Ik heb geen lessen gezien 'net'. Ze zijn zich nog steeds aan het voorbereiden voor het lopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:55 schreef meta4 het volgende:
[..]
Dat was net toch?
Waar Nadia om moest huilen
Count me in for the fall.quote:
Valt me dan toch wel weer mee dat ze dat later toegeeft. Pluspuntje (heel kleintje).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:56 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia probeerde Lieke even een hak te zetten door te zeggen dat dr make up niet mooi vond. Later komt ze naar Lieke toe om dr excuses aan te bieden, ze had t gezegd omdat Huub lelijke dingen over dr had gezegd![]()
Nu begrijp ik waarom ik altijd een nare smaak in de mond krijg wanneer de hopman schrijft............quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bent wel consequent, want ze doet me echt heel erg aan Dido denken.... en dat was de laatste keer (dat ik me kan herinneren) dat jij op fok een vrouw verdedigde. Laten we het zo zeggen: wat muziek betreft hebben we wel raakvlakken... wat vrouwen betreft zeer weinig
terroriserenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
Nadia gaat Lieke vanavond pureren, verstond ik dat goed?
Dat wil ik ook meemaken. Nadia komt ook echt over als iemand die je kan gaan terroriserenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
Nada gaat de boel terroriseren vannacht met tomaten, slootwater enz. Ben benieuwd wat nix gaat doen.
Hoe orirgineel overigens.
Tomaten pureren zei ze.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, de tweede (van de 3) keer dat ze pureren zei. Nou ja, we komen er wel achter.
En jij denkt dat achter dat toelaat? Nee dus. Ook niet de terror van Nadia.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:01 schreef scanman01 het volgende:
Dat terroriseren wil ik meemaken. Huub weet haar zwakke plek nu. Die heeft haar binnen een week huilend bij de poort staan.
Aha. Wat is ze raar bezig. Ik denk dat Brian erachter zit. Moet ze vooral zo doorgaan, krijgt ze ook problemen met Amanda.quote:
Nadia is nu al het loophondje van iedereen die tegen Huub en Lieke zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:02 schreef Disana het volgende:
Oh, is het Brian die een ander weer eens laat doen wat hij zelf bedenkt. Nadia zegt dat ze blij is met Brian.
En is dat wel 'RTL-stylo'???quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
Nada gaat de boel terroriseren vannacht met tomaten, slootwater enz. Ben benieuwd wat nix gaat doen.
Hoe orirgineel overigens.
Ze kwam de Kooi in en vond ze niks (Huub was een psycho), toen vond ze ze meevallen, en nu dit. Ik denk dat je gelijk hebt en dat ze zich laat gebruiken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:04 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nadia is nu al het loophondje van iedereen die tegen Huub en Lieke zijn.![]()
Daar heeft Nadia geen moeite mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
Tsja... kan het nou wel of kan het nou niet...
[afbeelding]
Het heeft met de tomaten te maken die Jaap wil gooien... die heeft Nadia verstopt nadat Brian dit haar verteld had... en ze is van plan ze te pureren om Huub en Lieke te terroriseren... zoiets...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, de tweede (van de 3) keer dat ze pureren zei. Nou ja, we komen er wel achter.
Net in de slaapkamer ook weer even zo'n gemeen steekje onder water van Nadia tegen Amanda : Ik was zó blij dat Brian het me gezegd heeft (van de tomaten..)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:05 schreef wolferl het volgende:
Amanda moest eens weten hoe erg ziekelijk Nadia loopt te stoken tussen Brian en Amanda.
Laat gaan. Dan heeft ze Huub en Lieke helemaal over de zeik. En die gaan veel verder dan Nadia het kan bedenken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:03 schreef Starlie het volgende:
Ik begin Nadia een beetje irritant te vinden... wat moet ze in vredesnaam met Amanda????!!!!!! En ze wil gaan terroriseren..... iets met slootwater??! Verzin toch iets beters!
Mooi, karakter, persoonlijkheid, presence.quote:
Oh, wat enig. Dat wordt dikke pret, zo grappig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft met de tomaten te maken die Jaap wil gooien... die heeft Nadia verstopt nadat Brian dit haar verteld had... en ze is van plan ze te pureren om Huub en Lieke te terroriseren... zoiets...
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:09 schreef wolferl het volgende:
Gadverdamme, als ik Nadia in der onderbroek zie lopen vind ik Natasia veel lekkerder.
Ik kan niet wachten tot er weer wat aktie komt... niet meteen zo negatief Disaantje...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, wat enig. Dat wordt dikke pret, zo grappig.
![]()
Ik had het gecapt maar besloot de cap weer weg te gooienquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:09 schreef scanman01 het volgende:
Natasia vervuilt de streams weer door topless rond te stappen.
Jaap is dat van plan dus wil ze terror op Huub en Liekequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Het heeft met de tomaten te maken die Jaap wil gooien... die heeft Nadia verstopt nadat Brian dit haar verteld had... en ze is van plan ze te pureren om Huub en Lieke te terroriseren... zoiets...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |