abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:36:52 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51360631
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:37:13 #2
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51360642
De manier waarop die groep praat is op een manier waaraan Theo van Gogh en Pim Fortuin dor zijn vermoord. Het is een hetze opzetten en iemands integriteit aantasten. Dit is echt een hellend vlak omdat het berust op leugens en niet de realiteit. Ik vind dat je alles mag zeggen maar dit heeft niets meer met de waarheid te maken. Ze waarschuwen Huub constant dat ie buiten vermoord zal worden. Door dit ophitsen brengen ze allerlei gekken op deze walgelijke ideen..
Ronduit Schandalig.
CRE / Creatief met een Duim
pi_51360712
Heerlijk zoals Amanda over Brian praat met Andries. "Ik heb geen idee hoe het zal gaan met Brian buiten de villa. Hij laat zich immers nogal beinvloeden door zijn familie. Je kunt in de villa niet eens praten of hij krijgt een collect call van z'n moeder of broertje. Ik wil wel een echte vent en geen moederskindje".
Keep the Sunny Side Up
pi_51360719
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
De manier waarop die groep praat is op een manier waaraan Theo van Gogh en Pim Fortuin dor zijn vermoord. Het is een hetze opzetten en iemands integriteit aantasten. Dit is echt een hellend vlak omdat het berust op leugens en niet de realiteit. Ik vind dat je alles mag zeggen maar dit heeft niets meer met de waarheid te maken. Ze waarschuwen Huub constant dat ie buiten vermoord zal worden. Door dit ophitsen brengen ze allerlei gekken op deze walgelijke ideen..
Ronduit Schandalig.
Hear hear...
pi_51360759
Amanda : "Ons gezin was eigenlijk altijd uit de poespas"

Keep the Sunny Side Up
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:40:43 #7
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51360770
[quote]Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
Ronduit Schandalig.
[/quot

Een soortgelijke opmerking plaatste ik vanmorgen rond om 10 uur al dus kun je nagaan hoe lang dit al aan de orde is ongeveer al 5 uur bedreigingen met geringe intervallen.:%
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_51360772
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heerlijk zoals Amanda over Brian praat met Andries. "Ik heb geen idee hoe het zal gaan met Brian buiten de villa. Hij laat zich immers nogal beinvloeden door zijn familie. Je kunt in de villa niet eens praten of hij krijgt een collect call van z'n moeder of broertje. Ik wil wel een echte vent en geen moederskindje".
Ik mag hopen dat het wel in de Party staat volgende keer.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:41:44 #9
168951 STAP01
body and brain
pi_51360803
quote:
Ronduit Schandalig.
Wat Pim Fortuyn ook zei: Ze creeren het klimaat! En Tien is hier medeverantwoordelijk voor!
Why don't you just use that thing inside your head....
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:42:03 #10
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51360817
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:40 schreef DrsH het volgende:
[quote]Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
Ronduit Schandalig.
[/quot

Een soortgelijke opmerking plaatste ik vanmorgen rond om 10 uur al dus kun je nagaan hoe lang dit al aan de orde is ongeveer al 5 uur bedreigingen met geringe intervallen.:%
Het is al maanden aan de gang...
maar de goupthink in het BANND kamp is gewoon te bizar voor woorden vingers beginnen gewoon te jeuken
bah... moest er even uit
pi_51360882
quote:
Ronduit Schandalig.
Inderdaad er lopen genoeg gekken rond,maar zoals al door meer hier geschreven de redactie is verantwoordelijk door niet in te grijpen
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:44:05 #13
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51360893
Zoals Japio halve dagen achter de PC zit, verstopt Dennix zich uren en uren in de kapsalon. Als voetbalster is hij mislukt, wellicht is kapster nog een kans .........

Keep the Sunny Side Up
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:44:21 #14
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51360903
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef HML-S het volgende:
zoo ook maar even een accountje aangemaakt, ik lurk al tijden mee
maar de goupthink in het BANND kamp is gewoon te bizar voor woorden vingers beginnen gewoon te jeuken
bah... moest er even uit
Welcome to the club
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:45:18 #15
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51360931
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:41 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Wat Pim Fortuyn ook zei: Ze creeren het klimaat! En Tien is hier medeverantwoordelijk voor!
Precies. Ik begrijp ook niet precies wat het doel is van die groep. Misschien iets bereiken in de PP?
PP-Verkiezingen... Tegenstanders-Oppositie... Huub-Pim Fortuin.... same difference...
pi_51360941
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoals Japio halve dagen achter de PC zit, verstopt Dennix zich uren en uren in de kapsalon. Als voetbalster is hij mislukt, wellicht is kapster nog een kans .........
Vrouwelijke vorm van voetballer.

Edit: dat bedoelde je waarschijnlijk ook
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_51360954
Nu zegt Amanda weer dat haar vader is omgekomen bij een auto ongeluk.
wtf???
Go hard or go home
pi_51360965

[ Bericht 100% gewijzigd door ruudpuntenel op 11-07-2007 14:46:36 ]
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_51360970
Nu is hij niet meer overleden door een auto ongeluk. Haar vader was schizofreen en alcoholist en agressief.
Go hard or go home
pi_51360972
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
wtf???
voor de RTL-uitzending
pi_51360982
quote:
wtf???
Nu dus eigenlijk weer niet.
Schizofreen en alcoholist, heel agressief, politie naar het huis gestuurd, en toen uit het raam gevallen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:47:03 #23
bright side of life
pi_51360994
Andries : "Je vader is verongelukt ? Autoongeluk ?"
Amanda : "JA"
......
Amanda : "Eigenlijk is hij niet door een auto-ongeluk omgekomen. Hij was schizofreen en alcoholist. De politie kwam, hij hing uit het raam en viel eruit."
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:47:13 #24
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51361000
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:43 schreef kybe het volgende:

[..]

Inderdaad er lopen genoeg gekken rond,maar zoals al door meer hier geschreven de redactie is verantwoordelijk door niet in te grijpen
Ik vind het prima als iemand van rasisme beschuldigd wordt alleen moeten ze met juiste feiten komen... en niet met verhaaltjes die ze zelf in hun hoofd bedenken en groot maken zonder dat het op de waarheid berust.
Op woensdag 11 juli 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Welkom in de gouden kooi. Het programma dat echt niet dieper kan zinken. Het idee was en is nog steeds goed, maar de redactie maakt het zo langzamerhand onmogelijk om nog naar te kijken.
Persoonlijk vond ik de acties tegen Eric erger. Huub kan best wel tegen een stootje en dat hij deze keer de klos is van zijn eigen daden, dat is zijn eigen schuld.

Huub noemde Brian altijd een wifebeater, maar nu is hij het zelf ook. Huub zei altijd dat hij Lieke pas zou meehelpen als er meerdere tegelijk tegen Lieke zouden beginnen, maar gisteren was dat niet het geval.

Als Huub zich gewoon weet in te houden is er niets aan de hand maar wat hij gisteren bij Nadia flikte was gewoon niet goed. Nadia en Lieke hadden woorden en Lieke kan dat best in haar eentje afhandelen.

Overigens ging ook Nadia bijna te ver bij Lieke door haar aan te raken, heel dichtbij te staan en haar een kus op de wang te geven terwijl ze eigenlijk wilde uithalen. (zie beginstuk filmpje) Ik vraag me af hoelang Nadia zich wat dat betreft kan inhouden.
Al het laatste nieuws via http://www.headliner.nl - Voetbal - Showbiz
pi_51361005
quote:
wtf???
ik weet niet hoeveel vaders ze heeft gehad.
pi_51361006
Volgens Andries is de moeder een kanjer omdat ze 3 dochters heeft.
pi_51361010
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Nu dus eigenlijk weer niet.
Schizofreen en alcoholist, heel agressief, politie naar het huis gestuurd, en toen uit het raam gevallen.
Misschien is hij uit een autoraampje gevallen?
pi_51361015
Vraag van Andries aan Amanda : Ben je een binnenvetter, Amanda : Nou als ik binnen zit....... wat is ze toch dom he.
pi_51361027
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef neehe het volgende:
Vraag van Andries aan Amanda : Ben je een binnenvetter, Amanda : Nou als ik binnen zit....... wat is ze toch dom he.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 14:48:42 #31
135305 beequeen
Lost.
pi_51361051
En weer zegt Amanda dat haar moeder op Patty Brard lijkt, Andries ligt in een deuk.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51361058
Amanda: Mijn moeder is een Patty Brard type.
Andries: Het zal je moeder zijn, Patty Brard.

Amanda: Mn moeder heeft een belgische vriend, hij komt eigenlijk uit Breda.
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:48:57 #33
bright side of life
pi_51361060
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Vrouwelijke vorm van voetballer.

Edit: dat bedoelde je waarschijnlijk ook
Je dacht toch niet dat ik voetbal-ster bedoelde ..... Nee hoor, bewust voetbalster - zo'n mietje !
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:49:14 #34
168951 STAP01
body and brain
pi_51361067
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
Volgens Andries is de moeder een kanjer omdat ze 3 dochters heeft.
opgevoed zei hij er achteraan volgens mij.
Van enige opvoeding is niets te bespeuren als je naar Amanda kijkt.
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_51361086
Wat lult ze nu weer dan? Haar moeder heeft een vriend. Daarvan heeft ze een zonnestudio gekregen en ze hebben een huis in Spanje.
Debora vertelde toch laatst dat die moeder een nieuwe vriend had. Siegfrid ofzo?
Go hard or go home
pi_51361102
quote:
Ronduit Schandalig.
Precies !!!!!

De inhoud van huub wordt weggeschreeuwd en alles wordt opgehitst.

Wanneer snapt de redactie eens dat dit gevaarlijk kan zijn?!!!!

En ze verantwoordelijk zijn voor de gezondheid van hun werknemers/deelnemers spel
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 14:50:40 #37
135305 beequeen
Lost.
pi_51361122
Andries: De meeste mensen vinden Patty Brard ordinair, bedoel je dat soms?
Amanda: Nee dat niet, gewoon een gezellige Amsterdamse vrouw.
― Mark Twain
pi_51361125
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef STAP01 het volgende:

[..]

De opvoeding is bij minstens 2 van de dochters jammerlijk mislukt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:51:04 #39
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_51361134
Dennis heeft sterk vrouwelijke kenmerken. Niet dat er iets mis is met vrouwelijke kenmerken maar wel als je deze sterke mate bij een vermeende man aantreft. Ik denk dan ook dat hij bezig is vast te stellen tot welke sekse hij wil gaan behoren en in de kooi zit voor een behandeling door dokter LABAN je weet wel van de BERGMANKLINIEK. Sterkte jongen de wereld kotst je uit
pi_51361141
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef neehe het volgende:
Oh wat erg.
pi_51361148
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
Andries: De meeste mensen vinden Patty Brard ordinair, bedoel je dat soms?
Amanda: Nee dat niet, gewoon een gezellige Amsterdamse vrouw.
Ze is toch Australisch? Ik snap geen fuck meer van dat kind. Zij liegt echt alles bij elkaar.
Go hard or go home
pi_51361156
quote:
bah... moest er even uit
welkom !
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 14:51:46 #43
135305 beequeen
Lost.
pi_51361160
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef noekje het volgende:
Wat lult ze nu weer dan? Haar moeder heeft een vriend. Daarvan heeft ze een zonnestudio gekregen en ze hebben een huis in Spanje.
Debora vertelde toch laatst dat die moeder een nieuwe vriend had. Siegfrid ofzo?
Klopt, volgens mij is Siegfried al een tijdje in de picture.
― Mark Twain
pi_51361192
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef STAP01 het volgende:

[..]

En als je de verhalen van haar zusjes hoort en de manier waarop die in feite in de steek zijn gelaten door hun moeder...
pi_51361225
Maar nu even heel iets anders.
Wanneer dondert die tuinkabouter op naar Oldenzaal?
Fuck Henk en Ingrid
pi_51361234
quote:
bah... moest er even uit
welkom, gedeelde smart is halve smart

Hier kun je gelukkig de streams uitzetten en af en toe lezen of het weer veilig is de streams aan te zetten.
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:53:54 #47
bright side of life
pi_51361237
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 14:51 schreef noekje het volgende:

[..]

Ze is toch Australisch? Ik snap geen fuck meer van dat kind. Zij liegt echt alles bij elkaar.
Moeders is toch Nederlandse, maar in Australie geboren en al snel naar Nederland geemigreerd.
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 11 juli 2007 @ 14:53:59 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51361241
quote:
bah... moest er even uit
Welkom
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2007 @ 14:54:03 #49
135305 beequeen
Lost.
pi_51361244
Volgens Amanda zijn de meeste meisjes van 19 jaar zoals zij is alleen zij is op TV en dan is het anders,
― Mark Twain
pi_51361259
Ik heb geen streams aan gewoon omdat jullie verslagen heerlijk zijn om te lezen
Dit had ik echt ff nodig na een ochtend ellende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')