Hear hear...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
De manier waarop die groep praat is op een manier waaraan Theo van Gogh en Pim Fortuin dor zijn vermoord. Het is een hetze opzetten en iemands integriteit aantasten. Dit is echt een hellend vlak omdat het berust op leugens en niet de realiteit. Ik vind dat je alles mag zeggen maar dit heeft niets meer met de waarheid te maken. Ze waarschuwen Huub constant dat ie buiten vermoord zal worden. Door dit ophitsen brengen ze allerlei gekken op deze walgelijke ideen..
Ronduit Schandalig.
Ik mag hopen dat het wel in de Party staat volgende keer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heerlijk zoals Amanda over Brian praat met Andries. "Ik heb geen idee hoe het zal gaan met Brian buiten de villa. Hij laat zich immers nogal beinvloeden door zijn familie. Je kunt in de villa niet eens praten of hij krijgt een collect call van z'n moeder of broertje. Ik wil wel een echte vent en geen moederskindje".
Wat Pim Fortuyn ook zei: Ze creeren het klimaat! En Tien is hier medeverantwoordelijk voor!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
De manier waarop die groep praat is op een manier waaraan Theo van Gogh en Pim Fortuin dor zijn vermoord. Het is een hetze opzetten en iemands integriteit aantasten. Dit is echt een hellend vlak omdat het berust op leugens en niet de realiteit. Ik vind dat je alles mag zeggen maar dit heeft niets meer met de waarheid te maken. Ze waarschuwen Huub constant dat ie buiten vermoord zal worden. Door dit ophitsen brengen ze allerlei gekken op deze walgelijke ideen..
Ronduit Schandalig.
Het is al maanden aan de gang...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:40 schreef DrsH het volgende:
[quote]Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
Ronduit Schandalig.
[/quot
Een soortgelijke opmerking plaatste ik vanmorgen rond om 10 uur al dus kun je nagaan hoe lang dit al aan de orde is ongeveer al 5 uur bedreigingen met geringe intervallen.:%![]()
Inderdaad er lopen genoeg gekken rond,maar zoals al door meer hier geschreven de redactie is verantwoordelijk door niet in te grijpenquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
Ronduit Schandalig.
Welcome to the clubquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef HML-S het volgende:
zoo ook maar even een accountje aangemaakt, ik lurk al tijden mee
maar de goupthink in het BANND kamp is gewoon te bizar voor woorden vingers beginnen gewoon te jeuken
bah... moest er even uit![]()
Precies. Ik begrijp ook niet precies wat het doel is van die groep. Misschien iets bereiken in de PP?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat Pim Fortuyn ook zei: Ze creeren het klimaat! En Tien is hier medeverantwoordelijk voor!
Vrouwelijke vorm van voetballer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoals Japio halve dagen achter de PC zit, verstopt Dennix zich uren en uren in de kapsalon. Als voetbalster is hij mislukt, wellicht is kapster nog een kans .........
voor de RTL-uitzendingquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
Nu zegt Amanda weer dat haar vader is omgekomen bij een auto ongeluk.
wtf???
Nu dus eigenlijk weer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
wtf???
Ik vind het prima als iemand van rasisme beschuldigd wordt alleen moeten ze met juiste feiten komen... en niet met verhaaltjes die ze zelf in hun hoofd bedenken en groot maken zonder dat het op de waarheid berust.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:43 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad er lopen genoeg gekken rond,maar zoals al door meer hier geschreven de redactie is verantwoordelijk door niet in te grijpen
Persoonlijk vond ik de acties tegen Eric erger. Huub kan best wel tegen een stootje en dat hij deze keer de klos is van zijn eigen daden, dat is zijn eigen schuld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welkom in de gouden kooi. Het programma dat echt niet dieper kan zinken. Het idee was en is nog steeds goed, maar de redactie maakt het zo langzamerhand onmogelijk om nog naar te kijken.
ik weet niet hoeveel vaders ze heeft gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
wtf???
Misschien is hij uit een autoraampje gevallen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu dus eigenlijk weer niet.![]()
Schizofreen en alcoholist, heel agressief, politie naar het huis gestuurd, en toen uit het raam gevallen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef neehe het volgende:
Vraag van Andries aan Amanda : Ben je een binnenvetter, Amanda : Nou als ik binnen zit....... wat is ze toch dom he.
Je dacht toch niet dat ik voetbal-ster bedoelde .....quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vrouwelijke vorm van voetballer.![]()
Edit: dat bedoelde je waarschijnlijk ook![]()
opgevoed zei hij er achteraan volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
Volgens Andries is de moeder een kanjer omdat ze 3 dochters heeft.![]()
Precies !!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
Ronduit Schandalig.
De opvoeding is bij minstens 2 van de dochters jammerlijk mislukt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
opgevoed zei hij er achteraan volgens mij.
Van enige opvoeding is niets te bespeuren als je naar Amanda kijkt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef neehe het volgende:
Vraag van Andries aan Amanda : Ben je een binnenvetter, Amanda : Nou als ik binnen zit....... wat is ze toch dom he.
Ze is toch Australisch? Ik snap geen fuck meer van dat kind. Zij liegt echt alles bij elkaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
Andries: De meeste mensen vinden Patty Brard ordinair, bedoel je dat soms?
Amanda: Nee dat niet, gewoon een gezellige Amsterdamse vrouw.![]()
welkom !quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef HML-S het volgende:
maar de goupthink in het BANND kamp is gewoon te bizar voor woorden vingers beginnen gewoon te jeuken
Klopt, volgens mij is Siegfried al een tijdje in de picture.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef noekje het volgende:
Wat lult ze nu weer dan? Haar moeder heeft een vriend. Daarvan heeft ze een zonnestudio gekregen en ze hebben een huis in Spanje.
Debora vertelde toch laatst dat die moeder een nieuwe vriend had. Siegfrid ofzo?
En als je de verhalen van haar zusjes hoort en de manier waarop die in feite in de steek zijn gelaten door hun moeder...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
opgevoed zei hij er achteraan volgens mij.
Van enige opvoeding is niets te bespeuren als je naar Amanda kijkt.
welkom, gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef HML-S het volgende:
Moeders is toch Nederlandse, maar in Australie geboren en al snel naar Nederland geemigreerd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze is toch Australisch? Ik snap geen fuck meer van dat kind. Zij liegt echt alles bij elkaar.![]()
Welkomquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef HML-S het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |