Ik zie het nu pas, ik mis een t achter vind.quote:
Iedereen gedraagt zich anders en vreemd in zo'n situatie denk ik. Dus dat zal bij Brian ook zeker meespelen. In de normale wereld wordt hij misschien niet snel zo gek als ik de kooi.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:05 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik vond Brian in het begin ook leuk. Maar ik vraag me altijd af of dit soort dingen niet verschrikkelijk versterkt worden omdat je wereldje zo klein is. Tamara begreep bijv. niets van zijn 'relatie' met Amanda, dat zegt toch iets over zijn normale leven.Iedereen roept altijd dat buitenstaanders er niets van begrijpen hoe het is om daar opgesloten te zitten, en het kan niet anders of er gebeuren rare dingen met mensen als ze daar zijn.
Vertel, waarom niet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:07 schreef noekje het volgende:
Brian heeft de hint niet opgepakt he dat zij niet de enige was die het kettinkje had gezien?
Ik heb nergens uit op kunnen maken dat hij Amanda heeft geconfronteerd daarmee.quote:
Je meent hetquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:09 schreef 2live het volgende:
Nadia; Aman wil je iets aan mijn haren doen dat het niet zo pluist.
Daar is Amanda expert in he.![]()
Speelt hij in de kooi, als hij zo finaal doordraait en zelfs een zelfmoord aankondigt, een rol dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat de ware Brian wel was. Tamara kent hem wel al veel langer.
Nee, dat is waar, jammer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb nergens uit op kunnen maken dat hij Amanda heeft geconfronteerd daarmee.
Wat bedoelt zij daar nu weer mee "Lieke straks aan tafel"?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:09 schreef petraa het volgende:
Dennis: Huub gaat straks zo huilen het wordt zo zielig voor hem achhhhhhhhhhhhhhhh. Sharon heeft verteld aan Dennis dat Huub vroeg waar het horloge was en dat ze heeft gezegd dat de jas naar de stomerij is, Huub zou nu peentjes zweten aldus Dennis.
Nadia: En Lieke straks aan tafel, dat wordt leuk.
Tilly zit erbij en kijkt ernaar.
Hoezo gaan die eruit danquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:08 schreef 2live het volgende:
En ik wil helemaal niet dat Huub en Lieke eruit gaan ,want dan kijk ik niet meer, en ik vind het hier veeels te leuk.![]()
Dat denk ik dus ook, dat al je eigenschappen versterkt worden. In Lieke zit het dus duidelijk niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Speelt hij in de kooi, als hij zo finaal doordraait en zelfs een zelfmoord aankondigt, een rol dan?
Hij is in de buitenwereld gewoon niet in dergelijke situaties gekomen, maar dat betekent niet dat de Brian in de kooi de ware Brian niet is. Ik geef wel toe dat het een fake-wereld is, maar de agressie zit duidelijk wel in hem.
Dat kwam zo ter sprake omdat het alleen maar over Huub en Lieke gaat. Hoe het dan zou zijn als ze weg zin.quote:
Neeee! Maar als reactie op dat mensen hier zeggen dat Huub en Lieke gewoon moeten gaan....dat zou ik jammer vinden.quote:
Dan haakt echt 90% af denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat kwam zo ter sprake omdat het alleen maar over Huub en Lieke gaat. Hoe het dan zou zijn als ze weg zin.
Dat ze Lieke straks gaan Bashen aan tafel denk ik.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:13 schreef kybe het volgende:
[..]
Wat bedoelt zij daar nu weer mee "Lieke straks aan tafel"?
Ik denk dat wij als kijkers niet kunnen voorstellen hoe het is om 9 maanden in een huis te wonen waar je niet weg kan, met mensen die je zelf niet heb uitgekozen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Speelt hij in de kooi, als hij zo finaal doordraait en zelfs een zelfmoord aankondigt, een rol dan?
Hij is in de buitenwereld gewoon niet in dergelijke situaties gekomen, maar dat betekent niet dat de Brian in de kooi de ware Brian niet is. Ik geef wel toe dat het een fake-wereld is, maar de agressie zit duidelijk wel in hem.
Maar een boete krijgen? Nee hoor. De redactie vindt het wel prima. Zijn wang was echt helemaal rood na die klap. Ik heb het filmpje nog eens bekeken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia geeft aan Tilly toe dat ze als eerste Huub twee keer gebeten heeft en hem daarna een klap heeft gegeven. Pas daarna begon Huub aan haar broekje te trekken.
En ik denk dat het allebei de "ware Brian" is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat de ware Brian wel was. Tamara kent hem wel al veel langer.
Goh,orgineel van die bimbo'squote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat ze Lieke straks gaan Bashen aan tafel denk ik.
Ah, dus we krijgen een herhaling van de herhaling van de herhaling. Gelukkig heb ik plannen vanavondquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef petraa het volgende:
Brian is toch wel verreweg de nummer 1. Die wordt niet alleen tijdens duw en trek partijen helemaal para, maar ook zelfs tijdens gesprekken met Amanda, als ze het niet met hem eens is of niet goed luistert. Het haalt idd het slechtste in je naar boven en in geval van Brian is dat wel héél slecht.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:17 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat wij als kijkers niet kunnen voorstellen hoe het is om 9 maanden in een huis te wonen waar je niet weg kan, met mensen die je zelf niet heb uitgekozen.
Dat haalt echt het slechtste in je naar boven, dat er agressie in hem zit zal best maar dat zit in de meeste bewoners daar met uitzondering van Lieke dan.
Ze zegt er ook bij dat ze tipsy was en zich niet meer helemaal kan herinneren wat er precies gebeurd is. Dat bijten gebeurd volgens mij pas na het broekje trekken. Het slaan gebeurt wel daarvoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia geeft aan Tilly toe dat ze als eerste Huub twee keer gebeten heeft en hem daarna een klap heeft gegeven. Pas daarna begon Huub aan haar broekje te trekken.
En de Febo helpt vast een handje mee door Huub naar achteren te roepen dat zijn zender stuk is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Nadia kan helemaal niet tegen de terror, dat heeft ze zelf al gezegd. En we hebben gisteren gezien hoe snel Huub haar aan het huilen had. Dus dat gaat niet leuk aflopen voor Nadia.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:18 schreef petraa het volgende:
Nadia en Amanda gaan hun best doen Huub en Lieke uitelkaar krijgen, want dan gaan ze weg en kunnen zij er leuk wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |