staat hier zo'n beetje allemaal in huisquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Jack
Chivas mwaa
Wel eens aan de Glenfiddichgezeten?
En als het per se een blend moet zijn is een Ballantines wel te doen
dat geloof i kdirectquote:Dat het saai is geloof ik wel ja... zo volgen er nog wel een boel
jaquote:Tof
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:28 schreef MPG het volgende:
fipo
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:28 schreef DRNKnHGH het volgende:
FIPO
Ballantines heb ik ook is ook goedquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
staat hier zo'n beetje allemaal in huis
[..]
dat geloof i kdirect
hij moest ophangen omdat het tijd was voor de avondsnack (waarschijnlijk een volkorenkoekje) die precies om half 10 genuttigd dient te worden
sad
[..]
ja
En die uitnodiging staat nogquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:30 schreef Muck het volgende:
[..]
staat hier zo'n beetje allemaal in huis
quote:[..]
dat geloof i kdirect
hij moest ophangen omdat het tijd was voor de avondsnack (waarschijnlijk een volkorenkoekje) die precies om half 10 genuttigd dient te worden
sad
ja
quote:
kom maar hoor, al is de whiskey hier in huis allemaal van mijn vaderquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
En die uitnodiging staat nog? Moet ik alleen nog ff een hotel fixen
[..]
ja joh, vandaag zijn ze buiten geweestquote:
OMFG strak regime
Verstandigquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
kom maar hoor, al is de whiskey hier in huis allemaal van mijn vader
ik drink het niet
[..]
Wat voor soort onderzoek is het dan?quote:ja joh, vandaag zijn ze buiten geweest
3 kwartier onder begeleiding om het complex heen wandelen
whehehehe
En is jouw papa zo lief mij een glaasje aan te biedenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik drink het niet
Dat meen je nietquote:[..]
ja joh, vandaag zijn ze buiten geweest
whehehehe
quote:Op woensdag 11 juli 2007 schreef OA het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:47 schreef JortK het volgende:
* JortK gaat zo zn bed in, morgen naar Utrecht
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik drink het niet
[..]
ja joh, vandaag zijn ze buiten geweest
whehehehe
[..]
quote:
quote:
Daar werkt zequote:Op woensdag 11 juli 2007 22:52 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Woont Muck vlakbij een tbs kliniek?
![]()
Eindelijk iemand met verstandquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:54 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Jaja en dan zit ze ze nu uit te lachen zeker![]()
Zou wel een slechte werkneemster zijn dan.
Dat zag ik en naar aanleiding daarvan zeg ik je hier gedag...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vriend! Ik heb je PM beantwoord, beter laat dan nooit hè!
Ik heb weer het halve land te rijden, van doetinchem tot hillywood en terug, dus goed ideequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:04 schreef JortK het volgende:
* JortK is weer naar bed trouwens, morgen lang eind rijden![]()
![]()
trustequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:04 schreef JortK het volgende:
* JortK is weer naar bed trouwens, morgen lang eind rijden![]()
![]()
!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:04 schreef Pheno het volgende:
.
quote:
daaagquote:
Wielrennenquote:
Haha idd en tennis net zo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Wielrennen
Mensen die de hele middag wielrennen kijken![]()
Bierquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Wielrennen
Mensen die de hele middag wielrennen kijken![]()
Maargoed dat ik LANG niet altijd bier drink danquote:
Ik was keihard aant leren jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef OA het volgende:
Waar was je trouwens het grootste deel van de dag MPG ??![]()
Keihard aan het leren?
- Indien nee:![]()
- Indien ja:![]()
Zeikerds zijn gewoon vervelend...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Maargoed dat ik LANG niet altijd bier drink dan
Ik erger me meer aan een specifiek persoon, en aan een medestudent die klaagt dattie niet de hele dag tour kan kijken
Goed bezig knul.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was keihard aant leren jaHeb het hele dictaat (108 pagina's) van voor tot achter doorgewerkt, en een samenvatting van een medestudent verbeterd en aangevuld
Morgen ga ik oefententamensommen maken![]()
Ja hij heeft een laptop beschikbaar, NEE hij gaat ons niet lastigvallen met radio tourquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:38 schreef OA het volgende:
[..]
Zeikerds zijn gewoon vervelend...![]()
Heeft ie een laptop tot zijn beschikking? Ja? Dan kant ie radio 1 aanzetten vanaf 14u, Radio TDF met live verslag!![]()
quote:
proost dan maarquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:43 schreef ScarFace- het volgende:
Ben nu echt weg me laatste biertje net geopend.
Men neme een oordopsetje, met steke de ene helft in den laptop en men steke den andere helft, bestaande uit 2 delen in het hoofd...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja hij heeft een laptop beschikbaar, NEE hij gaat ons niet lastigvallen met radio tour...
![]()
![]()
Dan hoort de beste kerel ons niet meer voldoende om mee te discussieren over de stofquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:49 schreef OA het volgende:
[..]
Men neme een oordopsetje, met steke de ene helft in den laptop en men steke den andere helft, bestaande uit 2 delen in het hoofd... [afbeelding]
quote:
Dan zeggen we:quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:06 schreef Ravii het volgende:
HEUH!
Nog een slowchat!
ik lus alleen geen koffie![]()
Thee dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:06 schreef Ravii het volgende:
HEUH!
Nog een slowchat!
Wij staan ook open voor theedrinkers hoorquote:
Dan moet die kerel of niet zeiken of gewoon meedoen of radio luisteren en z'n bek houden...quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hoort de beste kerel ons niet meer voldoende om mee te discussieren over de stof![]()
[..]
[afbeelding]
Mnnja, dat is wel een beetje een probleem. Vroeger was dit ook een thee chat. Lust je thee?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:06 schreef Ravii het volgende:
HEUH!
Nog een slowchat!
Juist.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:11 schreef OA het volgende:
[..]
Dan moet die kerel of niet zeiken of gewoon meedoen of radio luisteren en z'n bek houden...![]()
Maar het heet niet voor niets de KSC vriendquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Thee dan?
[..]
Wij staan ook open voor theedrinkers hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |