quote:The enemies in Super Smash Bros. Brawl: The Subspace Emissary are called the Subspace Army!
Right now, I’d like to introduce some of the more powerful ones.
Beetje vergezocht denk ik.. maar het is alsnog wel leuk om te zienquote:Op woensdag 19 september 2007 11:57 schreef sk888er het volgende:
[..hele lijst..]
Not.Gonna.Happenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil echt zo ongelofelijk graag dat Leon Kennedy en Ada Wong in Brawl zijn. Op z'n minst Leon omdat Resident Evil 4 toch redelijk bekend is en geliefd onder vele gamers. Daarnaast kon Leon aardig goed schoppen in RE4.Zelfde geldt voor Ada Wong (Fan Kick).
Alleen is Snake een tikkeltje populairder en heeft meer eigen games.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Gozer, als zelfs Snake in Brawl is gekomen is alles mogelijk.
Er zijn genoeg niet-populaire characters in Brawl.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:28 schreef MadGiraffe het volgende:
[..]
Alleen is Snake een tikkeltje populairder en heeft meer eigen games.
Zeg het eens.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Er zijn genoeg niet-populaire characters in Brawl.
Pit is classic man.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:39 schreef GGMM het volgende:
luke en vader![]()
James bond staat er ook tussen
Mensen die smileys niet juist kunnen vertalen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:10 schreef MadGiraffe het volgende:
[..]
Mensen die die plaatjes serieus nemen...
MIJN aankondiging is veel belangrijker, laten ze die eerst maar doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:31 schreef Noorseviking het volgende:
Waar blijft de waarschijnlijke aankondiging van Sonic in Brawl![]()
Ga weg, kopie karakter.quote:Op zondag 23 september 2007 03:10 schreef Pichu het volgende:
[..]
MIJN aankondiging is veel belangrijker, laten ze die eerst maar doen.
SSB is toch bij lange na niet hetzelfde als ik er niet in zit.
Wel ... Smash Bros is voor Nintendo Characters ... Snake is een uitzondering en daardoor breed bekend gemaakt. Als Leon er ook in zou zitten zouden we dat allang weten, daar had Capcom wel voor gezorgd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil alleen zeggen dat Leon helemaal niet onmogelijk is voor Brawl.
Ik ga het alleen voor deze game kopenquote:Op zondag 23 september 2007 13:00 schreef znarch het volgende:
Zou bijna een Wii kopen speciaal voor deze game
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:10 schreef GGMM het volgende:
Tourney
What is Tourney mode?!
This is a mode that determines which player stands victorious on the summit after winning many battles against many foes!
I won’t go into much detail, so just try it out for yourself. Take advantage of its robust tourney-generating functions!
Of course, if you don’t have a large number of friends, you may not have much need for a tourney.
Still, we’re working seriously to make this mode fun for even those people.
Actually, you can also play this by yourself against computer opponents, so try it out if you’re so inclined.
Je zult het dus iig niet tegen random mensen kunnen spelen.quote:Of course, if you don’t have a large number of friends, you may not have much need for a tourney.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |