abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57913984
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

'' Je kijkgedrag is nog niet echt goed, je moet verder voor je uit kijken''
Dat is ook zo'n beetje het belangrijkste van autorijden, ver voor je uitkijken.
pi_57914020
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:14 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat is ook zo'n beetje het belangrijkste van autorijden, ver voor je uitkijken.
Nou, ik heb me verdomme de ogen uit m'n kop gekeken
pi_57914038
Een maat van me moest invoegen, maar er bleef een auto continu naast hem rijden. Wat doet hij, hij remt af, zodat hij er netjes achter in kan voegen.

"Gezakt, je had de auto in moeten halen en er voorlangs in moeten voegen" ...

* TheSorrow heeft het na 6 x gehaald
† The 3 Kings †
pi_57914057
Nog een mooi voorbeeld, ex-collega reed op een woonerf, examinator (kankerbitch die ik ook 3 x gehad heb) zat in haar tasje te rommelen, er kwam een auto van rechts maar die gebaarde van 'ga maar voor!' ... Hij doet dat, komen ze terug, ja gezakt want je liet die auto niet voor....

Te treurig voor woorden
† The 3 Kings †
pi_57914085
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:16 schreef TheSorrow het volgende:
Een maat van me moest invoegen, maar er bleef een auto continu naast hem rijden. Wat doet hij, hij remt af, zodat hij er netjes achter in kan voegen.

"Gezakt, je had de auto in moeten halen en er voorlangs in moeten voegen" ...

* TheSorrow heeft het na 6 x gehaald
6 keer is wel heel ernstig he . Maar join the club voor mensen die meer als 2 keer gezakt zijn

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2008 17:19:17 ]
pi_57914120
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

6 keer is wel heel ernstig he . Maar join the club voor mensen die meer als 2 keer gezakt zijn
Ja echt te erg Werd steeds zenuwachtiger, terwijl het lessen altijd perfect ging... De 6e keer had ik van die kalmeringspilletjes, en die hielpen wel

Werd ook nog bijna doodgereden op weg naar huis met de brommer, mafkezen die geen voorrang geven
† The 3 Kings †
pi_57914177
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:21 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ja echt te erg Werd steeds zenuwachtiger, terwijl het lessen altijd perfect ging... De 6e keer had ik van die kalmeringspilletjes, en die hielpen wel

Werd ook nog bijna doodgereden op weg naar huis met de brommer, mafkezen die geen voorrang geven
Oeeh, ja, dat is echt kut. Als tijdens je rijlessen alles goed gaat, maar met examen loopt het zweet je uit de aars .
pi_57914261
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:23 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Oeeh, ja, dat is echt kut. Als tijdens je rijlessen alles goed gaat, maar met examen loopt het zweet je uit de aars .
Gelukkig zijn we in het bezit van het roze papiertje, dus daar hoef ik me geen zorgen meer om te maken

Wat ik wel aan kan raden... Ook al kost het nog zo fucking veel geld, als je eenmaal zakt, blijf doorgaan! Want uiteindelijk kost het je dan maar meer en meer als je zakt en niet verder gaat
† The 3 Kings †
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:30:02 #209
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_57914293
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:02 schreef W00fer het volgende:
Ga toch weg jonge, weet je hoeveel mensen er onterecht zakken bij dat @#$@#$ CBR.

Op het theorie examen kan ik gezakten nog wel begrijpen, maar op praktijk ?!?!?

Waardeloos. Het ligt gewoon aan de volgende factoren:

-Geluk
-Welke examinator heb je en in welke bui is die
-Dag, rijdt je op een kutdag zoals vrijdagmiddag dan ben je de sjaak. Het is dan rete druk.
-Tijdstip: 's morgens of 's middags dat maakt dik verschil.
-Hoe zenuwachtig ben je voor het examen.
-Hoe goed kun je rijden.
Als je goed kan rijden heb je:
- geen geluk nodig
- maling aan de examinator
- geen boodschap aan de dag
- geen problemen met een tijdstip
- geen last van zenuwen

Het ligt gewoon aan jezelf. Probeer het toch niet af te schuiven op een ander.
pi_57914307
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:48 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Gewoon Mavo gedaan heur
En wel in 1x geslaagd trouwens. 95% van de mensen slaagt bij de eerste keer. Dus voor diegenen die gezakt zijn: Je hoort in ieder geval niet bij het gemiddelde
Wat aardig dat je eerst meldt dat je MAVO hebt gedaan en daar vervolgens bewijs voor levert.

Gemiddeld slaagt maar zo'n 45% de eerste keer. Zie http://www.rijschoolgegevens.nl/i
pi_57914311
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:30 schreef Oldbie het volgende:

[..]

- geen geluk nodig
- geen last van zenuwen

pi_57914334
Ik ken ook nog een verhaal, de examinator vond dat hij te voorzichtig reed. Eerstvolgende examen ging ie weg met piepende banden en heeft aardig gescheurd. Weer gezakt though
† The 3 Kings †
pi_57914390
TS is gewoon een prutser en kan nooit slagen voor zijn rij-examen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:43:25 #214
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_57914504
quote:

[..]

- geen geluk nodig
- geen last van zenuwen

Juist
pi_57914728
quote:

[..]

- geen geluk nodig
- geen last van zenuwen

Vandaar dat een vriend van mij de eerste keer zakte bij het CBR, maar wel in 1 keer slaagde voor het veel moeilijkere rij-examen van z'n airmarshal-opleiding .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57914810
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vandaar dat een vriend van mij de eerste keer zakte bij het CBR, maar wel in 1 keer slaagde voor het veel moeilijkere rij-examen van z'n airmarshal-opleiding .
Dus omdat die vriend van je zakte is je theorie van het slagingspercentage waar?
Je vriend kon waarschijnlijk niet goed genoeg rijden om te slagen
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:00:35 #217
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_57914814
quote:

[..]

Sinds wanneer moet een airmarshall kunnen rijden?
pi_57914834
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:00 schreef Nobu het volgende:

[..]

het was gewoon een verkapte kijk-mij-eens-een-airmarshall-vriendje-hebben-post.
pi_57914839
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:32 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ken ook nog een verhaal, de examinator vond dat hij te voorzichtig reed. Eerstvolgende examen ging ie weg met piepende banden en heeft aardig gescheurd. Weer gezakt though
No shit dat je dan zakt Je moet er gewoon tussen zitten.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_57914889
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Nou, ik heb me verdomme de ogen uit m'n kop gekeken
Kennelijk heb je dan niet aan de examinator aangetoond dat je ook iets deed met die info.
pi_57914927
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:05 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Kennelijk heb je dan niet aan de examinator aangetoond dat je ook iets deed met die info.
Oh, jawel.

Ik heb goed gekeken, ik heb m'n nek zowat verdraaid van het kijken, bij wijze van spreken.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:09:55 #222
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_57914963
quote:

[..]

Ik kan niet beoordelen wat hij deed tijdens zijn examens.
Als hij bij het CBR examen een fietser wist te scheppen en bij zijn airmarshal examen voorbeeldig reed, kan ik dat best verklaren.

Komop, de zwaarte van een examen is geen maatstaf. Het hangt af van je fouten / onzekerheden. Natuurlijk komt het wel eens voor dat iemand onterecht zakt door een beoordelingsfout van een examinator maar jullie doen net alsof je robot moet zijn om te kunnen slagen!!

Pure onzin. Je rijdt goed of je zakt. Simpel. Ben je overtuigd van je rijden dan zijn zenuwen niet nodig. Als je dan geen gekke dingen doet dan slaag je wel.

Ik heb twee keer rij examen gedaan en ik ben beide keren geslaagd. Dat terwijl ik tijdens mijn motor examen een enorme fout maakte. Na afloop vroeg ik dus aan de examinator of hij dat niet had gezien. Hij zei dus dat je niet zakt op één fout tenzij je erg onzeker overkomt tijdens het rijden.
pi_57914964
Ik heb morgen examen om 2 uur. Het zal me benieuwen. Alhoewel ik een ernstig vermoeden heb dat als ik zak dat het om de één of andere reden aan mezelf zal liggen, ook al is die reden voor jezelf misschien niet zo duidelijk (jij kijkt natuurlijk niet objectief naar jezelf, al maak je geen fouten maar rij je gewoon te voorzichtig etc. zal je snel geneigd zijn om te denken dat ze je wel moesten laten zakken). Desondanks zullen er echt wel kut examinatoren zijn, maar die heb je overal.

Dat verhaal van die slagingspercentages geloof ik niets van, dat zou al lang een keer uitgelekt zijn als er arbeidsconflicten zijn of door ex-werknemers.
pi_57914996
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:00 schreef Nobu het volgende:

[..]

Hoort bij de opleiding.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57915022
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dus omdat die vriend van je zakte is je theorie van het slagingspercentage waar?
Je vriend kon waarschijnlijk niet goed genoeg rijden om te slagen
Nee, je trekt een voorbarige conclusie, maar dat doen agenten wel vaker. Ik reageerde meer op de opmerking dat 't allemaal aan jezelf ligt. Dat is namelijk zuivere lulkoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')