Dat is ook zo'n beetje het belangrijkste van autorijden, ver voor je uitkijken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
'' Je kijkgedrag is nog niet echt goed, je moet verder voor je uit kijken''![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, ik heb me verdomme de ogen uit m'n kop gekekenquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n beetje het belangrijkste van autorijden, ver voor je uitkijken.
6 keer is wel heel ernstig hequote:Op dinsdag 8 april 2008 17:16 schreef TheSorrow het volgende:
Een maat van me moest invoegen, maar er bleef een auto continu naast hem rijden. Wat doet hij, hij remt af, zodat hij er netjes achter in kan voegen.
"Gezakt, je had de auto in moeten halen en er voorlangs in moeten voegen" ...
* TheSorrow heeft het na 6 x gehaald
Ja echt te ergquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
6 keer is wel heel ernstig he. Maar join the club voor mensen die meer als 2 keer gezakt zijn
![]()
Oeeh, ja, dat is echt kut. Als tijdens je rijlessen alles goed gaat, maar met examen loopt het zweet je uit de aars .quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja echt te ergWerd steeds zenuwachtiger, terwijl het lessen altijd perfect ging... De 6e keer had ik van die kalmeringspilletjes, en die hielpen wel
Werd ook nog bijna doodgereden op weg naar huis met de brommer, mafkezen die geen voorrang geven
Gelukkig zijn we in het bezit van het roze papiertje, dus daar hoef ik me geen zorgen meer om te makenquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oeeh, ja, dat is echt kut. Als tijdens je rijlessen alles goed gaat, maar met examen loopt het zweet je uit de aars .
Als je goed kan rijden heb je:quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:02 schreef W00fer het volgende:
Ga toch weg jonge, weet je hoeveel mensen er onterecht zakken bij dat @#$@#$ CBR.
Op het theorie examen kan ik gezakten nog wel begrijpen, maar op praktijk ?!?!?
Waardeloos. Het ligt gewoon aan de volgende factoren:
-Geluk
-Welke examinator heb je en in welke bui is die
-Dag, rijdt je op een kutdag zoals vrijdagmiddag dan ben je de sjaak. Het is dan rete druk.
-Tijdstip: 's morgens of 's middags dat maakt dik verschil.
-Hoe zenuwachtig ben je voor het examen.
-Hoe goed kun je rijden.
Wat aardig dat je eerst meldt dat je MAVO hebt gedaan en daar vervolgens bewijs voor levert.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Gewoon Mavo gedaan heur![]()
En wel in 1x geslaagd trouwens. 95% van de mensen slaagt bij de eerste keer. Dus voor diegenen die gezakt zijn: Je hoort in ieder geval niet bij het gemiddelde
quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je goed kan rijden heb je:
- geen geluk nodig
- maling aan de examinator
- geen boodschap aan de dag
- geen problemen met een tijdstip
- geen last van zenuwen
Het ligt gewoon aan jezelf. Probeer het toch niet af te schuiven op een ander.
Juistquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je goed kan rijden heb je:
- geen geluk nodig
- maling aan de examinator
- geen boodschap aan de dag
- geen problemen met een tijdstip
- geen last van zenuwen
Het ligt gewoon aan jezelf. Probeer het toch niet af te schuiven op een ander.
Vandaar dat een vriend van mij de eerste keer zakte bij het CBR, maar wel in 1 keer slaagde voor het veel moeilijkere rij-examen van z'n airmarshal-opleidingquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je goed kan rijden heb je:
- geen geluk nodig
- maling aan de examinator
- geen boodschap aan de dag
- geen problemen met een tijdstip
- geen last van zenuwen
Het ligt gewoon aan jezelf. Probeer het toch niet af te schuiven op een ander.
Dus omdat die vriend van je zakte is je theorie van het slagingspercentage waar?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vandaar dat een vriend van mij de eerste keer zakte bij het CBR, maar wel in 1 keer slaagde voor het veel moeilijkere rij-examen van z'n airmarshal-opleiding.
Sinds wanneer moet een airmarshall kunnen rijden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vandaar dat een vriend van mij de eerste keer zakte bij het CBR, maar wel in 1 keer slaagde voor het veel moeilijkere rij-examen van z'n airmarshal-opleiding.
het was gewoon een verkapte kijk-mij-eens-een-airmarshall-vriendje-hebben-post.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een airmarshall kunnen rijden?
No shit dat je dan zaktquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:32 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ken ook nog een verhaal, de examinator vond dat hij te voorzichtig reed. Eerstvolgende examen ging ie weg met piepende banden en heeft aardig gescheurd. Weer gezakt though
Kennelijk heb je dan niet aan de examinator aangetoond dat je ook iets deed met die info.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, ik heb me verdomme de ogen uit m'n kop gekeken
Oh, jawel.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kennelijk heb je dan niet aan de examinator aangetoond dat je ook iets deed met die info.
Ik kan niet beoordelen wat hij deed tijdens zijn examens.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vandaar dat een vriend van mij de eerste keer zakte bij het CBR, maar wel in 1 keer slaagde voor het veel moeilijkere rij-examen van z'n airmarshal-opleiding.
Hoort bij de opleiding.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet een airmarshall kunnen rijden?
Nee, je trekt een voorbarige conclusie, maar dat doen agenten wel vaker. Ik reageerde meer op de opmerking dat 't allemaal aan jezelf ligt. Dat is namelijk zuivere lulkoek.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus omdat die vriend van je zakte is je theorie van het slagingspercentage waar?
Je vriend kon waarschijnlijk niet goed genoeg rijden om te slagen
Iets zegt mij dat jij ook "onterecht" bent gezakt.....wel meerdere kerenquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, je trekt een voorbarige conclusie, maar dat doen agenten wel vaker. Ik reageerde meer op de opmerking dat 't allemaal aan jezelf ligt. Dat is namelijk zuivere lulkoek.
1 keer terecht, 2 keer onterecht (de rij-instructeur had overigens dezelfde mening). Goed leren rijden doe je overigens pas in de praktijk. Ik heb er inmiddels al meer dan 10.000 schadevrije kilometers op zitten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij ook "onterecht" bent gezakt.....wel meerdere keren
Het gaat niet alleen om het kijken, maar ook iets doen met de informatie die je door kijken krijgt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oh, jawel.
Ik heb goed gekeken, ik heb m'n nek zowat verdraaid van het kijken, bij wijze van spreken.
Whoah uberendegeil enzo, en sinds wanneer doen Amerikaanse staatsburgers rijexamen bij het CBR?quote:
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:17 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja natuurlijk maar dan komt examinator 1 ; je bent gezakt want je zag een fietser over het hoofd op de rotronde terecht
examinator 2: Je kijkgedrag is goed en je hebt geen fouten gemaakt maar ik vind dat je iets te snel en te gemakzuchtig rijdt,ja dat kan maar als ik geen fouten maak is er toch geen fuck aan de hand geef dat papiertje gewoon en daarna begint het echte autorijden pas
examinator 3: meneer 2 vond dat ik te hard ging, resultaat ; ik vind dat je te traag rijdt en te besluitloos bent in het verkeer, je mag wel wat meer doorrijden,weer geen voorrangsfouten of niks, meneer beweert het tegenovergestelde van 2.
Hierop met mijn rijschool om de tafel gegaan, hij hield het steeds op "pech" blablbla maja ik blijf niet betalen. Ik naar een andere rijschool,die vent geeft me 3 lesuren en zegt dat het gewoon goed is. En ik ga voor de 4e keer op.
Examinator 4: perfect gereden, ik snap niet hoe jij 3x hebt kunnen zakken.....
Ik vind het raar...en ben zeker van mening dat er een te groot deel van het eindoordeel afhangt aan het humeur van je examinator. Daarnaast is het gewoon veel te duur, steeds weer 180 euro voor elk examen en de lessen daartussen dan weer....geldklopperij. Ik vind het geen goed systeem, jij kunt 30 lesuren perfect hebben gereden en als jij tijdens je examen tijdens die 25 minuutjes dat je echt aan de gang bent 1 klein foutje maakt kun je al de zak zijn, en daarbij ben je ook nog afhankelijk van je mede weggebruikers waardoor het misschien niet eens door jou rijstijl komt dat je die fout maakt, desondanks laten ze je dan zakken.
Een beter systeem zou zijn dat er op 3 momenten een examinator gewoon meerijdt tijdens je lesuren die dan kan constateren wat je hebt bijgeleerd en hoe je rijdgedrag is en dan gewoon kan beslissen dat jij na 20 uur klaar bent voor het verkeer. Voor een ander kunnen dit 40 uren zijn. maar het is onzin om het aan zon kut examentje van 20-25 pure rijtijd af te laten hangen
En je zakt niet op de fout, maar ook hoe je het oplost.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:09 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb twee keer rij examen gedaan en ik ben beide keren geslaagd. Dat terwijl ik tijdens mijn motor examen een enorme fout maakte. Na afloop vroeg ik dus aan de examinator of hij dat niet had gezien. Hij zei dus dat je niet zakt op één fout tenzij je erg onzeker overkomt tijdens het rijden.
http://www.bestalert.nl/pages/air-marshal.htmlquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef Nobu het volgende:
[..]
Whoah uberendegeil enzo, en sinds wanneer doen Amerikaanse staatsburgers rijexamen bij het CBR?
Ik had dus gelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
1 keer terecht, 2 keer onterecht (de rij-instructeur had overigens dezelfde mening). Goed leren rijden doe je overigens pas in de praktijk. Ik heb er inmiddels al meer dan 10.000 schadevrije kilometers op zitten.
Eigenlijk is hij dus een beveiliger op MBO niveau 2 met een geile naam. Air marshall mijn reetquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://www.bestalert.nl/pages/air-marshal.html
3 keer gezaktquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
1 keer terecht, 2 keer onterecht (de rij-instructeur had overigens dezelfde mening). Goed leren rijden doe je overigens pas in de praktijk. Ik heb er inmiddels al meer dan 10.000 schadevrije kilometers op zitten.
Idd. Mensen die na 10.000 km al zeggen dat ze er "al" zoveel schadevrije kilometers op hebben zitten.quote:
nope, dat moet je gewoon niet doen op een examen. ik heb het een keer tijdens een les gehad, pats, ingreep. nooit doen, daar zak je op, zei mn instrukteur me.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:17 schreef TheSorrow het volgende:
Nog een mooi voorbeeld, ex-collega reed op een woonerf, examinator (kankerbitch die ik ook 3 x gehad heb) zat in haar tasje te rommelen, er kwam een auto van rechts maar die gebaarde van 'ga maar voor!' ... Hij doet dat, komen ze terug, ja gezakt want je liet die auto niet voor....
Te treurig voor woorden
Pussyquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef Demarest het volgende:
Auto: 40 rijlessen nodig gehad, wel in 1x geslaagd voor zowel theorie- als praktijkexamen.
Vrachtwagen: voor de theorie-examens slaagde ondergetekende in 1x. Er hebben echter 2 praktijk-examens plaatsgevonden, beide keren gezakt. De examinator bespeurde in beide gevallen een onzekere rijstijl, en de man besloot me wijselijk te laten zakken. De rij-instructeur liet weten geen merkbare vooruitgang te zien tijdens de zeer kostbare vrachtwagenrijlessen, en daarom gooide ik maar de handdoek in de ring. Niet alleen om mijn financiële reserves verder te ontzien, maar ook vanwege de veiligheid van overige verkeersdeelnemers.
mooi kut baantje kun je nog uitsmijter zijn in de lokale kroegquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:25 schreef cultheld het volgende:
[..]
http://www.bestalert.nl/pages/air-marshal.html
Zonde van geld dan, tegenwoordig krijg je flinke subsidie geloof ik. Ik ben er ook mee bezig, al 1x keer gezakt (10 maart heb ik afgereden, maar reed bijna een fietser overhoop op de rotondequote:Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef Demarest het volgende:
Auto: 40 rijlessen nodig gehad, wel in 1x geslaagd voor zowel theorie- als praktijkexamen.
Vrachtwagen: voor de theorie-examens slaagde ondergetekende in 1x. Er hebben echter 2 praktijk-examens plaatsgevonden, beide keren gezakt. De examinator bespeurde in beide gevallen een onzekere rijstijl, en de man besloot me wijselijk te laten zakken. De rij-instructeur liet weten geen merkbare vooruitgang te zien tijdens de zeer kostbare vrachtwagenrijlessen, en daarom gooide ik maar de handdoek in de ring. Niet alleen om mijn financiële reserves verder te ontzien, maar ook vanwege de veiligheid van overige verkeersdeelnemers.
Je zit te denken aan de verkeerde air marshal. Je wordt met die opleiding inderdaad geen officier van de luchtmacht, maar air marshal is ook gewoon een gangbare naam voor beveiligingsagenten in de luchtvaart.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:30 schreef Nobu het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij dus een beveiliger op MBO niveau 2 met een geile naam. Air marshall mijn reet
Naja beetje geluk met sommige situaties wel hoor.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:30 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Als je goed kan rijden heb je:
- geen geluk nodig
- maling aan de examinator
- geen boodschap aan de dag
- geen problemen met een tijdstip
- geen last van zenuwen
Het ligt gewoon aan jezelf. Probeer het toch niet af te schuiven op een ander.
het is nogal sneu dat je mensen keihard uitlacht die hun praktijkexamen niet halen, maar het is nog veel triester dat jij daadwerkelijk moet leren voor je theorieexamen.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:13 schreef J.Herrer het volgende:
Mensen die moeite hebben met praktijkexamen lach ik altijd keihard uit
Ik heb wel 2 keer mn theorie over moeten doen, omdat ik geen zin had om te leren
Theorie is moeilijker dan praktijkquote:Op woensdag 9 april 2008 12:27 schreef Argento het volgende:
[..]
het is nogal sneu dat je mensen keihard uitlacht die hun praktijkexamen niet halen, maar het is nog veel triester dat jij daadwerkelijk moet leren voor je theorieexamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |