Amanda is een tienerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je bedoelt.... het melkgebitje van die 2219-jarige![]()
Het gaat over Natalia, een ex van Brian, die hij vorige week gebeld heeft (toch?)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:54 schreef bosb het volgende:
lol volgens mij is tamara uit de kast gekomen ofzo...... Ze hadden het over een "ze" die lief is, en tamari wil het er nu niet over hebben...
Hij zal buiten ook wel discussie's hebben gehad met Tamara, maar volgens haar is Brian nog nooit zo boos geworden als hij in de kooi is geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:59 schreef Borga het volgende:
[..]
Zolang iemand het met hem eens is dan is hij aardig. Maak hem niet kwaad want dan sloopt hij de boel
Dat bedoelt Disana niet, gelukkig ontgaat je dat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb al een topic geopend inmiddels. De redactie wil dit laten ondersneeuwen door het bezoek van Tamara.
Dan zegt ze dus dat ze nog iets hadden toen Brian de kooi in ging?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:05 schreef akveor het volgende:
Tamara zegt lachend:...We hebben toch niets? Al 10 maanden niet....
heeft hij toch iets geleerd van die siegoloogquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:04 schreef agter het volgende:
brian is veel rustiger, normaler. hij laat Tamara netjes uitpraten en ze hebben een echt gesprek!
goed van Brian hoor!!
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=28969&sess=664quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Het gaat over Natalia, een ex van Brian, die hij vorige week gebeld heeft (toch?)
Het gaat niet werken ben ik bang. Huub en Lieke hoopten misschien dat Tamara Brian terug wilde, maar dat is blijkbaar niet zo. Jammer, maar konden ze niet weten. Het was wel een poging waard.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:04 schreef farceman het volgende:
Eigenlijk hele dom zet van Huub en lieke;
Het verschrikkelijk nep stel Brian en Amnda is dadelijk gewoon weer samen.
En Brian heeft nog steeds niet uitgesproken dat hij Amanda gebruikt.
dat is dus goed gedaan van lieke! hulde aan LIEKE!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:07 schreef beequeen het volgende:
Nada en Amanda kotsen Lieke weer helemaal uit, zo kinderachtig.
Dus twee exen van Brian hebben elkkar gevonden en toen ging Brian de Kooi in?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:04 schreef avonne het volgende:
[..]
Het gaat over Natalia, een ex van Brian, die hij vorige week gebeld heeft (toch?)
nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian is echt LEUK Nu.
Inderdaad, dit gaat tenminste ergens over.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:05 schreef T-lex het volgende:
Zie in dit gesprek meer vonk dan in al die maanden met Amanda.![]()
Diezelfde "moeder" heeft ook gezegd dat "zij" weer contact gelegd had zodra Brian die 50.000 binnen had...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef Marrije het volgende:
Brian zijn moeder heeft gezegd tijdens hun telefoongesprek dat Tamara hem terug wilde, dat ze nog uhelemala verlief dop hem was maar das dus gelul.
je hebt wat gemistquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef 2live het volgende:
[..]
nou ik herken het hoge lachje anders meteen.![]()
Ze ziet er sowiezo niet uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:07 schreef Gigageil het volgende:
Dat haar zit echt voor geen meter bij Amanda.....![]()
Ik geloof dat ik het wel goed begreepquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoelt Disana niet, gelukkig ontgaat je dat.
Hitler was ook heel aardig tegen de mensen die hij goed kende.quote:
Idd, zo'n gesprek kan hij met Amanda nooit hebben, dus op zich denk ik dat 't best zal resoneren bij hem.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef paraquat het volgende:
[..]
Inderdaad, dit gaat tenminste ergens over.....
dat ging niet over Tamara maar over Nathaliaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef Marrije het volgende:
Brian zijn moeder heeft gezegd tijdens hun telefoongesprek dat Tamara hem terug wilde, dat ze nog uhelemala verlief dop hem was maar das dus gelul.
volgens mij had ze het over Nataliaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef Marrije het volgende:
Dat kan gebeuren na een triootje en dan de waardeloze sex van de rat...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:07 schreef demins het volgende:
[..]
Dus twee exen van Brian hebben elkkar gevonden en toen ging Brian de Kooi in?
Ik geloof dat dat andersom (helaas) niet zo is...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef agter het volgende:
brian kijkt zoooo verliefd uit zijn ogen...jemig!
hij zwijmelt helemaal.
kweet ut.... heb nog een edit aan mijn bericht toegevoegdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hitler was ook heel aardig tegen de mensen die hij goed kende.
Denk er even aan hoe psycho hij gisteren Amanda aan het waarschuwen was dat ze moest uitkijken wat ze zei anders zou hij doordraaien.
helemaal niet, maar ik had mijn buik zo vol toen ik de streams aanzette.quote:
Zeg dat wel ja. Dat wil je toch geen woorden aan vuilmaken. Maar ja, dat wordt dan weer door de redactie niet goedgekeurd, want je moet tv maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef beequeen het volgende:
Lieke, geef het op bij die kutwijven en hou de eer aan jezelf.
Dit herinner je je wel, maar waarom dat selectieve geheugen als het Huub betreft?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk er even aan hoe psycho hij gisteren Amanda aan het waarschuwen was dat ze moest uitkijken wat ze zei anders zou hij doordraaien.
Laat Lieke die etterwijven maar even opnaaienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef beequeen het volgende:
Lieke, geef het op bij die kutwijven en hou de eer aan jezelf.
Ik heb werkelijk waar geen idee!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:07 schreef demins het volgende:
[..]
hearquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je haalt de boel door elkaarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ja jonguh maar ik heb het met mijn eigen ogen gezien jonguh.. het waren wél hartjuhs!! Sterruf!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
Brian heeft het verjaardagscadeau dus aan tamara opgestuurd en ze kreeg het achter.
Geen hartjes
Gelukkig is het ook heel grappig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
Nada tegen Lieke: Steek je pik tussen je benen, hij steekt uit.![]()
niet luisteren, is gewoon nog meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
De hoeren mochten niet meer föhnen, om Lieke aan het woord te laten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:11 schreef Adothehague het volgende:
Wat zei de speaker?
Daar hebben ze Lieke niet eens voor nodigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Laat Lieke die etterwijven maar even opnaaien![]()
ach... een moordenaar komt ook weleens met een bloemetje thuisquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian is echt LEUK Nu.
Huh? Het ging hier over Brian toch? Waarom moet je dan Huub erbij halen? Je bent het dus met me eens alleen zeg je dat Huub ook zo is. okee. duidelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:10 schreef dahlia het volgende:
[..]
Dit herinner je je wel, maar waarom dat selectieve geheugen als het Huub betreft?
Ja luister er af en toe 2 sec naar, maar dan hoor je weer dat niveau en ga k weer terug naar Brian & Tamara die tot nu toe wel een fatsoenlijk gesprek voeren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Dat gescheld wordt echt zó enorm genant. Op een gegeven moment verdraag je dat als streamer gewoon niet meer. Kunnen ze niet iets aan die viswijven doen. Dat ze totaal niet scoren op de popoll dringt blijkbaar niet door. Maak ze even duidelijk dat een overgrote meerderheid ze echt heel erg uitkotst ofzo.
Niet uit de mond van trailer trash.quote:
Zo begrijp ik echt niet dat Brian dat Brian zo'n verrot karakter heeft in het spel.... Het is allemaal Natasia's schuld....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:10 schreef noekje het volgende:
Hij luistert echt naar haar. Is voor het eerst dat ik Brian zie luisteren.
Gewoon op MUTE.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Dat gescheld wordt echt zó enorm genant. Op een gegeven moment verdraag je dat als streamer gewoon niet meer. Kunnen ze niet iets aan die viswijven doen. Dat ze totaal niet scoren op de popoll dringt blijkbaar niet door. Maak ze even duidelijk dat een overgrote meerderheid ze echt heel erg uitkotst ofzo.
Dat zijn van die enorme lage opmerkingen. Ongelooflijk. Gelukkig doet Lieke het op andere manieren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
Ik moet echt naar het toilet rennenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:14 schreef Meganog het volgende:
Brian wil graag kinderen aan het lachen maken als ze naar de Kooi kijken.
Precies! zijn gedrag interpreteer je wel goed. Waarom niet bij iedere speler? Alles wat Huub doet vinden jullie goed, dat snap ik dus niet!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huh? Het ging hier over Brian toch? Waarom moet je dan Huub erbij halen? Je bent het dus met me eens alleen zeg je dat Huub ook zo is. okee. duidelijk.
Ik ga er echt niet naar luisterenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Dat gescheld wordt echt zó enorm genant. Op een gegeven moment verdraag je dat als streamer gewoon niet meer.
Ik ook niet. Het moment dat dat wel gebeurt spring ik voor de trein.quote:
Hen jij Huub in beeld?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:15 schreef Dementor het volgende:
Volgens mij heeft huub weer iets gekregen van achter een blowtje ofzoiets want hij is weer super suf.
Gewaagde uitspraakquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het moment dat dat wel gebeurt spring ik voor de trein.
Misschien een glazen bol?quote:
Ik heb wel eens gelachen om Brian, ook wel vaker dan eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze 2 ordinaire meiden weten gewoon niet beter dat schelden de enige manier is om een discussie te winnen (in hun ogen dan). Wat wel opmerkelijk is, is dat Amanda, Nadia en Natasja allemaal zonder vader opgegroeid zijn. Toeval of een gebrek aan discipline in de opvoeding?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:18 schreef riri het volgende:
deze mensen zijn doodsbang voor Lieke...ik kan er niets anders van maken....ik snap namelijk niet als je voor iemand niet bang bent je nodig hebt hem of haar de huid vol te schelden
Kijk even naar zijn naam....Dement orquote:
Leuk dat je 'jullie' zegt, maar ik ben flink wat keren heel erg tégen Huub geweest. Ook nu vind ik het nog steeds een super irritant ventje. Maar met zijn acties vanavond tegen Nadia had hij echt volkomen gelijk. Ik ruzies met Lieke vind ik hem vooral super storend en een walgelijk betweterig mannetje. Hij lult ieder voorval zo om dat het in zijn eigen straatje past. Lieke pikt dat alleen niet altijd en daarom zo vaak ruzies.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef dahlia het volgende:
[..]
Precies! zijn gedrag interpreteer je wel goed. Waarom niet bij iedere speler? Alles wat Huub doet vinden jullie goed, dat snap ik dus niet!!
Allemaal het prototype viswijvenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Deze 2 ordinaire meiden weten gewoon niet beter dat schelden de enige manier is om een discussie te winnen (in hun ogen dan). Wat wel opmerkelijk is, is dat Amanda, Nadia en Natasja allemaal zonder vader opgegroeid zijn. Toeval of een gebrek aan discipline in de opvoeding?
dat is net zoiets als... ik eet mijn schoen op als elvis nog leeftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kinderen ook zeker??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelachen om Brian, ook wel vaker dan eens.
Een wijze raad opgepikt van ATWT, erger kan het niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:19 schreef akveor het volgende:
Tamara: Elke belangrijke beslissing moet je niet nemen met je verstand.
Brian: Waarmee moet je die dan nemen.....?
Tamara: Met je gevoel....
welke stream heb jij.... Huub is al een uur niet in beeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:15 schreef Dementor het volgende:
Volgens mij heeft huub weer iets gekregen van achter een blowtje ofzoiets want hij is weer super suf.
dat ze beter naar huis kan komenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef riri het volgende:
wat zou de moeder van nadia van haar dochter vinden?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ze ziet er sowiezo niet uiten die stem van haar irriteert me ook mateloos
![]()
quote:
Vertelquote:
Precies ja. Geen risico dat je het ook moet doen dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat is net zoiets als... ik eet mijn schoen op als elvis nog leeft![]()
Dat weet hij zelf ooke cht wel hoor, hij kan haar niet uitstaan, maar heeft de sex gewoon nodig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:21 schreef Starlie het volgende:
Ik hoop zooooo dat Brain heeeeeel goed gaat luisteren naar wat Tamara heeft gezegd... want volgens mij is de conclusie van alles wat ze heeft gezegd: DUMP AMANDA!
en ik danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:21 schreef Talitha het volgende:
[..]Iemand moet het niveau van de COS toch naar beneden halen?
En ontopic: ik ga slapen![]()
preciesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:21 schreef Starlie het volgende:
Ik hoop zooooo dat Brain heeeeeel goed gaat luisteren naar wat Tamara heeft gezegd... want volgens mij is de conclusie van alles wat ze heeft gezegd: DUMP AMANDA!
Die dialoog hadden ze ook al gebruikt in het gesprek tussen Sylvia en Brian, de dag voordat ze getoneelhaakt werd...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
Een wijze raad opgepikt van ATWT, erger kan het niet.
Is hij inmiddels al een keer klaargekomen dan?!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat weet hij zelf ooke cht wel hoor, hij kan haar niet uitstaan, maar heeft de sex gewoon nodig.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:21 schreef Starlie het volgende:
iemand uitmaken voor marokkanse kuthoer, d'r broek van d'r kont aftrekken, wat een terechtte actie zeg! kom op hij kan het nooit met woorden af. pretendeert het alleen maar. ik was eerst best oop zijn hand, maar hij is verandert en zeker niet in zijn voordeel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk dat je 'jullie' zegt, maar ik ben flink wat keren heel erg tégen Huub geweest. Ook nu vind ik het nog steeds een super irritant ventje. Maar met zijn acties vanavond tegen Nadia had hij echt volkomen gelijk. Ik ruzies met Lieke vind ik hem vooral super storend en een walgelijk betweterig mannetje. Hij lult ieder voorval zo om dat het in zijn eigen straatje past. Lieke pikt dat alleen niet altijd en daarom zo vaak ruzies.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat is net zoiets als... ik eet mijn schoen op als elvis nog leeft![]()
amanda wordt grijs...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef akveor het volgende:
Snel ff caps van die andere streams...
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo creatief zijn ze bij deze redaktie nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu moet de optie komen dat Nadia langer mag blijven en dat iedereen moet stemmen..
Errrrrrrquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen.
Maak je me nu blij?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die dialoog hadden ze ook al gebruikt in het gesprek tussen Sylvia en Brian, de dag voordat ze getoneelhaakt werd...
Ehm... ehm... ik geef het opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen.
Omdat ze het inhoudelijk niet echt lukken, gaat het al snel over het afvallen op het uiterlijk van een ander. Verder komen ze niet. Het verschil in niveau is altijd wel merkbaar, maar nu is heel duidelijk te zien idd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zijn van die enorme lage opmerkingen. Ongelooflijk. Gelukkig doet Lieke het op andere manieren.
Verschil in niveau is niet vaak zó duidelijkgeweest.
Hooeveel? En wat is het nummer voor die gegarandeerde koffer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen.
Brian "Hoe is het met de kleine man?"quote:
ze kijkt me veel te verliefd naar brian, misschien is ze bi ipv lesbischquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef solara4 het volgende:
ze heeft ruzie ik egypte gehad met de familie omdat ze verteld heedt dat ze een vriendin heeft, dat jkan niet daar
wanneer haar haar dezelfde functie als haar klit heeft heeft ze brian helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen.
Kijk ff wat filmpjes terug dan ben je zo genezen, echt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind hem ECHT leuk hoe Brian nu is..
godsamme... je bent je toch niet aan het aftrekkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Zoiets zal het wel zijn ja! Maar vind je haar echt verliefd kijken naar Brain??? Ik zit wel op een zoen te wachten maar dan kan ik lang wachten denk ik!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze kijkt me veel te verliefd naar brian, misschien is ze bi ipv lesbisch
Yup zo zou ie kunnen winnen.... Hij zou nog wel eens een paar ounten in de PP kunnen stijgen... dit wordt uitgezonden in de week van de PP.... Goed gedaan Huub. Sukkel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Hmz...Eric had het ook over "gevoelens", dat die niet meer goed waren bij de huidige gang van zaken in het programma. Dus misschien is dat een teken dat Brian snel weg gaatquote:
de vonken springen over en weerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja! Maar vind je haar echt verliefd kijken naar Brain??? Ik zit wel op een zoen te wachten maar dan kan ik lang wachten denk ik!
Het werd vooral duidelijk hoe ontzettend ongelukkig Brian in de kooi is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Desii het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen... dit is de eerste keer dat ik een uur achter elkaar naar Brian kan luisteren.... zal wel door Tamara komen...
Heb wel sympathie voor der...
ze heeft volgens mij ook goed door dat het een spel is...![]()
sjonge jonge ze heeft al een mannen figuur en nu zie ik (ja oeps, beetje laat pas!) dat ze ook nog eens nul comma nul borsten heeft. zo te zien lijkt het wel of het 2 deukjes zijn inplaats van borsten! wel zielig voor die muts...quote:
3,2,1..... Klaar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
Wel mooi dat we nu hebben kunne timen: Amand en Nadia zijn al ruim een uur met hun haren bezig
Nee, helaas het kwam er niet van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
Heeft ze dat kettinkje nou nog gekregen?
Jawel! Lieke kreeg nog een dikke knuffel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:29 schreef Marrije het volgende:
zegt ze lieke geen gedag??
heeft ze last van een virusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:26 schreef beequeen het volgende:
Tamara: Ik mis mijn IT mannetje.
En Brian die dan Lieke gaat beledigen omdat ze geen borsten heeftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:29 schreef nibbieworld het volgende:
sjonge jonge ze heeft al een mannen figuur en nu zie ik (ja oeps, beetje laat pas!) dat ze ook nog eens nul comma nul borsten heeft. zo te zien lijkt het wel of het 2 deukjes zijn inplaats van borsten! wel zielig voor die muts...![]()
En tegen de chauffeur nog even: "Voorzichtig rijden hè.quote:
Ja die had ze al....ze liet hem zien en het waren geen hartjes..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
Heeft ze dat kettinkje nou nog gekregen?
ja echt wel. Ze had het kettinkje achter gekregen! Ze heeft het brian zelf laten zien. Het waren geen hartjes maar tulpen.quote:
Ze komt sowieso nooit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:29 schreef tipsch het volgende:
moehahaha, dellie is gewoon helemaal niet gekomen - wat geeft ze toch veel om rat
Denk jij dat er nu rellen komen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
Wie moet Natasia nou keihard onderuit trappen van Dennis?
Lieke uiteraardquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
Lieke. En tot die tijd moet ze doen alsof Lieke altijd bij haar terecht kan. Natasia zei dat ze dat van dat trappen wel moeilijk vond.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
het is weer niveautje opel kadet met verlaagde krukassenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:31 schreef burtbeej het volgende:
Mijn god, het niveau wordt alweer verlaagt.
Na dit bezoek bijna helemaal gevolgt te hebben zet ik nu toch echt weer die streams uit. nix![]()
ze heeft het alleen niet via de post gekregen want achter wist immers dan ze door huub en lieke werd uitgenodigd. ze heeft het dus achter gekregen. de begeleidende brief hebben ze echter niet gekregen en brian vroeg tamara er om te vragen bij zijn contactpersoon.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:32 schreef blomst het volgende:
[..]
Jawel opletten.
Hij had het haar al gestuurd.
blablasia:"Maar fysiek geweld mag toch niet meer"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke. En tot die tijd moet ze doen alsof Lieke altijd bij haar terecht kan. Natasia zei dat ze dat van dat trappen wel moeilijk vond.
De groen geile stoeltsjes vliege dalek doâh de lug!quote:
Zo is Denniks, hij laat andere de vuile klusjes opknappen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:32 schreef Gert het volgende:
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:33 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
ze heeft het alleen niet via de post gekregen want achter wist immers dan ze door huub en lieke werd uitgenodigd. ze heeft het dus achter gekregen. de begeleidende brief hebben ze echter niet gekregen en brian vroeg tamara er om te vragen bij zijn contactpersoon.
Ik hoorde heel duidelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:29 schreef riri het volgende:
De borsten van Tamara zien er niet veel anders uit dan die van Lieke....snap niet waarom Brian Lieke altijd over haar borsten uitscheld dan
schitterendquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:34 schreef Marrije het volgende:
Precies wat Lieke zegt, welke kant het nu ook op gaat, lekker boeien, amanda is helemaal over de zeik
quote:
Inderdaad ik ga ze ook uitzetten! Truste allemaal!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:35 schreef beequeen het volgende:
Fijn dat streams ook uitkunnen. Geluk voor de nachtstreamers en tot morgen, sweet dreams.![]()
er mag gedanst wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:34 schreef Gert het volgende:
[..]
De groen geile stoeltsjes vliege dalek doâh de lug!![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:36 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij moet dit # 1972 zijn?!
Ik geloof daar niets van... Huub en Lieke hebben Tamara uitgenodigd om te fokken... ik kan me niet voorstellen dat Amanda daarin trapt..... Ze hebben vannacht weer seks en alles is goed. Leuke TV voor Brian... en krijgt een paar procenten extra in de PP....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:34 schreef Marrije het volgende:
Precies wat Lieke zegt, welke kant het nu ook op gaat, lekker boeien, amanda is helemaal over de zeik
En daarna moesten ze beiden heel hard lachen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik hoorde heel duidelijk
Tamara "mijn haar wordt steeds korter. Geen extentions of zo. Ik hou niet van nep"
Brian, héél nadrukkelijk "ik hou ook niet van nep"
Als je je toevallig in dezelfde kamer bevindt als iemand anders, luister je af. Ik ben nu ook mn vriend aan het afuisteren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:37 schreef burtbeej het volgende:
Brian gelooft nog steeds dat Lieke aan het afluisteren was.
Hij is met Amanda en meteen het niveau / 100
Dus eigenlijk wil je dus dat de bewoners gewoon de hele dag niets doen, met af en toe een nep-ruzietje tussendoor? Dit was de eerste speltechnische actie in...tja, weet niet eens meer wanneer de laatste actie was. Het was inderdaad kansloos, maar er gebeurd tenminste IETS...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
Waardeloos plan.... zoals ik vanaf het begin al roep....
wat zegt 'tie' dan??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je je toevallig in dezelfde kamer bevindt als iemand anders, luister je af. Ik ben nu ook mn vriend aan het afuisteren.![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik geloof daar niets van... Huub en Lieke hebben Tamara uitgenodigd om te fokken... ik kan me niet voorstellen dat Amanda daarin trapt..... Ze hebben vannacht weer seks en alles is goed. Leuke TV voor Brian... en krijgt een paar procenten extra in de PP....
Waardeloos plan.... zoals ik vanaf het begin al roep....
Het is nog maar de vraag wat het effect is op Delley en de rat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je dus dat de bewoners gewoon de hele dag niets doen, met af en toe een nep-ruzietje tussendoor? Dit was de eerste speltechnische actie in...tja, weet niet eens meer wanneer de laatste actie was. Het was inderdaad kansloos, maar er gebeurd tenminste IETS...
die krijg je nooit meer af...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:39 schreef tipsch het volgende:
toe maat dellie, maak tamara maar af!
Leg uitquote:
Ben ik helemaal met je eens.... blijft een waardeloos plan.... een domme zet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je dus dat de bewoners gewoon de hele dag niets doen, met af en toe een nep-ruzietje tussendoor? Dit was de eerste speltechnische actie in...tja, weet niet eens meer wanneer de laatste actie was. Het was inderdaad kansloos, maar er gebeurd tenminste IETS...
ohkee, het is al laat. snap deze uitspraak niet helemaal! ik ben nog niet helemaal bij gelezen misschien dat het daar aan ligt..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:30 schreef Mika25 het volgende:
[..]
En Brian die dan Lieke gaat beledigen omdat ze geen borsten heeft![]()
Er zit toch, in dit geval, wel enige logica inquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:41 schreef Sev het volgende:
Amanda kraamt echt weer onzin uit
Je ziet de plekken al goed in zijn gezicht zeg... een paar uur later..... das echt geen duwen geweestquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
Huub tegen Lieke: "Als ik jou was, zou ik nog even gaan zieken met Amanda"
[afbeelding]
Heh heh...quote:
Brian maakt altijd opmerkingen over Lieke's kleine borsten, terwijl de liefde van z`n leven OOK kleine borsten heeft. Snappie?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:42 schreef nibbieworld het volgende:
ohkee, het is al laat. snap deze uitspraak niet helemaal! ik ben nog niet helemaal bij gelezen misschien dat het daar aan ligt..![]()
Totale onzin wat Amanda s'r uitkraamt.... Tamara heeft simple 150 CP verdient voor Brian....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Huub is jouw vijand. Hij heeft haar uitgenodigd, zij heeft dat geaccepteerd. Dus is ze ook een vijand.".
Kwestie van tijdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:44 schreef ozewiesewoze het volgende:
jammer dat tamara net heeft zitten aandringen dat hij zich rustig moet houden en zich niet uit zijn tent moet laten lokken door amanda.
Hij zou normaal gezien nu totaal flippen door de idiote opmerkingen van amanda
amanda de strateegquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Nu weet ik het zeker. Jij hebt een vijand laten komen en met haar gesproken. Voor mij is het helemaal duidelijk"
Ja hoor en straks laat die hoer zich weer van voor en van achter neukenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda : "Nu weet ik het zeker. Jij hebt een vijand laten komen en met haar gesproken. Voor mij is het helemaal duidelijk"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |