Alhoewel ik vind dat Gert voor een deel zichzelf projecteert op sommigen in de COS, moet ik het qua Nadia met jullie eens zijn. Ik denk dat haar huilen echt was, maar ik vind haar niet leuk en een roddelaarster en een domme gans omdat ze Dennis gratis en voor niets aan zijn gerief helpt... en toch zie ik dat er meer achter wordt gezocht dan er volgens mij is. Het is een vrij dom en naief meisje. Voor mij in elk geval geen aanleiding tot 'haat'.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sterker nog: vorige week heerste er in de COS een algemene verontwaardiging over het feit dat Nadia door Natasia zo toegetakeld was.... de onschuldige, vriendelijke, beleefde en godzijdank niet zo ordinaire Nadia.
Het gaat er dus vooral om wie er schuldig is en wie het slachtoffer is, niet wat de ernst van het letsel is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef Borga het volgende:
[..]
Dat kwam omdat Zdngmw zo mateloos populair is bij iedereen
Helemaal niets, in mijn optiek. Anders ga je toch niet 24/7 in een door camera's geobserveerde setting zitten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:20 schreef Leandra het volgende:
En het verschil met de andere bewoners is???
alles voor back up hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Alhoewel ik vind dat Gert voor een deel zichzelf projecteert op sommigen in de COS, moet ik het qua Nadia met jullie eens zijn. Ik denk dat haar huilen echt was, maar ik vind haar niet leuk en een roddelaarster en een domme gans omdat ze Dennis gratis en voor niets aan zijn gerief helpt... en toch zie ik dat er meer achter wordt gezocht dan er volgens mij is. Het is een vrij dom en naief meisje. Voor mij in elk geval geen aanleiding tot 'haat'.
preciesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat er dus vooral om wie er schuldig is en wie het slachtoffer is, niet wat de ernst van het letsel is.
Nadia ook al??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helemaal niets, in mijn optiek. Anders ga je toch niet 24/7 in een door camera's geobserveerde setting zitten?
Ik denk dat Nadia nog een beetje onwennig is en zich over haar schroom heen moet zetten. Hopelijk gebeurt dat vannacht, als ze wordt geanalyseerd door Brian.
Bij mij tellen meestal opzet (bewust zijn van wat je uitdeelt) en boosaardigheid. Zo'n Brian die doelbewust een adres opslaat om het te kunnen gebruiken, zo'n Natasia die bij het minste geringste doelgericht met een nagel voor je oog staat... dat soort zaken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat er dus vooral om wie er schuldig is en wie het slachtoffer is, niet wat de ernst van het letsel is.
Zo'n vaart zal het wel niet lopen, maar het zou me niets verbazen als dat nog te gebeuren staat.quote:
Gewoon Neder(moslim)land over een jaartje of 75.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:26 schreef Disana het volgende:
Het lijkt Urk of Staphorst wel... mannen hier, vrouwen daar.
Die AH aktie van de hopman was kinderlijke simpelheid, beetje dom...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:58 schreef scanman01 het volgende:
[..].... Je komt nu echt net zo cynisch over als je verhaal over de AH acties... met het enorme verschil dat je nu alleen niet cynisch bent.
![]()
Dan hebben de vrouwen het aan zichzelf te danken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:27 schreef Borga het volgende:
[..]
Gewoon Nederland over een jaartje of 75.
Gelukkig dat een aantal mensen met iets meer intelligentie dan die van een gestoomde makreel, er wèl om kon lachen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Die AH aktie van de hopman was kinderlijke simpelheid, beetje dom...![]()
Eric Satie... gymnopedie no. 1quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
hoe heet dat stuk muziek wat brian nu probeert te spelen?
Flink wat mensen - mods included - vielen grandioos door de mand jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig dat een aantal mensen met iets meer intelligentie dan die van een gestoomde makreel, er wèl om kon lachen.
On topic maar weer.![]()
nog ff OT.. ik vond het een geweldig topic... tranen over mijn kaken gelachenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig dat een aantal mensen met iets meer intelligentie dan die van een gestoomde makreel, er wèl om kon lachen.
On topic maar weer.![]()
Dennis heeft de juiste voor- en afkeuren...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:33 schreef wolferl het volgende:
Denniks zit er nu weer bij als een zoutzak in dat hoekje.
Waarom wordt dit gepikt van de bewoners, ze vonden Nicolaas al zo saai en afwezig, Denniks is tien keer erger.
Oh, was dat een grap. Ik dacht dat het serieus was. Ik was heel enthousiast om mee te doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
On topic maar weer.![]()
Welk stukje?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:37 schreef scanman01 het volgende:
In het begin werd er trouwens een asociaal stukje geplaatst hier, wat door Nadia op een forum zou zijn geschreven. Toen ze net binnen was, waren we het er allemaal over eens dat dat niet door deze Nadia kon zijn geschreven. Daar begin ik nu over te twijfelen.
Ik weet niet meer waar het staat, maar ene Nadia zeikte Huub (en Lieke ook geloof ik) echt op een vrij asociale manier af.quote:
jeuk?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:39 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Amanda nou weer om Brian heen te hangen?
Nog geen uur geleden: ik haaaaaaaat die gast, écht![]()
Ik zie het aan je mooie avatar.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Oh, was dat een grap. Ik dacht dat het serieus was. Ik was heel enthousiast om mee te doen.
Serieus? In dat stukje stond zo ongeveer elke zin kanker-dit en kanker-dat. En dat hoor je Nadia nooit zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:37 schreef scanman01 het volgende:
In het begin werd er trouwens een asociaal stukje geplaatst hier, wat door Nadia op een forum zou zijn geschreven. Toen ze net binnen was, waren we het er allemaal over eens dat dat niet door deze Nadia kon zijn geschreven. Daar begin ik nu over te twijfelen.
Dat heb ik Nadia inderdaad nog niet horen zeggen nee, dus wat dat betreft zou het nog steeds niet logisch zijn dat het van haar hand kwam. Maar die hekel voor Huub proef ik de laatste dagen wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:40 schreef Gert het volgende:
Serieus? In dat stukje stond zo ongeveer elke zin kanker-dit en kanker-dat. En dat hoor je Nadia nooit zeggen.
Het leek er nog meer op dat het door één van die drie ongelooflijk asociale hoeren die bij Huub op bezoek waren, was geschreven.![]()
Jezelf blijven in zijn/haar omgeving.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef wolferl het volgende:
Weet iemand hoe je ijdel persoon kan breken, wat zou dus een zwakke plek van een ijdel persoon zijn.
Volgens mij is een ijdel persoon vaak vooral een onzeker persoon. Heel lang voor de spiegel omdat het allemaal perfect moet zijn. Die zijn dus vrij makkelijk te breken als je ze op hun uiterlijk aanvalt denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:43 schreef wolferl het volgende:
Weet iemand hoe je ijdel persoon kan breken, wat zou dus een zwakke plek van een ijdel persoon zijn.
ik vind het heel actueel.... zo ziet ze er heel natuurlijk uit... jammer dat ze altijd die ongeimpregneerde nylon haartjes gebruiktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Oh, was dat een grap. Ik dacht dat het serieus was. Ik was heel enthousiast om mee te doen.
Had nog een picje van Natasia dat niet meer actueel is maar toch...
[afbeelding]
tja dat weten wij met streams ook nog steeds niet... net hing ze weer aan hem, al gaf hij haar toen weinig sjoege..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:47 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb geen streams.......Maar is het nu UIT tussen Brian en Del of is het nog aan?
Ik denk dat dit een goede oplossing is voor Breenless.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:49 schreef Zora01 het volgende:
[..]
tja dat weten wij met streams ook nog steeds niet... net hing ze weer aan hem, al gaf hij haar toen weinig sjoege..
IJdel = ingenomenheid met het eigen uiterlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
edit: nu ik het weer zo nalees heb ik al twijfels over of een ijdel persoon ook een onzeker persoon is.
Onduidelijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:49 schreef demins het volgende:
Komt Tamara nog?
Nadia vind dat ook terechtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:50 schreef Gert het volgende:
[..]
IJdel = ingenomenheid met het eigen uiterlijk.
We hebben het hier neem ik aan over Nadia.
Ik denk dat ze ingenomen is met haar koppie (en ik vind: terecht), en heel onzeker over de rest van haar lichaam (en dat vind jíj terecht)
De lessen die zijn geweest, bedoel je?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef meta4 het volgende:
Iemand caps van de catwalk les ??
Je bent wel consequent, want ze doet me echt heel erg aan Dido denken.... en dat was de laatste keer (dat ik me kan herinneren) dat jij op fok een vrouw verdedigde. Laten we het zo zeggen: wat muziek betreft hebben we wel raakvlakken... wat vrouwen betreft zeer weinigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:50 schreef Gert het volgende:
[..]
IJdel = ingenomenheid met het eigen uiterlijk.
We hebben het hier neem ik aan over Nadia.
Ik denk dat ze ingenomen is met haar koppie (en ik vind: terecht), en heel onzeker over de rest van haar lichaam (en dat vind jíj terecht)
Dat was net toch?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
De lessen die zijn geweest, bedoel je?
Dat hopen we (bijna) allemaalquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:54 schreef riri het volgende:
Lieke:Ik vind wel goed dat ze het doet hoor....maar ik hoop dat ze keihard op d'r bek gaat![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |