Ach, jullie verdienen al jaren miljoenen in de CL.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
17 miljoen is de dubbele hoofdprijs. Lucky bastards.
<inkopmodus>
Dan moet je maar zelf gaan opleiden!
</inkopmodus>
WK -20quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:11 schreef Longmen het volgende:
Suarez is goed op dreef in Copa America.![]()
Idd een lekkere zak met geld, alhoewel ik het wel jammer vind dat hij weg is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
<inkopmodus>
Dan moet je maar zelf gaan opleiden!
</inkopmodus>
Ik vind het een kutventje. Die hoef ik niet in ons mooie shirt te zien. Geef mij Nilsson maarquote:
Analyseer die goals eens met de goals die hij maakte toen hij toch bij Heerenveen zat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
De oude Huntelaar? Hoeveel goals heeft hij vorig seizoen ook alweer gemaakt?
Ja sorryquote:
TT's zijn voor homo's (en daarnaast zal jouw TT niet eens passen).quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Kunnen we de TT niet maken "Waar de transfercaroussel nu moet gaan draaien"
Doe het volgende topic maar. Deze is voor 5en toch weer volquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Mijn ogen, ze branden! AAARGHquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
In principe interesseert die winst me totaal niet, heb liever een goed elftal. Hopen dus dat ze met dat geld mooie dingen gaan doen, zoals het behouden van Sneijder en Huntelaar en nog wat leuke versterkingen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:15 schreef Pritt het volgende:
Ik snap niet dat mensen ontvreden kunnen zijn over de verkoop van Babel.
Als er maar een goede versterking wordt gehaald is het gewoon pure winst. $$$
Of kennen jullie de bijbelverhalen niet meer tegenwoordig?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:51 schreef koningdavid het volgende:
Trouwens: Liverpool haalde eerst Torres (betekent: Toren) en nu Babel.
Liverpool heeft de Toren van Babel binnengehaald.![]()
Zal wel een communicatieprobleempje opleveren in de kleedkamer.![]()
![]()
TT's zijn voor echte kerels.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
TT's zijn voor homo's (en daarnaast zal jouw TT niet eens passen).
De bijbel? Ken alleen deze passage:quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:24 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil even zeggen dat deze grap erg ondergewaardeerd bleef:
[..]
Of kennen jullie de bijbelverhalen niet meer tegenwoordig?
tvp![]()
quote:Bijbelverhaal
Ja eh, het zit eh zo.
Ik had eh-vroeger heel veel vrienden, maar nou niet meer zo vanwege dat zij hadden gezegd dat de irri- irritatie-grens bereikt was. Ja want vroeger toen ging 'k met me vrienden, gingen we altijd naar hetzelfde café enzo, maar nou ze zijn naar een ander café gegaan en nou willen ze mij niet zeggen waar... waar dat eh is.
Nou maar dat vind ik helemaal niet erg. Nee, want nou heb ik veel meer tijd voor andere dingen te doen enzo.
Net als bijvoorbeeld laatst was ik naar de bioscoop geweest en daar had ik een hele mooie film gezien en die heette... dat was ehm... Schindlers List heette die. Ja maar die is mooi hoor! Dat was 'n hele mooie belangrijke film, want kijk de mensen praten altijd wel over de Joden enzo, terwijl eh nou die Duitsers dat waren ook geen lieverdjes hoor.
Ja, Gadverdamme. Maar eh, wat ik het mooiste vind om te doen altijd dat vind ik om in de bijbel te lezen.
Dat vind ik zo mooi man! Dat is een heel mooi dik boek en dat is zo, eh ik zal even voor de mensen die niet precies weten waar de bijbel over gaat zal ik ongeveer effe eh uitleggen.
Dat was zo:
In het begin van de wereld toen was er nog helemaal niks. Alleen een soort van jeugdboerderij, met twee mensen: Mozes en Ali Babba.
Maar die hadden van de giftige appel gegeten en toen waren ze in slaap gevallen. En toen was het keìhard gaan regenen en toen waren de dieren van de boerderij verdronken. Maar toen had Jezus dat water veranderd in rode wijn en toen was het de Rode Zee geworden. Die ging toen uit mekaar en de ene helft had de walvis opgezopen en de andere helft Johannes de Doper.
Die Johannes de Doper had zoveel gezopen die was helemaal dronken geworden, en toen ging die zo mensen nat gooien met water! Ja, en toen zeiden die mensen ook zo van: " Nou, schei nou maar eens uit, met dat nat gooien met water."
En dat was ook terecht. Dat was ook terecht, maar toen wou ie nog steeds niet ophouden en toen zeiden ze: "nou is het mooi geweest".
En toen was er zo'n vrouw van Delilah, die heeft zo z'n haren afgeknipt en toen was het een hanekam geworden en toen moest 'ie drie keer kraaien. Maar toen wilde 'ie nog steeds niet ophouden en toen zeiden ze van: "Nou is het echt mooi geweest".
Toen hebben ze z'n hoofd zo aan z'n kruis gespijkerd. Dat was heel erg.
Maar gelukkig kwamen er toen net op tijd drie wijven uit het oosten en die hadden broodkruimels gestrooid om de weg niet kwijt te raken, maar toen had Jezus die broodkruimels in vissen veranderd en toen zei die tegen die vissen: "Sta op en loop."
Ja, maar toen wisten die wijven niet meer waar ze vandaan kwamen. En toen hebben ze in een stal moeten slapen.
Maar nou was het ook zo van Maria, die was zwanger geworden. Maar niet van haar man, Jo- Jof- Jozef of zo.
Maar zij was in van de heilige bekoring gevangen was zij.
Terwijl haar man Jof- Jozef, die dacht dat zij zwanger was van een barmhartige Amerikaan, want die zong altijd zo van "Maria, Maria, I'll never stop singing Maria". En dat was van de musical Jesus Christ Superman.
Toen werd die baby geboren en die hebben ze toen in een mandje met pek en veren, zó hup-a-kee in de sloot gekieperd.
Ja en toen waren de koeien zo erg geschrokken, dat ze zeven jaar lang geen melk konden geven.
En toen dachten de Romeinen zo van, oh dan kunnen we wel het hele land gaan veroveren, maar dat was niet zo, want er was één klein dorpje wat dapper weerstand bleef bieden tegen de Romeinse overheersers. Want die hadden een toverdrank met duizend zure bommen en garnalen. Professor Barabas had dat gemaakt, maar die zat in de gevangenis en toen riepen ze met z'n allen: "Barabas vrij! Barabas vrij!" Maar dan moest er eerst iemand anders in de gevangenis.
Toen was keizer Pilatus zo z'n handen aan het wassen, maar toen ging Jezus met z'n smerige poten over het water heen lopen!
Toen zeiden ze: 'Nou is het mooi geweest." en toen hebben ze hem gekruisigd.
Dat is allemaal hier in de Jordaan gebeurd.
Nee, dat is helemaal niet voor te lachen. Nee, nee, nee, want stel jezelf aan een kruis zouden hangen. Zou je dan ook lachen? Nee kijk..n-nou zijn ze stil ja.
Dat is helemaal niet leuk, nee.
Dan hang je daar, helemaal alleen.
Ja en je krijgt jeuk, wat dan?
Of dat ze je naast iemand hangen die alleen maar over voetbal kan praten de hele dag?
Of tussen twee Limburgers in?
En er staat ook in de twaalf geboden van als dat als gij merkt dat de mensen spotten dan moet gij de mensen kastijden met een brandende braamstruik, ja.
Ja maar dat is symbolisch dat weet ik ook wel. Mogen best andere houtsoorten zijn als dat beter uitkomt.
Daarom zeg ik altijd zo:
"Jezus is een goeie vriend, 'tis dat je 'm beter kent
Hij heeft veel voor ons gedaan,
heeft ze eigen aan het kruis laten slaan."
En daarom zeg ik altijd: "Jezus, bedankt".
Als we dat één keer met z'n allen zeggen dat vind ie hartstikke leuk.
Tellen tot drie en dan gaan we het zeggen.
Eén twee drie...
(JEZUS BEDANKT)
Dat zal die leuk vinden.
Wel leuk dat die winst je niet intresseert maar dat is de basis voor het toekomstige investeren in spelers.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:18 schreef BoNi het volgende:
[..]
In principe interesseert die winst me totaal niet, heb liever een goed elftal. Hopen dus dat ze met dat geld mooie dingen gaan doen, zoals het behouden van Sneijder en Huntelaar en nog wat leuke versterkingen.
ach als je hem zelf maar leuk vindt .... toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:24 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil even zeggen dat deze grap erg ondergewaardeerd bleef:
[..]
Of kennen jullie de bijbelverhalen niet meer tegenwoordig?
tvp![]()
Hans Teeuwen toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De bijbel? Ken alleen deze passage:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
17 miljoen is de dubbele hoofdprijs.
Zou erg lekker zijn! Maar helaas zal er nog wel een grotere club opstaan denk ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:37 schreef M0NTANA het volgende:
Internazionale, Real Madrid en Barcelona willen Cristian Chivu niet meer, maar AS Roma wil hem deze zomer verkopen, omdat hij anders volgend seizoen transfervrij de deur uitloopt. Ajax dan toch maar even informeren om AS Roma te helpen? Voor 15 miljoen halen, te betalen in meerdere termijnen natuurlijk!
Dat probeer ik ook te zeggen. Natuurlijk begrijp ik dat een club moet verkopen om te kunnen kopen. Ik hoop alleen wel dat ze dit geld goed besteden als voetbalclub Ajax en niet ergens in een potje gooien om maar goede cijfers te kunnen publiceren als beursgenoteerd bedrijf Ajax.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:27 schreef Pritt het volgende:
[..]
Wel leuk dat die winst je niet intresseert maar dat is de basis voor het toekomstige investeren in spelers.
Je kan als Ajax zijnde moeilijk verwachten dat we alleen maar kopen en nooit iets hoeven te verkopen.
Babel levert meer op dan dat een de Boer, een Kluivert, een weet ik wat ooit heeft opgeleverd.
8,5 miljoen zou natuurlijk belachelijk laag zijn voor een talent als Babel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
wtf..quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:37 schreef DouweEgbert het volgende:
Niet iets met Ajax te maken, maar om toch te laten zien in het kader van Babel zijn transfersom, dat het gewoon allemaal absurd is.
'Milan bereidt megabod Ronaldinho voor'
Gepubliceerd op 12-07-07 om 11:25 door Erik Janssen
Het Spaanse dagblad AS beweert dat AC Milan bereid is de opstapclausule neer te leggen voor Ronaldinho Gaucho. De Rosseneri maken een bod klaar van maarliefst 125 miljoen euro.
Silvio Berlusconi, president van AC Milan, is van plan druk te zetten op Barcelona met een reeks biedingen. Mochten beide clubs er niet uitkomen wil de Milan-voorzitter nog dieper in de buidel tasten en hem loskopen voor 150 miljoen euro.
De Spaanse krant meldt verder dat de Braziliaan een principeakkoord heeft bereikt met de Italiaanse club. De Barcelona-aanvaller kan rekenen 45 miljoen euro verspreid over vijf jaar op zijn loonstroken vinden. Dit is exclusief premies en merchandising.
In Barcelona zijn ze echter bezig de aanvaller, die niet met Brazilië naar de Copa América is vanwege vermoeidheid, langer aan zich te binden. Momenteel loopt het contract van Ronaldo de Assis medio 2010 af.
Ik zie liever ook Nilsson dan Suarez bij ons. Ik denk dat Suarez niet echt bij ons past.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het een kutventje. Die hoef ik niet in ons mooie shirt te zien. Geef mij Nilsson maar
Suarez is het best in een 4-4-2 systeem als hij een vrij rol heeft. Bij Groningen heeft hij dat, mag ie een beetje om Nevland heen zwerven.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie liever ook Nilsson dan Suarez bij ons. Ik denk dat Suarez niet echt bij ons past.
Mwoah, alleen als hij wat water bij de wijn wil doen mbt loon. Die 4.5 miljoen zullen wij ook niet jaarlijks kunnen ophoesten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:37 schreef M0NTANA het volgende:
Internazionale, Real Madrid en Barcelona willen Cristian Chivu niet meer, maar AS Roma wil hem deze zomer verkopen, omdat hij anders volgend seizoen transfervrij de deur uitloopt. Ajax dan toch maar even informeren om AS Roma te helpen? Voor 15 miljoen halen, te betalen in meerdere termijnen natuurlijk!
Yup, 4 miljoen is erg veel voor hem. Maarja, Heerenveen vraagt altijd de hoofdprijs. En terecht, als wij Babel voor 17+ miljoen kwijt raken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Vinden jullie de genoemde 4 miljoen voor Nilsson niet aan de hoge kant??
Dat moet toch ook voor 2.5 of 3 kunnen, niet dan?
Ja dat is ook wel zo, maar volgens mij wilde Nilsson zelf graag weg en komend seizoen loopt z'n copntract dacht ik af dus ik hoop (dat als ie zou komen) de ttransfersom rond de 3 miljoen ligt!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:03 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, 4 miljoen is erg veel voor hem. Maarja, Heerenveen vraagt altijd de hoofdprijs. En terecht, als wij Babel voor 17+ miljoen kwijt raken.
Ben je gek ofzo? 1 pak koffie is genoeg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:09 schreef Pritt het volgende:
3 miljoen + 2 pakken Ajax koffie.
Ik denk dat Elmander wat te duur is voor Ajax aangezien Man U. etc. ook intresse toonden.
Niet haalbaar voor Ajax. Vooral zijn salariseisen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:13 schreef devv05 het volgende:
En als er ook maar een kleine mogelijkheid is om Chivu terug te halen, doen!
Laat het een verdomd goede kop Ajax-koffie zijn geweestquote:'Ik denk dat Wesley hier met een goede kop binnenkomt', is technisch directeur Martin van Geel overtuigd. 'Daags nadat hij was teruggekeerd van de trip met het Nederlands elftal door Azië, ben ik bij hem thuis een kop koffie gaan drinken. Daar hebben we de gang van zaken rustig besproken met elkaar. Natuurlijk was Wesley teleurgesteld. Valencia is een mooie club uit een grote competitie. Maar hij begreep ook dat wij niet akkoord konden gaan met het bod van Valencia'
Nilsson is toch eigenlijk een zelfde soort spelers als Babel...alleen dan met minder potentie, een minder schot, maar wel een stuk beter overzicht. Start aan de linkerkant, maar trekt vrij vaak naar binnen toe, en is rechtsbenig (?).quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:13 schreef devv05 het volgende:
Nilsson en Baki op de vleugels zie ik ook wel zitten. Dan nog Chivu of Boulahrouz en Krziz erbij en we zijn goed op weg. En als er ook maar een kleine mogelijkheid is om Chivu terug te halen, doen!Denk dat Chivu en Boulah (nog?) niet haalbaar zijn helaas, maar met van Geel weet je het nooit
Hij mag van mij liever naar Roda JCquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:10 schreef Cordoba32 het volgende:
Laat ik ook is een naam opperen. TIm Janssen van RKC.... talentvolle spits... neemt genoegen met een rol op het 2e plan....... heeft potentie, fysiek sterk, technisch goed....
Mwah, te weinig techniek en meevoetballende kwaliteiten vind ik. Maar opzich als 2e spits misschien wel ideaal. Is jong, redelijk talentvol, en een pure doelpuntenmaker. Al zou ik hem nimmer met nummer 9 op zn rug in een Ajaxshirt willen zien omdat ik me dan zou schamen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:10 schreef Cordoba32 het volgende:
Laat ik ook is een naam opperen. TIm Janssen van RKC.... talentvolle spits... neemt genoegen met een rol op het 2e plan....... heeft potentie, fysiek sterk, technisch goed....
Een nog minder schot? Dat kan haast niet. Verder heeft Nilsson wel oog voor medespelers en een veldoverzicht en kan ie voorzetten geven. Misschien dat zn acties, snelheid en groeipotentie iets minder zijn dan die van Babel, maar voor de rol die hij zou krijgen denk ik dat Nilsson beter geschikt is. Bovendien zijn er niet zoveel andere goede alternatieven en maak je er 18 - 4 = 14 miljoen winst op.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:16 schreef Fides het volgende:
[..]
Nilsson is toch eigenlijk een zelfde soort spelers als Babel...alleen dan met minder potentie, een minder schot, maar wel een stuk beter overzicht. Start aan de linkerkant, maar trekt vrij vaak naar binnen toe, en is rechtsbenig (?).
Afstandsschot heb ik het dan over. Kan Nilsson daadwerkelijk voorzetten geven? Volgens mij is het meer een man van de steekballen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een nog minder schot? Dat kan haast niet. Verder heeft Nilsson wel oog voor medespelers en een veldoverzicht en kan ie voorzetten geven. Misschien dat zn acties, snelheid en groeipotentie iets minder zijn dan die van Babel, maar voor de rol die hij zou krijgen denk ik dat Nilsson beter geschikt is. Bovendien zijn er niet zoveel andere goede alternatieven en maak je er 18 - 4 = 14 miljoen winst op.
Ja, ach. Je leidt hem dan op, zonder dat je er écht wat aan hebt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef devv05 het volgende:
Maar we kunnen toch proberen die jongen van Barcelona voor 2 jaar los te weken? Je vangt er niets voor als ie weggaat, maar je hebt wel een toptalent 2 jaar rondlopen die vrijwel niks kost.
Technisch directeur van Barca wil 'm nog niet naar Amsterdam sturen, misschien pas in de winterstop..quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:21 schreef devv05 het volgende:
Maar we kunnen toch proberen die jongen van Barcelona voor 2 jaar los te weken? Je vangt er niets voor als ie weggaat, maar je hebt wel een toptalent 2 jaar rondlopen die vrijwel niks kost.
Zit wat meer schot in momenteel, misschien zelfs al na de voorbereiding oid.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Technisch directeur van Barca wil 'm nog niet naar Amsterdam sturen, misschien pas in de winterstop..
Die verdient genoeg Lira in Turkije vermoed ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is de Amsterdammer Baki Mercimek van Besiktas wat voor Ajax? Speelt in de basis bij Besiktas.
Oh.. jij weet meer dan ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zit wat meer schot in momenteel, misschien zelfs al na de voorbereiding oid.
Je kan van alles over Tim Janssen zeggen, maar fysiek sterk is ie niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:10 schreef Cordoba32 het volgende:
fysiek sterk,
Ik weet nog wel een Scandinavische wonderboy: Daniel Braaten. Speelt bij Rosenborg BK. Snel, technisch, goed linkerbeen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef Fides het volgende:
[..]
Afstandsschot heb ik het dan over. Kan Nilsson daadwerkelijk voorzetten geven? Volgens mij is het meer een man van de steekballen.
Maar als hij 4M kost, maak je idd wel veel winst, toch heb ik liever dat er een Z-Amerikaanse/Scandinavische wonderboy wordt gepresenteerd in de komende dagen, al zal dat niet al te realistisch zijn.
Ajax 1 tegen Ajax 2 in de bekerfinale. Hehe.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, ach. Je leidt hem dan op, zonder dat je er écht wat aan hebt.
En misschien in de toekomst nog Henry mee kunnen pikken in zijn nadagenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:29 schreef D1 het volgende:
Zou uberhaupt geen slecht plan zijn. Te veel spelers zijn naar PSV gegaan de laatste tijd omdat "ze zich daar beter zouden kunnen ontwikkelen". Zo'n talent als Krcic zou ons imago in dat opzicht weer kunnen opvijzelen. Daarbij kan het nooit kwaad om een beetje een goede relatie met Barca te houden.
Bel Van Geel even opquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:31 schreef Gwyarek het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een Scandinavische wonderboy: Daniel Braaten. Speelt bij Rosenborg BK. Snel, technisch, goed linkerbeen.
True, maar als hij twee jaar lang vrijwel gratis voor ons aan de lopende band scoort dan vang je er geen geld voor maar heb je wel twee jaar lang van zo'n speler genoten en wellicht mede door hem successen behaald. Uiteindelijk is het doel om prijzen te pakken, niet om zoveel mogelijk geld te vangen. Al is geld natuurlijk nodig om in de toekomst weer te kunnen investeren, maar als hij vrijwel niets kost dan is dat eigenlijk geen risico. Je weet alleen dat je 'm na een jaar of 2 weer kwijt bent en er niks voor vangt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, ach. Je leidt hem dan op, zonder dat je er écht wat aan hebt.
Plus wat D1 net al zei, als je zo'n jongen kan strikken (al is het voor een jaar of 2), is toch goed voor je reputatie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
True, maar als hij twee jaar lang vrijwel gratis voor ons aan de lopende band scoort dan vang je er geen geld voor maar heb je wel twee jaar lang van zo'n speler genoten en wellicht mede door hem successen behaald. Uiteindelijk is het doel om prijzen te pakken, niet om zoveel mogelijk geld te vangen. Al is geld natuurlijk nodig om in de toekomst weer te kunnen investeren, maar als hij vrijwel niets kost dan is dat eigenlijk geen risico. Je weet alleen dat je 'm na een jaar of 2 weer kwijt bent en er niks voor vangt.
Maar wel bij een kutclub.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:25 schreef Fides het volgende:
[..]
Die verdient genoeg Lira in Turkije vermoed ik.
10M voor een over the hill Ljungbergquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:32 schreef toma het volgende:
Arveladze gaat waarschijnlijk naar Levante dus die kunnen we ook wel vergeten.
Waarom kunnen geen poging doen om Ljunberg te halen? Tien miljoen moet genoeg zijn.
Misschien wil Freddy Adu wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Seau.. dat was dus het einde van de Perez-gate.. en tegelijkertijd is Babel ook maar meegegaan..
Who's coming to amsterdam?!
Adu is een typische speler voor op de 10. Zou mijn inziens niet eens een hele slechte keuze zijn om die achter de spits te zetten.quote:
Nou kopen dan! Voordat Arsenal ofzo hem heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef Fides het volgende:
[..]
Adu is een typische speler voor op de 10. Zou mijn inziens niet eens een hele slechte keuze zijn om die achter de spits te zetten.
Daarom. En 't wordt toch eens tijd om naar Europa te komen, de MLS lijkt me ook niet alles.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef Fides het volgende:
[..]
Adu is een typische speler voor op de 10. Zou mijn inziens niet eens een hele slechte keuze zijn om die achter de spits te zetten.
En aangezien het niets met Ajax te maken heeft ben ik speciaal naar het Utrecht-topic gegaan om er over te lullen. Kleine moeite.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Leuk nieuwsBen benieuwd wat ie klaar gaat spelen..
Die jongen kan toch prima op rechts?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef Fides het volgende:
Maarja, Ajax heeft eerst 2 vleugelspelers en nog een reserve spits nodig. Dan pas hoeven we na te dneken over een nieuwe '10'.
Ja, lijkt mij ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die jongen kan toch prima op rechts?
rustig maar ouwe.. k dacht misschien is het leuk om even wat off-topic te melden.. magoed.. weet het voor de volgende keerquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En heeft echt nul komma nul met Ajax te maken.
Hij is linksbenig. Maar het is gewoon een schaduwspits, en geen vleugelspeler. Kaka zet je ook niet op rechtsbuiten ook al zou het dat waarschijnlijk prima kunnen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die jongen kan toch prima op rechts?
Nja volgens mij niet.. k las net ergens een berichtje dat hij een kans gaat krijgen.. ga em ff zoekenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:46 schreef Gwyarek het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook.
Misschien Kanu als reservespits? Lijkt een beetje overbodig te worden bij Portsmouth.
BBC websitequote:Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja volgens mij niet.. k las net ergens een berichtje dat hij een kans gaat krijgen.. ga em ff zoeken
aah juist.. dat was em..quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:50 schreef Gwyarek het volgende:
[..]
BBC website
Je hebt gelijk
Nouja, was toch leuk geweest.
Ik zie hem (op YouTubequote:Op donderdag 12 juli 2007 12:47 schreef Fides het volgende:
[..]
Hij is linksbenig. Maar het is gewoon een schaduwspits, en geen vleugelspeler. Kaka zet je ook niet op rechtsbuiten ook al zou het dat waarschijnlijk prima kunnen.
Ziet er wel goed uit inderdaad. Maar ja, tegen wie speelt hij dan..quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik zie hem (op YouTube) best wel veel goed lukkende acties maken op links en rechts. Niet echt in de spits of op '10'.
Tja, hij is nog maar net 18, het lijkt me een goede zet om hem vast te leggen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:56 schreef Gwyarek het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit inderdaad. Maar ja, tegen wie speelt hij dan..
Op dat WK-20 (?) een paar jaar terug in Nederland viel hij toch wel door de mand. Niks van 'm gezien toen.
In deze clip zie ik m vooral centraal spelen: klik. Tijdens het onder 20-WK speelt hij ook gewoon op 10.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik zie hem (op YouTube) best wel veel goed lukkende acties maken op links en rechts. Niet echt in de spits of op '10'.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:32 schreef toma het volgende:
Waarom kunnen geen poging doen om Ljunberg te halen? Tien miljoen moet genoeg zijn.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:14 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Niet haalbaar voor Ajax. Vooral zijn salariseisen.
Nog anderhalve maand, ik heb vertrouwen in wat Ajax doet met Van Geel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:59 schreef gday het volgende:
Ik ben tot nu toe niet echt tevreden over deze transferperiode.
Nee. Maar gelukkig hebben ze nog even, en gebeurd dit niet allemaal op de laatste dag. Zoals met Zlatan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:59 schreef gday het volgende:
Ik ben tot nu toe niet echt tevreden over deze transferperiode.
Nouja, gewoon kopen dan maarquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:58 schreef Fides het volgende:
[..]
In deze clip zie ik m vooral centraal spelen: klik. Tijdens het onder 20-WK speelt hij ook gewoon op 10.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:05 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]
waarom het kaartje eraan hangt weet ik niet![]()
Hij is gewoon op vakantie in Liverpool en heeft een shirtje gekochtquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:05 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]
Hebben ze even snel uit de fanshop gehaaldquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:05 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]
18miljoen ben ik tevreden mee. wens hem veel succes daar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:06 schreef toma het volgende:
[..]net op de Radio: Babel voor 18 miljoen naar Liverpool.
En Xabi Prieto dan? en Ochoa?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:02 schreef Gwyarek het volgende:
[..]
Nee. Maar gelukkig hebben ze nog even, en gebeurd dit niet allemaal op de laatste dag. Zoals met Zlatan.
Maarja, echt geruchten zijn er ook nog niet. Alleen omtrend Lasse Nilsson dan.
oja, Xabi Prieto. Moeten ze doen denk ik.quote:
lijkt wel op..quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:16 schreef BonJovi het volgende:
Babel definitief weg dus.
Niet goed genoeg, we moeten investeren in toppers en niet in subtoppers, we zijn PSV niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:23 schreef Chadi het volgende:
Ik lees net op de VI dat Touma transfer vrij is. kan toch geen kwaad om die gast erbij te hebben.
Nouja in welke categorie schaar jij Kennedy en Delorge dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Niet goed genoeg, we moeten investeren in toppers en niet in subtoppers, we zijn PSV niet.
Kennedy heeft iig een goed rendement. Touma ook maar toch minder.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:28 schreef Fides het volgende:
[..]
Nouja in welke categorie schaar jij Kennedy en Delorge dan?
Kennedy is een stuk beter dan Touma over Delorge kan ik niet oordelen heb hem niet gevolgd dit seizoen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:28 schreef Fides het volgende:
[..]
Breedte-versterkingen, voor posities (rechtshalf en rechstbuiten) waar we die nodig hadden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:28 schreef Fides het volgende:
[..]
Kennedy is een leuke voetballer, maar een topper? Ik betwijfel het. Als je dat soort gasten haalt, ik weet niet. Is het toch allemaal net niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:30 schreef toma het volgende:
[..]
Kennedy is een stuk beter dan Touma over Delorge kan ik niet oordelen heb hem niet gevolgd dit seizoen.
We wachten af, maar ik heb vertrouwen in Martinquote:Met het vertrek van de drie aanvallers is Ajax gedeeltelijk onthoofd. Hoewel Perez een wisselspeler was en ook De Mul geregeld op de bank zat, keren de makers van in totaal 21 competitietreffers (Perez: 12, Babel: 5, De Mul: 4) en 16 assists (De Mul: 8, Babel: 5, Perez: 3) Ajax de rug toe. Bovendien kan ook Wesley Sneijder (18 competitiegoals, 9 assists) nog vertrekken voordat het seizoen begint.
Met een bom duiten op zak gaat Ajax op zoek naar drie vervangers. Waar Ajax in het verleden met bijvoorbeeld Wesley Sonck, Markus Rosenberg en Tom Soetaers te vaak een kat in de zak kocht, is het transferbeleid onder Van Geel en Ten Cate behoorlijk verbeterd. Met Jaap Stam, Edgar Davids, en Gabri als blikvangers krijgt Ajax op transfergebied niet langer de sceptici en de lachers op de hand.
Net zoals met Stam, Davids en Gabri zal Ajax het bij de drie aanvallers hoofdzakelijk zoeken in spelers die niet meer aan het begin van hun loopbaan staan. ''Het moeten spelers zijn die er meteen staan,'' aldus Van Geel. Want de technisch directeur van Ajax weet ook wel dat Ten Cate een grapje maakte toen hij zei dat Ajax de doelstellingen vanwege al die vertrekkende spelers maar moest aanpassen.
Op één vlak heeft Ajax volgens de een rooskleurige interpretatie van de statistieken zelfs al winst geboekt, zegt Van Geel met een glimlach. ''Als je stelt dat Ajax met de transfer van De Mul vier doelpunten en acht assists inlevert, zou je kunnen zeggen we met de komst van Kennedy Bakircioglü op rechts vijftien goals en negen assists hebben aangetrokken,'' zegt Van Geel. ''Dan zijn we er dus op vooruit gegaan. Maar zo moet je niet tellen, toen Kennedy die cijfers liet noteren, speelde hij bij Twente. Al zeggen die statistieken ook niet niks.''
Voortbordurend op het rendement van de recente aankopen is Van Geel ervan overtuigd dat bij Ajax de vertrokken spelers goed kan opvangen. ''Let maar op,'' zei Van Geel. Of hij daarmee zichzelf en de fans moed insprak óf dat hij en Ten Cate de ingezette lijn inderdaad een vervolg kunnen geven, zal het komende seizoen uitwijzen
Als van Geel zegt het komt goed wacht maar af, dan komt het goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:37 schreef Urquhart het volgende:
Stukje uit het Parool:
[..]
We wachten af, maar ik heb vertrouwen in Martin
Niet elke speler die je koopt wordt een succes, sommige spelers komen voor de breedte en die kunnen tegenvallen of niet aan spelen toe komen, zoals Krohn-Deli. In Delorge heb ik ook niet al teveel vertrouwen maar om 'm nu al af te schrijven voordat ie ook nog maar een bal geraakt heeft vind ik wat voorbarig. Al met al heeft van Geel het gewoon fantastisch gedaan en heb ik voor het eerst sinds jaaaaren weer eens vertrouwen in het aan- en verkoopbeleid van Ajax.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:16 schreef twi het volgende:
Met alle respect, Martin is toch echt geen halfgod ofzo hoor. Hij doet goede zaken, maar maakt ook fouten gezien Krohn Dehli en ook Delorge gaat geen succes worden.
Lijkt wel Ajax net na de 1 minuut. Aanklagen die hapquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:17 schreef BoNi het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet ken, maar op Ajaxshowtime stond een reactie met de naam van Ibrahim Yattara, misschien een optie als opvolger van de Mul...?
Krohn-Delhi komt toch uit de jeugd? Dan maakt het niks uit dat hij derde wisselspeler is. Maar als je als trainer / td / scout spelers als soetaers of sonck haalt voor vele miljoenen ben je gewoon niet capabel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:16 schreef twi het volgende:
Met alle respect, Martin is toch echt geen halfgod ofzo hoor. Hij doet goede zaken, maar maakt ook fouten gezien Krohn Dehli en ook Delorge gaat geen succes worden.
Crouch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef Sethje het volgende:
We gaan fucking grote aankopen doen ik voel het.
Bullshit verhaal? Delgado is toch flink gehyped?quote:'Ajax niet alleen voor Ochoa en Araujo i
donderdag 12 juli, door alperrr, Zwolle, 14:32u, media mexico
Volgens diverse media in Mexico en het Belgische sport.be heeft Ajax niet alleen interesse in doelman Guillermo Ochoa en verdediger Pato Araujo, maar ook in de rechtsbuiten van Cruz Azul Cesar Delgado.
Ajax wil de rechtsbuiten overnemen, omdat eerder de Mul, Perez, Rosales al vertrokken uit Amsterdam. Ook is Ryan Babel nagenoeg rond met Liverpool FC, en naar alle waarschijnlijkheid vertrekt ook Mitea.
In 2004 won El Chelito (zo luidt de bijnaam van Delgado) de gouden medaille op de Olympische spelen. De aanvaller moet Cruz Azul ongeveer 4 miljoen euro rijker maken. De aanvaller speelt sinds 2003 bij het Mexicaanse Cruz Azul, en zou graag de overstap maken naar een club in Europa.
Pinchhitter.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn als pinchhitter.
Nee. Tenminste, ik hoef hem niet bij Ajax te zien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:38 schreef DANILXL het volgende:
suarez is geen optie?
in FM07 is hij wel rete goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Bullshit verhaal? Delgado is toch flink gehyped?
Misschien dat ze per ongeluk wel een keer gelijk hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
sport.be en mexicaanse media. gelul.
Meer vertrouwen in Kennedy dan in Nilsson...quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:32 schreef Gwyarek het volgende:
[..]
Kennedy is een leuke voetballer, maar een topper? Ik betwijfel het. Als je dat soort gasten haalt, ik weet niet. Is het toch allemaal net niet.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef DANILXL het volgende:
wat mij betreft mag stekelenburg oprotten en huur die Tim Krul maar.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef DANILXL het volgende:
Ja laten we een Oranje international vooral zo snel mogelijk dumpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef DANILXL het volgende:
Heel groot bullshit verhaal.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan is Ajax de miljoenen van Babel meteen weer kwijt...quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:38 schreef DANILXL het volgende:
suarez is geen optie?
Dat is inderdaad geen optie nee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:38 schreef DANILXL het volgende:
suarez is geen optie?
aub niet zeg, hij ligt om de 5 min op de grond. net zon huntelaar geval maar 5x erger...quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:38 schreef DANILXL het volgende:
suarez is geen optie?
Mwah, vind hem meer acteertalent hebben dan voetbaltalent.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:38 schreef DANILXL het volgende:
suarez is geen optie?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
suarez Nilsson is volgens mij te licht..
wanneer?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef Silenus het volgende:
Voor de beker uit tegen Gemert of Kozakken Boys, spannend.
Ik ben gestopt met lezen bij sport.be.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Vind dat wel leuk, zeker voor de amateurploegen. Je zal maar in t 1e spelen en fan zijn van ajaxquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef Silenus het volgende:
Voor de beker uit tegen Gemert of Kozakken Boys, spannend.
Nee, maar zodra de aankopen rond zijn moet je ook nog een beetje op elkaar in kunnen spelen (LG tournament, eerste ronde eredev.)quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Maar is de voorronde champions league al over 3 weken?
nee dat denk ik niet.. Nilsson heeft vaak bewezen een goede voetballer te zijn die zeker wel op een hoger niveau mee zou kunnen draaien dan Heerenveen.. Ik zit dat wel zitten..quote:
Onze "vrienden" uit Zuid winnen wel. Ze worden ook landskampioen(lees ik overal), dus Utrecht is een wassen neus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:56 schreef Chivu het volgende:
Dat wordt dus weer een kort bekerseizoen voor onze vrienden uit Rotterdam.
Je lijkt BonJovi wel.quote:
Volgens mij kijk jij teveel op voetbalzonequote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Onze "vrienden" uit Zuid winnen wel. Ze worden ook landskampioen(lees ik overal), dus Utrecht is een wassen neus.
Het valt me ook op dat in polls feyenoord ineens als titelfavoriet worden gezien (voorbeeld)quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Onze "vrienden" uit Zuid winnen wel. Ze worden ook landskampioen(lees ik overal), dus Utrecht is een wassen neus.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:05 schreef toma het volgende:
de balans.
Aankopen
Bakircioglu
Delorge
Heijblok
Vertrokken:
de Mul
Perez
Waarschijnlijk ook weg:
Babel
Lindenbergh
Krohn-Dehli
Misschien weg:
Sneijder
Huntelaar
zo te zien moeten we een hoop spelers bijkopen willen we dit gat opvullen.
0-8 tegen VV Lyra geeft vertrouwenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat in polls feyenoord ineens als titelfavoriet worden gezien (voorbeeld)
Het haven gespuis heeft het internet blijkbaar weer gevonden.
Als je vorig jaar nog niet eens kon winnen van Schijndelquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:08 schreef Chivu het volgende:
Even uit je doppen kijken:
[..]
[..]
0-8 tegen VV Lyra geeft vertrouwen
Is natuurlijk ook heel representatiefquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat in polls feyenoord ineens als titelfavoriet worden gezien (voorbeeld)
Het haven gespuis heeft naast de kuip ook het internet blijkbaar weer gevonden.
Ik dacht er nog aan: Zal ik er bij zetten, dat het niet om z'n uiterlijk ging...Maar goed, het ging dus om z'n actiesquote:
Dat is de visvijver van Theo Lucius, toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:40 schreef Silenus het volgende:
Ik zou 'm zo in die stinkende vijver achter 'm willen gooien.
Ik vind 't shirt zelf eigenlijk ook wel een hoop lijken op het shirt wat Bassie altijd onder z'n jasje draagt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:40 schreef Freak187 het volgende:
Die sokken van psv zijn dezelfde die Bassie (clown) ook draagt.... viel me laatst op.
OMG en wie is Adriaan, Koeman ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind 't shirt zelf eigenlijk ook wel een hoop lijken op het shirt wat Bassie altijd onder z'n jasje draagt.
[afbeelding]
En Perez kijkt al gelijk zo vrolijk...
PSV is de op één na beste optie in Nederland, als je bij Ajax niet slaagt, is het logisch dat je wilt proberen of het bij PSV wel lukt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:47 schreef PyTh het volgende:
Ik denk inderdaad dat Perez ook erg baalt van de transfer naar PSV, hij was natuurlijk liever bij ajax gebleven....
"Ja maar de laatste 8 jaar!"quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV is de op één na beste optie in Nederland, als je bij Ajax niet slaagt, is het logisch dat je wilt proberen of het bij PSV wel lukt.
Haha wat ben je toch een clown M0NTANAquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV is de op één na beste optie in Nederland, als je bij Ajax niet slaagt, is het logisch dat je wilt proberen of het bij PSV wel lukt.
Perez en Bassiequote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind 't shirt zelf eigenlijk ook wel een hoop lijken op het shirt wat Bassie altijd onder z'n jasje draagt.
[afbeelding]
En Perez kijkt al gelijk zo vrolijk...
Ook in salaris en uitstraling?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Haha wat ben je toch een clown M0NTANA![]()
PSV is de afgelopen jaren gewoon superieur aan ajax geweest, al kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om dat toe te geven.
Ik denk dat PSV qua salaris niks onder hoeft te doen voor ajax.quote:
yeah rightquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
PSV is de afgelopen jaren gewoon superieur aan ajax geweest, al kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om dat toe te geven.
Nou nou superieur, dat is overdreven hoor. Ajax heeft toch meer prijzen gepakt in de afgelopen drie seizoenen dan PSV! En veel mooier voetbal laten zien, veel meer supporters naar het stadion getrokken, veel meer shirts verkocht, veel meer grasmatten gelegd, veel meer pakken koffie verkocht, veel meer wedstrijden in de voorronde van de Champions League én play-offs gespeeld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
quote:Ryan Babel naar Liverpool FC
Amsterdam, 12 jul 2007
Ajax en Liverpool FC hebben overeenstemming bereikt over de onmiddellijke overgang van Ryan Babel naar de Engelse club. De transfersom bedraagt 17 miljoen euro. De aanvaller, die bij Ajax een contract had tot 1 juli 2010, tekent bij Liverpool een overeenkomst voor vijf jaar.
Babel (geboren op 19 december 1986) doorliep de gehele jeugdopleiding op de Toekomst en maakte zijn debuut voor het eerste elftal op 1 februari 2004 in de wedstrijd Ajax - ADO Den Haag (4-0). In totaal speelde de aanvaller 111 duels voor de Amsterdamse club waarin hij 24 maal scoorde. Babel werd met Ajax landskampioen in 2004, won tweemaal de KNVB Beker en twee keer de Johan Cruijff Schaal.
In februari 2005 debuteerde Ryan Babel in en tegen Roemenië voor het Nederlands elftal; hij maakte in die wedstrijd direct zijn eerste interlandgoal. Babel heeft inmiddels 14 caps op zijn naam staan en scoorde in totaal vier doelpunten voor Oranje.
Afgelopen juni werd Babel Europees kampioen met het Nederlands elftal onder 21.
Als jij 3 miljoen niet substantieel meer vindt dan wil ik wel eens weten wat jij verdient. Flauw ik weet hetquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:00 schreef Chivu het volgende:
Tot zover dus:
- MvG:"Het eerste bod is substantieel meer dan 14 miljoen euro."
- Babel:"Ik blijf zeker, en ik wil eerst nog kampioen worden met Ajax."
Liverpool heeft minstens 2 keer geboden, wat dus betekend dat het eerste bod flink minder was dan 17 miljoen, maar hoger dan 14 miljoen. Vermoedelijk dus zoals de geruchten zeggen 15 miljoen. En dat vind ik niet substantieel meer. Daar heeft mijn bankrekening verder niks mee te maken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als jij 3 miljoen niet substantieel meer vindt dan wil ik wel eens weten wat jij verdient. Flauw ik weet het
Maar 17 miljoen was het 2e bod en dus niet het eerste bod.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Als jij 3 miljoen niet substantieel meer vindt dan wil ik wel eens weten wat jij verdient. Flauw ik weet het
Boven de zoveel miljoen zijn ze het verplicht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Sinds wanneer doet Ajax meldigen over de financiële kant van een transfer?
Als jij zegt dat 15 miljoen "flink minder" is dan 17 mag Martin best zeggen dat 15 miljoen "substantieel meer" is dan 14quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:06 schreef Chivu het volgende:
[..]
Liverpool heeft minstens 2 keer geboden, wat dus betekend dat het eerste bod flink minder was dan 17 miljoen, maar hoger dan 14 miljoen. Vermoedelijk dus zoals de geruchten zeggen 15 miljoen. En dat vind ik niet substantieel meer. Daar heeft mijn bankrekening verder niks mee te maken.
Als je na een eerste bod van meer dan 14 miljoen er uiteindelijk 17 miljoen uit sleept, dan doe je het niet verkeerd hoor. Maar het had pas echt een prestatie geweest wanneer hij er gewoon die 20 a 21 miljoen had uitgesleept.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:47 schreef super-mario het volgende:
Weet iemand wat psv voor Perez heeft betaald? De ene zegt 4 miljoen en de andere 1,7 miljoen.
Iemand meer info? Waarom staat het bij Babel wel en bij Perez niet op Ajax.nl de transfersom?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Boven de zoveel miljoen zijn ze het verplicht.
Pff. Heb je dat weer. Kun je nou niet gewoon posten zonder een of andere flauwe troll?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Perez kwam voor 1,6 of 1,7 miljoen naar PSV.
Het staat niet op Ajax.nl, omdat Ajax geen voetbalclub is, maar een beursgenoteerd bedrijf met staats-steun (Arena).
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Het staat niet op Ajax.nl, omdat Ajax geen voetbalclub is, maar een beursgenoteerd bedrijf met staats-steun (Arena).
Ik ben bang dat ie zijn grote belofte daar gaat inlossen en misschien wel één van de beste spelers van de wereld gaat worden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:51 schreef venomsnake het volgende:
Mooie transfer hoor, moet zeggen dat Ajax dat knap gedaan heeft. 17 miljoen voor Babel vangen kan bijna niet beter.
Ik hoop dat Babel het fantastisch gaat doen bij Liverpool, geweldige club is dat.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie zijn grote belofte daar gaat inlossen en misschien wel één van de beste spelers van de wereld gaat worden.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zou toch alleen maar fantastisch zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie zijn grote belofte daar gaat inlossen en misschien wel één van de beste spelers van de wereld gaat worden.
Philips sport verenigingquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
quote:
Ja... Alleen had ie zich volgend jaar bij Ajax best bij die top mogen scharenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou toch alleen maar fantastisch zijn.
Keert ie over x aantal jaar als veel completere voetballer met een schat aan ervaring weer terug naar Ajax.
Qua kampioenschappen, ja. Qua onderlinge resultaten NEEN.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ach ja, voor die 17 miljoen is ook vast wel wat leuks te halen lijkt mij.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja... Alleen had ie zich volgend jaar bij Ajax best bij die top mogen scharen.
quote:Babel: 'Met pijn in mijn hart weg'
Direct nadat Ajax en Liverpool een overeenstemming bereikten over de transfer van Ryan Babel nam de Amsterdammer afscheid van zijn oude club. In Amsterdam schudde hij voor zijn vertrek nog even alle handen die in de thuishaven van Ajax aanwezig waren. “Ik moet zeggen dat ik dit heel moeilijk vond om te doen”, aldus de vleugelaanvaller.
De jonge Amsterdammer zegt tegen AjaxTV dat hij met pijn in zijn hart vertrekt bij de bekerwinnaar. “Afscheid nemen is iets waar ik het altijd al moeilijk mee heb gehad”, zei Babel. “Maar dit is op mijn pad gekomen en ik heb direct geluisterd naar de plannen. Het gaf me een goed gevoel. Ik heb de keuze gemaakt met mijn hart.”
Het bezoek aan Liverpool-coach Rafael Benítez was belangrijk geweest voor zijn keuze. “Het was in ieder geval interessant om te zien hoe het er allemaal aan toe ging bij zo’n keuring. Daarna heb ik nog met de coach gesproken. Hij heeft me verteld wat zijn plannetjes met mij waren. Het belangrijkste was dat ik me daar goed bij voelde.” Glimlachend: “Hij heeft grote plannen met me.”
“Ik zal de supporters missen, die me toch altijd hebben gesteund”, sloot Babel af. “Maar ook de jongens, de trainer… Eigenlijk iedereen met wie ik het goed heb gehad bij Ajax. Ik ga hier zeker met pijn in mijn hart weg, maar ik zal nog vaak terugkomen in Amsterdam om op bezoek te komen.”
Het is best makkelijk voor te stellen als PSV'er zijnde. Als jullie Aissati kwijtraken voor 17 miljoen vind je het misschien ook enorm jammer, omdat je hem het liefste nog een paar jaar in het eigen shirt ziet schitteren. Maar ook weet je dat hij nooit veel meer dan dat op gaat leveren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:47 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Gefeliciteerd Ajax. Ik denk dat jullie het niet erg vinden dat Babel vertrokken is voor zo'n bedrag. Ik kan het me nauwelijks voorstellen iig. Benieuwd of hij het in Liverpool redt, gezien zijn transfersom zou je zeggen van wel, maar daar in Engeland kijken ze niet op een miljoen meer of minder.
is 'ie allang doorheen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als hij maar door de keuring komt dan...
Joh, hij betaalt 18 miljoen voor je.quote:Glimlachend: “Hij heeft grote plannen met me.”
Heb je maar een geheugen van een half jaar dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Qua kampioenschappen, ja. Qua onderlinge resultaten NEEN.
Beker heeft Ajax een paar keer van PSV gewonnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Heb je maar een geheugen van een half jaar dan?
Ben ik trouwens blij dat ik niet Babel op m'n Ajax-shirt heb laten zettenquote:Liverpool agree £11.5m Babel deal
Liverpool are set to sign striker Ryan Babel from Ajax after the two clubs agreed an £11.5m deal for the player.
The Premier League club have told BBC Sport that the deal to sign for the 20-year-old has not yet been completed.
But a statement on the Ajax website said: "The striker, who had a contract until 2010, will sign a five-year deal with the Champions League finalists."
Babel was a member of the Dutch team that won the European Under-21 Championship in June.
He made his Ajax debut in 2004 aged 17 and has scored 24 goals in 11 matches for the Dutch club.
Ajax technical director Martin van Geel had previously made it clear that they did not want to sell Babel and were determined to secure a good price for the player.
"Liverpool are willing to pay a huge sum for Ryan," he said. "We have told them what we want, and that's 20m euros (£13.5m). That is our price.
"We would like to see Babel play here next season, it's not for nothing that we have extended his contract until June 2010," added Van Geel.
"But if these kind of clubs want to pay us these figures it says something.
"We will see if we can reach a deal in the coming days."
Geen discussie over nodig, PSV was in onderlinge duels regelmatig de winnaar. Of we moeten weer zoals veel PSV'ers het gaan hebben over "de laatste 2 jaar zijn wij beter, nenenenene". Maar Ajacieden richten zich liever op de gehele historie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
PSV heeft dit seizoen voor het eerst sinds 10 of 11 jaar in Eindhoven gewonnen. Daar baseerde ik me op. Misschien heeft iemand de preciese cijfers van de laatste 10 jaar bij de hand, om een einde te maken aan 't speculeren.
Nederlands?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:17 schreef BonJovi het volgende:
Dude je wilt niet 10 of 11 jaar terug gaan, weetje in welke jaartallen je uit komt? Niet goed voor jullie...
Dat was uit, BonJovi, uit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:19 schreef BonJovi het volgende:
We hadden in dat jaartal zelfs Real Madrid opgedroogd thuis...enough said
Het ga je goed Baab, zet hem op daar.quote:
Volgens mij zeggen jullie altijd dat je niet het verleden moet kijken toch? En nu we jullie dit seizoen thuis compleet hebben opgerold opeens weer welquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ajax heeft dit seizoen voor het eerst sinds 10 of 11 jaar in Eindhoven gewonnen. Daar baseerde ik me op. Misschien heeft iemand de preciese cijfers van de laatste 10 jaar bij de hand, om een einde te maken aan 't speculeren.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:28 schreef Chivu het volgende:
Ik zat te denken aan het moment dat Babel terug zou kunnen keren bij Ajax. Babel is 20, dus dat gaat gewoon seizoen 2017/2018 worden. Mijn hemel...
Ik heb het niet over de afgelopen paar jaar, maar over het hele verleden en de hele toekomst.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als het ontvangen bedrag groter dan 10% van de begroting is, in dit geval groter dan 7,4miljoen is volgens mijquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Sinds wanneer doet Ajax meldigen over de financiële kant van een transfer?
Onderling niet (minimaal verschil weliswaar). Maar met de rest zijn jullie in alles groter/succesvoller dan PSV over het verleden bekeken. Is ook niet vreemd: Ajax is een van de weinige clubs in Noord-Holland en Amsterdam is de grootste stad van NL. Eindhoven is 1 van de vele profclubs in N.-B. en is een keer of 4 kleiner dan Amsterdam. Dat zijn gewoon feiten en daar valt weinig over te discussieren. Maar ik zal me gewoon nooit kunnen identificeren met de uitstraling die Ajax heeft i.t.t. de uitstraling die PSV heeft. Zo zit mijn eigen karakter niet in elkaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de afgelopen paar jaar, maar over het hele verleden en de hele toekomst.
Zo kijkt Perez altijd, grootste chagrijn binnen de selectie volgens mij. Samen met Roger. Gelukkig zijn ze allebei wegquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:42 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
En hij kijkt er ook zo vrolijk bij. Net een boer met kiespijn.![]()
![]()
En precies daarom heb ik zo'n hekel aan jullie joden hèquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:48 schreef BonJovi het volgende:
We zijn de beste, geen discussie mogelijk.
gezonde jaloezie he.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:51 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En precies daarom heb ik zo'n hekel aan jullie joden hè.
?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:51 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En precies daarom heb ik zo'n hekel aan jullie joden hè.
Ja dacht ik alquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:58 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja ik denk zeg het ff, dat bespaart weer zo'n nutteloze kutdiscussie.
net uit je moeders kut gekropen ofzo? heb jou hier nog niet gezien eerderquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:37 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Onderling niet (minimaal verschil weliswaar). Maar met de rest zijn jullie in alles groter/succesvoller dan PSV over het verleden bekeken. Is ook niet vreemd: Ajax is een van de weinige clubs in Noord-Holland en Amsterdam is de grootste stad van NL. Eindhoven is 1 van de vele profclubs in N.-B. en is een keer of 4 kleiner dan Amsterdam. Dat zijn gewoon feiten en daar valt weinig over te discussieren. Maar ik zal me gewoon nooit kunnen identificeren met de uitstraling die Ajax heeft i.t.t. de uitstraling die PSV heeft. Zo zit mijn eigen karakter niet in elkaar.
Gezellige post van je. Zo'n raar verhaal maakt ie niet. Of mag ie niet in jullie topic posten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:12 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
net uit je moeders kut gekropen ofzo? heb jou hier nog niet gezien eerder![]()
iig de speler waar Ajax het meeste geld op heeft verdient (omdat hij niks heeft gekost).quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:27 schreef Mindstate het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Babel in de buurt komt van duurste verkopen?
Go Martinquote:"We would like to see Babel play here next season, it's not for nothing that we have extended his contract until June 2010," added Van Geel.
Babel van eigen jeugd, en Overmars daarbuiten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:38 schreef Mindstate het volgende:
Wie is dan wel de duurste verkochte speler?
Zlatan ging voor ongeveer hetzelfde bedrag weg als Babel. Volgens mij is Babel voor een recordbedrag verkocht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:38 schreef Mindstate het volgende:
Wie is dan wel de duurste verkochte speler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |