Boven de zoveel miljoen zijn ze het verplicht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Sinds wanneer doet Ajax meldigen over de financiële kant van een transfer?
Als jij zegt dat 15 miljoen "flink minder" is dan 17 mag Martin best zeggen dat 15 miljoen "substantieel meer" is dan 14quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:06 schreef Chivu het volgende:
[..]
Liverpool heeft minstens 2 keer geboden, wat dus betekend dat het eerste bod flink minder was dan 17 miljoen, maar hoger dan 14 miljoen. Vermoedelijk dus zoals de geruchten zeggen 15 miljoen. En dat vind ik niet substantieel meer. Daar heeft mijn bankrekening verder niks mee te maken.
Als je na een eerste bod van meer dan 14 miljoen er uiteindelijk 17 miljoen uit sleept, dan doe je het niet verkeerd hoor. Maar het had pas echt een prestatie geweest wanneer hij er gewoon die 20 a 21 miljoen had uitgesleept.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:47 schreef super-mario het volgende:
Weet iemand wat psv voor Perez heeft betaald? De ene zegt 4 miljoen en de andere 1,7 miljoen.
Iemand meer info? Waarom staat het bij Babel wel en bij Perez niet op Ajax.nl de transfersom?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Boven de zoveel miljoen zijn ze het verplicht.
Pff. Heb je dat weer. Kun je nou niet gewoon posten zonder een of andere flauwe troll?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Perez kwam voor 1,6 of 1,7 miljoen naar PSV.
Het staat niet op Ajax.nl, omdat Ajax geen voetbalclub is, maar een beursgenoteerd bedrijf met staats-steun (Arena).
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Het staat niet op Ajax.nl, omdat Ajax geen voetbalclub is, maar een beursgenoteerd bedrijf met staats-steun (Arena).
Ik ben bang dat ie zijn grote belofte daar gaat inlossen en misschien wel één van de beste spelers van de wereld gaat worden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:51 schreef venomsnake het volgende:
Mooie transfer hoor, moet zeggen dat Ajax dat knap gedaan heeft. 17 miljoen voor Babel vangen kan bijna niet beter.
Ik hoop dat Babel het fantastisch gaat doen bij Liverpool, geweldige club is dat.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie zijn grote belofte daar gaat inlossen en misschien wel één van de beste spelers van de wereld gaat worden.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Zou toch alleen maar fantastisch zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie zijn grote belofte daar gaat inlossen en misschien wel één van de beste spelers van de wereld gaat worden.
Philips sport verenigingquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |