Ja... Alleen had ie zich volgend jaar bij Ajax best bij die top mogen scharenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou toch alleen maar fantastisch zijn.
Keert ie over x aantal jaar als veel completere voetballer met een schat aan ervaring weer terug naar Ajax.
Qua kampioenschappen, ja. Qua onderlinge resultaten NEEN.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Haha wat ben je toch een clown M0NTANA![]()
PSV is de afgelopen jaren gewoon superieur aan ajax geweest, al kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om dat toe te geven.
Ach ja, voor die 17 miljoen is ook vast wel wat leuks te halen lijkt mij.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja... Alleen had ie zich volgend jaar bij Ajax best bij die top mogen scharen.
quote:Babel: 'Met pijn in mijn hart weg'
Direct nadat Ajax en Liverpool een overeenstemming bereikten over de transfer van Ryan Babel nam de Amsterdammer afscheid van zijn oude club. In Amsterdam schudde hij voor zijn vertrek nog even alle handen die in de thuishaven van Ajax aanwezig waren. “Ik moet zeggen dat ik dit heel moeilijk vond om te doen”, aldus de vleugelaanvaller.
De jonge Amsterdammer zegt tegen AjaxTV dat hij met pijn in zijn hart vertrekt bij de bekerwinnaar. “Afscheid nemen is iets waar ik het altijd al moeilijk mee heb gehad”, zei Babel. “Maar dit is op mijn pad gekomen en ik heb direct geluisterd naar de plannen. Het gaf me een goed gevoel. Ik heb de keuze gemaakt met mijn hart.”
Het bezoek aan Liverpool-coach Rafael Benítez was belangrijk geweest voor zijn keuze. “Het was in ieder geval interessant om te zien hoe het er allemaal aan toe ging bij zo’n keuring. Daarna heb ik nog met de coach gesproken. Hij heeft me verteld wat zijn plannetjes met mij waren. Het belangrijkste was dat ik me daar goed bij voelde.” Glimlachend: “Hij heeft grote plannen met me.”
“Ik zal de supporters missen, die me toch altijd hebben gesteund”, sloot Babel af. “Maar ook de jongens, de trainer… Eigenlijk iedereen met wie ik het goed heb gehad bij Ajax. Ik ga hier zeker met pijn in mijn hart weg, maar ik zal nog vaak terugkomen in Amsterdam om op bezoek te komen.”
Het is best makkelijk voor te stellen als PSV'er zijnde. Als jullie Aissati kwijtraken voor 17 miljoen vind je het misschien ook enorm jammer, omdat je hem het liefste nog een paar jaar in het eigen shirt ziet schitteren. Maar ook weet je dat hij nooit veel meer dan dat op gaat leveren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:47 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Gefeliciteerd Ajax. Ik denk dat jullie het niet erg vinden dat Babel vertrokken is voor zo'n bedrag. Ik kan het me nauwelijks voorstellen iig. Benieuwd of hij het in Liverpool redt, gezien zijn transfersom zou je zeggen van wel, maar daar in Engeland kijken ze niet op een miljoen meer of minder.
is 'ie allang doorheen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als hij maar door de keuring komt dan...
Joh, hij betaalt 18 miljoen voor je.quote:Glimlachend: “Hij heeft grote plannen met me.”
Heb je maar een geheugen van een half jaar dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Qua kampioenschappen, ja. Qua onderlinge resultaten NEEN.
Beker heeft Ajax een paar keer van PSV gewonnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:09 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Heb je maar een geheugen van een half jaar dan?
Ben ik trouwens blij dat ik niet Babel op m'n Ajax-shirt heb laten zettenquote:Liverpool agree £11.5m Babel deal
Liverpool are set to sign striker Ryan Babel from Ajax after the two clubs agreed an £11.5m deal for the player.
The Premier League club have told BBC Sport that the deal to sign for the 20-year-old has not yet been completed.
But a statement on the Ajax website said: "The striker, who had a contract until 2010, will sign a five-year deal with the Champions League finalists."
Babel was a member of the Dutch team that won the European Under-21 Championship in June.
He made his Ajax debut in 2004 aged 17 and has scored 24 goals in 11 matches for the Dutch club.
Ajax technical director Martin van Geel had previously made it clear that they did not want to sell Babel and were determined to secure a good price for the player.
"Liverpool are willing to pay a huge sum for Ryan," he said. "We have told them what we want, and that's 20m euros (£13.5m). That is our price.
"We would like to see Babel play here next season, it's not for nothing that we have extended his contract until June 2010," added Van Geel.
"But if these kind of clubs want to pay us these figures it says something.
"We will see if we can reach a deal in the coming days."
Geen discussie over nodig, PSV was in onderlinge duels regelmatig de winnaar. Of we moeten weer zoals veel PSV'ers het gaan hebben over "de laatste 2 jaar zijn wij beter, nenenenene". Maar Ajacieden richten zich liever op de gehele historie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
PSV heeft dit seizoen voor het eerst sinds 10 of 11 jaar in Eindhoven gewonnen. Daar baseerde ik me op. Misschien heeft iemand de preciese cijfers van de laatste 10 jaar bij de hand, om een einde te maken aan 't speculeren.
Nederlands?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:17 schreef BonJovi het volgende:
Dude je wilt niet 10 of 11 jaar terug gaan, weetje in welke jaartallen je uit komt? Niet goed voor jullie...
Dat was uit, BonJovi, uit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:19 schreef BonJovi het volgende:
We hadden in dat jaartal zelfs Real Madrid opgedroogd thuis...enough said
Het ga je goed Baab, zet hem op daar.quote:
Volgens mij zeggen jullie altijd dat je niet het verleden moet kijken toch? En nu we jullie dit seizoen thuis compleet hebben opgerold opeens weer welquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:16 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ajax heeft dit seizoen voor het eerst sinds 10 of 11 jaar in Eindhoven gewonnen. Daar baseerde ik me op. Misschien heeft iemand de preciese cijfers van de laatste 10 jaar bij de hand, om een einde te maken aan 't speculeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |