quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
Huub geeft toe dat hij gisteren niet meer wist wat hij deed en dat hij dat zelf eng vind.
Dank dames!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:43 schreef schatje het volgende:
Hij is er van bewust dat ie behoorlijk verhit kan raken. Hij heeft meerdere malen aan de Febo verzocht om hier over te praten met een psycholoog. Alleen wordt daar geen gehoor aan gegeven.
Het zal zeker zo zijn dat hij het achteraf op prijs stelt. Maar bedenk hoe lang Sylvia al weg is en nog steeds gedraagt hij zich op die 'primaire manier'. Dan kan ik alleen maar konkluderen, dat hij er niets van geleerd heeft of zich er niets van aantrekt. Serker nog, hij wordt alleen maar 'meer primair' .......quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik heb hem niet horen schreeuwen. Maar zijn toon verandert wel en is niet leuk!
Het is een primaire reactie van Huub.. later zal hij haar ws dankbaar zijn voor de kritische woorden.
Zo ging Sylvia ook met hem om... die had ook regelmatig kritiek op Huub en dat stelde hij (achteraf) ook op prijs.
Ben het weer eens met je.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel even duidelijk. Dat is niet omdat ik Huub niet mag want ik vind hem nog altijd leuker dan de andere sick fucks die daar zitten. Ik wil een spel zien. Maanden Huub zus, Huub zo is gewoon boring. Die algehele Huubobsessie komt me mijn neus uit. Ik wil vernieuwing. Van mij mogen ze op dit moment iedereen eruit gooien.
en Dennis! Wat moet Dennis doen. De enige tekst die hij al uit, is alleen maar Huub.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:45 schreef schatje het volgende:
Dat wordt een heel groot probleem voor Brian als ie niet meer over Huub kan praten.
Huub eruit![]()
.
Laat nix zich ook maar te pletter vervelen, net als Huub.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
moooooooooooi...... portugese les gaat niet door.
Ik ben 19 jaar, maar ik ken niemand in mijn direct omgeving die zo is als zei is...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zijn de meeste meisjes van 19 jaar zoals zij is alleen zij is op TV en dan is het anders,![]()
Het probleem van de huidige bewoners is dat ze ALLEMAAL aggressief zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:47 schreef Sug4r het volgende:
Ik was fan van Huub totdat hij een arrogant balletje werd. Hij is agressief en wat hij er uit gooit wanneer hij kwaad is heb ik het helemaal maar niet over.
Nou hier in het zuiden ken ik (gelukkig) ook niemand zoals Amanda of een van de andere bewonersquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:50 schreef Cungy het volgende:
[..]
Ik ben 19 jaar, maar ik ken niemand in mijn direct omgeving die zo is als zei is...
Ik ken niemand in mijn omgeving die ook maar in enige vorm lijken op de bewoners...
Maar dat zal wel komen, omdat ik in het hoge noorden woon![]()
Wat DGK met mensen doet, want gisteren werd eigenlijk door Tamara ook wel duidelijk dat Brian ook niet helemaal zichzelf is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef schatje het volgende:
Huub heeft zeker een probleem dat ie zo agressief kan worden. Alleen heeft ie genoeg zelfreflectie om dat in te zien.
In tegenstelling tot een Brian die de schuld vooral bij de ander ligt.
Snuivend van woede het adres van Cora halen en roepen en dan later roepen dat het Huub en Jaap waren die zeiden dat het van Cora was. Ook nog eens een keiharde leugen want het was die heks van een Natasia die het als eerste riep.
De volgorde die Huub noemt klopt. Kijk de filmpjes er maar op na. Daar zie je ook dat Nadia zegt dat Huub hem gekrabt heeft (en niet getrapt) en hoe hard Nadia hem slaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
Juist Natasja, je kent idd de volgorde van gebeurtenissen van gisteravond alleen via via, vandaar je verdraaide versie.
Jee, wat was hij anders bij haar zeg. Hij luisterde echt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat DGK met mensen doet, want gisteren werd eigenlijk door Tamara ook wel duidelijk dat Brian ook niet helemaal zichzelf is.
Toch kan ik niet heen om de vrouwonvriendelijkheid van Jaap, dat zie ik ook als een vorm van agressie en/of frustratie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het probleem van de huidige bewoners is dat ze ALLEMAAL aggressief zijn(ok, met uitzondering van Jaap en Lieke dan). Dus vele Huub fans hebben dan toch iets van "er is geen goed alternatief voor Huub"...
Ja, dat was echt heel maf. Ze was er ook gewoon van geschrokken dat Brain af en toe zo agressief kon zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat DGK met mensen doet, want gisteren werd eigenlijk door Tamara ook wel duidelijk dat Brian ook niet helemaal zichzelf is.
Hij sprak zelfs verstaanbaar nederlands!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:53 schreef noekje het volgende:
Jee, wat was hij anders bij haar zeg. Hij luisterde echt!
Ja. Ik vond het verbijsterend, wat voor een metarmorfose Brian onderging.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:52 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, alleen Lieke gedraagt zich normaal.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch kan ik niet heen om de vrouwonvriendelijkheid van Jaap, dat zie ik ook als een vorm van agressie en/of frustratie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |