Hear hear...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
De manier waarop die groep praat is op een manier waaraan Theo van Gogh en Pim Fortuin dor zijn vermoord. Het is een hetze opzetten en iemands integriteit aantasten. Dit is echt een hellend vlak omdat het berust op leugens en niet de realiteit. Ik vind dat je alles mag zeggen maar dit heeft niets meer met de waarheid te maken. Ze waarschuwen Huub constant dat ie buiten vermoord zal worden. Door dit ophitsen brengen ze allerlei gekken op deze walgelijke ideen..
Ronduit Schandalig.
Ik mag hopen dat het wel in de Party staat volgende keer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heerlijk zoals Amanda over Brian praat met Andries. "Ik heb geen idee hoe het zal gaan met Brian buiten de villa. Hij laat zich immers nogal beinvloeden door zijn familie. Je kunt in de villa niet eens praten of hij krijgt een collect call van z'n moeder of broertje. Ik wil wel een echte vent en geen moederskindje".
Wat Pim Fortuyn ook zei: Ze creeren het klimaat! En Tien is hier medeverantwoordelijk voor!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
De manier waarop die groep praat is op een manier waaraan Theo van Gogh en Pim Fortuin dor zijn vermoord. Het is een hetze opzetten en iemands integriteit aantasten. Dit is echt een hellend vlak omdat het berust op leugens en niet de realiteit. Ik vind dat je alles mag zeggen maar dit heeft niets meer met de waarheid te maken. Ze waarschuwen Huub constant dat ie buiten vermoord zal worden. Door dit ophitsen brengen ze allerlei gekken op deze walgelijke ideen..
Ronduit Schandalig.
Het is al maanden aan de gang...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:40 schreef DrsH het volgende:
[quote]Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
Ronduit Schandalig.
[/quot
Een soortgelijke opmerking plaatste ik vanmorgen rond om 10 uur al dus kun je nagaan hoe lang dit al aan de orde is ongeveer al 5 uur bedreigingen met geringe intervallen.:%![]()
Inderdaad er lopen genoeg gekken rond,maar zoals al door meer hier geschreven de redactie is verantwoordelijk door niet in te grijpenquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
Ronduit Schandalig.
Welcome to the clubquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef HML-S het volgende:
zoo ook maar even een accountje aangemaakt, ik lurk al tijden mee
maar de goupthink in het BANND kamp is gewoon te bizar voor woorden vingers beginnen gewoon te jeuken
bah... moest er even uit![]()
Precies. Ik begrijp ook niet precies wat het doel is van die groep. Misschien iets bereiken in de PP?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:41 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat Pim Fortuyn ook zei: Ze creeren het klimaat! En Tien is hier medeverantwoordelijk voor!
Vrouwelijke vorm van voetballer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zoals Japio halve dagen achter de PC zit, verstopt Dennix zich uren en uren in de kapsalon. Als voetbalster is hij mislukt, wellicht is kapster nog een kans .........
voor de RTL-uitzendingquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
Nu zegt Amanda weer dat haar vader is omgekomen bij een auto ongeluk.
wtf???
Nu dus eigenlijk weer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
wtf???
Ik vind het prima als iemand van rasisme beschuldigd wordt alleen moeten ze met juiste feiten komen... en niet met verhaaltjes die ze zelf in hun hoofd bedenken en groot maken zonder dat het op de waarheid berust.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:43 schreef kybe het volgende:
[..]
Inderdaad er lopen genoeg gekken rond,maar zoals al door meer hier geschreven de redactie is verantwoordelijk door niet in te grijpen
Persoonlijk vond ik de acties tegen Eric erger. Huub kan best wel tegen een stootje en dat hij deze keer de klos is van zijn eigen daden, dat is zijn eigen schuld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welkom in de gouden kooi. Het programma dat echt niet dieper kan zinken. Het idee was en is nog steeds goed, maar de redactie maakt het zo langzamerhand onmogelijk om nog naar te kijken.
ik weet niet hoeveel vaders ze heeft gehad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef noekje het volgende:
wtf???
Misschien is hij uit een autoraampje gevallen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu dus eigenlijk weer niet.![]()
Schizofreen en alcoholist, heel agressief, politie naar het huis gestuurd, en toen uit het raam gevallen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef neehe het volgende:
Vraag van Andries aan Amanda : Ben je een binnenvetter, Amanda : Nou als ik binnen zit....... wat is ze toch dom he.
Je dacht toch niet dat ik voetbal-ster bedoelde .....quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vrouwelijke vorm van voetballer.![]()
Edit: dat bedoelde je waarschijnlijk ook![]()
opgevoed zei hij er achteraan volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef mootie het volgende:
Volgens Andries is de moeder een kanjer omdat ze 3 dochters heeft.![]()
Precies !!!!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:37 schreef akveor het volgende:
Ronduit Schandalig.
De opvoeding is bij minstens 2 van de dochters jammerlijk mislukt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
opgevoed zei hij er achteraan volgens mij.
Van enige opvoeding is niets te bespeuren als je naar Amanda kijkt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef neehe het volgende:
Vraag van Andries aan Amanda : Ben je een binnenvetter, Amanda : Nou als ik binnen zit....... wat is ze toch dom he.
Ze is toch Australisch? Ik snap geen fuck meer van dat kind. Zij liegt echt alles bij elkaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
Andries: De meeste mensen vinden Patty Brard ordinair, bedoel je dat soms?
Amanda: Nee dat niet, gewoon een gezellige Amsterdamse vrouw.![]()
welkom !quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef HML-S het volgende:
maar de goupthink in het BANND kamp is gewoon te bizar voor woorden vingers beginnen gewoon te jeuken
Klopt, volgens mij is Siegfried al een tijdje in de picture.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef noekje het volgende:
Wat lult ze nu weer dan? Haar moeder heeft een vriend. Daarvan heeft ze een zonnestudio gekregen en ze hebben een huis in Spanje.
Debora vertelde toch laatst dat die moeder een nieuwe vriend had. Siegfrid ofzo?
En als je de verhalen van haar zusjes hoort en de manier waarop die in feite in de steek zijn gelaten door hun moeder...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
opgevoed zei hij er achteraan volgens mij.
Van enige opvoeding is niets te bespeuren als je naar Amanda kijkt.
welkom, gedeelde smart is halve smartquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef HML-S het volgende:
Moeders is toch Nederlandse, maar in Australie geboren en al snel naar Nederland geemigreerd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze is toch Australisch? Ik snap geen fuck meer van dat kind. Zij liegt echt alles bij elkaar.![]()
Welkomquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef HML-S het volgende:
En zijn opgevoed door een een herdershond.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
En als je de verhalen van haar zusjes hoort en de manier waarop die in feite in de steek zijn gelaten door hun moeder...
Welkom, join the club.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef HML-S het volgende:
Het is echt een hele trieste familie. Vader uit het raam geflikkerd, zwaar bezopen natuurlijk. Ene dochter in elkaar geslagen en nu geestelijk niet helemaal meer 100%... andere dochter thuis niet te handhaven en in een gesticht gestopt.... andere dochter komt het leven door door veel met mannen te neuken, die dan wel voor haar onderdak en kosten zorgen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Andries : "Je vader is verongelukt ? Autoongeluk ?"
Amanda : "JA"
......
Amanda : "Eigenlijk is hij niet door een auto-ongeluk omgekomen. Hij was schizofreen en alcoholist. De politie kwam, hij hing uit het raam en viel eruit."
Ik was best een dwarse, seksueel actieve en feestende negentienjarige, maar vergeleken bij Amanda had ik prima in het klooster gepast.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zijn de meeste meisjes van 19 jaar zoals zij is alleen zij is op TV en dan is het anders,![]()
Weet je nog dat Amanda vertelde dat haar vader was omgebracht door criminelen? Ze liegt de hele boel bijelkaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is echt een hele trieste familie. Vader uit het raam geflikkerd, zwaar bezopen natuurlijk. Ene dochter in elkaar geslagen en nu geestelijk niet helemaal meer 100%... andere dochter thuis niet te handhaven en in een gesticht gestopt.... andere dochter komt het leven door door veel met mannen te neuken, die dan wel voor haar onderdak en kosten zorgen.
Je bricht staat vol met onjuistheden. Zo waren er wél meerderen die Lieke aan het aanvallen waren en heeft Huub NIET een vrouw geslagen gisteren. Wel is Huub vrij hard in zijn gezicht gemept. Na die twee fouten ben ik gestopt met lezen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:47 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Persoonlijk vond ik de acties tegen Eric erger. Huub kan best wel tegen een stootje en dat hij deze keer de klos is van zijn eigen daden, dat is zijn eigen schuld.
Huub noemde Brian altijd een wifebeater, maar nu is hij het zelf ook. Huub zei altijd dat hij Lieke pas zou meehelpen als er meerdere tegelijk tegen Lieke zouden beginnen, maar gisteren was dat niet het geval.
Als Huub zich gewoon weet in te houden is er niets aan de hand maar wat hij gisteren bij Nadia flikte was gewoon niet goed. Nadia en Lieke hadden woorden en Lieke kan dat best in haar eentje afhandelen.
Overigens ging ook Nadia bijna te ver bij Lieke door haar aan te raken, heel dichtbij te staan en haar een kus op de wang te geven terwijl ze eigenlijk wilde uithalen. (zie beginstuk filmpje) Ik vraag me af hoelang Nadia zich wat dat betreft kan inhouden.
Weet je ook nog dat haar vader een modellenbureau had. Dat vertelde ze tijdens de eerste catwalkles. Ze heeft ook veel modellenwerk gedaan als kind.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je nog dat Amanda vertelde dat haar vader was omgebracht door criminelen? Ze liegt de hele boel bijelkaar.
we missen nog het element dat Amanda zei over crimele liquidaties in het kantoor "daarom is mijn vader ook dood"quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is echt een hele trieste familie. Vader uit het raam geflikkerd, zwaar bezopen natuurlijk. Ene dochter in elkaar geslagen en nu geestelijk niet helemaal meer 100%... andere dochter thuis niet te handhaven en in een gesticht gestopt.... andere dochter komt het leven door door veel met mannen te neuken, die dan wel voor haar onderdak en kosten zorgen.
Verstandigquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bricht staat vol met onjuistheden. Zo waren er wél meerderen die Lieke aan het aanvallen waren en heeft Huub NIET een vrouw geslagen gisteren. Wel is Huub vrij hard in zijn gezicht gemept. Na die twee fouten ben ik gestopt met lezen.
Ja, klopt. Maar opvallend : Amanda heeft het niet eens in de gaten. Ze loopt gewoon onschuldig rond en praat vrijuit met Andries. Niet geremd door enige schroom of intelligentie ......quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En echt het allerergste en meest frustrerende is dat ze dat nog écht gelooft ook. Wanneer gaan haar ogen open en realiseert ze zich dat ze niet maar 1% van de stemmen krijgt omdat ze zo klein is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zijn de meeste meisjes van 19 jaar zoals zij is alleen zij is op TV en dan is het anders,![]()
Zo ver was ik niet eens gekomen .....quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bricht staat vol met onjuistheden. Zo waren er wél meerderen die Lieke aan het aanvallen waren en heeft Huub NIET een vrouw geslagen gisteren. Wel is Huub vrij hard in zijn gezicht gemept. Na die twee fouten ben ik gestopt met lezen.
Wij hebben dat ook gemist, dat lieten ze niet zien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:02 schreef avonne het volgende:
Hebben we het eerste stuk van het interview gemist? Ging zeker over Brian, en de redactie wil dat nog even corrigeren of zo?
Knap dat je nog probeerde te reageren.... ik was het van plan maar dacht nah laar maar.... die leeft ook in z'n eigen wereldje... net als BANND....quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
is die andries altjd zo grappig cynisch ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia <giftig> : "Andries, denk eraan dat er nog 7 andere bewoners zijn"
Andries : "Klopt, en jij hebt je al die maanden geweldig op de achtergrond gehouden"
Na verloop van tijd leer je vanzelf over bepaalde posts heen te lezen. Dat is zoveel beter dan je ergeren.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Knap dat je nog probeerde te reageren.... ik was het van plan maar dacht nah laar maar.... die leeft ook in z'n eigen wereldje... net als BANND....
Het viel me al op dat niemand reageerde. Dat is de beste aanpak inderdaad. Moet ik nog lerenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Knap dat je nog probeerde te reageren.... ik was het van plan maar dacht nah laar maar.... die leeft ook in z'n eigen wereldje... net als BANND....
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia <giftig> : "Andries, denk eraan dat er nog 7 andere bewoners zijn"
Andries : "Klopt, en jij hebt je al die maanden geweldig op de achtergrond gehouden"
Ja, dat was toen Natasia Jaap duidelijk maakte dat hij na DGK niet bij Huub in een auto moest stappen. Amanda wilde dat toen even kracht bij zetten door zo'n opmerking dat met haar ook niet te spotten viel... ofzoquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet je nog dat Amanda vertelde dat haar vader was omgebracht door criminelen? Ze liegt de hele boel bijelkaar.
Kind liegt alles bij elkaar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, dat was toen Natasia Jaap duidelijk maakte dat hij na DGK niet bij Huub in een auto moest stappen. Amanda wilde dat toen even kracht bij zetten door zo'n opmerking dat met haar ook niet te spotten viel... ofzo![]()
Andries is scherp en geeft behoorlijk wat steken onder water, maar het IQ van 6 bewoners is zo laag dat ze dat niet in de gaten hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:07 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
is die andries altjd zo grappig cynisch ?
't leukste is dat natas niet eens door heeft dat ze voor lul wordt gezet
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lopen jullie ook zo rond ?
[afbeelding]
* beequeen loopt naar de spiegel........ehm, neuhhhh.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Nee gelukkig niet, Ik heb ook iets meer klasse dan deze 33 jarige domme hoer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
OK, dan val jij af ...... U bent niet geselecteerd voor DGK, wij wensen U veel succes bij de EOquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
* beequeen loopt naar de spiegel........ehm, neuhhhh.
Doeiquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:11 schreef avonne het volgende:
OK, algehele pauze, therapeutisch een aantal uren de pc uit
Ik beschouw dat absoluut als een compliment.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
OK, dan val jij af ...... U bent niet geselecteerd voor DGK, wij wensen U veel succes bij de EO
ik kom hem eigenlijk nooit tegen in de cos, wel in het filmpjestopic en dat verdient eenquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het viel me al op dat niemand reageerde. Dat is de beste aanpak inderdaad. Moet ik nog leren
dat is waar maar die Bs staat voor; bull shit, denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kom hem eigenlijk nooit tegen in de cos, wel in het filmpjestopic en dat verdient een![]()
![]()
En zo blijven we in onze eigen wereldjes leven.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |