quote:
Ga er maar niet van uit.quote:Op maandag 23 juli 2007 10:42 schreef depax het volgende:
hmm ik was de dimplus website aan het bekijken en er viel me iets op.
Smash bros staat namelijk sinds deze week een datum achter en dat is de zelfde datum als in amerika
3 december zou het dan toch een worldwide launch worden?
Als ze alle klonen er maar uit halen, want die hoef ik nu niet nog een keer te zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 05:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik kan echt niet wachten, beter laten ze wel alle voorgaande characters terug komen.
Ach, Roy zal ik geen moment missen. Marth mag er van mij wel in blijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:59 schreef King_of_cubes het volgende:
Beter dat Ike niet ten koste gaat van Roy want dat was mn favo karakter.
Omdat die nog niet op de site zelf zijn aangekondigd.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:05 schreef Canisfire het volgende:
Wel goed dat ze ook gewoon nieuwe personages zo aankondigen dat geeft hoop voor Diddy![]()
Waarom zitten '' Meta Knight &^Snake btw niet in de op?
Echt wel in het begin toen alleen de trailer personages bekend waren stonden ze gewoon op de site bij de rest .quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Omdat die nog niet op de site zelf zijn aangekondigd.
quote:Updated series icon list:
1. Smash Brothers
2. Donkey Kong
3. StarFox
4. Kirby
5. F-Zero
6. Metroid
7.
8. Pokemon
9. Zelda
10. Mario
11. Yoshi
* * * * * * * * * * * *
12. Fire Emblem
13.
14.
* * * * * * * * * * * *
15. Animal Crossing
16. Wario
17.
18. Kid Icarus
Melee series still missing:
Earthbound (ought to be confirmed, but NOA may try to stop this one)
Ice Climbers (might go?)
Game and Watch (might go?)
Seems what I suspected is right. That means:
Earthbound = 7
Ice Climbers = 13
Game and Watch = 14
and finally, this one is pretty much a shoe in
Pikmin = 17
This info says both Ice Climbers and Mr. Game and Watch have like a 99% chance of coming back, since they fit into the series list perfectly. It is still possible for either 13 or both 13 and 14 to be new Brawl series, since we don't know where melee ends and brawl begins, but I doubt it. Animal Crossing is a huge franchise, and it makes sense as the first in the brawl list
for those that don't see the pattern yet:
all original 64 series in 1-11
all introduced in Melee series in 12-14
and all introduced in brawl 1st party series in 15-18
Brawl numbers will go past 18, could include another Nintendo franchise or two
and all 3rd party franchise will be after these numbers (so for now, Metal Gear would be 19)
quote:
http://www.smashbros.com/en_us/characters/index.htmlquote:in het begin toen alleen de trailer personages bekend waren stonden ze gewoon op de site bij de rest .
Ze staan nu waarschijnlijk niet op de site omdat ze zijn gedegradeerd naar unluckables.
Wat geen reden is om ze er hier niet bij te zetten overigens.
Ja ik weet waar je idee van komt het klopt gewoon niet...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
[..]
http://www.smashbros.com/en_us/characters/index.html
Daar staan alle plaatjes uit de OP, ze doen alle characters nu met een update en zo komen er steeds meer bij. Er valt dus niks anders in de OP te zetten want er staat verder niks. (tenzij je andere plaatjes gaat gebruiken maar dat is lame)
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja ik weet waar je idee van komt het klopt gewoon niet...
Nu is het net of Snake en Meta er helemaal niet in zitten.
Het is gewoon lomp dat ze er niet bij staan klaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:20 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ze erin zitten, en zodra ze op de site staan worden ze er toch bij gezet. Ik snap je probleem echt niet
Zeg ik dat ze er toen niet stonden? Nee. Ik zeg dat ze er nu niet staan. Leer lezen. En waar maak je jezelf in vredesnaam zo druk overquote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Het is gewoon lomp dat ze er niet bij staan klaar.
Ze zijn bekend ze horen er gewoon bij.
En ik zeg gewoon dat je argument niet klopt want Snake en Meta stonden voor dat er bijna dagelijks een update was gewoon bij de site als charackters dus dan moet je niet komen dat het niet zo is.
Omdat er geen bijpassende plaatjes zijn, idioot. Dan zouden alle plaatjes bij elkaar passen behalve metaknight en snake, die zouden plaatjes in een andere style hebben, ik wacht tot ze op de site komen zodat er mooie plaatjes in de OP kunnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:59 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja ik weet waar je idee van komt het klopt gewoon niet...
Nu is het net of Snake en Meta er helemaal niet in zitten.
Hou jij je eens kalm met je gescheld wil je.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat er geen bijpassende plaatjes zijn, idioot. Dan zouden alle plaatjes bij elkaar passen behalve metaknight en snake, die zouden plaatjes in een andere style hebben, ik wacht tot ze op de site komen zodat er mooie plaatjes in de OP kunnen.
En aan een mod: zou Ike erbij kunnen?
[afbeelding]
Erg vet dat Ike is aangekondigd, ik heb 5dagen voordat die update kwam de game Fire Emblem gekocht voor de Gamecube, en daarna kwam Ike.![]()
Done, en die andere twee ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:54 schreef GGMM het volgende:
En aan een mod: zou Ike erbij kunnen?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |