Hear hear...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
De manier waarop die groep praat is op een manier waaraan Theo van Gogh en Pim Fortuin dor zijn vermoord. Het is een hetze opzetten en iemands integriteit aantasten. Dit is echt een hellend vlak omdat het berust op leugens en niet de realiteit. Ik vind dat je alles mag zeggen maar dit heeft niets meer met de waarheid te maken. Ze waarschuwen Huub constant dat ie buiten vermoord zal worden. Door dit ophitsen brengen ze allerlei gekken op deze walgelijke ideen..
Ronduit Schandalig.
Ik mag hopen dat het wel in de Party staat volgende keer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heerlijk zoals Amanda over Brian praat met Andries. "Ik heb geen idee hoe het zal gaan met Brian buiten de villa. Hij laat zich immers nogal beinvloeden door zijn familie. Je kunt in de villa niet eens praten of hij krijgt een collect call van z'n moeder of broertje. Ik wil wel een echte vent en geen moederskindje".
Wat Pim Fortuyn ook zei: Ze creeren het klimaat! En Tien is hier medeverantwoordelijk voor!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
De manier waarop die groep praat is op een manier waaraan Theo van Gogh en Pim Fortuin dor zijn vermoord. Het is een hetze opzetten en iemands integriteit aantasten. Dit is echt een hellend vlak omdat het berust op leugens en niet de realiteit. Ik vind dat je alles mag zeggen maar dit heeft niets meer met de waarheid te maken. Ze waarschuwen Huub constant dat ie buiten vermoord zal worden. Door dit ophitsen brengen ze allerlei gekken op deze walgelijke ideen..
Ronduit Schandalig.
Het is al maanden aan de gang...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:40 schreef DrsH het volgende:
[quote]Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
Ronduit Schandalig.
[/quot
Een soortgelijke opmerking plaatste ik vanmorgen rond om 10 uur al dus kun je nagaan hoe lang dit al aan de orde is ongeveer al 5 uur bedreigingen met geringe intervallen.:%![]()
Inderdaad er lopen genoeg gekken rond,maar zoals al door meer hier geschreven de redactie is verantwoordelijk door niet in te grijpenquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
Ronduit Schandalig.
Welcome to the clubquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef HML-S het volgende:
zoo ook maar even een accountje aangemaakt, ik lurk al tijden mee
maar de goupthink in het BANND kamp is gewoon te bizar voor woorden vingers beginnen gewoon te jeuken
bah... moest er even uit![]()
Precies. Ik begrijp ook niet precies wat het doel is van die groep. Misschien iets bereiken in de PP?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat Pim Fortuyn ook zei: Ze creeren het klimaat! En Tien is hier medeverantwoordelijk voor!
Vrouwelijke vorm van voetballer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoals Japio halve dagen achter de PC zit, verstopt Dennix zich uren en uren in de kapsalon. Als voetbalster is hij mislukt, wellicht is kapster nog een kans .........
voor de RTL-uitzendingquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
Nu zegt Amanda weer dat haar vader is omgekomen bij een auto ongeluk.
wtf???
Nu dus eigenlijk weer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
wtf???
Ik vind het prima als iemand van rasisme beschuldigd wordt alleen moeten ze met juiste feiten komen... en niet met verhaaltjes die ze zelf in hun hoofd bedenken en groot maken zonder dat het op de waarheid berust.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:43 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad er lopen genoeg gekken rond,maar zoals al door meer hier geschreven de redactie is verantwoordelijk door niet in te grijpen
Persoonlijk vond ik de acties tegen Eric erger. Huub kan best wel tegen een stootje en dat hij deze keer de klos is van zijn eigen daden, dat is zijn eigen schuld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welkom in de gouden kooi. Het programma dat echt niet dieper kan zinken. Het idee was en is nog steeds goed, maar de redactie maakt het zo langzamerhand onmogelijk om nog naar te kijken.
ik weet niet hoeveel vaders ze heeft gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
wtf???
Misschien is hij uit een autoraampje gevallen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu dus eigenlijk weer niet.![]()
Schizofreen en alcoholist, heel agressief, politie naar het huis gestuurd, en toen uit het raam gevallen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef neehe het volgende:
Vraag van Andries aan Amanda : Ben je een binnenvetter, Amanda : Nou als ik binnen zit....... wat is ze toch dom he.
Je dacht toch niet dat ik voetbal-ster bedoelde .....quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vrouwelijke vorm van voetballer.![]()
Edit: dat bedoelde je waarschijnlijk ook![]()
opgevoed zei hij er achteraan volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
Volgens Andries is de moeder een kanjer omdat ze 3 dochters heeft.![]()
Precies !!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
Ronduit Schandalig.
De opvoeding is bij minstens 2 van de dochters jammerlijk mislukt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
opgevoed zei hij er achteraan volgens mij.
Van enige opvoeding is niets te bespeuren als je naar Amanda kijkt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef neehe het volgende:
Vraag van Andries aan Amanda : Ben je een binnenvetter, Amanda : Nou als ik binnen zit....... wat is ze toch dom he.
Ze is toch Australisch? Ik snap geen fuck meer van dat kind. Zij liegt echt alles bij elkaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
Andries: De meeste mensen vinden Patty Brard ordinair, bedoel je dat soms?
Amanda: Nee dat niet, gewoon een gezellige Amsterdamse vrouw.![]()
welkom !quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef HML-S het volgende:
maar de goupthink in het BANND kamp is gewoon te bizar voor woorden vingers beginnen gewoon te jeuken
Klopt, volgens mij is Siegfried al een tijdje in de picture.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef noekje het volgende:
Wat lult ze nu weer dan? Haar moeder heeft een vriend. Daarvan heeft ze een zonnestudio gekregen en ze hebben een huis in Spanje.
Debora vertelde toch laatst dat die moeder een nieuwe vriend had. Siegfrid ofzo?
En als je de verhalen van haar zusjes hoort en de manier waarop die in feite in de steek zijn gelaten door hun moeder...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
opgevoed zei hij er achteraan volgens mij.
Van enige opvoeding is niets te bespeuren als je naar Amanda kijkt.
welkom, gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef HML-S het volgende:
Moeders is toch Nederlandse, maar in Australie geboren en al snel naar Nederland geemigreerd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze is toch Australisch? Ik snap geen fuck meer van dat kind. Zij liegt echt alles bij elkaar.![]()
Welkomquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef HML-S het volgende:
En zijn opgevoed door een een herdershond.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
En als je de verhalen van haar zusjes hoort en de manier waarop die in feite in de steek zijn gelaten door hun moeder...
Welkom, join the club.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef HML-S het volgende:
Het is echt een hele trieste familie. Vader uit het raam geflikkerd, zwaar bezopen natuurlijk. Ene dochter in elkaar geslagen en nu geestelijk niet helemaal meer 100%... andere dochter thuis niet te handhaven en in een gesticht gestopt.... andere dochter komt het leven door door veel met mannen te neuken, die dan wel voor haar onderdak en kosten zorgen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Andries : "Je vader is verongelukt ? Autoongeluk ?"
Amanda : "JA"
......
Amanda : "Eigenlijk is hij niet door een auto-ongeluk omgekomen. Hij was schizofreen en alcoholist. De politie kwam, hij hing uit het raam en viel eruit."
Ik was best een dwarse, seksueel actieve en feestende negentienjarige, maar vergeleken bij Amanda had ik prima in het klooster gepast.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zijn de meeste meisjes van 19 jaar zoals zij is alleen zij is op TV en dan is het anders,![]()
Weet je nog dat Amanda vertelde dat haar vader was omgebracht door criminelen? Ze liegt de hele boel bijelkaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is echt een hele trieste familie. Vader uit het raam geflikkerd, zwaar bezopen natuurlijk. Ene dochter in elkaar geslagen en nu geestelijk niet helemaal meer 100%... andere dochter thuis niet te handhaven en in een gesticht gestopt.... andere dochter komt het leven door door veel met mannen te neuken, die dan wel voor haar onderdak en kosten zorgen.
Je bricht staat vol met onjuistheden. Zo waren er wél meerderen die Lieke aan het aanvallen waren en heeft Huub NIET een vrouw geslagen gisteren. Wel is Huub vrij hard in zijn gezicht gemept. Na die twee fouten ben ik gestopt met lezen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik de acties tegen Eric erger. Huub kan best wel tegen een stootje en dat hij deze keer de klos is van zijn eigen daden, dat is zijn eigen schuld.
Huub noemde Brian altijd een wifebeater, maar nu is hij het zelf ook. Huub zei altijd dat hij Lieke pas zou meehelpen als er meerdere tegelijk tegen Lieke zouden beginnen, maar gisteren was dat niet het geval.
Als Huub zich gewoon weet in te houden is er niets aan de hand maar wat hij gisteren bij Nadia flikte was gewoon niet goed. Nadia en Lieke hadden woorden en Lieke kan dat best in haar eentje afhandelen.
Overigens ging ook Nadia bijna te ver bij Lieke door haar aan te raken, heel dichtbij te staan en haar een kus op de wang te geven terwijl ze eigenlijk wilde uithalen. (zie beginstuk filmpje) Ik vraag me af hoelang Nadia zich wat dat betreft kan inhouden.
Weet je ook nog dat haar vader een modellenbureau had. Dat vertelde ze tijdens de eerste catwalkles. Ze heeft ook veel modellenwerk gedaan als kind.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je nog dat Amanda vertelde dat haar vader was omgebracht door criminelen? Ze liegt de hele boel bijelkaar.
we missen nog het element dat Amanda zei over crimele liquidaties in het kantoor "daarom is mijn vader ook dood"quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is echt een hele trieste familie. Vader uit het raam geflikkerd, zwaar bezopen natuurlijk. Ene dochter in elkaar geslagen en nu geestelijk niet helemaal meer 100%... andere dochter thuis niet te handhaven en in een gesticht gestopt.... andere dochter komt het leven door door veel met mannen te neuken, die dan wel voor haar onderdak en kosten zorgen.
Verstandigquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bricht staat vol met onjuistheden. Zo waren er wél meerderen die Lieke aan het aanvallen waren en heeft Huub NIET een vrouw geslagen gisteren. Wel is Huub vrij hard in zijn gezicht gemept. Na die twee fouten ben ik gestopt met lezen.
Ja, klopt. Maar opvallend : Amanda heeft het niet eens in de gaten. Ze loopt gewoon onschuldig rond en praat vrijuit met Andries. Niet geremd door enige schroom of intelligentie ......quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En echt het allerergste en meest frustrerende is dat ze dat nog écht gelooft ook. Wanneer gaan haar ogen open en realiseert ze zich dat ze niet maar 1% van de stemmen krijgt omdat ze zo klein is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zijn de meeste meisjes van 19 jaar zoals zij is alleen zij is op TV en dan is het anders,![]()
Zo ver was ik niet eens gekomen .....quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bricht staat vol met onjuistheden. Zo waren er wél meerderen die Lieke aan het aanvallen waren en heeft Huub NIET een vrouw geslagen gisteren. Wel is Huub vrij hard in zijn gezicht gemept. Na die twee fouten ben ik gestopt met lezen.
Wij hebben dat ook gemist, dat lieten ze niet zien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:02 schreef avonne het volgende:
Hebben we het eerste stuk van het interview gemist? Ging zeker over Brian, en de redactie wil dat nog even corrigeren of zo?
Knap dat je nog probeerde te reageren.... ik was het van plan maar dacht nah laar maar.... die leeft ook in z'n eigen wereldje... net als BANND....quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
is die andries altjd zo grappig cynisch ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia <giftig> : "Andries, denk eraan dat er nog 7 andere bewoners zijn"
Andries : "Klopt, en jij hebt je al die maanden geweldig op de achtergrond gehouden"
Na verloop van tijd leer je vanzelf over bepaalde posts heen te lezen. Dat is zoveel beter dan je ergeren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Knap dat je nog probeerde te reageren.... ik was het van plan maar dacht nah laar maar.... die leeft ook in z'n eigen wereldje... net als BANND....
Het viel me al op dat niemand reageerde. Dat is de beste aanpak inderdaad. Moet ik nog lerenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Knap dat je nog probeerde te reageren.... ik was het van plan maar dacht nah laar maar.... die leeft ook in z'n eigen wereldje... net als BANND....
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia <giftig> : "Andries, denk eraan dat er nog 7 andere bewoners zijn"
Andries : "Klopt, en jij hebt je al die maanden geweldig op de achtergrond gehouden"
Ja, dat was toen Natasia Jaap duidelijk maakte dat hij na DGK niet bij Huub in een auto moest stappen. Amanda wilde dat toen even kracht bij zetten door zo'n opmerking dat met haar ook niet te spotten viel... ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je nog dat Amanda vertelde dat haar vader was omgebracht door criminelen? Ze liegt de hele boel bijelkaar.
Kind liegt alles bij elkaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, dat was toen Natasia Jaap duidelijk maakte dat hij na DGK niet bij Huub in een auto moest stappen. Amanda wilde dat toen even kracht bij zetten door zo'n opmerking dat met haar ook niet te spotten viel... ofzo![]()
Andries is scherp en geeft behoorlijk wat steken onder water, maar het IQ van 6 bewoners is zo laag dat ze dat niet in de gaten hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:07 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
is die andries altjd zo grappig cynisch ?
't leukste is dat natas niet eens door heeft dat ze voor lul wordt gezet
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lopen jullie ook zo rond ?
[afbeelding]
* beequeen loopt naar de spiegel........ehm, neuhhhh.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Nee gelukkig niet, Ik heb ook iets meer klasse dan deze 33 jarige domme hoer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
OK, dan val jij af ...... U bent niet geselecteerd voor DGK, wij wensen U veel succes bij de EOquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
* beequeen loopt naar de spiegel........ehm, neuhhhh.
Doeiquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:11 schreef avonne het volgende:
OK, algehele pauze, therapeutisch een aantal uren de pc uit
Ik beschouw dat absoluut als een compliment.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, dan val jij af ...... U bent niet geselecteerd voor DGK, wij wensen U veel succes bij de EO
ik kom hem eigenlijk nooit tegen in de cos, wel in het filmpjestopic en dat verdient eenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het viel me al op dat niemand reageerde. Dat is de beste aanpak inderdaad. Moet ik nog leren
dat is waar maar die Bs staat voor; bull shit, denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kom hem eigenlijk nooit tegen in de cos, wel in het filmpjestopic en dat verdient een![]()
![]()
En zo blijven we in onze eigen wereldjes leven.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan die niet want dan wordt hij gelijk vermoord of gebombardeerd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:53 schreef basicsaint het volgende:
Maar nu even heel iets anders.
Wanneer dondert die tuinkabouter op naar Oldenzaal?
Tien uiteraard.quote:14:39 - Ik daag je uit!
Na zijn gesprek met Jaap en Brian is Amanda aan de beurt. Ze wordt hevig aan de tand gevoelt over haar relatie met Brian. Maar de 19-jarige laat zich niet kennen, en kan haar mondje goed roeren. “Ik vind niet dat ik jaloers ben, ik heb bepaalde principes in een relatie en ik kan genoeg jongens krijgen dus”… “Ben je ooit vreemd gegaan?”, vraagt Andries brutaal. “ Nee, echt niet!”, antwoordt Amanda verontwaardigt. “Mag ik gaan spitten?”, gaat Andries verder. “Ja ik daag je uit!”, schreeuwt de blondine enthousiast.
en gevoeld met een tquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien uiteraard.
Goede redenatie ook: ik ben niet jaloers want ik kan genoeg jongens krijgen.
Dat Andries nog even fijntjes opmerkte dat ze genoeg jongens kan krijgen omdat ze zo makkelijk is wordt gemakshalve overgeslagen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien uiteraard.
Goede redenatie ook: ik ben niet jaloers want ik kan genoeg jongens krijgen.
Daar heb ik overheen gelezen. Ik lijd aan DGK fuck-up's moeheidquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef Marrije het volgende:
en gevoeld met een t
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat Andries nog even fijntjes opmerkte dat ze genoeg jongens kan krijgen omdat ze zo makkelijk is wordt gemakshalve overgeslagen.
Ik weet niet ou Jaap est. Misschien in kantoor, zijn column schrijven voor de Party.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef GekGenoeg het volgende:
Ou est Jaap?
Zei hij dat? Geweldig! Hoe reageerde Amanda? Met Sterruf Jonguh!! of met Écht hè jonguh?! ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:26 schreef Meganog het volgende:
Dat Andries nog even fijntjes opmerkte dat ze genoeg jongens kan krijgen omdat ze zo makkelijk is wordt gemakshalve overgeslagen.
Da's totale onzin... als die mening onderbouwt en gebasseerd was met en op feiten dan graag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo blijven we in onze eigen wereldjes leven.
Er is overdag eigenlijk geen discussie meer mogelijk in de COS. Terwijl de bewuste mail toch gewoon netjes en zonder grofheden naar andere users toe was geschreven. Maar omdat de mening van deze user niet past bij die van de groep, wordt hij genegeerd of afgezeken. Jammer.
Ja hij zegt dat hij niet fysiek wasquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:28 schreef CoT het volgende:
huub vergeet ff te vertellen dat hij Nadia tegen de kast duwde, vandaar de kalp van Nadia als reactie
Duwen mag, slaan niet...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:28 schreef CoT het volgende:
huub vergeet ff te vertellen dat hij Nadia tegen de kast duwde, vandaar de kalp van Nadia als reactie
Ja precies, hij zou eens meer haar voorbeeld kunnen volgen. Hij snapt niet eens dat zij voor hem is en hem erop wijst dat hij moet oppassen dat hij zichzelf niet uit de kooi werkt, agressief mannetje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weer die typische reactie van Huub. 'n Gesprek met Lieke, ze wijst hem op z'n gedrach en reactie (of ik het met haar eens ben is niet belangrijk). En meteen stuift Huub in 'f*cking' en begint te schreeuwen tegen haar. Die agressieve manier van praten, soms tegen het onredelijke aan, ben ik helemaal beu.
BSOL, vergeet niet dat het voor Huub vechten tegen de bierkaai is. Stijn weg, Flens een hekel aan Huub, hij voelt zich echt alleen staan. Ik vind ook dat het rustiger mag tegen Lieke, maar zijn limiet is bereikt denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weer die typische reactie van Huub. 'n Gesprek met Lieke, ze wijst hem op z'n gedrach en reactie (of ik het met haar eens ben is niet belangrijk). En meteen stuift Huub in 'f*cking' en begint te schreeuwen tegen haar. Die agressieve manier van praten, soms tegen het onredelijke aan, ben ik helemaal beu.
Ik denk echt dat het mooi geweest is voor hem.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL, vergeet niet dat het voor Huub vechten tegen de bierkaai is. Stijn weg, Flens een hekel aan Huub, hij voelt zich echt alleen staan. Ik vind ook dat het rustiger mag tegen Lieke, maar zijn limiet is bereikt denk ik.
Dan gaat hij toch naar huisquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het mooi geweest is voor hem.
quote:
Kan allemaal best waar zijn, maar ik ben van mening : Limiet bereikt of niet, je kunt nog steeds een normaal gesprek voeren. Schreeuwen en krachttermen zijn niet nodig, zeker niet als je met je vriendin praat. Het laat een beetje zien hoe je werkelijk bent - en daar is Huub voor mij helemaal door de grond gezakt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL, vergeet niet dat het voor Huub vechten tegen de bierkaai is. Stijn weg, Flens een hekel aan Huub, hij voelt zich echt alleen staan. Ik vind ook dat het rustiger mag tegen Lieke, maar zijn limiet is bereikt denk ik.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:37 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop idd dat die de villa gaat verlaten.
Ik baal er als de tyfus van dat alles om Huub draait.
Ik snap je niet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
Huub komt er wel achter dat hij inmiddels een probleem heeft. Hij hoorde geen speaker en werd boos op de Febo.
Het klinkt misschien flauw, maar hij geeft het wel toe.
Het was dan ook belachelijk dat de redaktie hem dwong om het te ontkennen. Maar nu de filmpjes online staan ziet de redaktie misschien toch de waanzin van hun actie in?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:27 schreef noekje het volgende:
Huub zegt dus niet meer dat hij alleen geduwd is.
Klopt, maar wat blijft er over als Huub weg is? De Fam. Flodder in het meervoud.Het winnen van de PoPo zegt genoeg, de rest levert alleen pauper TV, ideetjes komen van Huub, hoe flauw of kinderachtig ook, en verbaal is hij absoluut de strekste, zeker in goede gesprekken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:37 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop idd dat die de villa gaat verlaten.
Ik baal er als de tyfus van dat alles om Huub draait.
Wel even duidelijk. Dat is niet omdat ik Huub niet mag want ik vind hem nog altijd leuker dan de andere sick fucks die daar zitten. Ik wil een spel zien. Maanden Huub zus, Huub zo is gewoon boring. Die algehele Huubobsessie komt me mijn neus uit. Ik wil vernieuwing. Van mij mogen ze op dit moment iedereen eruit gooien.quote:
Ik heb hem niet horen schreeuwen. Maar zijn toon verandert wel en is niet leuk!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weer die typische reactie van Huub. 'n Gesprek met Lieke, ze wijst hem op z'n gedrag en reactie (of ik het met haar eens ben is niet belangrijk). En meteen stuift Huub in 'f*cking' en begint te schreeuwen tegen haar. Die agressieve manier van praten, soms tegen het onredelijke aan, ben ik helemaal beu.
Ik zet er mijn geld niet op inquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:39 schreef Mika25 het volgende:
Het was dan ook belachelijk dat de redaktie hem dwong om het te ontkennen. Maar nu de filmpjes online staan ziet de redaktie misschien toch de waanzin van hun actie in?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kan allemaal best waar zijn, maar ik ben van mening : Limiet bereikt of niet, je kunt nog steeds een normaal gesprek voeren. Schreeuwen en krachttermen zijn niet nodig, zeker niet als je met je vriendin praat. Het laat een beetje zien hoe je werkelijk bent - en daar is Huub voor mij helemaal door de grond gezakt.
Eigenlijk zou dat het beste zijn, vechten tegen medebewoners, huishouding, zichzelf en redactie....... het gaat nergens meer over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:41 schreef schatje het volgende:
Ik ben fan van Huub, maar ik juich het alleen maar toe als ie de villa verlaat.
Ik ben het meer dan beu dat het alleen maar over hem gaat.
Huub geeft toe dat hij gisteren niet meer wist wat hij deed en dat hij dat zelf eng vindt.quote:
Hij is er van bewust dat ie behoorlijk verhit kan raken. Hij heeft meerdere malen aan de Febo verzocht om hier over te praten met een psycholoog. Alleen wordt daar geen gehoor aan gegeven.quote:
het enige wat die anderen doen is reageren op Huub of praten over Huub, als hij weg is hebben ze helemaal niets meer. Dat zal spannend worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar wat blijft er over als Huub weg is? De Fam. Flodder in het meervoud.Het winnen van de PoPo zegt genoeg, de rest levert alleen pauper TV, ideetjes komen van Huub, hoe flauw of kinderachtig ook, en verbaal is hij absoluut de strekste, zeker in goede gesprekken.
Ik ben gewoon ziek van dat enorme lage niveau. Dat gebash de hele dag is te triest voor woorden en daar doe ik mn streams niet voor aan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel even duidelijk. Dat is niet omdat ik Huub niet mag want ik vind hem nog altijd leuker dan de andere sick fucks die daar zitten. Ik wil een spel zien. Maanden Huub zus, Huub zo is gewoon boring. Die algehele Huubobsessie komt me mijn neus uit. Ik wil vernieuwing. Van mij mogen ze op dit moment iedereen eruit gooien.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
Huub geeft toe dat hij gisteren niet meer wist wat hij deed en dat hij dat zelf eng vind.
Dank dames!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:43 schreef schatje het volgende:
Hij is er van bewust dat ie behoorlijk verhit kan raken. Hij heeft meerdere malen aan de Febo verzocht om hier over te praten met een psycholoog. Alleen wordt daar geen gehoor aan gegeven.
Het zal zeker zo zijn dat hij het achteraf op prijs stelt. Maar bedenk hoe lang Sylvia al weg is en nog steeds gedraagt hij zich op die 'primaire manier'. Dan kan ik alleen maar konkluderen, dat hij er niets van geleerd heeft of zich er niets van aantrekt. Serker nog, hij wordt alleen maar 'meer primair' .......quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik heb hem niet horen schreeuwen. Maar zijn toon verandert wel en is niet leuk!
Het is een primaire reactie van Huub.. later zal hij haar ws dankbaar zijn voor de kritische woorden.
Zo ging Sylvia ook met hem om... die had ook regelmatig kritiek op Huub en dat stelde hij (achteraf) ook op prijs.
Ben het weer eens met je.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel even duidelijk. Dat is niet omdat ik Huub niet mag want ik vind hem nog altijd leuker dan de andere sick fucks die daar zitten. Ik wil een spel zien. Maanden Huub zus, Huub zo is gewoon boring. Die algehele Huubobsessie komt me mijn neus uit. Ik wil vernieuwing. Van mij mogen ze op dit moment iedereen eruit gooien.
en Dennis! Wat moet Dennis doen. De enige tekst die hij al uit, is alleen maar Huub.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:45 schreef schatje het volgende:
Dat wordt een heel groot probleem voor Brian als ie niet meer over Huub kan praten.
Huub eruit![]()
.
Laat nix zich ook maar te pletter vervelen, net als Huub.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
moooooooooooi...... portugese les gaat niet door.
Ik ben 19 jaar, maar ik ken niemand in mijn direct omgeving die zo is als zei is...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Het probleem van de huidige bewoners is dat ze ALLEMAAL aggressief zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:47 schreef Sug4r het volgende:
Ik was fan van Huub totdat hij een arrogant balletje werd. Hij is agressief en wat hij er uit gooit wanneer hij kwaad is heb ik het helemaal maar niet over.
Nou hier in het zuiden ken ik (gelukkig) ook niemand zoals Amanda of een van de andere bewonersquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:50 schreef Cungy het volgende:
[..]
Ik ben 19 jaar, maar ik ken niemand in mijn direct omgeving die zo is als zei is...
Ik ken niemand in mijn omgeving die ook maar in enige vorm lijken op de bewoners...
Maar dat zal wel komen, omdat ik in het hoge noorden woon![]()
Wat DGK met mensen doet, want gisteren werd eigenlijk door Tamara ook wel duidelijk dat Brian ook niet helemaal zichzelf is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef schatje het volgende:
Huub heeft zeker een probleem dat ie zo agressief kan worden. Alleen heeft ie genoeg zelfreflectie om dat in te zien.
In tegenstelling tot een Brian die de schuld vooral bij de ander ligt.
Snuivend van woede het adres van Cora halen en roepen en dan later roepen dat het Huub en Jaap waren die zeiden dat het van Cora was. Ook nog eens een keiharde leugen want het was die heks van een Natasia die het als eerste riep.
De volgorde die Huub noemt klopt. Kijk de filmpjes er maar op na. Daar zie je ook dat Nadia zegt dat Huub hem gekrabt heeft (en niet getrapt) en hoe hard Nadia hem slaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
Juist Natasja, je kent idd de volgorde van gebeurtenissen van gisteravond alleen via via, vandaar je verdraaide versie.
Jee, wat was hij anders bij haar zeg. Hij luisterde echt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat DGK met mensen doet, want gisteren werd eigenlijk door Tamara ook wel duidelijk dat Brian ook niet helemaal zichzelf is.
Toch kan ik niet heen om de vrouwonvriendelijkheid van Jaap, dat zie ik ook als een vorm van agressie en/of frustratie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het probleem van de huidige bewoners is dat ze ALLEMAAL aggressief zijn(ok, met uitzondering van Jaap en Lieke dan). Dus vele Huub fans hebben dan toch iets van "er is geen goed alternatief voor Huub"...
Ja, dat was echt heel maf. Ze was er ook gewoon van geschrokken dat Brain af en toe zo agressief kon zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat DGK met mensen doet, want gisteren werd eigenlijk door Tamara ook wel duidelijk dat Brian ook niet helemaal zichzelf is.
Hij sprak zelfs verstaanbaar nederlands!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:53 schreef noekje het volgende:
Jee, wat was hij anders bij haar zeg. Hij luisterde echt!
Ja. Ik vond het verbijsterend, wat voor een metarmorfose Brian onderging.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:52 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, alleen Lieke gedraagt zich normaal.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch kan ik niet heen om de vrouwonvriendelijkheid van Jaap, dat zie ik ook als een vorm van agressie en/of frustratie.
Hij zei ook,'Brother'quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij sprak zelfs verstaanbaar nederlands!
De filmpjes van het bezoek van Tamara staan inmiddels op clipser. Na wat ik hier heb gelezen ben ik heel benieuwd naar die (ware?) Brianquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:55 schreef Gert het volgende:
Ja. Ik vond het verbijsterend, wat voor een metarmorfose Brian onderging.
Dat lag niet aan Brian maar aan Tamara. Dat is niet zo moeilijk, zij zit niet in DGK en kwam met een missie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Jee, wat was hij anders bij haar zeg. Hij luisterde echt!
Klopt! Ik vond Lieke maar op 1 moment echt eng en nep. Dat was toen ze met z'n allen Eric aanpakten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:55 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, alleen Lieke gedraagt zich normaal.
Ik heb verdorie bijna het hele gesprek gevolgd. Toch maakt dat het voor mij helemaal onbegrijpelijk dat dan juist je familie zegt dat je ' het goed doet'. Die kennen hem dan toch ook niet op deze manier, ik zou dan denken dat hij naar huis moet voordat heel Nederland je uitkotst.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het verbijsterend, wat voor een metarmorfose Brian onderging.
Om naar maar te zwijgen van zijn 'gevaarlijke' toontje tegen Amanda dat ze uit moest kijken met wat ze zei omdat hij anders wel weer eens helemaal zou kunnen flippen.... of zijn telefoongesprek op echt psychisch totaal gestoorde toon dat hij klaar was om zelfmoord te plegen. Die jongen kan flippen op de meest idiote momenten. Ook zelfs tijdens een gewoon gesprek, vooral als hij zich weer eens onnegrepen voelt. Ik snap niet dat iemand als Brian nog niet met dwangbuis is afgevoerd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef schatje het volgende:
Huub heeft zeker een probleem dat ie zo agressief kan worden. Alleen heeft ie genoeg zelfreflectie om dat in te zien.
In tegenstelling tot een Brian die de schuld vooral bij de ander legt.
Snuivend van woede het adres van Cora halen en roepen en dan later roepen dat het Huub en Jaap waren die zeiden dat het van Cora was. Ook nog eens een keiharde leugen want het was die heks van een Natasia die het als eerste riep.
Wat een rotartikelquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef FdW het volgende:
Uit de VPRO gids:
LEVEN OP DE APENROTS
OF: Hoe ik compleet verslaafd raakte aan De Gouden Kooi
Door Aaf Brandt Corstius
Ik heb het ook bijna helemaal gevolgd en dat terwijl ik anders na een paar minuten al niet meer kan luisteren naar hem.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb verdorie bijna het hele gesprek gevolgd. Toch maakt dat het voor mij helemaal onbegrijpelijk dat dan juist je familie zegt dat je ' het goed doet'. Die kennen hem dan toch ook niet op deze manier, ik zou dan denken dat hij naar huis moet voordat heel Nederland je uitkotst.
Tamara had gewoon geen opmerkingen waardor hij getriggerd werd. Daarom kwam hij vrij normaal over. Brian oogt heel normaal (in het begin vonden ook veel meer mensen hem leuk), maar als je hem beter leert kennen zie je dat hij echt psychisch niet goed is. Vooral als je hem gaat tegenspreken kunnen er ongelukken ontstaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb verdorie bijna het hele gesprek gevolgd. Toch maakt dat het voor mij helemaal onbegrijpelijk dat dan juist je familie zegt dat je ' het goed doet'. Die kennen hem dan toch ook niet op deze manier, ik zou dan denken dat hij naar huis moet voordat heel Nederland je uitkotst.
Dat past ook niet bij haar, zij heeft zoveel zelfbeheersing, en dat was het ' spel spelen' op een manier die haar van nature niet ligt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:58 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Ik vond Lieke maar op 1 moment echt eng en nep. Dat was toen ze met z'n allen Eric aanpakten.
Ze ging me daar iets te ver door in haar Gestapo-rol.
Met 17 foto's!quote:
Nee, gaan meteen uit. Ik luister alleen naar Huub en Lieke.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
Luistert er iemand naar de streams van BANDD en Tilly ????
Niet de ware Brian... de ware Brian weet hij op de een of andere manier te onderdrukken bij Tamara. In het programma de gouden kooi lukte hem dat in het begin ook, maar niet voor lang....quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
De filmpjes van het bezoek van Tamara staan inmiddels op clipser. Na wat ik hier heb gelezen ben ik heel benieuwd naar die (ware?) Brian
Sorryquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
Ik durf ze niet aan te zetten, ik weet toch al wat ik dan ga horen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, gaan meteen uit. Ik luister alleen naar Huub en Lieke.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, gaan meteen uit. Ik luister alleen naar Huub en Lieke.
Neuh... 'k luister liever naar een normaal gesprek.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
Daarom leeft ook het vermoeden dat Brian de bescherming heeft van de FEBO. Zie het afvoeren naar De Witte Bergen, het slikken van ''iets'' zodra hij para wordt. Dat is op zijn minst vreemd te noemen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand als Brian nog niet met dwangbuis is afgevoerd.
"Wil je dat ik para word."quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om naar maar te zwijgen van zijn 'gevaarlijke' toontje tegen Amanda dat ze uit moest kijken met wat ze zei omdat hij anders wel weer eens helemaal zou kunnen flippen....
Ik vond Brian in het begin ook leukquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tamara had gewoon geen opmerkingen waardor hij getriggerd werd. Daarom kwam hij vrij normaal over. Brian oogt heel normaal (in het begin vonden ook veel meer mensen hem leuk), maar als je hem beter leert kennen zie je dat hij echt psychisch niet goed is. Vooral als je hem gaat tegenspreken kunnen er ongelukken ontstaan.
Ik denk eerder dat dat de ware Brian wel was. Tamara kent hem wel al veel langer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet de ware Brian... de ware Brian weet hij op de een of andere manier te onderdrukken bij Tamara. In het programma de gouden kooi lukte hem dat in het begin ook, maar niet voor lang....
Ik zie het nu pas, ik mis een t achter vind.quote:
Iedereen gedraagt zich anders en vreemd in zo'n situatie denk ik. Dus dat zal bij Brian ook zeker meespelen. In de normale wereld wordt hij misschien niet snel zo gek als ik de kooi.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vond Brian in het begin ook leuk. Maar ik vraag me altijd af of dit soort dingen niet verschrikkelijk versterkt worden omdat je wereldje zo klein is. Tamara begreep bijv. niets van zijn 'relatie' met Amanda, dat zegt toch iets over zijn normale leven.Iedereen roept altijd dat buitenstaanders er niets van begrijpen hoe het is om daar opgesloten te zitten, en het kan niet anders of er gebeuren rare dingen met mensen als ze daar zijn.
Vertel, waarom niet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:07 schreef noekje het volgende:
Brian heeft de hint niet opgepakt he dat zij niet de enige was die het kettinkje had gezien?
Ik heb nergens uit op kunnen maken dat hij Amanda heeft geconfronteerd daarmee.quote:
Je meent hetquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:09 schreef 2live het volgende:
Nadia; Aman wil je iets aan mijn haren doen dat het niet zo pluist.
Daar is Amanda expert in he.![]()
Speelt hij in de kooi, als hij zo finaal doordraait en zelfs een zelfmoord aankondigt, een rol dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat de ware Brian wel was. Tamara kent hem wel al veel langer.
Nee, dat is waar, jammer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb nergens uit op kunnen maken dat hij Amanda heeft geconfronteerd daarmee.
Wat bedoelt zij daar nu weer mee "Lieke straks aan tafel"?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
Dennis: Huub gaat straks zo huilen het wordt zo zielig voor hem achhhhhhhhhhhhhhhh. Sharon heeft verteld aan Dennis dat Huub vroeg waar het horloge was en dat ze heeft gezegd dat de jas naar de stomerij is, Huub zou nu peentjes zweten aldus Dennis.
Nadia: En Lieke straks aan tafel, dat wordt leuk.
Tilly zit erbij en kijkt ernaar.
Hoezo gaan die eruit danquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:08 schreef 2live het volgende:
En ik wil helemaal niet dat Huub en Lieke eruit gaan ,want dan kijk ik niet meer, en ik vind het hier veeels te leuk.![]()
Dat denk ik dus ook, dat al je eigenschappen versterkt worden. In Lieke zit het dus duidelijk niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Speelt hij in de kooi, als hij zo finaal doordraait en zelfs een zelfmoord aankondigt, een rol dan?
Hij is in de buitenwereld gewoon niet in dergelijke situaties gekomen, maar dat betekent niet dat de Brian in de kooi de ware Brian niet is. Ik geef wel toe dat het een fake-wereld is, maar de agressie zit duidelijk wel in hem.
Dat kwam zo ter sprake omdat het alleen maar over Huub en Lieke gaat. Hoe het dan zou zijn als ze weg zin.quote:
Neeee! Maar als reactie op dat mensen hier zeggen dat Huub en Lieke gewoon moeten gaan....dat zou ik jammer vinden.quote:
Dan haakt echt 90% af denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat kwam zo ter sprake omdat het alleen maar over Huub en Lieke gaat. Hoe het dan zou zijn als ze weg zin.
Dat ze Lieke straks gaan Bashen aan tafel denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Wat bedoelt zij daar nu weer mee "Lieke straks aan tafel"?
Ik denk dat wij als kijkers niet kunnen voorstellen hoe het is om 9 maanden in een huis te wonen waar je niet weg kan, met mensen die je zelf niet heb uitgekozen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Speelt hij in de kooi, als hij zo finaal doordraait en zelfs een zelfmoord aankondigt, een rol dan?
Hij is in de buitenwereld gewoon niet in dergelijke situaties gekomen, maar dat betekent niet dat de Brian in de kooi de ware Brian niet is. Ik geef wel toe dat het een fake-wereld is, maar de agressie zit duidelijk wel in hem.
Maar een boete krijgen? Nee hoor. De redactie vindt het wel prima. Zijn wang was echt helemaal rood na die klap. Ik heb het filmpje nog eens bekeken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia geeft aan Tilly toe dat ze als eerste Huub twee keer gebeten heeft en hem daarna een klap heeft gegeven. Pas daarna begon Huub aan haar broekje te trekken.
En ik denk dat het allebei de "ware Brian" is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat de ware Brian wel was. Tamara kent hem wel al veel langer.
Goh,orgineel van die bimbo'squote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat ze Lieke straks gaan Bashen aan tafel denk ik.
Ah, dus we krijgen een herhaling van de herhaling van de herhaling. Gelukkig heb ik plannen vanavondquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef petraa het volgende:
Brian is toch wel verreweg de nummer 1. Die wordt niet alleen tijdens duw en trek partijen helemaal para, maar ook zelfs tijdens gesprekken met Amanda, als ze het niet met hem eens is of niet goed luistert. Het haalt idd het slechtste in je naar boven en in geval van Brian is dat wel héél slecht.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat wij als kijkers niet kunnen voorstellen hoe het is om 9 maanden in een huis te wonen waar je niet weg kan, met mensen die je zelf niet heb uitgekozen.
Dat haalt echt het slechtste in je naar boven, dat er agressie in hem zit zal best maar dat zit in de meeste bewoners daar met uitzondering van Lieke dan.
Ze zegt er ook bij dat ze tipsy was en zich niet meer helemaal kan herinneren wat er precies gebeurd is. Dat bijten gebeurd volgens mij pas na het broekje trekken. Het slaan gebeurt wel daarvoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia geeft aan Tilly toe dat ze als eerste Huub twee keer gebeten heeft en hem daarna een klap heeft gegeven. Pas daarna begon Huub aan haar broekje te trekken.
En de Febo helpt vast een handje mee door Huub naar achteren te roepen dat zijn zender stuk is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Nadia kan helemaal niet tegen de terror, dat heeft ze zelf al gezegd. En we hebben gisteren gezien hoe snel Huub haar aan het huilen had. Dus dat gaat niet leuk aflopen voor Nadia.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:18 schreef petraa het volgende:
Nadia en Amanda gaan hun best doen Huub en Lieke uitelkaar krijgen, want dan gaan ze weg en kunnen zij er leuk wonen.
En dat gebruikt de redactie handig, die trekt zich geen reet aan van de streamers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:20 schreef Mika25 het volgende:
Amanda en Nadia zijn ineen de beste vriendinnen.
Ik vind het knap van de TV kijkers dat ze het programma blijven volgen. Als je de streams niet volgt heb je geen flauw idee wat er allemaal in dat huis gebeurd.
tja, als dat weer zo gaat - haak ik echt af (licentie nog niet verlengd - eerst even de ontwikkelingen afwachten)quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:19 schreef schatje het volgende:
[..]
En de Febo helpt vast een handje mee door Huub naar achteren te roepen dat zijn zender stuk is.
Hij heeft af en toe gewoon kortsluiting. Dat zie je dan aan die ogen, de pupillen die ineens de andere kant opstaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Brian heeft een aantal zeer donkere, dubieuze karaktertrekken, en in die komen extreem naar voren in de gekte van DGK.
Zit wel wat inquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:20 schreef FdW het volgende:
Apen, want wie wie naar De gouden kooi kijkt, kijkt eigenlijk naar een natuurfilm over de mens in zijn meest primitieve staat. De aap, dus. ( VPRO )
Nog steeds geen streams ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
tja, als dat weer zo gaat - haak ik echt af (licentie nog niet verlengd - eerst even de ontwikkelingen afwachten)
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik denk dat het allebei de "ware Brian" is.
"Niemand hoeft alleen maar goed of slecht te zijn, niemand is alleen maar zwart of wit"
Maar Brian heeft een aantal zeer donkere, dubieuze karaktertrekken, en in die komen extreem naar voren in de gekte van DGK. En zodra hij die gekte even "verlaat" in zo'n gesprek met Tamara, dan... héé, verrék, Brian kan ook gewoon leuk en ontspannen zijn, en echt lúisteren naar een ander en daarmee wat doen!
Geldt overigens deels ook wel voor Huub, dat zijn zwarte kanten extra naar boven komen in DGK, alleen is Huub wel meer zichzelf, heb ik de indruk.
ik hoef gelukkig ook niet te kijken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ah, dus we krijgen een herhaling van de herhaling van de herhaling. Gelukkig heb ik plannen vanavond
En dat slaan gebeurde twee seconden nadat Nadia hard door Huub tegen de douchewand was gekwakt. En zo kun je wel bezig blijven, want dáárvoor had Nadia ongetwijfeld ook weer wat gedaan. Feit is dat ze allebei helemaal fout zaten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ze zegt er ook bij dat ze tipsy was en zich niet meer helemaal kan herinneren wat er precies gebeurd is. Dat bijten gebeurd volgens mij pas na het broekje trekken. Het slaan gebeurt wel daarvoor.
Echt, een kikkervisje heeft een hoger IQ.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:22 schreef mootie het volgende:
Nada zou wel bont dragen als ze er mooier van wordt.![]()
Amanda dacht echt dat dieren voor bontjassen van ouderdom stierven, dieren rimpelen namelijk niet als ze ouder worden.![]()
Dat heeft ze niet gezegd?! OMGquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:22 schreef mootie het volgende:
Nada zou wel bont dragen als ze er mooier van wordt.![]()
Amanda dacht echt dat dieren voor bontjassen van ouderdom stierven, dieren rimpelen namelijk niet als ze ouder worden.![]()
boete voor Huub, exit voor Nadiaquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat slaan gebeurde twee seconden nadat Nadia hard door Huub tegen de douchewand was gekwakt. En zo kun je wel bezig blijven, want dáárvoor had Nadia ongetwijfeld ook weer wat gedaan. Feit is dat ze allebei helemaal fout zaten.
En ze heeft een lelijke buik. Damn zeg, ik zou het haar iedere minuut van de dag inwrijven. Stomme geit met lelijk dit en dat. Kijk eens lekker naar jezelf.quote:
LOL.. En dat meenje nog echt ook? Bekijk het filmpje nog eens zou ik zeggen. Het was een duw, verder niets. Ze kwakte nergens tegen aan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat slaan gebeurde twee seconden nadat Nadia hard door Huub tegen de douchewand was gekwakt.
Een week niet meer roken voor de rokers toch?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef petraa het volgende:
Amanda gooit peuk naar buiten, kost dat tegenwoordig ook geen cp meer ?
Klopt, maar je vergeet dat Nada begonnen is met Huub vol op zijn bek te pakken en zeggen dat ze hem ging neuken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat slaan gebeurde twee seconden nadat Nadia hard door Huub tegen de douchewand was gekwakt. En zo kun je wel bezig blijven, want dáárvoor had Nadia ongetwijfeld ook weer wat gedaan. Feit is dat ze allebei helemaal fout zaten.
Dat is afgeschaft toen de niet-rokers de rokers wilden naaien met die regel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:25 schreef tipsch het volgende:
Een week niet meer roken voor de rokers toch?
Leuk zo'n mod die van alles verzint....quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef Gert het volgende:
[..]
okee, mooi - ze moeten die regel gewoon per individu laten gelden. oh nee, dat gaat niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is afgeschaft toen de niet-rokers de rokers wilden naaien met die regel.
Hier kan ik het mee eens zijn, want het is niet goed dat Huub aan die slip begon te trekken.quote:
Heeft de redaktie ooit spelregels nageleefd dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:23 schreef petraa het volgende:
Amanda gooit peuk naar buiten, kost dat tegenwoordig ook geen cp meer ?
Ze werd helemaal niet keihard tegen een douchekabine aangekwakt. Kijk het filmje ook nog maar eens. Huub duwde haar gewoon net als er heel vaak wordt gedaan. 1 meter achter Nadia was de douche kabine ja, die ze NAUWELIJKS raakte. Straks gaan we nog die duw op gelijkehoogte stellen als de klap... kom op zegquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar je vergeet dat Nada begonnen is met Huub vol op zijn bek te pakken en zeggen dat ze hem ging neuken.
Ja, MAAAARRR wat deden Jaap en Dennix al eerder bij Lieke...?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Hier kan ik het mee eens zijn, want het is niet goed dat Huub aan die slip begon te trekken.
uit het regelboekquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Heeft de redaktie ooit spelregels nageleefd dan?
Daar kan ik mee leven.... of met een boete voor Nadia en niets voor Huub, want duwen wordt al tijden goedgekeurd en deze was niets harder dan anders. De klap van Nadia was wel de hardste klap tot nu toe.quote:
Inderdaad ja. Gert gaat nu wel erg ver in het verdedigen van Nadia. Keihard tegen de douchekabine...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Leuk zo'n mod die van alles verzint....
Je hebt gelijk, ik las zijn post niet nauwkeurig genoeg, sorryquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze werd helemaal niet keihard tegen een douchekabine aangekwakt. Kijk het filmje ook nog maar eens. Huub duwde haar gewoon net als er heel vaak wordt gedaan. 1 meter achter Nadia was de douche kabine ja, die ze NAUWELIJKS raakte. Straks gaan we nog die duw op gelijkehoogte stellen als de klap... kom op zeg![]()
Met dat verschil dat Jaap en denniks absoluut geen reden hadden om dat te doen en Huub wel degelijk op gepaste wijze de neukbereide nada heeft aangepakt door met d'r slip te pielenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:28 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ja, MAAAARRR wat deden Jaap en Dennix al eerder bij Lieke...?
Ja, je kan merken dat Nadia flink op haar nummer gezet is door de redactie na dat voorval gisteren. Ze is er helemaal timide van...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:29 schreef petraa het volgende:
A: Ze moeten een plaat opnemen, We hebben alleen elkaar ole ole,
N: Niemand moet ons meer, niemand moet ons meer, iedereen haat ons ole ole
Natasia zegt echt hoor.
En meteen weer persoonlijk worden als iemand een andere mening heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Leuk zo'n mod die van alles verzint....
dat hij zo vriendelijk blijft tegen dat hoertje verbaast me ook. storendquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:31 schreef scanman01 het volgende:
Amanda: "Huub, krijg jij deze open?"
Hij doet het ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |