is een uitzondering en daardoor breed bekend gemaakt. Als Leon er ook in zou zitten zouden we dat allang weten, daar had Capcom wel voor gezorgd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil alleen zeggen dat Leon helemaal niet onmogelijk is voor Brawl.
Ik ga het alleen voor deze game kopenquote:Op zondag 23 september 2007 13:00 schreef znarch het volgende:
Zou bijna een Wii kopen speciaal voor deze game
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:10 schreef GGMM het volgende:
Tourney
What is Tourney mode?!
This is a mode that determines which player stands victorious on the summit after winning many battles against many foes!
I won’t go into much detail, so just try it out for yourself. Take advantage of its robust tourney-generating functions!
Of course, if you don’t have a large number of friends, you may not have much need for a tourney.
Still, we’re working seriously to make this mode fun for even those people.
Actually, you can also play this by yourself against computer opponents, so try it out if you’re so inclined.
Je zult het dus iig niet tegen random mensen kunnen spelen.quote:Of course, if you don’t have a large number of friends, you may not have much need for a tourney.
Copy paste uit de n64 versiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:04 schreef newguy het volgende:
oohh, nog meer diepgang in het spel. Hoe komen ze er op
Ik heb alle figuren bij Melee ook nog nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:00 schreef Canisfire het volgende:
Oke ik ben nu dus echt bang dat je al die speciale extra modes op hard moet uitspelen om poppetjes teverdienen.
Ik wil gewoon de fight modes doen met alle personages gelijk.
Als het echt zo is dat je op extreme die spelletjes moet uitspelen voor je bijvooorbeeld diddy Kong kan zijn dan houd het voor mij al snel op met de fun en verdwijnt super smash terug in de kast.
Welke niet dan, want ik vond het niet echt moeilijk om ze allemaal te unlocken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:15 schreef Jesse_ het volgende:
Ik heb alle figuren bij Melee ook nog niet
die sp daar is me veel te moeilijk
Er staat dan ook geen releasedatum meer op de officiële Smash bros site, ben dus benieuwd of de game daar uitgesteld gaat worden. (Gonintendo bericht er al over dat de game waarschijnlijk uitgesteld is)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef torn_Machina het volgende:
De Amerikanen zijn nu helemaal geflipt omdat de Japanse release op 24 januari 2008 is gezet.
Nu zijn ze dus bang dat zij Brawl misschien niet meer krijgen op 3 december.
Lijkt me niet, Diddy is al nieuw.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:19 schreef GGMM het volgende:
Ik zie in die 2de film trouwens Dixie als trophie, hoop dat dat ook een character wordt.
Ik ook als je bedenkt hoeveel personages er uit de mario serie al zeker zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:19 schreef GGMM het volgende:
Ik zie in die 2de film trouwens Dixie als trophie, hoop dat dat ook een character wordt.
Klopt, DK serie wordt soms een beetje doodgezwegen door Nintendo, Jammer aangezien het m'n favo serie games is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik ook als je bedenkt hoeveel personages er uit de mario serie al zeker zijn.
Wario
Mario
Bowser
Yoshi
Peach
En dan zo goed als zeker Luigi
Zijn er toch 6
De enige serie die in de buurt kwam qua toevoer van personages was Pokemon het mag van mij wel wat rechter getroken worden.
Ze willen de game deze keer afmaken zodat de gebruiker er ook wat aan heeft. Wil je liever een half afgemaakte zoals de vorige versie, dan moet je er boos over worden,quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:45 schreef Marble het volgende:
Nou dan mogen er nog wel heel wat bijzondere non-Nintendo karakters bijkomen behalve suffe Sonic, als de reden dat ze hem uitgesteld hebben echt is om nog meer rechten vrij te krijgen voor dat soort personages.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:35 schreef GGMM het volgende:
//edit: M'n avatar is ook redelijk nutteloos geworden
Scherp.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:42 schreef Noppie2000 het volgende:
In dat ene plaatje ergens hierboven, zie je Zero Suit Samus EN Giga Bowser...
Dat kan dus betekenen dat er of meer smash balls *naam vergeten:P* in 1 game voor komen OF dat je ZSS al vanaf het begin kan kiezen in plaats van de gewonen samus, wat mij wel beter lijkt..
Er is volgens mij nooit gezegd dat er maar 1 Final Smash Ball item per match in zou zitten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:42 schreef Noppie2000 het volgende:
In dat ene plaatje ergens hierboven, zie je Zero Suit Samus EN Giga Bowser...
Dat kan dus betekenen dat er of meer smash balls *naam vergeten:P* in 1 game voor komen OF dat je ZSS al vanaf het begin kan kiezen in plaats van de gewonen samus, wat mij wel beter lijkt..
Misschien dat het dan 1smashball per persoon, per match is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:51 schreef GGMM het volgende:
Scherp.
Denk dat er wel meerdere smashball's komen, maar dat je er maar 1 kan pakken.
Yep, dat bedoelde ik ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:54 schreef torn_Machina het volgende:
Misschien dat het dan 1smashball per persoon, per match is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |