Quota halenquote:Op dinsdag 8 april 2008 04:05 schreef 44pje het volgende:
[..]
Je kan gewoon niet autorijden.
Mensen die zakken voor hun rijexamen
Yeah right, mister perfectquote:Op dinsdag 8 april 2008 04:25 schreef RickTheGreatest het volgende:
1e keer geslaagd, niet meer dan logisch.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 07:21 schreef 44pje het volgende:Rick
Kutweer vandaag he. Gelukkig schijnt het zonnetje weer nu.
Nu is het weer dichtgetrokken, ziet eruit alsof het gaat stormen. Geen zwembadweer vandaag helaas.quote:Op dinsdag 8 april 2008 07:25 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
44pje
Ja vanochtend dikke regen hier en ik ga met mountainbike naar werk, dus heb een hele streep over de billetjes en t-shirt :p
Hoe is het weer nu daaro? Het zonnetje is hier nu in ieder geval een beetje half/half terug
je gaat zakkenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet vanmiddag om 3 uur afrijden.
Ik om 11.40quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik moet vanmiddag om 3 uur afrijden.
Je mag niet 2keer dezelfde examinator hebben. Dat heeft mijn examinator de vorige keer zelf aan mij verteld.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Je vergat je ruitenwissers aan te zetten?
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 april 2008 04:25 schreef RickTheGreatest het volgende:
1e keer geslaagd, niet meer dan logisch.
Dankjequote:Op dinsdag 8 april 2008 10:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dank je, jij ook![]()
Tis voor mij wel de tweede keer![]()
Kut, je had gelijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:35 schreef wise het volgende:
jullie gaan allemaal zakken.
Toekomstig kut petjes volk in jullie klote golfjes. Neem nog wat pilletjes en een blonde snol
Ach, je moet net geluk hebben met de examinator, autorijden kun je toch wel. Gewoon laten zien dat je niet bang/te voorzichtig bent achter het stuur en goed anticiperen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik reed te langzaam
Terwijl ik bij m'n TTT, m'n vorige examen EN tijdens m'n rijlessen regelmatig het commentaar kreeg dat ik te snel rijd
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:52 schreef Badabingea het volgende:
Ik ben benieuwd naar NoelGallagher
Woutenquote:
Gewoon Mavo gedaan heurquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:31 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, heel fok heeft z'n examen natuurlijk in 1 keer gehaald, net als dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeel fok op VWO zit
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Gewoon Mavo gedaan heur![]()
En wel in 1x geslaagd trouwens. 95% van de mensen slaagt bij de eerste keer. Dus voor diegenen die gezakt zijn: Je hoort in ieder geval niet bij het gemiddelde
Ik had het gezegdquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
'' Je kijkgedrag is nog niet echt goed, je moet verder voor je uit kijken''![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die na de middag moeten, zakken vaak? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:54 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik had het gezegdwas te verwachten om 15:00, er waren er al genoeg geslaagd.
Hoor je gewoon vaak dat mensen die na de middag moeten vaak zakken.
Ik zelf mocht om 9 uur s'morgens en ben geslaagd (wel met wat geluk maar toch)
Nou, het is eerder dat 35% de eerste keer slaagt...Dat is wat ik heb meegemaakt iig...quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:48 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Gewoon Mavo gedaan heur![]()
En wel in 1x geslaagd trouwens. 95% van de mensen slaagt bij de eerste keer. Dus voor diegenen die gezakt zijn: Je hoort in ieder geval niet bij het gemiddelde
Dat is echt zo. Het CBR móet elke dag een x aantal kandidaten laten zakken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die na de middag moeten, zakken vaak? Hoezo dat?
zet er dan op zn minst een sarcasme smilietje bijquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is echt zo. Het CBR móet elke dag een x aantal kandidaten laten zakken.
ze hebben hun Quota voor die dag dan al gehaaldquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die na de middag moeten, zakken vaak? Hoezo dat?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan nog moet je gewoon zorgen dat ze geen reden hebben om je te laten zakken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze laten je al zakken als jij perfect hebt gereden, maar op het verlaten parkeerterrein van het CBR niet in de spiegel kijkt voordat je uitstapt. Zelfs mijn rij-instructeur zei dat ze een aantal mensen moeten laten zaken, ook al zouden ze best mogen slagen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan nog moet je gewoon zorgen dat ze geen reden hebben om je te laten zakken.
No shit, sherlock.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:02 schreef W00fer het volgende:
Ga toch weg jonge, weet je hoeveel mensen er onterecht zakken bij dat @#$@#$ CBR.
Op het theorie examen kan ik gezakten nog wel begrijpen, maar op praktijk ?!?!?
Waardeloos. Het ligt gewoon aan de volgende factoren:
-Hoe goed kun je rijden.
Ik zou mezelf niet in kunnen houden als dat de reden was waardoor ik niet zou slagen .quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze laten je al zakken als jij perfect hebt gereden, maar op het verlaten parkeerterrein van het CBR niet in de spiegel kijkt voordat je uitstapt. Zelfs mijn rij-instructeur zei dat ze een aantal mensen moeten laten zaken, ook al zouden ze best mogen slagen.
dan moet je eerst eens een paar honderd lessen nemen. Want met die paar uurtjes rijervaring kun je gewoon NOOIT foutloos rijden, ze zullen dan altijd wel een fout vinden. Anders gooien ze het gewoon op "gevoel"quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan nog moet je gewoon zorgen dat ze geen reden hebben om je te laten zakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |