abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:07:58 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51388209
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51388245
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_51388290
17 miljoen is de dubbele hoofdprijs. Lucky bastards.

<inkopmodus>
Dan moet je maar zelf gaan opleiden!
</inkopmodus>
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51388299
Redknapp wil Kanu bij Portsmouth houden
Geschreven door Robert Smid op donderdag, 12 juli om 10:56

Nwankwo Kanu heeft degelijk een toekomst bij Portsmouth, zo vertelde trainer Harry Redknapp. De trainer heeft aangegeven dat de Nigeriaan gewoon een goede kans op spelen krijgt.

Kanu heeft zich nog niet gemeld bij Portsmouth, terwijl de club al een tijdje bezig is met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De spits voelt zich bedreigd door de nieuwe aankopen van Pompey. Zo heeft Redknapp voor de positie in de spits twee nieuwe aanwinsten gehaald op één dag: John Utaka en David Nugent.

De ex-Ajacied heeft momenteel geen contract meer bij Portsmouth, maar de club is van plan hem een nieuw contract aan te bieden dat hem nog een jaar aan de club bindt. Mocht hij dit seizoen twintig wedstrijden spelen, dan komt daar nog een seizoen bovenop.

"Kanu maakt zich zorgen om die twintig gespeelde wedstrijden," vertelde Redknapp. "Als je geen twintig wedstrijden speelt in een jaar, ben je geen meerwaarde voor een club. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat Kanu makkelijk over die twintig wedstrijden heengaat, daar heeft hij genoeg kwaliteit voor in huis."
pi_51388304
Die prijs was natuurlijk zo hoog omdat Liverpool natuurlijk ook alle bling-bling erbij moest kopen van onze rappende negert.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:11:30 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51388312
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:

<inkopmodus>
</inkopmodus>
Ach, jullie verdienen al jaren miljoenen in de CL.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51388332
Suarez is goed op dreef op wk -20.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51388354
Ik vind Suarez wel wat eigenlijk .
In Southern Sun
pi_51388369
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:11 schreef Longmen het volgende:
Suarez is goed op dreef in Copa America.
WK -20 .
In Southern Sun
pi_51388371
quote:

<inkopmodus>
</inkopmodus>
Idd een lekkere zak met geld, alhoewel ik het wel jammer vind dat hij weg is.
Gelukkig was Babel geen onderdeel van een talentenpool, dan was 25% naar de investeerders gegaan.
En das veul geld.
pi_51388417
Ik snap niet dat mensen ontvreden kunnen zijn over de verkoop van Babel.
Als er maar een goede versterking wordt gehaald is het gewoon pure winst. $$$
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_51388422
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind Suarez wel wat eigenlijk .
Ik vind het een kutventje. Die hoef ik niet in ons mooie shirt te zien. Geef mij Nilsson maar
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:15:36 #13
51286 w00h00
Digital man!
pi_51388434
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

De oude Huntelaar? Hoeveel goals heeft hij vorig seizoen ook alweer gemaakt?
Analyseer die goals eens met de goals die hij maakte toen hij toch bij Heerenveen zat.

Ten Cate heeft Huntelaar totaal anders laten spelen, met de rug naar de goal en als aanspeelpunt.
Met baki en nilsson erbij, komen er eindelijk weer voorzetten.
pi_51388450
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

WK -20 .
Ja sorry
Vind m zeker wel wat
pi_51388458
Kunnen we de TT niet maken "Waar de transfercaroussel nu moet gaan draaien"
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:17:17 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51388488
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
TT's zijn voor homo's (en daarnaast zal jouw TT niet eens passen).
pi_51388495
quote:
Doe het volgende topic maar. Deze is voor 5en toch weer vol
pi_51388512
quote:
Mijn ogen, ze branden! AAARGH

Nee dus.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:18:25 #19
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_51388527
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:15 schreef Pritt het volgende:
Ik snap niet dat mensen ontvreden kunnen zijn over de verkoop van Babel.
Als er maar een goede versterking wordt gehaald is het gewoon pure winst. $$$
In principe interesseert die winst me totaal niet, heb liever een goed elftal. Hopen dus dat ze met dat geld mooie dingen gaan doen, zoals het behouden van Sneijder en Huntelaar en nog wat leuke versterkingen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_51388541
Ok ok point taken
pi_51388643
Nilsson mwah.....
pi_51388701
Ik wil even zeggen dat deze grap erg ondergewaardeerd bleef:
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:51 schreef koningdavid het volgende:
Trouwens: Liverpool haalde eerst Torres (betekent: Toren) en nu Babel.

Liverpool heeft de Toren van Babel binnengehaald.

Zal wel een communicatieprobleempje opleveren in de kleedkamer.
Of kennen jullie de bijbelverhalen niet meer tegenwoordig?

tvp
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51388728
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

TT's zijn voor homo's (en daarnaast zal jouw TT niet eens passen).
TT's zijn voor echte kerels.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:27:29 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51388810
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]

tvp
De bijbel? Ken alleen deze passage:
quote:
Bijbelverhaal

Ja eh, het zit eh zo.
Ik had eh-vroeger heel veel vrienden, maar nou niet meer zo vanwege dat zij hadden gezegd dat de irri- irritatie-grens bereikt was. Ja want vroeger toen ging 'k met me vrienden, gingen we altijd naar hetzelfde café enzo, maar nou ze zijn naar een ander café gegaan en nou willen ze mij niet zeggen waar... waar dat eh is.
Nou maar dat vind ik helemaal niet erg. Nee, want nou heb ik veel meer tijd voor andere dingen te doen enzo.
Net als bijvoorbeeld laatst was ik naar de bioscoop geweest en daar had ik een hele mooie film gezien en die heette... dat was ehm... Schindlers List heette die. Ja maar die is mooi hoor! Dat was 'n hele mooie belangrijke film, want kijk de mensen praten altijd wel over de Joden enzo, terwijl eh nou die Duitsers dat waren ook geen lieverdjes hoor.

Ja, Gadverdamme. Maar eh, wat ik het mooiste vind om te doen altijd dat vind ik om in de bijbel te lezen.
Dat vind ik zo mooi man! Dat is een heel mooi dik boek en dat is zo, eh ik zal even voor de mensen die niet precies weten waar de bijbel over gaat zal ik ongeveer effe eh uitleggen.
Dat was zo:

In het begin van de wereld toen was er nog helemaal niks. Alleen een soort van jeugdboerderij, met twee mensen: Mozes en Ali Babba.
Maar die hadden van de giftige appel gegeten en toen waren ze in slaap gevallen. En toen was het keìhard gaan regenen en toen waren de dieren van de boerderij verdronken. Maar toen had Jezus dat water veranderd in rode wijn en toen was het de Rode Zee geworden. Die ging toen uit mekaar en de ene helft had de walvis opgezopen en de andere helft Johannes de Doper.
Die Johannes de Doper had zoveel gezopen die was helemaal dronken geworden, en toen ging die zo mensen nat gooien met water! Ja, en toen zeiden die mensen ook zo van: " Nou, schei nou maar eens uit, met dat nat gooien met water."
En dat was ook terecht. Dat was ook terecht, maar toen wou ie nog steeds niet ophouden en toen zeiden ze: "nou is het mooi geweest".
En toen was er zo'n vrouw van Delilah, die heeft zo z'n haren afgeknipt en toen was het een hanekam geworden en toen moest 'ie drie keer kraaien. Maar toen wilde 'ie nog steeds niet ophouden en toen zeiden ze van: "Nou is het echt mooi geweest".
Toen hebben ze z'n hoofd zo aan z'n kruis gespijkerd. Dat was heel erg.
Maar gelukkig kwamen er toen net op tijd drie wijven uit het oosten en die hadden broodkruimels gestrooid om de weg niet kwijt te raken, maar toen had Jezus die broodkruimels in vissen veranderd en toen zei die tegen die vissen: "Sta op en loop."
Ja, maar toen wisten die wijven niet meer waar ze vandaan kwamen. En toen hebben ze in een stal moeten slapen.
Maar nou was het ook zo van Maria, die was zwanger geworden. Maar niet van haar man, Jo- Jof- Jozef of zo.
Maar zij was in van de heilige bekoring gevangen was zij.
Terwijl haar man Jof- Jozef, die dacht dat zij zwanger was van een barmhartige Amerikaan, want die zong altijd zo van "Maria, Maria, I'll never stop singing Maria". En dat was van de musical Jesus Christ Superman.
Toen werd die baby geboren en die hebben ze toen in een mandje met pek en veren, zó hup-a-kee in de sloot gekieperd.
Ja en toen waren de koeien zo erg geschrokken, dat ze zeven jaar lang geen melk konden geven.
En toen dachten de Romeinen zo van, oh dan kunnen we wel het hele land gaan veroveren, maar dat was niet zo, want er was één klein dorpje wat dapper weerstand bleef bieden tegen de Romeinse overheersers. Want die hadden een toverdrank met duizend zure bommen en garnalen. Professor Barabas had dat gemaakt, maar die zat in de gevangenis en toen riepen ze met z'n allen: "Barabas vrij! Barabas vrij!" Maar dan moest er eerst iemand anders in de gevangenis.
Toen was keizer Pilatus zo z'n handen aan het wassen, maar toen ging Jezus met z'n smerige poten over het water heen lopen!
Toen zeiden ze: 'Nou is het mooi geweest." en toen hebben ze hem gekruisigd.

Dat is allemaal hier in de Jordaan gebeurd.

Nee, dat is helemaal niet voor te lachen. Nee, nee, nee, want stel jezelf aan een kruis zouden hangen. Zou je dan ook lachen? Nee kijk..n-nou zijn ze stil ja.
Dat is helemaal niet leuk, nee.
Dan hang je daar, helemaal alleen.
Ja en je krijgt jeuk, wat dan?
Of dat ze je naast iemand hangen die alleen maar over voetbal kan praten de hele dag?
Of tussen twee Limburgers in?

En er staat ook in de twaalf geboden van als dat als gij merkt dat de mensen spotten dan moet gij de mensen kastijden met een brandende braamstruik, ja.
Ja maar dat is symbolisch dat weet ik ook wel. Mogen best andere houtsoorten zijn als dat beter uitkomt.

Daarom zeg ik altijd zo:
"Jezus is een goeie vriend, 'tis dat je 'm beter kent
Hij heeft veel voor ons gedaan,
heeft ze eigen aan het kruis laten slaan."
En daarom zeg ik altijd: "Jezus, bedankt".

Als we dat één keer met z'n allen zeggen dat vind ie hartstikke leuk.
Tellen tot drie en dan gaan we het zeggen.
Eén twee drie...

(JEZUS BEDANKT)

Dat zal die leuk vinden.
pi_51388811
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:18 schreef BoNi het volgende:

[..]

In principe interesseert die winst me totaal niet, heb liever een goed elftal. Hopen dus dat ze met dat geld mooie dingen gaan doen, zoals het behouden van Sneijder en Huntelaar en nog wat leuke versterkingen.
Wel leuk dat die winst je niet intresseert maar dat is de basis voor het toekomstige investeren in spelers.
Je kan als Ajax zijnde moeilijk verwachten dat we alleen maar kopen en nooit iets hoeven te verkopen.

Babel levert meer op dan dat een de Boer, een Kluivert, een weet ik wat ooit heeft opgeleverd.
pi_51388824
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_51388836
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]

tvp
ach als je hem zelf maar leuk vindt .... toch?
Ajax!!
pi_51388904
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

De bijbel? Ken alleen deze passage:
[..]
Hans Teeuwen toch?
pi_51389059
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:30 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Hans Teeuwen toch?
.
In Southern Sun
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:37:21 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51389113
Internazionale, Real Madrid en Barcelona willen Cristian Chivu niet meer, maar AS Roma wil hem deze zomer verkopen, omdat hij anders volgend seizoen transfervrij de deur uitloopt. Ajax dan toch maar even informeren om AS Roma te helpen? Voor 15 miljoen halen, te betalen in meerdere termijnen natuurlijk!
pi_51389140
Niet iets met Ajax te maken, maar om toch te laten zien in het kader van Babel zijn transfersom, dat het gewoon allemaal absurd is.

'Milan bereidt megabod Ronaldinho voor'
Gepubliceerd op 12-07-07 om 11:25 door Erik Janssen

Het Spaanse dagblad AS beweert dat AC Milan bereid is de opstapclausule neer te leggen voor Ronaldinho Gaucho. De Rosseneri maken een bod klaar van maarliefst 125 miljoen euro.

Silvio Berlusconi, president van AC Milan, is van plan druk te zetten op Barcelona met een reeks biedingen. Mochten beide clubs er niet uitkomen wil de Milan-voorzitter nog dieper in de buidel tasten en hem loskopen voor 150 miljoen euro.

De Spaanse krant meldt verder dat de Braziliaan een principeakkoord heeft bereikt met de Italiaanse club. De Barcelona-aanvaller kan rekenen 45 miljoen euro verspreid over vijf jaar op zijn loonstroken vinden. Dit is exclusief premies en merchandising.

In Barcelona zijn ze echter bezig de aanvaller, die niet met Brazilië naar de Copa América is vanwege vermoeidheid, langer aan zich te binden. Momenteel loopt het contract van Ronaldo de Assis medio 2010 af.
pi_51389272
quote:
17 miljoen is de dubbele hoofdprijs.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:42:54 #33
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51389324
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:37 schreef M0NTANA het volgende:
Internazionale, Real Madrid en Barcelona willen Cristian Chivu niet meer, maar AS Roma wil hem deze zomer verkopen, omdat hij anders volgend seizoen transfervrij de deur uitloopt. Ajax dan toch maar even informeren om AS Roma te helpen? Voor 15 miljoen halen, te betalen in meerdere termijnen natuurlijk!
Zou erg lekker zijn! Maar helaas zal er nog wel een grotere club opstaan denk ik.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:43:00 #34
53851 BoNi
pi_51389327
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:27 schreef Pritt het volgende:

[..]

Wel leuk dat die winst je niet intresseert maar dat is de basis voor het toekomstige investeren in spelers.
Je kan als Ajax zijnde moeilijk verwachten dat we alleen maar kopen en nooit iets hoeven te verkopen.

Babel levert meer op dan dat een de Boer, een Kluivert, een weet ik wat ooit heeft opgeleverd.
Dat probeer ik ook te zeggen. Natuurlijk begrijp ik dat een club moet verkopen om te kunnen kopen. Ik hoop alleen wel dat ze dit geld goed besteden als voetbalclub Ajax en niet ergens in een potje gooien om maar goede cijfers te kunnen publiceren als beursgenoteerd bedrijf Ajax.
Schitterend!
pi_51389334
quote:
8,5 miljoen zou natuurlijk belachelijk laag zijn voor een talent als Babel.
pi_51389359
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:37 schreef DouweEgbert het volgende:
Niet iets met Ajax te maken, maar om toch te laten zien in het kader van Babel zijn transfersom, dat het gewoon allemaal absurd is.

'Milan bereidt megabod Ronaldinho voor'
Gepubliceerd op 12-07-07 om 11:25 door Erik Janssen

Het Spaanse dagblad AS beweert dat AC Milan bereid is de opstapclausule neer te leggen voor Ronaldinho Gaucho. De Rosseneri maken een bod klaar van maarliefst 125 miljoen euro.

Silvio Berlusconi, president van AC Milan, is van plan druk te zetten op Barcelona met een reeks biedingen. Mochten beide clubs er niet uitkomen wil de Milan-voorzitter nog dieper in de buidel tasten en hem loskopen voor 150 miljoen euro.

De Spaanse krant meldt verder dat de Braziliaan een principeakkoord heeft bereikt met de Italiaanse club. De Barcelona-aanvaller kan rekenen 45 miljoen euro verspreid over vijf jaar op zijn loonstroken vinden. Dit is exclusief premies en merchandising.

In Barcelona zijn ze echter bezig de aanvaller, die niet met Brazilië naar de Copa América is vanwege vermoeidheid, langer aan zich te binden. Momenteel loopt het contract van Ronaldo de Assis medio 2010 af.
wtf..

30 miljoen +Kaka en ze mogen hem hebben.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:48:46 #37
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51389515
Vanuit Ajax-perspectief zou dat laag zijn ja, maar voor wat Babel heeft laten zien zou dat een realistischere prijs zijn. Nilsson zie ik inderrdaad als vervanger van Perez, ik verwacht toch veel meer een onberekenbare showvoetballer (met wat rendement ) als opvaller van Babel. Het oog wil ook wat....
pi_51389530
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik vind het een kutventje. Die hoef ik niet in ons mooie shirt te zien. Geef mij Nilsson maar
Ik zie liever ook Nilsson dan Suarez bij ons. Ik denk dat Suarez niet echt bij ons past.
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:55:25 #39
51286 w00h00
Digital man!
pi_51389702
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:49 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik zie liever ook Nilsson dan Suarez bij ons. Ik denk dat Suarez niet echt bij ons past.
Suarez is het best in een 4-4-2 systeem als hij een vrij rol heeft. Bij Groningen heeft hij dat, mag ie een beetje om Nevland heen zwerven.

Op het WK-20 zette de coach hem grote delen van de wedstrijd op de vleugel neer, veel succes heeft ie daarme niet gehad, veel balverlies ed.
Op de momenten dat Suarez weer een van die vleugel af kwam was ie gelijk weer levensgevaarlijk.

Ik weet eigenlijk niet of hij bij Ajax past..
Heb wel een beetje het nare voorgevoel dat Ajax achter hem aan gaat zitten.. Goedkoop zal ie iig niet zijn denk ik, Nijland heeft een paar keer aangegeven hem alleen voor een flinke emmer geld te laten gaan.

Hoeveel hij ook op zal brengen, ik heb liever dat hij blijft. Als hij het op zijn heupen krijgt is het puur genieten geblazen.
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:56:58 #41
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51389726
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:37 schreef M0NTANA het volgende:
Mwoah, alleen als hij wat water bij de wijn wil doen mbt loon. Die 4.5 miljoen zullen wij ook niet jaarlijks kunnen ophoesten.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:57:03 #42
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_51389731
Zou Johan Elmander niks voor Ajax zijn?
Heeft zeker geen slecht seizoen gedraaid bij Toulouse
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:59:16 #43
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51389784
Vinden jullie de genoemde 4 miljoen voor Nilsson niet aan de hoge kant??
Dat moet toch ook voor 2.5 of 3 kunnen, niet dan?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:00:41 #44
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51389825
Zou Xabi Prieto nog willen?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:03:29 #45
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51389904
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Vinden jullie de genoemde 4 miljoen voor Nilsson niet aan de hoge kant??
Dat moet toch ook voor 2.5 of 3 kunnen, niet dan?
Yup, 4 miljoen is erg veel voor hem. Maarja, Heerenveen vraagt altijd de hoofdprijs. En terecht, als wij Babel voor 17+ miljoen kwijt raken.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:06:38 #46
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_51389985
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:03 schreef twi het volgende:

[..]

Yup, 4 miljoen is erg veel voor hem. Maarja, Heerenveen vraagt altijd de hoofdprijs. En terecht, als wij Babel voor 17+ miljoen kwijt raken.
Ja dat is ook wel zo, maar volgens mij wilde Nilsson zelf graag weg en komend seizoen loopt z'n copntract dacht ik af dus ik hoop (dat als ie zou komen) de ttransfersom rond de 3 miljoen ligt!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:07:50 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51390032
Dat was ik even vergeten. Ja, dan mag de prijs inderdaad wel even naar beneden. We moeten ook nog wat overhouden voor Ronaldinho.
pi_51390085
3 miljoen + 2 pakken Ajax koffie.
Ik denk dat Elmander wat te duur is voor Ajax aangezien Man U. etc. ook intresse toonden.
pi_51390125
Laat ik ook is een naam opperen. TIm Janssen van RKC.... talentvolle spits... neemt genoegen met een rol op het 2e plan....... heeft potentie, fysiek sterk, technisch goed....
Ajax!!
pi_51390152
Ik zie het liefste dat Ajax een linksbenige linkbuiten koopt, of iig eentje die de bal regelmatig (hoog) voorgeeft.
pi_51390164
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:09 schreef Pritt het volgende:
3 miljoen + 2 pakken Ajax koffie.
Ik denk dat Elmander wat te duur is voor Ajax aangezien Man U. etc. ook intresse toonden.
Ben je gek ofzo? 1 pak koffie is genoeg.

Straks komt Chivu op de koffie bij v. Geel, is de koffie op.
pi_51390200
Nilsson en Baki op de vleugels zie ik ook wel zitten. Dan nog Chivu of Boulahrouz en Krziz erbij en we zijn goed op weg. En als er ook maar een kleine mogelijkheid is om Chivu terug te halen, doen! Denk dat Chivu en Boulah (nog?) niet haalbaar zijn helaas, maar met van Geel weet je het nooit
pi_51390230
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:13 schreef devv05 het volgende:
En als er ook maar een kleine mogelijkheid is om Chivu terug te halen, doen!
Niet haalbaar voor Ajax. Vooral zijn salariseisen.
pi_51390286
Mooi ook in dat interview van Van Geel met VI.
quote:
'Ik denk dat Wesley hier met een goede kop binnenkomt', is technisch directeur Martin van Geel overtuigd. 'Daags nadat hij was teruggekeerd van de trip met het Nederlands elftal door Azië, ben ik bij hem thuis een kop koffie gaan drinken. Daar hebben we de gang van zaken rustig besproken met elkaar. Natuurlijk was Wesley teleurgesteld. Valencia is een mooie club uit een grote competitie. Maar hij begreep ook dat wij niet akkoord konden gaan met het bod van Valencia'
Laat het een verdomd goede kop Ajax-koffie zijn geweest .
In Southern Sun
pi_51390300
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:13 schreef devv05 het volgende:
Nilsson en Baki op de vleugels zie ik ook wel zitten. Dan nog Chivu of Boulahrouz en Krziz erbij en we zijn goed op weg. En als er ook maar een kleine mogelijkheid is om Chivu terug te halen, doen! Denk dat Chivu en Boulah (nog?) niet haalbaar zijn helaas, maar met van Geel weet je het nooit
Nilsson is toch eigenlijk een zelfde soort spelers als Babel...alleen dan met minder potentie, een minder schot, maar wel een stuk beter overzicht. Start aan de linkerkant, maar trekt vrij vaak naar binnen toe, en is rechtsbenig (?).
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:17:22 #56
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51390321
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:10 schreef Cordoba32 het volgende:
Laat ik ook is een naam opperen. TIm Janssen van RKC.... talentvolle spits... neemt genoegen met een rol op het 2e plan....... heeft potentie, fysiek sterk, technisch goed....
Hij mag van mij liever naar Roda JC
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_51390379
quote:
Mwah, te weinig techniek en meevoetballende kwaliteiten vind ik. Maar opzich als 2e spits misschien wel ideaal. Is jong, redelijk talentvol, en een pure doelpuntenmaker. Al zou ik hem nimmer met nummer 9 op zn rug in een Ajaxshirt willen zien omdat ik me dan zou schamen.
pi_51390408
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:16 schreef Fides het volgende:

[..]

Nilsson is toch eigenlijk een zelfde soort spelers als Babel...alleen dan met minder potentie, een minder schot, maar wel een stuk beter overzicht. Start aan de linkerkant, maar trekt vrij vaak naar binnen toe, en is rechtsbenig (?).
Een nog minder schot? Dat kan haast niet. Verder heeft Nilsson wel oog voor medespelers en een veldoverzicht en kan ie voorzetten geven. Misschien dat zn acties, snelheid en groeipotentie iets minder zijn dan die van Babel, maar voor de rol die hij zou krijgen denk ik dat Nilsson beter geschikt is. Bovendien zijn er niet zoveel andere goede alternatieven en maak je er 18 - 4 = 14 miljoen winst op.
pi_51390467
Maar we kunnen toch proberen die jongen van Barcelona voor 2 jaar los te weken? Je vangt er niets voor als ie weggaat, maar je hebt wel een toptalent 2 jaar rondlopen die vrijwel niks kost.
pi_51390504
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:20 schreef devv05 het volgende:

[..]

Een nog minder schot? Dat kan haast niet. Verder heeft Nilsson wel oog voor medespelers en een veldoverzicht en kan ie voorzetten geven. Misschien dat zn acties, snelheid en groeipotentie iets minder zijn dan die van Babel, maar voor de rol die hij zou krijgen denk ik dat Nilsson beter geschikt is. Bovendien zijn er niet zoveel andere goede alternatieven en maak je er 18 - 4 = 14 miljoen winst op.
Afstandsschot heb ik het dan over. Kan Nilsson daadwerkelijk voorzetten geven? Volgens mij is het meer een man van de steekballen.
Maar als hij 4M kost, maak je idd wel veel winst, toch heb ik liever dat er een Z-Amerikaanse/Scandinavische wonderboy wordt gepresenteerd in de komende dagen, al zal dat niet al te realistisch zijn.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:23:43 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51390517
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef devv05 het volgende:
Maar we kunnen toch proberen die jongen van Barcelona voor 2 jaar los te weken? Je vangt er niets voor als ie weggaat, maar je hebt wel een toptalent 2 jaar rondlopen die vrijwel niks kost.
Ja, ach. Je leidt hem dan op, zonder dat je er écht wat aan hebt.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:23:45 #62
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51390521
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef devv05 het volgende:
Technisch directeur van Barca wil 'm nog niet naar Amsterdam sturen, misschien pas in de winterstop..
pi_51390526
Is de Amsterdammer Baki Mercimek van Besiktas wat voor Ajax ? Speelt in de basis bij Besiktas.
pi_51390540
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef donroyco het volgende:

[..]

Technisch directeur van Barca wil 'm nog niet naar Amsterdam sturen, misschien pas in de winterstop..
Zit wat meer schot in momenteel, misschien zelfs al na de voorbereiding oid.
In Southern Sun
pi_51390579
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is de Amsterdammer Baki Mercimek van Besiktas wat voor Ajax ? Speelt in de basis bij Besiktas.
Die verdient genoeg Lira in Turkije vermoed ik.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:26:32 #66
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51390599
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zit wat meer schot in momenteel, misschien zelfs al na de voorbereiding oid.
Oh.. jij weet meer dan ik
pi_51390613
quote:
fysiek sterk,
Je kan van alles over Tim Janssen zeggen, maar fysiek sterk is ie niet.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:29:46 #68
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_51390685
Zou uberhaupt geen slecht plan zijn. Te veel spelers zijn naar PSV gegaan de laatste tijd omdat "ze zich daar beter zouden kunnen ontwikkelen". Zo'n talent als Krcic zou ons imago in dat opzicht weer kunnen opvijzelen. Daarbij kan het nooit kwaad om een beetje een goede relatie met Barca te houden.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_51390730
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef Fides het volgende:

[..]

Afstandsschot heb ik het dan over. Kan Nilsson daadwerkelijk voorzetten geven? Volgens mij is het meer een man van de steekballen.
Maar als hij 4M kost, maak je idd wel veel winst, toch heb ik liever dat er een Z-Amerikaanse/Scandinavische wonderboy wordt gepresenteerd in de komende dagen, al zal dat niet al te realistisch zijn.
Ik weet nog wel een Scandinavische wonderboy: Daniel Braaten. Speelt bij Rosenborg BK. Snel, technisch, goed linkerbeen.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:31:31 #70
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_51390738
Wie zegt dat we 4-3-3 gaan spelen?
pi_51390752
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax 1 tegen Ajax 2 in de bekerfinale. Hehe.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:32:40 #72
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51390770
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:29 schreef D1 het volgende:
Zou uberhaupt geen slecht plan zijn. Te veel spelers zijn naar PSV gegaan de laatste tijd omdat "ze zich daar beter zouden kunnen ontwikkelen". Zo'n talent als Krcic zou ons imago in dat opzicht weer kunnen opvijzelen. Daarbij kan het nooit kwaad om een beetje een goede relatie met Barca te houden.
En misschien in de toekomst nog Henry mee kunnen pikken in zijn nadagen
pi_51390774
Arveladze gaat waarschijnlijk naar Levante dus die kunnen we ook wel vergeten.
Waarom kunnen geen poging doen om Ljunberg te halen? Tien miljoen moet genoeg zijn.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:33:02 #74
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51390783
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:31 schreef Gwyarek het volgende:

[..]

Ik weet nog wel een Scandinavische wonderboy: Daniel Braaten. Speelt bij Rosenborg BK. Snel, technisch, goed linkerbeen.
Bel Van Geel even op
pi_51390834
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

True, maar als hij twee jaar lang vrijwel gratis voor ons aan de lopende band scoort dan vang je er geen geld voor maar heb je wel twee jaar lang van zo'n speler genoten en wellicht mede door hem successen behaald. Uiteindelijk is het doel om prijzen te pakken, niet om zoveel mogelijk geld te vangen. Al is geld natuurlijk nodig om in de toekomst weer te kunnen investeren, maar als hij vrijwel niets kost dan is dat eigenlijk geen risico. Je weet alleen dat je 'm na een jaar of 2 weer kwijt bent en er niks voor vangt.
pi_51390940
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:34 schreef devv05 het volgende:

[..]

True, maar als hij twee jaar lang vrijwel gratis voor ons aan de lopende band scoort dan vang je er geen geld voor maar heb je wel twee jaar lang van zo'n speler genoten en wellicht mede door hem successen behaald. Uiteindelijk is het doel om prijzen te pakken, niet om zoveel mogelijk geld te vangen. Al is geld natuurlijk nodig om in de toekomst weer te kunnen investeren, maar als hij vrijwel niets kost dan is dat eigenlijk geen risico. Je weet alleen dat je 'm na een jaar of 2 weer kwijt bent en er niks voor vangt.
Plus wat D1 net al zei, als je zo'n jongen kan strikken (al is het voor een jaar of 2), is toch goed voor je reputatie.
pi_51390965
Natuurlijk wel een clausule in het contract zetten, dat mocht Barca tegen Ajax spelen in de CL hij niet mee mag doen..
pi_51390986
Seau.. dat was dus het einde van de Perez-gate.. en tegelijkertijd is Babel ook maar meegegaan..

Who's coming to amsterdam?!
pi_51391009
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:25 schreef Fides het volgende:

[..]

Die verdient genoeg Lira in Turkije vermoed ik.
Maar wel bij een kutclub.
pi_51391037
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:32 schreef toma het volgende:
Arveladze gaat waarschijnlijk naar Levante dus die kunnen we ook wel vergeten.
Waarom kunnen geen poging doen om Ljunberg te halen? Tien miljoen moet genoeg zijn.
10M voor een over the hill Ljungberg
pi_51391047
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Seau.. dat was dus het einde van de Perez-gate.. en tegelijkertijd is Babel ook maar meegegaan..

Who's coming to amsterdam?!
Misschien wil Freddy Adu wel.
pi_51391109
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:40 schreef Gwyarek het volgende:

[..]

Misschien wil Freddy Adu wel.
Adu is een typische speler voor op de 10. Zou mijn inziens niet eens een hele slechte keuze zijn om die achter de spits te zetten.
pi_51391133
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:39 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Maar wel bij een kutclub.
Daar denkt hij vast anders over.
pi_51391146
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef Fides het volgende:

[..]

Adu is een typische speler voor op de 10. Zou mijn inziens niet eens een hele slechte keuze zijn om die achter de spits te zetten.
Nou kopen dan! Voordat Arsenal ofzo hem heeft.
pi_51391152
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef Fides het volgende:

[..]

Daarom. En 't wordt toch eens tijd om naar Europa te komen, de MLS lijkt me ook niet alles.
pi_51391189
Maarja, Ajax heeft eerst 2 vleugelspelers en nog een reserve spits nodig. Dan pas hoeven we na te dneken over een nieuwe '10'.
pi_51391209
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Leuk nieuws Ben benieuwd wat ie klaar gaat spelen..
En aangezien het niets met Ajax te maken heeft ben ik speciaal naar het Utrecht-topic gegaan om er over te lullen. Kleine moeite.
pi_51391210
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef Fides het volgende:
Maarja, Ajax heeft eerst 2 vleugelspelers en nog een reserve spits nodig. Dan pas hoeven we na te dneken over een nieuwe '10'.
Die jongen kan toch prima op rechts?
pi_51391257
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Ja, lijkt mij ook.

Misschien Kanu als reservespits? Lijkt een beetje overbodig te worden bij Portsmouth.
pi_51391279
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En heeft echt nul komma nul met Ajax te maken.
rustig maar ouwe.. k dacht misschien is het leuk om even wat off-topic te melden.. magoed.. weet het voor de volgende keer
pi_51391298
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Hij is linksbenig. Maar het is gewoon een schaduwspits, en geen vleugelspeler. Kaka zet je ook niet op rechtsbuiten ook al zou het dat waarschijnlijk prima kunnen.
pi_51391346
Tijd dat we in de OP weer een lijst met alle huidige selectie-spelers krijgen, ik ben het overzicht wat we nou hebben een beetje kwijt.
pi_51391357
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:46 schreef Gwyarek het volgende:

[..]

Ja, lijkt mij ook.

Misschien Kanu als reservespits? Lijkt een beetje overbodig te worden bij Portsmouth.
Nja volgens mij niet.. k las net ergens een berichtje dat hij een kans gaat krijgen.. ga em ff zoeken
pi_51391414
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Nja volgens mij niet.. k las net ergens een berichtje dat hij een kans gaat krijgen.. ga em ff zoeken
BBC website

Je hebt gelijk

Nouja, was toch leuk geweest.
pi_51391471
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:50 schreef Gwyarek het volgende:

[..]

BBC website

Je hebt gelijk

Nouja, was toch leuk geweest.
aah juist.. dat was em..

Kan me toch niet voorstellen dat er tijdens het afgelopen EK niemand opgevallen is bij MvG.. of gaat ie op zoek naar een wat oudere speler?
pi_51391479
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:47 schreef Fides het volgende:

[..]

Hij is linksbenig. Maar het is gewoon een schaduwspits, en geen vleugelspeler. Kaka zet je ook niet op rechtsbuiten ook al zou het dat waarschijnlijk prima kunnen.
Ik zie hem (op YouTube ) best wel veel goed lukkende acties maken op links en rechts. Niet echt in de spits of op '10'.
pi_51391540
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:53 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Ik zie hem (op YouTube ) best wel veel goed lukkende acties maken op links en rechts. Niet echt in de spits of op '10'.
Ziet er wel goed uit inderdaad. Maar ja, tegen wie speelt hij dan..
Op dat WK-20 (?) een paar jaar terug in Nederland viel hij toch wel door de mand. Niks van 'm gezien toen.
pi_51391574
Nja en we weten hoe het gaat met toernooispelers he.. Zoals met ene Mauro..?
pi_51391586
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:56 schreef Gwyarek het volgende:

[..]

Ziet er wel goed uit inderdaad. Maar ja, tegen wie speelt hij dan..
Op dat WK-20 (?) een paar jaar terug in Nederland viel hij toch wel door de mand. Niks van 'm gezien toen.
Tja, hij is nog maar net 18, het lijkt me een goede zet om hem vast te leggen.
pi_51391612
We lopen hier allemaal te speculeren over welke speler er wel, en welke niet moeten/kunnen komen.
Maar iedereen weet in zijn binnenste, dat v. Geel met namen zal komen waar wij niet aan gedacht hebben, of niet aan hebben willen denken.
Een Ajax zal nooit met een speler op de proppen komen die Europese interesse geniet.
pi_51391617
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:53 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

In deze clip zie ik m vooral centraal spelen: klik. Tijdens het onder 20-WK speelt hij ook gewoon op 10.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:59:10 #102
10710 gday
propria cures
pi_51391628
Ik ben tot nu toe niet echt tevreden over deze transferperiode.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_51391673
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:32 schreef toma het volgende:
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:14 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

Niet haalbaar voor Ajax. Vooral zijn salariseisen.
pi_51391682
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:59 schreef gday het volgende:
Nog anderhalve maand, ik heb vertrouwen in wat Ajax doet met Van Geel.

Zoiets als Zlatan in 2004 zie ik niet snel gebeuren onder de huidige technische staf.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_51391732
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:59 schreef gday het volgende:
Nee. Maar gelukkig hebben ze nog even, en gebeurd dit niet allemaal op de laatste dag. Zoals met Zlatan.
Maarja, echt geruchten zijn er ook nog niet. Alleen omtrend Lasse Nilsson dan.
pi_51391823
de balans.

Aankopen
Bakircioglu
Delorge
Heijblok

Vertrokken:
de Mul
Perez

Waarschijnlijk ook weg:
Babel
Lindenbergh
Krohn-Dehli

Misschien weg:
Sneijder
Huntelaar

zo te zien moeten we een hoop spelers bijkopen willen we dit gat opvullen.
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:05:15 #107
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51391826

waarom het kaartje eraan hangt weet ik niet
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_51391828
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:58 schreef Fides het volgende:

[..]

In deze clip zie ik m vooral centraal spelen: klik. Tijdens het onder 20-WK speelt hij ook gewoon op 10.
Nouja, gewoon kopen dan maar .
pi_51391872
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:05 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]

net op de Radio: Babel voor 18 miljoen naar Liverpool.
pi_51391893
quote:
[afbeelding]

Hij is gewoon op vakantie in Liverpool en heeft een shirtje gekocht
pi_51391904
quote:
[afbeelding]

Hebben ze even snel uit de fanshop gehaald
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:08:50 #112
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_51391933
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:06 schreef toma het volgende:

[..]

net op de Radio: Babel voor 18 miljoen naar Liverpool.
18miljoen ben ik tevreden mee. wens hem veel succes daar.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:09:42 #113
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_51391973
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:02 schreef Gwyarek het volgende:

[..]

Nee. Maar gelukkig hebben ze nog even, en gebeurd dit niet allemaal op de laatste dag. Zoals met Zlatan.
Maarja, echt geruchten zijn er ook nog niet. Alleen omtrend Lasse Nilsson dan.
En Xabi Prieto dan? en Ochoa?
pi_51392079
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:09 schreef donroyco het volgende:

[..]

En Xabi Prieto dan? en Ochoa?
oja, Xabi Prieto. Moeten ze doen denk ik.
Maar die Ochoa zal toch niet als eerste keeper komen, Ik vind Stekelenburg wel ok eigenlijk.
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:15:53 #115
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51392146
Xabi Prieto gewoon lekker in Spanje laten zitten!
pi_51392182
Nja het lijkt me enigzins niet fair tegenover Gentenaar om nu opeens een eerste keeper te halen terwijl je heijblok als 3de gehaald hebt..

Dat zou dus alleen betekenen dat de Steek vertrekt..
pi_51392186
Babel definitief weg dus.
AFC AJAX
pi_51392244
18 miljoen voor Babel

Hulde voor Van Geel

Ik ben benieuwd wie er allemaal gaan komen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt
pi_51392330
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:16 schreef BonJovi het volgende:
Babel definitief weg dus.
lijkt wel op..
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:22:31 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51392353
Waar maken jullie uit op dat het nu definitief is? Zowel Ajax als Liverpool meldt nog niets, ik wacht nog even af.
pi_51392385
Ik lees net op de VI dat Touma transfer vrij is. kan toch geen kwaad om die gast erbij te hebben.
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:26:12 #122
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51392454
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:23 schreef Chadi het volgende:
Ik lees net op de VI dat Touma transfer vrij is. kan toch geen kwaad om die gast erbij te hebben.
Niet goed genoeg, we moeten investeren in toppers en niet in subtoppers, we zijn PSV niet.
pi_51392514
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niet goed genoeg, we moeten investeren in toppers en niet in subtoppers, we zijn PSV niet.
Nouja in welke categorie schaar jij Kennedy en Delorge dan?
pi_51392561
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:28 schreef Fides het volgende:

[..]

Kennedy heeft iig een goed rendement. Touma ook maar toch minder.
pi_51392572
quote:

[..]

Kennedy is een stuk beter dan Touma over Delorge kan ik niet oordelen heb hem niet gevolgd dit seizoen.
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:31:25 #126
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51392587
quote:

[..]

Breedte-versterkingen, voor posities (rechtshalf en rechstbuiten) waar we die nodig hadden.
pi_51392610
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:30 schreef toma het volgende:

[..]

Kennedy is een stuk beter dan Touma over Delorge kan ik niet oordelen heb hem niet gevolgd dit seizoen.
Kennedy is een leuke voetballer, maar een topper? Ik betwijfel het. Als je dat soort gasten haalt, ik weet niet. Is het toch allemaal net niet.
pi_51392721
Wanneer Ten Cate vasthoud aan 4-3-3 dan hebben we op het middenveld en in de achterhoede voldoende opties. Alleen de voorhoede heeft nog nodig versterkingen nodig. Huntelaar is eigenlijk de enige spits en een fatsoenlijke linksbuiten ontbreekt ook nog. En voor de rechtsbuiten positie hebben we alleen Kennedy en dat is ook nog maar afwachten wat die gaat brengen.
Dus is voor alle drie de posities voorin nog een goede aankoop nodig. En dan wel van een niveau dat ze ook meteen een versterking zijn. Wie dat zijn weet ik niet, ik kan eigenlijk alleen Kanu bedenken voor de spits positie. Maar ik laat me graag verrassen door Van Geel met een echt links- en rechtsbuiten!
Koning.
pi_51392742
Stukje uit het Parool:
quote:
Met het vertrek van de drie aanvallers is Ajax gedeeltelijk onthoofd. Hoewel Perez een wisselspeler was en ook De Mul geregeld op de bank zat, keren de makers van in totaal 21 competitietreffers (Perez: 12, Babel: 5, De Mul: 4) en 16 assists (De Mul: 8, Babel: 5, Perez: 3) Ajax de rug toe. Bovendien kan ook Wesley Sneijder (18 competitiegoals, 9 assists) nog vertrekken voordat het seizoen begint.

Met een bom duiten op zak gaat Ajax op zoek naar drie vervangers. Waar Ajax in het verleden met bijvoorbeeld Wesley Sonck, Markus Rosenberg en Tom Soetaers te vaak een kat in de zak kocht, is het transferbeleid onder Van Geel en Ten Cate behoorlijk verbeterd. Met Jaap Stam, Edgar Davids, en Gabri als blikvangers krijgt Ajax op transfergebied niet langer de sceptici en de lachers op de hand.

Net zoals met Stam, Davids en Gabri zal Ajax het bij de drie aanvallers hoofdzakelijk zoeken in spelers die niet meer aan het begin van hun loopbaan staan. ''Het moeten spelers zijn die er meteen staan,'' aldus Van Geel. Want de technisch directeur van Ajax weet ook wel dat Ten Cate een grapje maakte toen hij zei dat Ajax de doelstellingen vanwege al die vertrekkende spelers maar moest aanpassen.

Op één vlak heeft Ajax volgens de een rooskleurige interpretatie van de statistieken zelfs al winst geboekt, zegt Van Geel met een glimlach. ''Als je stelt dat Ajax met de transfer van De Mul vier doelpunten en acht assists inlevert, zou je kunnen zeggen we met de komst van Kennedy Bakircioglü op rechts vijftien goals en negen assists hebben aangetrokken,'' zegt Van Geel. ''Dan zijn we er dus op vooruit gegaan. Maar zo moet je niet tellen, toen Kennedy die cijfers liet noteren, speelde hij bij Twente. Al zeggen die statistieken ook niet niks.''

Voortbordurend op het rendement van de recente aankopen is Van Geel ervan overtuigd dat bij Ajax de vertrokken spelers goed kan opvangen. ''Let maar op,'' zei Van Geel. Of hij daarmee zichzelf en de fans moed insprak óf dat hij en Ten Cate de ingezette lijn inderdaad een vervolg kunnen geven, zal het komende seizoen uitwijzen
We wachten af, maar ik heb vertrouwen in Martin
pi_51392797
Martin is een baas. Het gaat gewoon goedkomen allemaal...
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:44:08 #131
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51392946
We gaan fucking grote aankopen doen ik voel het.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_51393204
Ben ook heel benieuwd wie er gaan komen
AFC AJAX
pi_51393490
Martin
pi_51393814
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:37 schreef Urquhart het volgende:
Stukje uit het Parool:
[..]

We wachten af, maar ik heb vertrouwen in Martin
Als van Geel zegt het komt goed wacht maar af, dan komt het goed
pi_51393993
Martin moet zich nu andermaal bewijzen.
lollig
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:16:54 #136
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51394000
Met alle respect, Martin is toch echt geen halfgod ofzo hoor. Hij doet goede zaken, maar maakt ook fouten gezien Krohn Dehli en ook Delorge gaat geen succes worden.
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:17:23 #137
53851 BoNi
pi_51394014
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet ken, maar op Ajaxshowtime stond een reactie met de naam van Ibrahim Yattara, misschien een optie als opvolger van de Mul...?
Schitterend!
pi_51394083
hmm, wel een leuke techniek
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_51394086
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:16 schreef twi het volgende:
Met alle respect, Martin is toch echt geen halfgod ofzo hoor. Hij doet goede zaken, maar maakt ook fouten gezien Krohn Dehli en ook Delorge gaat geen succes worden.
Niet elke speler die je koopt wordt een succes, sommige spelers komen voor de breedte en die kunnen tegenvallen of niet aan spelen toe komen, zoals Krohn-Deli. In Delorge heb ik ook niet al teveel vertrouwen maar om 'm nu al af te schrijven voordat ie ook nog maar een bal geraakt heeft vind ik wat voorbarig. Al met al heeft van Geel het gewoon fantastisch gedaan en heb ik voor het eerst sinds jaaaaren weer eens vertrouwen in het aan- en verkoopbeleid van Ajax.
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:21:36 #140
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51394148
Sevilla haalt Tom de Mul voor 5 miljoen euro bij Ajax vandaan en wij gaan als opvolger een Spanjaard uit de Primera Division halen voor 4 miljoen euro, dan kan je toch sowieso al op voorhand zeggen dat je in kwaliteit er op achteruit gaat?
pi_51394185
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:17 schreef BoNi het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet ken, maar op Ajaxshowtime stond een reactie met de naam van Ibrahim Yattara, misschien een optie als opvolger van de Mul...?
Lijkt wel Ajax net na de 1 minuut. Aanklagen die hap
pi_51394451
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:16 schreef twi het volgende:
Krohn-Delhi komt toch uit de jeugd? Dan maakt het niks uit dat hij derde wisselspeler is. Maar als je als trainer / td / scout spelers als soetaers of sonck haalt voor vele miljoenen ben je gewoon niet capabel.
lollig
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:33:15 #143
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_51394472
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef Sethje het volgende:
We gaan fucking grote aankopen doen ik voel het.
Crouch?
Porcupine Tee - Normal
pi_51394522
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:33 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Crouch?
Zou niet verkeerd zijn als pinchhitter.
lollig
pi_51394540
quote:
'Ajax niet alleen voor Ochoa en Araujo i

donderdag 12 juli, door alperrr, Zwolle, 14:32u, media mexico

Volgens diverse media in Mexico en het Belgische sport.be heeft Ajax niet alleen interesse in doelman Guillermo Ochoa en verdediger Pato Araujo, maar ook in de rechtsbuiten van Cruz Azul Cesar Delgado.

Ajax wil de rechtsbuiten overnemen, omdat eerder de Mul, Perez, Rosales al vertrokken uit Amsterdam. Ook is Ryan Babel nagenoeg rond met Liverpool FC, en naar alle waarschijnlijkheid vertrekt ook Mitea.

In 2004 won El Chelito (zo luidt de bijnaam van Delgado) de gouden medaille op de Olympische spelen. De aanvaller moet Cruz Azul ongeveer 4 miljoen euro rijker maken. De aanvaller speelt sinds 2003 bij het Mexicaanse Cruz Azul, en zou graag de overstap maken naar een club in Europa.
Bullshit verhaal? Delgado is toch flink gehyped?
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:36:22 #146
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_51394576
kan ajax obafemi martins niet proberen te strikken
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_51394588
sport.be en mexicaanse media. gelul.
lollig
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:37:56 #148
146874 DANILXL
pi_51394618
delgado is volgens mij potentioneel een toppertje, maja van geel zei net dat hij spelers wilde halen die er meteen staan. Ik betwijfel of dit het geval is bij delgado
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:38:44 #149
146874 DANILXL
pi_51394650
suarez is geen optie?
pi_51394652
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:34 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Zou niet verkeerd zijn als pinchhitter.
Pinchhitter.

Suarez lijkt me zeker een optie.
That's all folks!
pi_51394687
Als Ajax maar zorgd dat ze tijdens de voorronce CL op volle kracht zijn en enigzins op elkaar ingespeeld. (met het oog op eventuele nieuwe aankopen) binnen nu en drie weken moeten ze dus toeslaan.
pi_51394693
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:38 schreef DANILXL het volgende:
suarez is geen optie?
Nee. Tenminste, ik hoef hem niet bij Ajax te zien.
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:39:48 #153
32402 s0k
..............................
pi_51394695
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

in FM07 is hij wel rete goed
..................................................................................................................................................
pi_51394702
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
sport.be en mexicaanse media. gelul.
Misschien dat ze per ongeluk wel een keer gelijk hebben Maar ach, het wordt pas interessant als serieuze Nederlanse media het melden.
pi_51394913
Een Mexicaanse invasie zie ik ook niet zo zitten eigenlijk. Hou het dan maar alleen bij die keeper.
  donderdag 12 juli 2007 @ 14:47:23 #156
146874 DANILXL
pi_51394977
wat mij betreft mag stekelenburg oprotten en huur die Tim Krul maar.
pi_51395145
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:32 schreef Gwyarek het volgende:

[..]

Kennedy is een leuke voetballer, maar een topper? Ik betwijfel het. Als je dat soort gasten haalt, ik weet niet. Is het toch allemaal net niet.
Meer vertrouwen in Kennedy dan in Nilsson...
pi_51395235
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef DANILXL het volgende:
Koning.
pi_51395274
quote:
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:00:38 #160
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_51395446
quote:
Ja laten we een Oranje international vooral zo snel mogelijk dumpen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_51395615
En hier moet het dan gaan gebeuren. Jammer dat het dak niet open is.

pi_51395675
quote:

[..]

Heel groot bullshit verhaal.
Stond al een week geleden op sport.be

Delgado is absoluut een goede speler maar niet als rechtsbuiten voor Ajax.
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:21:55 #163
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_51396173
quote:
suarez is geen optie?
Dan is Ajax de miljoenen van Babel meteen weer kwijt...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_51396225
Geen Suarez svp. Best leuke voetballer maar past volgens mij totaal niet bij ajax
AFC Ajax
pi_51396239
quote:
suarez is geen optie?
Dat is inderdaad geen optie nee.
pi_51396342
quote:
suarez is geen optie?
aub niet zeg, hij ligt om de 5 min op de grond. net zon huntelaar geval maar 5x erger...
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:28:04 #167
10710 gday
propria cures
pi_51396410
quote:
suarez is geen optie?
Mwah, vind hem meer acteertalent hebben dan voetbaltalent.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_51396561
Suarez was best een leuke spits als ajax 4-4-2 zou spelen maar ajax speelt 4-3-3.
lollig
pi_51396981
suarez is volgens mij te licht..
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:48:35 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51397067
Voor de beker uit tegen Gemert of Kozakken Boys, spannend.
Gourmetten of steengrillen?
pi_51397125
Maar is de voorronde champions league al over 3 weken?
lollig
pi_51397132
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
suarez Nilsson is volgens mij te licht..
pi_51397154
Suarez past niet in ons systeem en Nillson is te licht en te slecht.
lollig
pi_51397164
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef Silenus het volgende:
wanneer?
AFC AJAX
pi_51397175
quote:

[..]

Ik ben gestopt met lezen bij sport.be.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51397257
Loting 2e ronde KNVB-Beker

25, 26 en 27 september

Jong sc Heerenveen - PSV
ADO'20 / IJsselmeervogels - FC Groningen
Gemert / Kozakken Boys - Ajax
Cambuur Leeuwarden - AZ
FC Eindhoven - Vitesse
FC Twente - NEC
Argon / Noordwijk - sc Heerenveen
Feyenoord - FC Utrecht
Groene Ster / JVC Cuijk - DHC / D.O.T.O.
BVV / Lisse - AGOVV
Babberich / HHC Hardenberg – VVSB
Stormvogels/Telstar - Heracles Almelo
Barendrecht / AFC - FC Den Bosch
Deurne / Flevo Boys - Meerssen / Excelsior'31
RKC Waalwijk - RBC Roosendaal
WSV / ONS Sneek - FC Zwolle
Baronie /Be Quick'28 - ADO Den Haag
TOP Oss - BV Veendam
Excelsior - VVV-Venlo
Spakenburg / HSC'21 - Roda JC
EVV / Rijsoord - MVV
Jong Stormvogels/Telstar - NAC Breda
FC Volendam - Sparta Rotterdam
Roosendaal / Harkemase Boys - Quick Boys / ONS Sneek
Elinkwijk / Sparta Nijkerk - De Graafschap
Fortuna Sittard - FC Emmen
Be Quick'87/Rijnsburgse Boys - FC Omniworld
WHC / Schijndel - FC Dordrecht
Helmond Sport - Go Ahead Eagles
Haarlem - Willem II
Nunspeet / UNA - Bennekom / De Meteoor
De Treffers / ACV - ASWH / WKE
pi_51397285
Dat wordt dus weer een kort bekerseizoen voor onze vrienden uit Rotterdam.
pi_51397290
feyenoord - utrecht
pi_51397310
Haha feyenoord - utrecht. Ik hoop dat feyenoord er gelijk uitligt.
lollig
pi_51397337
Zou wel grappig zijn als Willem door gaat met utrecht via feyenoord.
pi_51397352
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef Silenus het volgende:
Vind dat wel leuk, zeker voor de amateurploegen. Je zal maar in t 1e spelen en fan zijn van ajax
beter dan dat oude systeem waarin je pas de 3e rond instroomt.
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:58:26 #182
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_51397377
DIe Yttara ziet er best goed uit
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_51397415
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Maar is de voorronde champions league al over 3 weken?
Nee, maar zodra de aankopen rond zijn moet je ook nog een beetje op elkaar in kunnen spelen (LG tournament, eerste ronde eredev.)
pi_51397436
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:51 schreef Longmen het volgende:

[..]
nee dat denk ik niet.. Nilsson heeft vaak bewezen een goede voetballer te zijn die zeker wel op een hoger niveau mee zou kunnen draaien dan Heerenveen.. Ik zit dat wel zitten..
pi_51397538
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:56 schreef Chivu het volgende:
Dat wordt dus weer een kort bekerseizoen voor onze vrienden uit Rotterdam.
Onze "vrienden" uit Zuid winnen wel. Ze worden ook landskampioen(lees ik overal), dus Utrecht is een wassen neus.
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:03:54 #186
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51397548
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Mr-Sander het volgende:
DIe Yttara ziet er best goed uit
Je lijkt BonJovi wel.
pi_51397622
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

Onze "vrienden" uit Zuid winnen wel. Ze worden ook landskampioen(lees ik overal), dus Utrecht is een wassen neus.
Volgens mij kijk jij teveel op voetbalzone
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:06:27 #188
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_51397625
is er ergens een lijstje van spelers die vertrekken en spelers die al vastgelegd zijn? Heb een beetje het idee dat er veel meer spelers vertrekken en er weinig echt goede spelers voor terug komen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_51397676
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

Het valt me ook op dat in polls feyenoord ineens als titelfavoriet worden gezien (voorbeeld)

Het haven gespuis heeft naast de kuip ook het internet blijkbaar weer gevonden.
pi_51397688
Even uit je doppen kijken:
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:05 schreef toma het volgende:
de balans.

Aankopen
Bakircioglu
Delorge
Heijblok

Vertrokken:
de Mul
Perez

Waarschijnlijk ook weg:
Babel
Lindenbergh
Krohn-Dehli

Misschien weg:
Sneijder
Huntelaar

zo te zien moeten we een hoop spelers bijkopen willen we dit gat opvullen.
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Het valt me ook op dat in polls feyenoord ineens als titelfavoriet worden gezien (voorbeeld)

Het haven gespuis heeft het internet blijkbaar weer gevonden.
0-8 tegen VV Lyra geeft vertrouwen
pi_51397738
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je lijkt BonJovi wel.
HALLELUJAH
AFC AJAX
pi_51397771
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:08 schreef Chivu het volgende:
Even uit je doppen kijken:
[..]

[..]

0-8 tegen VV Lyra geeft vertrouwen
Als je vorig jaar nog niet eens kon winnen van Schijndel
pi_51397809
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Het haven gespuis heeft naast de kuip ook het internet blijkbaar weer gevonden.
Is natuurlijk ook heel representatief

En geeft ook goed de mening weer
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:14:00 #194
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_51397883
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Je lijkt BonJovi wel.
Ik dacht er nog aan: Zal ik er bij zetten, dat het niet om z'n uiterlijk ging...Maar goed, het ging dus om z'n acties
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:31:37 #195
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51398449
Staat hem voor geen meter:

pi_51398494
pi_51398730
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:31 schreef M0NTANA het volgende:

[afbeelding]
Dat lelijke shirt past niemand.
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:40:46 #198
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51398787
Ik zou 'm zo in die stinkende vijver achter 'm willen gooien.
pi_51398788
Die sokken van psv zijn dezelfde die Bassie (clown) ook draagt.... viel me laatst op.
pi_51398862
quote:

[afbeelding]
En hij kijkt er ook zo vrolijk bij. Net een boer met kiespijn.
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:43:37 #201
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51398899
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:40 schreef Silenus het volgende:
Ik zou 'm zo in die stinkende vijver achter 'm willen gooien.
Dat is de visvijver van Theo Lucius, toch?
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:45:58 #202
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51398975
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:40 schreef Freak187 het volgende:
Die sokken van psv zijn dezelfde die Bassie (clown) ook draagt.... viel me laatst op.
Ik vind 't shirt zelf eigenlijk ook wel een hoop lijken op het shirt wat Bassie altijd onder z'n jasje draagt.

En Perez kijkt al gelijk zo vrolijk...
pi_51399026
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vind 't shirt zelf eigenlijk ook wel een hoop lijken op het shirt wat Bassie altijd onder z'n jasje draagt.

[afbeelding]

OMG en wie is Adriaan, Koeman ?
AFC AJAX
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:47:26 #204
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51399028
Ik denk inderdaad dat Perez ook erg baalt van de transfer naar PSV, hij was natuurlijk liever bij ajax gebleven....
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_51399048
Bassie kakkerlak
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:50:20 #206
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51399140
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:47 schreef PyTh het volgende:
Ik denk inderdaad dat Perez ook erg baalt van de transfer naar PSV, hij was natuurlijk liever bij ajax gebleven....
PSV is de op één na beste optie in Nederland, als je bij Ajax niet slaagt, is het logisch dat je wilt proberen of het bij PSV wel lukt.
pi_51399174
Ik voel een rel opkomen
AFC AJAX
pi_51399206
Nu gaat Pyth de grap maken dat Perez ook wel eens CL wil spelen.
pi_51399208
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

PSV is de op één na beste optie in Nederland, als je bij Ajax niet slaagt, is het logisch dat je wilt proberen of het bij PSV wel lukt.
"Ja maar de laatste 8 jaar!"
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:52:16 #210
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51399211
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Haha wat ben je toch een clown M0NTANA

PSV is de afgelopen jaren gewoon superieur aan ajax geweest, al kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om dat toe te geven.
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:52:56 #211
32402 s0k
pi_51399241
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef twi het volgende:

[..]

[afbeelding]

Perez en Bassie Net gordon en joling, alleen dan chagrijnig.
..................................................................................................................................................
pi_51399260
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:52 schreef PyTh het volgende:

[..]

PSV is de afgelopen jaren gewoon superieur aan ajax geweest, al kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om dat toe te geven.
Ook in salaris en uitstraling?
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:54:55 #213
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_51399288
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:53 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ook in salaris en uitstraling?
Ik denk dat PSV qua salaris niks onder hoeft te doen voor ajax.
Wat uitstraling betreft is het maar net waar je van houdt natuurlijk.
pi_51399316
quote:

[..]

yeah right
AFC AJAX
pi_51399350
quote:

[..]

Nou nou superieur, dat is overdreven hoor. Ajax heeft toch meer prijzen gepakt in de afgelopen drie seizoenen dan PSV! En veel mooier voetbal laten zien, veel meer supporters naar het stadion getrokken, veel meer shirts verkocht, veel meer grasmatten gelegd, veel meer pakken koffie verkocht, veel meer wedstrijden in de voorronde van de Champions League én play-offs gespeeld.

Wie is er dan superieur geweest?
Wat een vrouw!
spits!
pi_51399388
quote:
Ryan Babel naar Liverpool FC

Amsterdam, 12 jul 2007
Ajax en Liverpool FC hebben overeenstemming bereikt over de onmiddellijke overgang van Ryan Babel naar de Engelse club. De transfersom bedraagt 17 miljoen euro. De aanvaller, die bij Ajax een contract had tot 1 juli 2010, tekent bij Liverpool een overeenkomst voor vijf jaar.

Babel (geboren op 19 december 1986) doorliep de gehele jeugdopleiding op de Toekomst en maakte zijn debuut voor het eerste elftal op 1 februari 2004 in de wedstrijd Ajax - ADO Den Haag (4-0). In totaal speelde de aanvaller 111 duels voor de Amsterdamse club waarin hij 24 maal scoorde. Babel werd met Ajax landskampioen in 2004, won tweemaal de KNVB Beker en twee keer de Johan Cruijff Schaal.

In februari 2005 debuteerde Ryan Babel in en tegen Roemenië voor het Nederlands elftal; hij maakte in die wedstrijd direct zijn eerste interlandgoal. Babel heeft inmiddels 14 caps op zijn naam staan en scoorde in totaal vier doelpunten voor Oranje.

Afgelopen juni werd Babel Europees kampioen met het Nederlands elftal onder 21.
pi_51399460
Tot zover dus:
- MvG:"Het eerste bod is substantieel meer dan 14 miljoen euro."
- Babel:"Ik blijf zeker, en ik wil eerst nog kampioen worden met Ajax."
pi_51399502
17 miljoen euro dat is wel een mooi bedrag! En dat voor iemand die 3 weken jonger is dan ik
AFC AJAX
pi_51399522
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:00 schreef Chivu het volgende:
Tot zover dus:
- MvG:"Het eerste bod is substantieel meer dan 14 miljoen euro."
- Babel:"Ik blijf zeker, en ik wil eerst nog kampioen worden met Ajax."
Als jij 3 miljoen niet substantieel meer vindt dan wil ik wel eens weten wat jij verdient. Flauw ik weet het
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:04:40 #221
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51399593
Succes daar Ryan!
Mijn party reviews
pi_51399632
quote:

[afbeelding]
pi_51399665
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:02 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als jij 3 miljoen niet substantieel meer vindt dan wil ik wel eens weten wat jij verdient. Flauw ik weet het
Liverpool heeft minstens 2 keer geboden, wat dus betekend dat het eerste bod flink minder was dan 17 miljoen, maar hoger dan 14 miljoen. Vermoedelijk dus zoals de geruchten zeggen 15 miljoen. En dat vind ik niet substantieel meer. Daar heeft mijn bankrekening verder niks mee te maken.

Als je na een eerste bod van meer dan 14 miljoen er uiteindelijk 17 miljoen uit sleept, dan doe je het niet verkeerd hoor. Maar het had pas echt een prestatie geweest wanneer hij er gewoon die 20 a 21 miljoen had uitgesleept.
pi_51399669
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:02 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Maar 17 miljoen was het 2e bod en dus niet het eerste bod.
pi_51399671
Sinds wanneer doet Ajax meldigen over de financiële kant van een transfer?
In Southern Sun
pi_51399688
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Boven de zoveel miljoen zijn ze het verplicht.
pi_51399699
Ah, okee, dat verklaart wel...
In Southern Sun
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:13:03 #228
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51399860
Voor de mensen die naar Falkirk gaan:

http://bairnsonline.tripod.com/main/id60.html

Ik vraag me af welke zwakzinnige idioot dat heeft getypt. Of ze hebben het natuurlijk door een random vertaalmachine gegooid.
pi_51399898
WTF?
quote:
De informatie van Falkirk FC voor ventilators Ajax
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:16:42 #230
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51399963
Hehe idd, fan is ventilator en match wordt vertaald als 'gelijke'.
pi_51400282
Godskolere, als iemand een paar maanden terug had voorspeld dat Ryan voor ¤ 17 miljoen euro weg zou gaan, was diegene vierkant uitgelachen.

Wat een bedrag.
pi_51400315
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:06 schreef Chivu het volgende:

[..]

Liverpool heeft minstens 2 keer geboden, wat dus betekend dat het eerste bod flink minder was dan 17 miljoen, maar hoger dan 14 miljoen. Vermoedelijk dus zoals de geruchten zeggen 15 miljoen. En dat vind ik niet substantieel meer. Daar heeft mijn bankrekening verder niks mee te maken.

Als je na een eerste bod van meer dan 14 miljoen er uiteindelijk 17 miljoen uit sleept, dan doe je het niet verkeerd hoor. Maar het had pas echt een prestatie geweest wanneer hij er gewoon die 20 a 21 miljoen had uitgesleept.
Als jij zegt dat 15 miljoen "flink minder" is dan 17 mag Martin best zeggen dat 15 miljoen "substantieel meer" is dan 14
pi_51400359
pi_51400430
Tsja.. toen was het dus wel definitief..

Ryan het ga je goed
pi_51400830
We gaan je missen en hopelijk ga je het daar maken, ik gun het je van harte!
AFC AJAX
pi_51400904
17 miljoen.... heeft Dirkie wat snuif meegenomen vanuit Katwijk naar Liverpool? Wat een bedrag zeg.
pi_51400935
Gefeliciteerd Ajax. Ik denk dat jullie het niet erg vinden dat Babel vertrokken is voor zo'n bedrag. Ik kan het me nauwelijks voorstellen iig. Benieuwd of hij het in Liverpool redt, gezien zijn transfersom zou je zeggen van wel, maar daar in Engeland kijken ze niet op een miljoen meer of minder.
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:47:16 #238
23468 super-mario
Race to the Max! #33
pi_51400939
Weet iemand wat psv voor Perez heeft betaald? De ene zegt 4 miljoen en de andere 1,7 miljoen.
Iemand meer info? Waarom staat het bij Babel wel en bij Perez niet op Ajax.nl de transfersom?
pi_51400977
Perez kwam voor 1,6 of 1,7 miljoen naar PSV.
Het staat niet op Ajax.nl, omdat Ajax geen voetbalclub is, maar een beursgenoteerd bedrijf met staats-steun (Arena).
pi_51400983
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:47 schreef super-mario het volgende:
Weet iemand wat psv voor Perez heeft betaald? De ene zegt 4 miljoen en de andere 1,7 miljoen.
Iemand meer info? Waarom staat het bij Babel wel en bij Perez niet op Ajax.nl de transfersom?
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Boven de zoveel miljoen zijn ze het verplicht.
pi_51400993
Dat heeft blijkbaar te maken met de hoogte van het bedrag .
In Southern Sun
pi_51401012
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Het staat niet op Ajax.nl, omdat Ajax geen voetbalclub is, maar een beursgenoteerd bedrijf met staats-steun (Arena).
Pff. Heb je dat weer. Kun je nou niet gewoon posten zonder een of andere flauwe troll?
In Southern Sun
pi_51401080
Mooie transfer hoor, moet zeggen dat Ajax dat knap gedaan heeft. 17 miljoen voor Babel vangen kan bijna niet beter.

Ik hoop dat Babel het fantastisch gaat doen bij Liverpool, geweldige club is dat.
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:51:38 #244
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_51401094
quote:
pi_51401117
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:51 schreef venomsnake het volgende:
Mooie transfer hoor, moet zeggen dat Ajax dat knap gedaan heeft. 17 miljoen voor Babel vangen kan bijna niet beter.

Ik hoop dat Babel het fantastisch gaat doen bij Liverpool, geweldige club is dat.
Ik ben bang dat ie zijn grote belofte daar gaat inlossen en misschien wel één van de beste spelers van de wereld gaat worden.
In Southern Sun
pi_51401172
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ie zijn grote belofte daar gaat inlossen en misschien wel één van de beste spelers van de wereld gaat worden.
wie is de zak hooi eigenlijk?
AFC AJAX
pi_51401213
quote:
AFC AJAX
pi_51401226
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Zou toch alleen maar fantastisch zijn.
Keert ie over x aantal jaar als veel completere voetballer met een schat aan ervaring weer terug naar Ajax.
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:55:44 #249
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_51401231
quote:
Philips sport vereniging
Porcupine Tee - Normal
pi_51401238
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:54 schreef BonJovi het volgende:

[..]

wie is de zak hooi eigenlijk?
.
In Southern Sun
pi_51401266
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zou toch alleen maar fantastisch zijn.
Keert ie over x aantal jaar als veel completere voetballer met een schat aan ervaring weer terug naar Ajax.
Ja... Alleen had ie zich volgend jaar bij Ajax best bij die top mogen scharen .
In Southern Sun
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:57:44 #252
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_51401315
quote:

[..]

Qua kampioenschappen, ja. Qua onderlinge resultaten NEEN.
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:58:40 #253
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_51401350

beetje jammer feyenoord meteen tegen utrecht. 1 van die 2 wil ik liever in de finale tegenkomen dan psv of az
pi_51401393
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja... Alleen had ie zich volgend jaar bij Ajax best bij die top mogen scharen .
Ach ja, voor die 17 miljoen is ook vast wel wat leuks te halen lijkt mij.
pi_51401516
quote:
Babel: 'Met pijn in mijn hart weg'

Direct nadat Ajax en Liverpool een overeenstemming bereikten over de transfer van Ryan Babel nam de Amsterdammer afscheid van zijn oude club. In Amsterdam schudde hij voor zijn vertrek nog even alle handen die in de thuishaven van Ajax aanwezig waren. “Ik moet zeggen dat ik dit heel moeilijk vond om te doen”, aldus de vleugelaanvaller.

De jonge Amsterdammer zegt tegen AjaxTV dat hij met pijn in zijn hart vertrekt bij de bekerwinnaar. “Afscheid nemen is iets waar ik het altijd al moeilijk mee heb gehad”, zei Babel. “Maar dit is op mijn pad gekomen en ik heb direct geluisterd naar de plannen. Het gaf me een goed gevoel. Ik heb de keuze gemaakt met mijn hart.”

Het bezoek aan Liverpool-coach Rafael Benítez was belangrijk geweest voor zijn keuze. “Het was in ieder geval interessant om te zien hoe het er allemaal aan toe ging bij zo’n keuring. Daarna heb ik nog met de coach gesproken. Hij heeft me verteld wat zijn plannetjes met mij waren. Het belangrijkste was dat ik me daar goed bij voelde.” Glimlachend: “Hij heeft grote plannen met me.”

“Ik zal de supporters missen, die me toch altijd hebben gesteund”, sloot Babel af. “Maar ook de jongens, de trainer… Eigenlijk iedereen met wie ik het goed heb gehad bij Ajax. Ik ga hier zeker met pijn in mijn hart weg, maar ik zal nog vaak terugkomen in Amsterdam om op bezoek te komen.”
pi_51401548
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:04 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Als hij maar door de keuring komt dan...
pi_51401580
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:47 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Gefeliciteerd Ajax. Ik denk dat jullie het niet erg vinden dat Babel vertrokken is voor zo'n bedrag. Ik kan het me nauwelijks voorstellen iig. Benieuwd of hij het in Liverpool redt, gezien zijn transfersom zou je zeggen van wel, maar daar in Engeland kijken ze niet op een miljoen meer of minder.
Het is best makkelijk voor te stellen als PSV'er zijnde. Als jullie Aissati kwijtraken voor 17 miljoen vind je het misschien ook enorm jammer, omdat je hem het liefste nog een paar jaar in het eigen shirt ziet schitteren. Maar ook weet je dat hij nooit veel meer dan dat op gaat leveren.

Overigens hebben we natuurlijk ook nog 5 miljoen gevangen voor Rosenberg en een paar miljoen voor Rosales, dus er moet nu toch wel een bestedingsruimte van 30 miljoen zijn. Waarvan minstens de helft naar transfers uit zou moeten gaan, wil je serieus wat voor kunnen stellen in de CL.
pi_51401591
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:05 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Als hij maar door de keuring komt dan...
is 'ie allang doorheen.
  donderdag 12 juli 2007 @ 18:09:32 #259
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51401661
quote:
Glimlachend: “Hij heeft grote plannen met me.”
Joh, hij betaalt 18 miljoen voor je.
pi_51401669
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:57 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Qua kampioenschappen, ja. Qua onderlinge resultaten NEEN.
Heb je maar een geheugen van een half jaar dan?
pi_51401677
Het is eigenlijk wel ongelofelijk, wanneer je ziet dat Robben voor een miljoentje meer is vertrokken naar Chelsea wat er toen om bekend stond veel te veel voor spelers te betalen. Daarnaast had Robben destijds een veel constanter niveau en meer bereikt.
pi_51401699
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Heb je maar een geheugen van een half jaar dan?
Beker heeft Ajax een paar keer van PSV gewonnen
En Johan Cruijf schaal ook..
pi_51401810
Doet eerlijk gezegd wel pijn als ik dat zo lees van Babel dat hij weg gaat, ik vind het wel kut het bedrag is wel mooi overigens.
AFC AJAX
  donderdag 12 juli 2007 @ 18:15:25 #264
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51401841
Ik weet al waarom Liverpool zoveel voor 'm neer heeft gelegd:
quote:
Liverpool agree £11.5m Babel deal

Liverpool are set to sign striker Ryan Babel from Ajax after the two clubs agreed an £11.5m deal for the player.

The Premier League club have told BBC Sport that the deal to sign for the 20-year-old has not yet been completed.

But a statement on the Ajax website said: "The striker, who had a contract until 2010, will sign a five-year deal with the Champions League finalists."

Babel was a member of the Dutch team that won the European Under-21 Championship in June.

He made his Ajax debut in 2004 aged 17 and has scored 24 goals in 11 matches for the Dutch club.

Ajax technical director Martin van Geel had previously made it clear that they did not want to sell Babel and were determined to secure a good price for the player.

"Liverpool are willing to pay a huge sum for Ryan," he said. "We have told them what we want, and that's 20m euros (£13.5m). That is our price.

"We would like to see Babel play here next season, it's not for nothing that we have extended his contract until June 2010," added Van Geel.

"But if these kind of clubs want to pay us these figures it says something.

"We will see if we can reach a deal in the coming days."
Ben ik trouwens blij dat ik niet Babel op m'n Ajax-shirt heb laten zetten
pi_51401867
hehe
pi_51401869
Ajax heeft dit seizoen voor het eerst sinds 10 of 11 jaar in Eindhoven gewonnen. Daar baseerde ik me op. Misschien heeft iemand de preciese cijfers van de laatste 10 jaar bij de hand, om een einde te maken aan 't speculeren.

edit/ foutje
pi_51401906
Dude je wilt niet 10 of 11 jaar terug gaan, weetje in welke jaartallen je uit komt? Niet goed voor jullie...
AFC AJAX
  donderdag 12 juli 2007 @ 18:18:04 #268
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51401919
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
PSV heeft dit seizoen voor het eerst sinds 10 of 11 jaar in Eindhoven gewonnen. Daar baseerde ik me op. Misschien heeft iemand de preciese cijfers van de laatste 10 jaar bij de hand, om een einde te maken aan 't speculeren.
Geen discussie over nodig, PSV was in onderlinge duels regelmatig de winnaar. Of we moeten weer zoals veel PSV'ers het gaan hebben over "de laatste 2 jaar zijn wij beter, nenenenene". Maar Ajacieden richten zich liever op de gehele historie.
pi_51401926
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:17 schreef BonJovi het volgende:
Dude je wilt niet 10 of 11 jaar terug gaan, weetje in welke jaartallen je uit komt? Niet goed voor jullie...
Nederlands?
pi_51401956
We hadden in dat jaartal zelfs Real Madrid opgedroogd thuis...enough said
AFC AJAX
pi_51402025
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:19 schreef BonJovi het volgende:
We hadden in dat jaartal zelfs Real Madrid opgedroogd thuis...enough said
Dat was uit, BonJovi, uit.
pi_51402034
Ja ik bedoelde Real madrid speelden thuis
AFC AJAX
pi_51402179
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:04 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Het ga je goed Baab, zet hem op daar.
pi_51402216
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ajax heeft dit seizoen voor het eerst sinds 10 of 11 jaar in Eindhoven gewonnen. Daar baseerde ik me op. Misschien heeft iemand de preciese cijfers van de laatste 10 jaar bij de hand, om een einde te maken aan 't speculeren.
Volgens mij zeggen jullie altijd dat je niet het verleden moet kijken toch? En nu we jullie dit seizoen thuis compleet hebben opgerold opeens weer wel
pi_51402237
Ik zat te denken aan het moment dat Babel terug zou kunnen keren bij Ajax. Babel is 20, dus dat gaat gewoon seizoen 2017/2018 worden. Mijn hemel...
pi_51402282
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:28 schreef Chivu het volgende:
Ik zat te denken aan het moment dat Babel terug zou kunnen keren bij Ajax. Babel is 20, dus dat gaat gewoon seizoen 2017/2018 worden. Mijn hemel...
  donderdag 12 juli 2007 @ 18:33:01 #277
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51402391
quote:

[..]

Ik heb het niet over de afgelopen paar jaar, maar over het hele verleden en de hele toekomst.
pi_51402489
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Als het ontvangen bedrag groter dan 10% van de begroting is, in dit geval groter dan 7,4miljoen is volgens mij
pi_51402567
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de afgelopen paar jaar, maar over het hele verleden en de hele toekomst.
Onderling niet (minimaal verschil weliswaar). Maar met de rest zijn jullie in alles groter/succesvoller dan PSV over het verleden bekeken. Is ook niet vreemd: Ajax is een van de weinige clubs in Noord-Holland en Amsterdam is de grootste stad van NL. Eindhoven is 1 van de vele profclubs in N.-B. en is een keer of 4 kleiner dan Amsterdam. Dat zijn gewoon feiten en daar valt weinig over te discussieren. Maar ik zal me gewoon nooit kunnen identificeren met de uitstraling die Ajax heeft i.t.t. de uitstraling die PSV heeft. Zo zit mijn eigen karakter niet in elkaar.
pi_51402629
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:42 schreef DouweEgbert het volgende:

[..]

En hij kijkt er ook zo vrolijk bij. Net een boer met kiespijn.
Zo kijkt Perez altijd, grootste chagrijn binnen de selectie volgens mij. Samen met Roger. Gelukkig zijn ze allebei weg Kan vast goed opschieten met Koeman.
pi_51402813
Oh god...de wekelijks terugkerende Ajax vs. PSV-discussie is weer in volle gang
pi_51402913
We zijn de beste, geen discussie mogelijk.
AFC AJAX
pi_51402995
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:48 schreef BonJovi het volgende:
We zijn de beste, geen discussie mogelijk.
En precies daarom heb ik zo'n hekel aan jullie joden hè .
  donderdag 12 juli 2007 @ 18:54:49 #284
32402 s0k
pi_51403092
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:51 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

gezonde jaloezie he.
pi_51403157
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:51 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

?
AFC AJAX
  donderdag 12 juli 2007 @ 18:58:24 #286
146874 DANILXL
pi_51403205
veels te veel voor een bankzitter. Volgens mij kostte kuyt bijna net zoveel, of nog minder
pi_51403209
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:56 schreef BonJovi het volgende:

[..]

?
Ja ik denk zeg het ff, dat bespaart weer zo'n nutteloze kutdiscussie.
pi_51403321
die discussie hoeft toch niet plaats te vinden want we zijn gewoon de beste
pi_51403323
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:58 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Ja ik denk zeg het ff, dat bespaart weer zo'n nutteloze kutdiscussie.
Ja dacht ik al
AFC AJAX
pi_51403624
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:37 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Onderling niet (minimaal verschil weliswaar). Maar met de rest zijn jullie in alles groter/succesvoller dan PSV over het verleden bekeken. Is ook niet vreemd: Ajax is een van de weinige clubs in Noord-Holland en Amsterdam is de grootste stad van NL. Eindhoven is 1 van de vele profclubs in N.-B. en is een keer of 4 kleiner dan Amsterdam. Dat zijn gewoon feiten en daar valt weinig over te discussieren. Maar ik zal me gewoon nooit kunnen identificeren met de uitstraling die Ajax heeft i.t.t. de uitstraling die PSV heeft. Zo zit mijn eigen karakter niet in elkaar.
net uit je moeders kut gekropen ofzo? heb jou hier nog niet gezien eerder
pi_51403806
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:12 schreef Boixos_Nois het volgende:

[..]

net uit je moeders kut gekropen ofzo? heb jou hier nog niet gezien eerder
Gezellige post van je. Zo'n raar verhaal maakt ie niet. Of mag ie niet in jullie topic posten?

Ach, laat ook maar.
Wat een vrouw!
spits!
pi_51403908
Had je wel gelezen wat hij ervoor zei over Ajax...gewoon een klote troll.
AFC AJAX
pi_51404092
Ik denk eigenlijk dat Babel in de buurt komt van duurste verkopen?
pi_51404156
Uit eigen kweek wel ja
AFC AJAX
pi_51404298
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:27 schreef Mindstate het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Babel in de buurt komt van duurste verkopen?
iig de speler waar Ajax het meeste geld op heeft verdient (omdat hij niks heeft gekost).

toch?
pi_51404356
quote:
"We would like to see Babel play here next season, it's not for nothing that we have extended his contract until June 2010," added Van Geel.
Go Martin
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_51404422
its not for nothing

jezus
pi_51404456
Wie is dan wel de duurste verkochte speler?
pi_51404468
added Van Geel
pi_51404643
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:38 schreef Mindstate het volgende:
Babel van eigen jeugd, en Overmars daarbuiten.
AFC AJAX
pi_51404683
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:38 schreef Mindstate het volgende:
Zlatan ging voor ongeveer hetzelfde bedrag weg als Babel. Volgens mij is Babel voor een recordbedrag verkocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')