abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57913984
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]




'' Je kijkgedrag is nog niet echt goed, je moet verder voor je uit kijken''
Dat is ook zo'n beetje het belangrijkste van autorijden, ver voor je uitkijken.
pi_57914020
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:14 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat is ook zo'n beetje het belangrijkste van autorijden, ver voor je uitkijken.
Nou, ik heb me verdomme de ogen uit m'n kop gekeken
pi_57914038
Een maat van me moest invoegen, maar er bleef een auto continu naast hem rijden. Wat doet hij, hij remt af, zodat hij er netjes achter in kan voegen.

"Gezakt, je had de auto in moeten halen en er voorlangs in moeten voegen" ...

* TheSorrow heeft het na 6 x gehaald
† The 3 Kings †
pi_57914057
Nog een mooi voorbeeld, ex-collega reed op een woonerf, examinator (kankerbitch die ik ook 3 x gehad heb) zat in haar tasje te rommelen, er kwam een auto van rechts maar die gebaarde van 'ga maar voor!' ... Hij doet dat, komen ze terug, ja gezakt want je liet die auto niet voor....

Te treurig voor woorden
† The 3 Kings †
pi_57914085
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:16 schreef TheSorrow het volgende:
Een maat van me moest invoegen, maar er bleef een auto continu naast hem rijden. Wat doet hij, hij remt af, zodat hij er netjes achter in kan voegen.

"Gezakt, je had de auto in moeten halen en er voorlangs in moeten voegen" ...

* TheSorrow heeft het na 6 x gehaald
6 keer is wel heel ernstig he . Maar join the club voor mensen die meer als 2 keer gezakt zijn

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2008 17:19:17 ]
pi_57914120
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

6 keer is wel heel ernstig he . Maar join the club voor mensen die meer als 2 keer gezakt zijn
Ja echt te erg Werd steeds zenuwachtiger, terwijl het lessen altijd perfect ging... De 6e keer had ik van die kalmeringspilletjes, en die hielpen wel

Werd ook nog bijna doodgereden op weg naar huis met de brommer, mafkezen die geen voorrang geven
† The 3 Kings †
pi_57914177
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:21 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ja echt te erg Werd steeds zenuwachtiger, terwijl het lessen altijd perfect ging... De 6e keer had ik van die kalmeringspilletjes, en die hielpen wel

Werd ook nog bijna doodgereden op weg naar huis met de brommer, mafkezen die geen voorrang geven
Oeeh, ja, dat is echt kut. Als tijdens je rijlessen alles goed gaat, maar met examen loopt het zweet je uit de aars .
pi_57914261
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:23 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Oeeh, ja, dat is echt kut. Als tijdens je rijlessen alles goed gaat, maar met examen loopt het zweet je uit de aars .
Gelukkig zijn we in het bezit van het roze papiertje, dus daar hoef ik me geen zorgen meer om te maken

Wat ik wel aan kan raden... Ook al kost het nog zo fucking veel geld, als je eenmaal zakt, blijf doorgaan! Want uiteindelijk kost het je dan maar meer en meer als je zakt en niet verder gaat
† The 3 Kings †
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:30:02 #209
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_57914293
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:02 schreef W00fer het volgende:
Ga toch weg jonge, weet je hoeveel mensen er onterecht zakken bij dat @#$@#$ CBR.

Op het theorie examen kan ik gezakten nog wel begrijpen, maar op praktijk ?!?!?

Waardeloos. Het ligt gewoon aan de volgende factoren:

-Geluk
-Welke examinator heb je en in welke bui is die
-Dag, rijdt je op een kutdag zoals vrijdagmiddag dan ben je de sjaak. Het is dan rete druk.
-Tijdstip: 's morgens of 's middags dat maakt dik verschil.
-Hoe zenuwachtig ben je voor het examen.
-Hoe goed kun je rijden.
Als je goed kan rijden heb je:
- geen geluk nodig
- maling aan de examinator
- geen boodschap aan de dag
- geen problemen met een tijdstip
- geen last van zenuwen

Het ligt gewoon aan jezelf. Probeer het toch niet af te schuiven op een ander.
pi_57914307
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:48 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Gewoon Mavo gedaan heur
En wel in 1x geslaagd trouwens. 95% van de mensen slaagt bij de eerste keer. Dus voor diegenen die gezakt zijn: Je hoort in ieder geval niet bij het gemiddelde
Wat aardig dat je eerst meldt dat je MAVO hebt gedaan en daar vervolgens bewijs voor levert.

Gemiddeld slaagt maar zo'n 45% de eerste keer. Zie http://www.rijschoolgegevens.nl/i
pi_57914311
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:30 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Als je goed kan rijden heb je:
- geen geluk nodig
- maling aan de examinator
- geen boodschap aan de dag
- geen problemen met een tijdstip
- geen last van zenuwen

Het ligt gewoon aan jezelf. Probeer het toch niet af te schuiven op een ander.
pi_57914334
Ik ken ook nog een verhaal, de examinator vond dat hij te voorzichtig reed. Eerstvolgende examen ging ie weg met piepende banden en heeft aardig gescheurd. Weer gezakt though
† The 3 Kings †
pi_57914390
TS is gewoon een prutser en kan nooit slagen voor zijn rij-examen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:43:25 #214
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_57914504
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:30 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Als je goed kan rijden heb je:
- geen geluk nodig
- maling aan de examinator
- geen boodschap aan de dag
- geen problemen met een tijdstip
- geen last van zenuwen

Het ligt gewoon aan jezelf. Probeer het toch niet af te schuiven op een ander.
Juist
pi_57914728
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:30 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Als je goed kan rijden heb je:
- geen geluk nodig
- maling aan de examinator
- geen boodschap aan de dag
- geen problemen met een tijdstip
- geen last van zenuwen

Het ligt gewoon aan jezelf. Probeer het toch niet af te schuiven op een ander.
Vandaar dat een vriend van mij de eerste keer zakte bij het CBR, maar wel in 1 keer slaagde voor het veel moeilijkere rij-examen van z'n airmarshal-opleiding .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57914810
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vandaar dat een vriend van mij de eerste keer zakte bij het CBR, maar wel in 1 keer slaagde voor het veel moeilijkere rij-examen van z'n airmarshal-opleiding .
Dus omdat die vriend van je zakte is je theorie van het slagingspercentage waar?
Je vriend kon waarschijnlijk niet goed genoeg rijden om te slagen
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:00:35 #217
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_57914814
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vandaar dat een vriend van mij de eerste keer zakte bij het CBR, maar wel in 1 keer slaagde voor het veel moeilijkere rij-examen van z'n airmarshal-opleiding .
Sinds wanneer moet een airmarshall kunnen rijden?
pi_57914834
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:00 schreef Nobu het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet een airmarshall kunnen rijden?
het was gewoon een verkapte kijk-mij-eens-een-airmarshall-vriendje-hebben-post.
pi_57914839
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:32 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ken ook nog een verhaal, de examinator vond dat hij te voorzichtig reed. Eerstvolgende examen ging ie weg met piepende banden en heeft aardig gescheurd. Weer gezakt though
No shit dat je dan zakt Je moet er gewoon tussen zitten.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57914889
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Nou, ik heb me verdomme de ogen uit m'n kop gekeken
Kennelijk heb je dan niet aan de examinator aangetoond dat je ook iets deed met die info.
pi_57914927
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:05 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Kennelijk heb je dan niet aan de examinator aangetoond dat je ook iets deed met die info.
Oh, jawel.

Ik heb goed gekeken, ik heb m'n nek zowat verdraaid van het kijken, bij wijze van spreken.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:09:55 #222
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_57914963
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vandaar dat een vriend van mij de eerste keer zakte bij het CBR, maar wel in 1 keer slaagde voor het veel moeilijkere rij-examen van z'n airmarshal-opleiding .
Ik kan niet beoordelen wat hij deed tijdens zijn examens.
Als hij bij het CBR examen een fietser wist te scheppen en bij zijn airmarshal examen voorbeeldig reed, kan ik dat best verklaren.

Komop, de zwaarte van een examen is geen maatstaf. Het hangt af van je fouten / onzekerheden. Natuurlijk komt het wel eens voor dat iemand onterecht zakt door een beoordelingsfout van een examinator maar jullie doen net alsof je robot moet zijn om te kunnen slagen!!

Pure onzin. Je rijdt goed of je zakt. Simpel. Ben je overtuigd van je rijden dan zijn zenuwen niet nodig. Als je dan geen gekke dingen doet dan slaag je wel.

Ik heb twee keer rij examen gedaan en ik ben beide keren geslaagd. Dat terwijl ik tijdens mijn motor examen een enorme fout maakte. Na afloop vroeg ik dus aan de examinator of hij dat niet had gezien. Hij zei dus dat je niet zakt op één fout tenzij je erg onzeker overkomt tijdens het rijden.
pi_57914964
Ik heb morgen examen om 2 uur. Het zal me benieuwen. Alhoewel ik een ernstig vermoeden heb dat als ik zak dat het om de één of andere reden aan mezelf zal liggen, ook al is die reden voor jezelf misschien niet zo duidelijk (jij kijkt natuurlijk niet objectief naar jezelf, al maak je geen fouten maar rij je gewoon te voorzichtig etc. zal je snel geneigd zijn om te denken dat ze je wel moesten laten zakken). Desondanks zullen er echt wel kut examinatoren zijn, maar die heb je overal.

Dat verhaal van die slagingspercentages geloof ik niets van, dat zou al lang een keer uitgelekt zijn als er arbeidsconflicten zijn of door ex-werknemers.
pi_57914996
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:00 schreef Nobu het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet een airmarshall kunnen rijden?
Hoort bij de opleiding.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57915022
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dus omdat die vriend van je zakte is je theorie van het slagingspercentage waar?
Je vriend kon waarschijnlijk niet goed genoeg rijden om te slagen
Nee, je trekt een voorbarige conclusie, maar dat doen agenten wel vaker. Ik reageerde meer op de opmerking dat 't allemaal aan jezelf ligt. Dat is namelijk zuivere lulkoek.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:14:47 #226
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_57915056
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nee, je trekt een voorbarige conclusie, maar dat doen agenten wel vaker. Ik reageerde meer op de opmerking dat 't allemaal aan jezelf ligt. Dat is namelijk zuivere lulkoek.
Iets zegt mij dat jij ook "onterecht" bent gezakt.....wel meerdere keren
pi_57915103
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:14 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Iets zegt mij dat jij ook "onterecht" bent gezakt.....wel meerdere keren
1 keer terecht, 2 keer onterecht (de rij-instructeur had overigens dezelfde mening). Goed leren rijden doe je overigens pas in de praktijk. Ik heb er inmiddels al meer dan 10.000 schadevrije kilometers op zitten.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57915181
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:07 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Oh, jawel.

Ik heb goed gekeken, ik heb m'n nek zowat verdraaid van het kijken, bij wijze van spreken.
Het gaat niet alleen om het kijken, maar ook iets doen met de informatie die je door kijken krijgt.
En vooruitkijken, daarmee verdraai je je nek niet. Als je niet genoeg vooruit hebt gekeken, dan vond de examinator kennelijk dat je laat reageerde op situaties die 200 meter verderop waren. Niet te laat, maar wel aan de late kant. Te weinig anticiperen dus. Als bij wijze van spreken je allang ziet dat het licht op rood staat, maar tot op het laatste moment wacht met remmen, en dus vol de rem moet intrappen om nog stil te staan (ik chargeer nu even).

Maar ik was er niet bij, dus weet niet wat er precies gezegd en gebeurd is.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:22:33 #229
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_57915185
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:12 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hoort bij de opleiding.
Whoah uberendegeil enzo, en sinds wanneer doen Amerikaanse staatsburgers rijexamen bij het CBR?
pi_57915222
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 01:17 schreef Sethje het volgende:

[..]

ja natuurlijk maar dan komt examinator 1 ; je bent gezakt want je zag een fietser over het hoofd op de rotronde terecht

examinator 2: Je kijkgedrag is goed en je hebt geen fouten gemaakt maar ik vind dat je iets te snel en te gemakzuchtig rijdt,ja dat kan maar als ik geen fouten maak is er toch geen fuck aan de hand geef dat papiertje gewoon en daarna begint het echte autorijden pas

examinator 3: meneer 2 vond dat ik te hard ging, resultaat ; ik vind dat je te traag rijdt en te besluitloos bent in het verkeer, je mag wel wat meer doorrijden,weer geen voorrangsfouten of niks, meneer beweert het tegenovergestelde van 2.

Hierop met mijn rijschool om de tafel gegaan, hij hield het steeds op "pech" blablbla maja ik blijf niet betalen. Ik naar een andere rijschool,die vent geeft me 3 lesuren en zegt dat het gewoon goed is. En ik ga voor de 4e keer op.

Examinator 4: perfect gereden, ik snap niet hoe jij 3x hebt kunnen zakken.....

Ik vind het raar...en ben zeker van mening dat er een te groot deel van het eindoordeel afhangt aan het humeur van je examinator. Daarnaast is het gewoon veel te duur, steeds weer 180 euro voor elk examen en de lessen daartussen dan weer....geldklopperij. Ik vind het geen goed systeem, jij kunt 30 lesuren perfect hebben gereden en als jij tijdens je examen tijdens die 25 minuutjes dat je echt aan de gang bent 1 klein foutje maakt kun je al de zak zijn, en daarbij ben je ook nog afhankelijk van je mede weggebruikers waardoor het misschien niet eens door jou rijstijl komt dat je die fout maakt, desondanks laten ze je dan zakken.

Een beter systeem zou zijn dat er op 3 momenten een examinator gewoon meerijdt tijdens je lesuren die dan kan constateren wat je hebt bijgeleerd en hoe je rijdgedrag is en dan gewoon kan beslissen dat jij na 20 uur klaar bent voor het verkeer. Voor een ander kunnen dit 40 uren zijn. maar het is onzin om het aan zon kut examentje van 20-25 pure rijtijd af te laten hangen



Weet ik weer wat mij te wachten staat...
pi_57915239
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:09 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb twee keer rij examen gedaan en ik ben beide keren geslaagd. Dat terwijl ik tijdens mijn motor examen een enorme fout maakte. Na afloop vroeg ik dus aan de examinator of hij dat niet had gezien. Hij zei dus dat je niet zakt op één fout tenzij je erg onzeker overkomt tijdens het rijden.
En je zakt niet op de fout, maar ook hoe je het oplost.
Bij mijn rij-examen heb ik een afslag gemist. Ik moest linksaf, zag te laat hoe de weg precies liep. Ik reed daarom rechtdoor, maar de examinatrice zei achteraf dat ik het wel goed had opgelost, omdat ik goed keek of ik bij het rechtdoorrijden niet iemand hinderde.
(Ik was geslaagd).

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2008 18:28:33 ]
pi_57915244
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:22 schreef Nobu het volgende:

[..]

Whoah uberendegeil enzo, en sinds wanneer doen Amerikaanse staatsburgers rijexamen bij het CBR?
http://www.bestalert.nl/pages/air-marshal.html
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:25:36 #233
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_57915247
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

1 keer terecht, 2 keer onterecht (de rij-instructeur had overigens dezelfde mening). Goed leren rijden doe je overigens pas in de praktijk. Ik heb er inmiddels al meer dan 10.000 schadevrije kilometers op zitten.
Ik had dus gelijk

Wel 10000? restecp
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:30:16 #234
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_57915342
quote:
Eigenlijk is hij dus een beveiliger op MBO niveau 2 met een geile naam. Air marshall mijn reet
pi_57915355
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

1 keer terecht, 2 keer onterecht (de rij-instructeur had overigens dezelfde mening). Goed leren rijden doe je overigens pas in de praktijk. Ik heb er inmiddels al meer dan 10.000 schadevrije kilometers op zitten.
3 keer gezakt

Prutser
pi_57915373
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:25 schreef Oldbie het volgende:


Wel 10000? restecp
Idd. Mensen die na 10.000 km al zeggen dat ze er "al" zoveel schadevrije kilometers op hebben zitten.
pi_57917252
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:17 schreef TheSorrow het volgende:
Nog een mooi voorbeeld, ex-collega reed op een woonerf, examinator (kankerbitch die ik ook 3 x gehad heb) zat in haar tasje te rommelen, er kwam een auto van rechts maar die gebaarde van 'ga maar voor!' ... Hij doet dat, komen ze terug, ja gezakt want je liet die auto niet voor....

Te treurig voor woorden
nope, dat moet je gewoon niet doen op een examen. ik heb het een keer tijdens een les gehad, pats, ingreep. nooit doen, daar zak je op, zei mn instrukteur me.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:14:01 #238
119507 Demarest
Mission Phailed
pi_57917438
Auto: 40 rijlessen nodig gehad, wel in 1x geslaagd voor zowel theorie- als praktijkexamen.

Vrachtwagen: voor de theorie-examens slaagde ondergetekende in 1x. Er hebben echter 2 praktijk-examens plaatsgevonden, beide keren gezakt. De examinator bespeurde in beide gevallen een onzekere rijstijl, en de man besloot me wijselijk te laten zakken. De rij-instructeur liet weten geen merkbare vooruitgang te zien tijdens de zeer kostbare vrachtwagenrijlessen, en daarom gooide ik maar de handdoek in de ring. Niet alleen om mijn financiële reserves verder te ontzien, maar ook vanwege de veiligheid van overige verkeersdeelnemers.
Onopvallend doch zeer scherpzinnig...
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:25:30 #239
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57917692
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef Demarest het volgende:
Auto: 40 rijlessen nodig gehad, wel in 1x geslaagd voor zowel theorie- als praktijkexamen.

Vrachtwagen: voor de theorie-examens slaagde ondergetekende in 1x. Er hebben echter 2 praktijk-examens plaatsgevonden, beide keren gezakt. De examinator bespeurde in beide gevallen een onzekere rijstijl, en de man besloot me wijselijk te laten zakken. De rij-instructeur liet weten geen merkbare vooruitgang te zien tijdens de zeer kostbare vrachtwagenrijlessen, en daarom gooide ik maar de handdoek in de ring. Niet alleen om mijn financiële reserves verder te ontzien, maar ook vanwege de veiligheid van overige verkeersdeelnemers.
Pussy
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57917799
quote:
mooi kut baantje kun je nog uitsmijter zijn in de lokale kroeg
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:49:02 #241
167856 Toempf
Internetheld
pi_57918321
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:14 schreef Demarest het volgende:
Auto: 40 rijlessen nodig gehad, wel in 1x geslaagd voor zowel theorie- als praktijkexamen.

Vrachtwagen: voor de theorie-examens slaagde ondergetekende in 1x. Er hebben echter 2 praktijk-examens plaatsgevonden, beide keren gezakt. De examinator bespeurde in beide gevallen een onzekere rijstijl, en de man besloot me wijselijk te laten zakken. De rij-instructeur liet weten geen merkbare vooruitgang te zien tijdens de zeer kostbare vrachtwagenrijlessen, en daarom gooide ik maar de handdoek in de ring. Niet alleen om mijn financiële reserves verder te ontzien, maar ook vanwege de veiligheid van overige verkeersdeelnemers.
Zonde van geld dan, tegenwoordig krijg je flinke subsidie geloof ik. Ik ben er ook mee bezig, al 1x keer gezakt (10 maart heb ik afgereden, maar reed bijna een fietser overhoop op de rotonde ) En nu kan ik pas 21 april weer afrijden, volgens mij weet ik dan niet eens meer hoe het moet
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  Moderator dinsdag 8 april 2008 @ 22:32:49 #242
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57921440
eerste keer zou ik gaan slagen, weg van rechts te laat gezien KUT KUT KUT!

tweede keer reed ik te snel

maar wel geslaagd
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_57930897
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:30 schreef Nobu het volgende:

[..]

Eigenlijk is hij dus een beveiliger op MBO niveau 2 met een geile naam. Air marshall mijn reet
Je zit te denken aan de verkeerde air marshal. Je wordt met die opleiding inderdaad geen officier van de luchtmacht, maar air marshal is ook gewoon een gangbare naam voor beveiligingsagenten in de luchtvaart.
pi_57931417
Al die verhalen van na de middag zetten me nu toch wel een beetje aan het twijfelen maar aan de andere kant: die instructeurs kunnen nooit weten (het is niet alsof ze een hotline met het hoofdkantoor hebben) hoeveel kandidaten er die ochtend geslaagd zijn . Tevens zoals ik al eerder zei: als dat echt zo is zou dat allang een keer zijn uitgelekt door ontevreden werknemers/mensen die weg zijn gegaan/mensen die zijn ontslagen.

Hopen dat ik vandaag kan zeggen dat ik mijn rijbewijs heb .
  woensdag 9 april 2008 @ 12:13:05 #245
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_57931508
Mensen die moeite hebben met praktijkexamen lach ik altijd keihard uit
Ik heb wel 2 keer mn theorie over moeten doen, omdat ik geen zin had om te leren
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_57931749
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:30 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Als je goed kan rijden heb je:
- geen geluk nodig
- maling aan de examinator
- geen boodschap aan de dag
- geen problemen met een tijdstip
- geen last van zenuwen

Het ligt gewoon aan jezelf. Probeer het toch niet af te schuiven op een ander.
Naja beetje geluk met sommige situaties wel hoor.
En de examinator kan het soms echt wel aan liggen.
Rest mee eens.
pi_57931858
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:13 schreef J.Herrer het volgende:
Mensen die moeite hebben met praktijkexamen lach ik altijd keihard uit
Ik heb wel 2 keer mn theorie over moeten doen, omdat ik geen zin had om te leren
het is nogal sneu dat je mensen keihard uitlacht die hun praktijkexamen niet halen, maar het is nog veel triester dat jij daadwerkelijk moet leren voor je theorieexamen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  woensdag 9 april 2008 @ 12:32:46 #248
168255 J.Herrer
Avatar voor de ekte
pi_57931977
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:27 schreef Argento het volgende:

[..]

het is nogal sneu dat je mensen keihard uitlacht die hun praktijkexamen niet halen, maar het is nog veel triester dat jij daadwerkelijk moet leren voor je theorieexamen.
Theorie is moeilijker dan praktijk
Wat is er nou moeilijk aan praktijkexamen? Je kunt rijden of niet, of je naast een zeikende examinator zit of niet. Je hoeft er niks voor te leren verder
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_57932210
Het kan je ook niet goed/volledig aangeleerd worden door je instructeur. Zakken voor je theorie... faalhaas
Ik support gevallen topclubs!
pi_57932277
non discussie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')