Wat is dit voor raar plaatje waar is dit van?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:01 schreef Argonath het volgende:
[afbeelding]
iemand een idee van nummertje
6,10 en 11?
1. Mario
2. Luigi
3. Wario
4. Bowser
5. Yoshi
6. ?
7. Captain Falcon
8. Fox
9. Link
10. ?
11. ?
12. Kirby
13. Samus
14. Pit
15. Pikachu
16. Ike
Donkey Kong, Zelda en Ganondorf, obviously.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:01 schreef Argonath het volgende:
[afbeelding]
iemand een idee van nummertje
6,10 en 11?
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:35 schreef donald_dick het volgende:
waar blijft solid snake?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:44 schreef Maisnon het volgende:
Jaaaaaaaaaaa Diddy!
Beetje Dubbelop, had hem al gepostquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:11 schreef Jesse_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Donkey Kong’s pal has finally joined the battle! Unfortunately, screenshots fail to truly capture the way he moves.
He scrambles around the battle, using whimsical fighting moves while wielding both his Rocketbarrel Boost and Peanut Pop Gun!
[[url=http://www.smashbros.com/en_uk/characters/images/diddykong/diddykong_070822a-l.jpg[/img
][imghttp://www.smashbros.com/en_uk/characters/images/diddykong/diddykong_070822b-l.jpg]afbeelding[/url]]
[afbeelding]
[afbeelding]
En voor de OP:
[afbeelding]
niet gezienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje Dubbelop, had hem al gepost![]()
Ik bedoel Falco die vogel inderdaad.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:35 schreef GGMM het volgende:
Falcon of Falco?ik hoop van beide dat ze terugkomen, was beter met Falco dan met Fox. Docter Mario en Pichu mogen, net zoals Young Link trouwens, wel weg idd, ben benieuwd of er nog alternative costume's komen, daar werd wel over gesproken.
Hoop ook dat Ganondorf zijn eigen moveset krijgt.
Die had ik voor dat ik Metaknight had gezien meer logisch gevonden uit een Kirby serie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:40 schreef GGMM het volgende:
King Dedede mag er van mij ook wel in trouwens, jeugdsentiment.
Klopt inderdaad het feit is dat ik helemaal niet aan Meta had gedacht ,quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:11 schreef GGMM het volgende:
Mwa, als ik zou moeten kiezen zou ik uiteindelijk metaknight kiezen, ziet er vet uit en is snel, en heeft in meer Kirby Spellen gespeeld dan Dedede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |