Tien uiteraard.quote:14:39 - Ik daag je uit!
Na zijn gesprek met Jaap en Brian is Amanda aan de beurt. Ze wordt hevig aan de tand gevoelt over haar relatie met Brian. Maar de 19-jarige laat zich niet kennen, en kan haar mondje goed roeren. “Ik vind niet dat ik jaloers ben, ik heb bepaalde principes in een relatie en ik kan genoeg jongens krijgen dus”… “Ben je ooit vreemd gegaan?”, vraagt Andries brutaal. “ Nee, echt niet!”, antwoordt Amanda verontwaardigt. “Mag ik gaan spitten?”, gaat Andries verder. “Ja ik daag je uit!”, schreeuwt de blondine enthousiast.
en gevoeld met een tquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien uiteraard.
Goede redenatie ook: ik ben niet jaloers want ik kan genoeg jongens krijgen.
Dat Andries nog even fijntjes opmerkte dat ze genoeg jongens kan krijgen omdat ze zo makkelijk is wordt gemakshalve overgeslagen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tien uiteraard.
Goede redenatie ook: ik ben niet jaloers want ik kan genoeg jongens krijgen.
Daar heb ik overheen gelezen. Ik lijd aan DGK fuck-up's moeheidquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef Marrije het volgende:
en gevoeld met een t
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat Andries nog even fijntjes opmerkte dat ze genoeg jongens kan krijgen omdat ze zo makkelijk is wordt gemakshalve overgeslagen.
Ik weet niet ou Jaap est. Misschien in kantoor, zijn column schrijven voor de Party.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:25 schreef GekGenoeg het volgende:
Ou est Jaap?
Zei hij dat? Geweldig! Hoe reageerde Amanda? Met Sterruf Jonguh!! of met Écht hè jonguh?! ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:26 schreef Meganog het volgende:
Dat Andries nog even fijntjes opmerkte dat ze genoeg jongens kan krijgen omdat ze zo makkelijk is wordt gemakshalve overgeslagen.
Da's totale onzin... als die mening onderbouwt en gebasseerd was met en op feiten dan graag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En zo blijven we in onze eigen wereldjes leven.
Er is overdag eigenlijk geen discussie meer mogelijk in de COS. Terwijl de bewuste mail toch gewoon netjes en zonder grofheden naar andere users toe was geschreven. Maar omdat de mening van deze user niet past bij die van de groep, wordt hij genegeerd of afgezeken. Jammer.
Ja hij zegt dat hij niet fysiek wasquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:28 schreef CoT het volgende:
huub vergeet ff te vertellen dat hij Nadia tegen de kast duwde, vandaar de kalp van Nadia als reactie
Duwen mag, slaan niet...quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:28 schreef CoT het volgende:
huub vergeet ff te vertellen dat hij Nadia tegen de kast duwde, vandaar de kalp van Nadia als reactie
Ja precies, hij zou eens meer haar voorbeeld kunnen volgen. Hij snapt niet eens dat zij voor hem is en hem erop wijst dat hij moet oppassen dat hij zichzelf niet uit de kooi werkt, agressief mannetje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weer die typische reactie van Huub. 'n Gesprek met Lieke, ze wijst hem op z'n gedrach en reactie (of ik het met haar eens ben is niet belangrijk). En meteen stuift Huub in 'f*cking' en begint te schreeuwen tegen haar. Die agressieve manier van praten, soms tegen het onredelijke aan, ben ik helemaal beu.
BSOL, vergeet niet dat het voor Huub vechten tegen de bierkaai is. Stijn weg, Flens een hekel aan Huub, hij voelt zich echt alleen staan. Ik vind ook dat het rustiger mag tegen Lieke, maar zijn limiet is bereikt denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weer die typische reactie van Huub. 'n Gesprek met Lieke, ze wijst hem op z'n gedrach en reactie (of ik het met haar eens ben is niet belangrijk). En meteen stuift Huub in 'f*cking' en begint te schreeuwen tegen haar. Die agressieve manier van praten, soms tegen het onredelijke aan, ben ik helemaal beu.
Ik denk echt dat het mooi geweest is voor hem.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL, vergeet niet dat het voor Huub vechten tegen de bierkaai is. Stijn weg, Flens een hekel aan Huub, hij voelt zich echt alleen staan. Ik vind ook dat het rustiger mag tegen Lieke, maar zijn limiet is bereikt denk ik.
Dan gaat hij toch naar huisquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:35 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het mooi geweest is voor hem.
quote:
Kan allemaal best waar zijn, maar ik ben van mening : Limiet bereikt of niet, je kunt nog steeds een normaal gesprek voeren. Schreeuwen en krachttermen zijn niet nodig, zeker niet als je met je vriendin praat. Het laat een beetje zien hoe je werkelijk bent - en daar is Huub voor mij helemaal door de grond gezakt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
BSOL, vergeet niet dat het voor Huub vechten tegen de bierkaai is. Stijn weg, Flens een hekel aan Huub, hij voelt zich echt alleen staan. Ik vind ook dat het rustiger mag tegen Lieke, maar zijn limiet is bereikt denk ik.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:37 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop idd dat die de villa gaat verlaten.
Ik baal er als de tyfus van dat alles om Huub draait.
Ik snap je niet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
Huub komt er wel achter dat hij inmiddels een probleem heeft. Hij hoorde geen speaker en werd boos op de Febo.
Het klinkt misschien flauw, maar hij geeft het wel toe.
Het was dan ook belachelijk dat de redaktie hem dwong om het te ontkennen. Maar nu de filmpjes online staan ziet de redaktie misschien toch de waanzin van hun actie in?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:27 schreef noekje het volgende:
Huub zegt dus niet meer dat hij alleen geduwd is.
Klopt, maar wat blijft er over als Huub weg is? De Fam. Flodder in het meervoud.Het winnen van de PoPo zegt genoeg, de rest levert alleen pauper TV, ideetjes komen van Huub, hoe flauw of kinderachtig ook, en verbaal is hij absoluut de strekste, zeker in goede gesprekken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:37 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop idd dat die de villa gaat verlaten.
Ik baal er als de tyfus van dat alles om Huub draait.
Wel even duidelijk. Dat is niet omdat ik Huub niet mag want ik vind hem nog altijd leuker dan de andere sick fucks die daar zitten. Ik wil een spel zien. Maanden Huub zus, Huub zo is gewoon boring. Die algehele Huubobsessie komt me mijn neus uit. Ik wil vernieuwing. Van mij mogen ze op dit moment iedereen eruit gooien.quote:
Ik heb hem niet horen schreeuwen. Maar zijn toon verandert wel en is niet leuk!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Weer die typische reactie van Huub. 'n Gesprek met Lieke, ze wijst hem op z'n gedrag en reactie (of ik het met haar eens ben is niet belangrijk). En meteen stuift Huub in 'f*cking' en begint te schreeuwen tegen haar. Die agressieve manier van praten, soms tegen het onredelijke aan, ben ik helemaal beu.
Ik zet er mijn geld niet op inquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:39 schreef Mika25 het volgende:
Het was dan ook belachelijk dat de redaktie hem dwong om het te ontkennen. Maar nu de filmpjes online staan ziet de redaktie misschien toch de waanzin van hun actie in?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kan allemaal best waar zijn, maar ik ben van mening : Limiet bereikt of niet, je kunt nog steeds een normaal gesprek voeren. Schreeuwen en krachttermen zijn niet nodig, zeker niet als je met je vriendin praat. Het laat een beetje zien hoe je werkelijk bent - en daar is Huub voor mij helemaal door de grond gezakt.
Eigenlijk zou dat het beste zijn, vechten tegen medebewoners, huishouding, zichzelf en redactie....... het gaat nergens meer over.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:41 schreef schatje het volgende:
Ik ben fan van Huub, maar ik juich het alleen maar toe als ie de villa verlaat.
Ik ben het meer dan beu dat het alleen maar over hem gaat.
Huub geeft toe dat hij gisteren niet meer wist wat hij deed en dat hij dat zelf eng vindt.quote:
Hij is er van bewust dat ie behoorlijk verhit kan raken. Hij heeft meerdere malen aan de Febo verzocht om hier over te praten met een psycholoog. Alleen wordt daar geen gehoor aan gegeven.quote:
het enige wat die anderen doen is reageren op Huub of praten over Huub, als hij weg is hebben ze helemaal niets meer. Dat zal spannend worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar wat blijft er over als Huub weg is? De Fam. Flodder in het meervoud.Het winnen van de PoPo zegt genoeg, de rest levert alleen pauper TV, ideetjes komen van Huub, hoe flauw of kinderachtig ook, en verbaal is hij absoluut de strekste, zeker in goede gesprekken.
Ik ben gewoon ziek van dat enorme lage niveau. Dat gebash de hele dag is te triest voor woorden en daar doe ik mn streams niet voor aan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel even duidelijk. Dat is niet omdat ik Huub niet mag want ik vind hem nog altijd leuker dan de andere sick fucks die daar zitten. Ik wil een spel zien. Maanden Huub zus, Huub zo is gewoon boring. Die algehele Huubobsessie komt me mijn neus uit. Ik wil vernieuwing. Van mij mogen ze op dit moment iedereen eruit gooien.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
Huub geeft toe dat hij gisteren niet meer wist wat hij deed en dat hij dat zelf eng vind.
Dank dames!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:43 schreef schatje het volgende:
Hij is er van bewust dat ie behoorlijk verhit kan raken. Hij heeft meerdere malen aan de Febo verzocht om hier over te praten met een psycholoog. Alleen wordt daar geen gehoor aan gegeven.
Het zal zeker zo zijn dat hij het achteraf op prijs stelt. Maar bedenk hoe lang Sylvia al weg is en nog steeds gedraagt hij zich op die 'primaire manier'. Dan kan ik alleen maar konkluderen, dat hij er niets van geleerd heeft of zich er niets van aantrekt. Serker nog, hij wordt alleen maar 'meer primair' .......quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:42 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik heb hem niet horen schreeuwen. Maar zijn toon verandert wel en is niet leuk!
Het is een primaire reactie van Huub.. later zal hij haar ws dankbaar zijn voor de kritische woorden.
Zo ging Sylvia ook met hem om... die had ook regelmatig kritiek op Huub en dat stelde hij (achteraf) ook op prijs.
Ben het weer eens met je.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel even duidelijk. Dat is niet omdat ik Huub niet mag want ik vind hem nog altijd leuker dan de andere sick fucks die daar zitten. Ik wil een spel zien. Maanden Huub zus, Huub zo is gewoon boring. Die algehele Huubobsessie komt me mijn neus uit. Ik wil vernieuwing. Van mij mogen ze op dit moment iedereen eruit gooien.
en Dennis! Wat moet Dennis doen. De enige tekst die hij al uit, is alleen maar Huub.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:45 schreef schatje het volgende:
Dat wordt een heel groot probleem voor Brian als ie niet meer over Huub kan praten.
Huub eruit![]()
.
Laat nix zich ook maar te pletter vervelen, net als Huub.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
moooooooooooi...... portugese les gaat niet door.
Ik ben 19 jaar, maar ik ken niemand in mijn direct omgeving die zo is als zei is...quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:54 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amanda zijn de meeste meisjes van 19 jaar zoals zij is alleen zij is op TV en dan is het anders,![]()
Het probleem van de huidige bewoners is dat ze ALLEMAAL aggressief zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:47 schreef Sug4r het volgende:
Ik was fan van Huub totdat hij een arrogant balletje werd. Hij is agressief en wat hij er uit gooit wanneer hij kwaad is heb ik het helemaal maar niet over.
Nou hier in het zuiden ken ik (gelukkig) ook niemand zoals Amanda of een van de andere bewonersquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:50 schreef Cungy het volgende:
[..]
Ik ben 19 jaar, maar ik ken niemand in mijn direct omgeving die zo is als zei is...
Ik ken niemand in mijn omgeving die ook maar in enige vorm lijken op de bewoners...
Maar dat zal wel komen, omdat ik in het hoge noorden woon![]()
Wat DGK met mensen doet, want gisteren werd eigenlijk door Tamara ook wel duidelijk dat Brian ook niet helemaal zichzelf is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef schatje het volgende:
Huub heeft zeker een probleem dat ie zo agressief kan worden. Alleen heeft ie genoeg zelfreflectie om dat in te zien.
In tegenstelling tot een Brian die de schuld vooral bij de ander ligt.
Snuivend van woede het adres van Cora halen en roepen en dan later roepen dat het Huub en Jaap waren die zeiden dat het van Cora was. Ook nog eens een keiharde leugen want het was die heks van een Natasia die het als eerste riep.
De volgorde die Huub noemt klopt. Kijk de filmpjes er maar op na. Daar zie je ook dat Nadia zegt dat Huub hem gekrabt heeft (en niet getrapt) en hoe hard Nadia hem slaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:52 schreef beequeen het volgende:
Juist Natasja, je kent idd de volgorde van gebeurtenissen van gisteravond alleen via via, vandaar je verdraaide versie.
Jee, wat was hij anders bij haar zeg. Hij luisterde echt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat DGK met mensen doet, want gisteren werd eigenlijk door Tamara ook wel duidelijk dat Brian ook niet helemaal zichzelf is.
Toch kan ik niet heen om de vrouwonvriendelijkheid van Jaap, dat zie ik ook als een vorm van agressie en/of frustratie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het probleem van de huidige bewoners is dat ze ALLEMAAL aggressief zijn(ok, met uitzondering van Jaap en Lieke dan). Dus vele Huub fans hebben dan toch iets van "er is geen goed alternatief voor Huub"...
Ja, dat was echt heel maf. Ze was er ook gewoon van geschrokken dat Brain af en toe zo agressief kon zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Wat DGK met mensen doet, want gisteren werd eigenlijk door Tamara ook wel duidelijk dat Brian ook niet helemaal zichzelf is.
Hij sprak zelfs verstaanbaar nederlands!quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:53 schreef noekje het volgende:
Jee, wat was hij anders bij haar zeg. Hij luisterde echt!
Ja. Ik vond het verbijsterend, wat voor een metarmorfose Brian onderging.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:52 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, alleen Lieke gedraagt zich normaal.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch kan ik niet heen om de vrouwonvriendelijkheid van Jaap, dat zie ik ook als een vorm van agressie en/of frustratie.
Hij zei ook,'Brother'quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:55 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij sprak zelfs verstaanbaar nederlands!
De filmpjes van het bezoek van Tamara staan inmiddels op clipser. Na wat ik hier heb gelezen ben ik heel benieuwd naar die (ware?) Brianquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:55 schreef Gert het volgende:
Ja. Ik vond het verbijsterend, wat voor een metarmorfose Brian onderging.
Dat lag niet aan Brian maar aan Tamara. Dat is niet zo moeilijk, zij zit niet in DGK en kwam met een missie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Jee, wat was hij anders bij haar zeg. Hij luisterde echt!
Klopt! Ik vond Lieke maar op 1 moment echt eng en nep. Dat was toen ze met z'n allen Eric aanpakten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:55 schreef 2live het volgende:
[..]
precies, alleen Lieke gedraagt zich normaal.
Ik heb verdorie bijna het hele gesprek gevolgd. Toch maakt dat het voor mij helemaal onbegrijpelijk dat dan juist je familie zegt dat je ' het goed doet'. Die kennen hem dan toch ook niet op deze manier, ik zou dan denken dat hij naar huis moet voordat heel Nederland je uitkotst.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Ik vond het verbijsterend, wat voor een metarmorfose Brian onderging.
Om naar maar te zwijgen van zijn 'gevaarlijke' toontje tegen Amanda dat ze uit moest kijken met wat ze zei omdat hij anders wel weer eens helemaal zou kunnen flippen.... of zijn telefoongesprek op echt psychisch totaal gestoorde toon dat hij klaar was om zelfmoord te plegen. Die jongen kan flippen op de meest idiote momenten. Ook zelfs tijdens een gewoon gesprek, vooral als hij zich weer eens onnegrepen voelt. Ik snap niet dat iemand als Brian nog niet met dwangbuis is afgevoerd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef schatje het volgende:
Huub heeft zeker een probleem dat ie zo agressief kan worden. Alleen heeft ie genoeg zelfreflectie om dat in te zien.
In tegenstelling tot een Brian die de schuld vooral bij de ander legt.
Snuivend van woede het adres van Cora halen en roepen en dan later roepen dat het Huub en Jaap waren die zeiden dat het van Cora was. Ook nog eens een keiharde leugen want het was die heks van een Natasia die het als eerste riep.
Wat een rotartikelquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:57 schreef FdW het volgende:
Uit de VPRO gids:
LEVEN OP DE APENROTS
OF: Hoe ik compleet verslaafd raakte aan De Gouden Kooi
Door Aaf Brandt Corstius
Ik heb het ook bijna helemaal gevolgd en dat terwijl ik anders na een paar minuten al niet meer kan luisteren naar hem.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb verdorie bijna het hele gesprek gevolgd. Toch maakt dat het voor mij helemaal onbegrijpelijk dat dan juist je familie zegt dat je ' het goed doet'. Die kennen hem dan toch ook niet op deze manier, ik zou dan denken dat hij naar huis moet voordat heel Nederland je uitkotst.
Tamara had gewoon geen opmerkingen waardor hij getriggerd werd. Daarom kwam hij vrij normaal over. Brian oogt heel normaal (in het begin vonden ook veel meer mensen hem leuk), maar als je hem beter leert kennen zie je dat hij echt psychisch niet goed is. Vooral als je hem gaat tegenspreken kunnen er ongelukken ontstaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb verdorie bijna het hele gesprek gevolgd. Toch maakt dat het voor mij helemaal onbegrijpelijk dat dan juist je familie zegt dat je ' het goed doet'. Die kennen hem dan toch ook niet op deze manier, ik zou dan denken dat hij naar huis moet voordat heel Nederland je uitkotst.
Dat past ook niet bij haar, zij heeft zoveel zelfbeheersing, en dat was het ' spel spelen' op een manier die haar van nature niet ligt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:58 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Ik vond Lieke maar op 1 moment echt eng en nep. Dat was toen ze met z'n allen Eric aanpakten.
Ze ging me daar iets te ver door in haar Gestapo-rol.
Met 17 foto's!quote:
Nee, gaan meteen uit. Ik luister alleen naar Huub en Lieke.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
Luistert er iemand naar de streams van BANDD en Tilly ????
Niet de ware Brian... de ware Brian weet hij op de een of andere manier te onderdrukken bij Tamara. In het programma de gouden kooi lukte hem dat in het begin ook, maar niet voor lang....quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
De filmpjes van het bezoek van Tamara staan inmiddels op clipser. Na wat ik hier heb gelezen ben ik heel benieuwd naar die (ware?) Brian
Sorryquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
Ik durf ze niet aan te zetten, ik weet toch al wat ik dan ga horen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, gaan meteen uit. Ik luister alleen naar Huub en Lieke.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, gaan meteen uit. Ik luister alleen naar Huub en Lieke.
Neuh... 'k luister liever naar een normaal gesprek.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:02 schreef petraa het volgende:
Daarom leeft ook het vermoeden dat Brian de bescherming heeft van de FEBO. Zie het afvoeren naar De Witte Bergen, het slikken van ''iets'' zodra hij para wordt. Dat is op zijn minst vreemd te noemen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand als Brian nog niet met dwangbuis is afgevoerd.
"Wil je dat ik para word."quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Om naar maar te zwijgen van zijn 'gevaarlijke' toontje tegen Amanda dat ze uit moest kijken met wat ze zei omdat hij anders wel weer eens helemaal zou kunnen flippen....
Ik vond Brian in het begin ook leukquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tamara had gewoon geen opmerkingen waardor hij getriggerd werd. Daarom kwam hij vrij normaal over. Brian oogt heel normaal (in het begin vonden ook veel meer mensen hem leuk), maar als je hem beter leert kennen zie je dat hij echt psychisch niet goed is. Vooral als je hem gaat tegenspreken kunnen er ongelukken ontstaan.
Ik denk eerder dat dat de ware Brian wel was. Tamara kent hem wel al veel langer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet de ware Brian... de ware Brian weet hij op de een of andere manier te onderdrukken bij Tamara. In het programma de gouden kooi lukte hem dat in het begin ook, maar niet voor lang....
Ik zie het nu pas, ik mis een t achter vind.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |