quote:The enemies in Super Smash Bros. Brawl: The Subspace Emissary are called the Subspace Army!
Right now, I’d like to introduce some of the more powerful ones.
Beetje vergezocht denk ik.. maar het is alsnog wel leuk om te zienquote:Op woensdag 19 september 2007 11:57 schreef sk888er het volgende:
[..hele lijst..]
Not.Gonna.Happenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil echt zo ongelofelijk graag dat Leon Kennedy en Ada Wong in Brawl zijn. Op z'n minst Leon omdat Resident Evil 4 toch redelijk bekend is en geliefd onder vele gamers. Daarnaast kon Leon aardig goed schoppen in RE4.Zelfde geldt voor Ada Wong (Fan Kick).
Alleen is Snake een tikkeltje populairder en heeft meer eigen games.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Gozer, als zelfs Snake in Brawl is gekomen is alles mogelijk.
Er zijn genoeg niet-populaire characters in Brawl.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:28 schreef MadGiraffe het volgende:
[..]
Alleen is Snake een tikkeltje populairder en heeft meer eigen games.
Zeg het eens.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Er zijn genoeg niet-populaire characters in Brawl.
Pit is classic man.quote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:39 schreef GGMM het volgende:
luke en vader![]()
James bond staat er ook tussen
Mensen die smileys niet juist kunnen vertalen...quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:10 schreef MadGiraffe het volgende:
[..]
Mensen die die plaatjes serieus nemen...
MIJN aankondiging is veel belangrijker, laten ze die eerst maar doen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:31 schreef Noorseviking het volgende:
Waar blijft de waarschijnlijke aankondiging van Sonic in Brawl![]()
Ga weg, kopie karakter.quote:Op zondag 23 september 2007 03:10 schreef Pichu het volgende:
[..]
MIJN aankondiging is veel belangrijker, laten ze die eerst maar doen.
SSB is toch bij lange na niet hetzelfde als ik er niet in zit.
Wel ... Smash Bros is voor Nintendo Characters ... Snake is een uitzondering en daardoor breed bekend gemaakt. Als Leon er ook in zou zitten zouden we dat allang weten, daar had Capcom wel voor gezorgd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil alleen zeggen dat Leon helemaal niet onmogelijk is voor Brawl.
Ik ga het alleen voor deze game kopenquote:Op zondag 23 september 2007 13:00 schreef znarch het volgende:
Zou bijna een Wii kopen speciaal voor deze game
quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:10 schreef GGMM het volgende:
Tourney
What is Tourney mode?!
This is a mode that determines which player stands victorious on the summit after winning many battles against many foes!
I won’t go into much detail, so just try it out for yourself. Take advantage of its robust tourney-generating functions!
Of course, if you don’t have a large number of friends, you may not have much need for a tourney.
Still, we’re working seriously to make this mode fun for even those people.
Actually, you can also play this by yourself against computer opponents, so try it out if you’re so inclined.
Je zult het dus iig niet tegen random mensen kunnen spelen.quote:Of course, if you don’t have a large number of friends, you may not have much need for a tourney.
Copy paste uit de n64 versiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:04 schreef newguy het volgende:
oohh, nog meer diepgang in het spel. Hoe komen ze er op
Ik heb alle figuren bij Melee ook nog nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:00 schreef Canisfire het volgende:
Oke ik ben nu dus echt bang dat je al die speciale extra modes op hard moet uitspelen om poppetjes teverdienen.
Ik wil gewoon de fight modes doen met alle personages gelijk.
Als het echt zo is dat je op extreme die spelletjes moet uitspelen voor je bijvooorbeeld diddy Kong kan zijn dan houd het voor mij al snel op met de fun en verdwijnt super smash terug in de kast.
Welke niet dan, want ik vond het niet echt moeilijk om ze allemaal te unlocken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:15 schreef Jesse_ het volgende:
Ik heb alle figuren bij Melee ook nog niet
die sp daar is me veel te moeilijk
Er staat dan ook geen releasedatum meer op de officiële Smash bros site, ben dus benieuwd of de game daar uitgesteld gaat worden. (Gonintendo bericht er al over dat de game waarschijnlijk uitgesteld is)quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:21 schreef torn_Machina het volgende:
De Amerikanen zijn nu helemaal geflipt omdat de Japanse release op 24 januari 2008 is gezet.
Nu zijn ze dus bang dat zij Brawl misschien niet meer krijgen op 3 december.
Lijkt me niet, Diddy is al nieuw.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:19 schreef GGMM het volgende:
Ik zie in die 2de film trouwens Dixie als trophie, hoop dat dat ook een character wordt.
Ik ook als je bedenkt hoeveel personages er uit de mario serie al zeker zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 11:19 schreef GGMM het volgende:
Ik zie in die 2de film trouwens Dixie als trophie, hoop dat dat ook een character wordt.
Klopt, DK serie wordt soms een beetje doodgezwegen door Nintendo, Jammer aangezien het m'n favo serie games is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 12:51 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik ook als je bedenkt hoeveel personages er uit de mario serie al zeker zijn.
Wario
Mario
Bowser
Yoshi
Peach
En dan zo goed als zeker Luigi
Zijn er toch 6
De enige serie die in de buurt kwam qua toevoer van personages was Pokemon het mag van mij wel wat rechter getroken worden.
Ze willen de game deze keer afmaken zodat de gebruiker er ook wat aan heeft. Wil je liever een half afgemaakte zoals de vorige versie, dan moet je er boos over worden,quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 01:45 schreef Marble het volgende:
Nou dan mogen er nog wel heel wat bijzondere non-Nintendo karakters bijkomen behalve suffe Sonic, als de reden dat ze hem uitgesteld hebben echt is om nog meer rechten vrij te krijgen voor dat soort personages.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:35 schreef GGMM het volgende:
//edit: M'n avatar is ook redelijk nutteloos geworden
Scherp.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:42 schreef Noppie2000 het volgende:
In dat ene plaatje ergens hierboven, zie je Zero Suit Samus EN Giga Bowser...
Dat kan dus betekenen dat er of meer smash balls *naam vergeten:P* in 1 game voor komen OF dat je ZSS al vanaf het begin kan kiezen in plaats van de gewonen samus, wat mij wel beter lijkt..
Er is volgens mij nooit gezegd dat er maar 1 Final Smash Ball item per match in zou zitten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:42 schreef Noppie2000 het volgende:
In dat ene plaatje ergens hierboven, zie je Zero Suit Samus EN Giga Bowser...
Dat kan dus betekenen dat er of meer smash balls *naam vergeten:P* in 1 game voor komen OF dat je ZSS al vanaf het begin kan kiezen in plaats van de gewonen samus, wat mij wel beter lijkt..
Misschien dat het dan 1smashball per persoon, per match is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:51 schreef GGMM het volgende:
Scherp.
Denk dat er wel meerdere smashball's komen, maar dat je er maar 1 kan pakken.
Yep, dat bedoelde ik ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:54 schreef torn_Machina het volgende:
Misschien dat het dan 1smashball per persoon, per match is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |