Dat weet hij zelf ooke cht wel hoor, hij kan haar niet uitstaan, maar heeft de sex gewoon nodig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:21 schreef Starlie het volgende:
Ik hoop zooooo dat Brain heeeeeel goed gaat luisteren naar wat Tamara heeft gezegd... want volgens mij is de conclusie van alles wat ze heeft gezegd: DUMP AMANDA!
en ik danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:21 schreef Talitha het volgende:
[..]Iemand moet het niveau van de COS toch naar beneden halen?
En ontopic: ik ga slapen![]()
preciesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:21 schreef Starlie het volgende:
Ik hoop zooooo dat Brain heeeeeel goed gaat luisteren naar wat Tamara heeft gezegd... want volgens mij is de conclusie van alles wat ze heeft gezegd: DUMP AMANDA!
Die dialoog hadden ze ook al gebruikt in het gesprek tussen Sylvia en Brian, de dag voordat ze getoneelhaakt werd...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
Een wijze raad opgepikt van ATWT, erger kan het niet.
Is hij inmiddels al een keer klaargekomen dan?!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat weet hij zelf ooke cht wel hoor, hij kan haar niet uitstaan, maar heeft de sex gewoon nodig.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:21 schreef Starlie het volgende:
iemand uitmaken voor marokkanse kuthoer, d'r broek van d'r kont aftrekken, wat een terechtte actie zeg! kom op hij kan het nooit met woorden af. pretendeert het alleen maar. ik was eerst best oop zijn hand, maar hij is verandert en zeker niet in zijn voordeel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk dat je 'jullie' zegt, maar ik ben flink wat keren heel erg tégen Huub geweest. Ook nu vind ik het nog steeds een super irritant ventje. Maar met zijn acties vanavond tegen Nadia had hij echt volkomen gelijk. Ik ruzies met Lieke vind ik hem vooral super storend en een walgelijk betweterig mannetje. Hij lult ieder voorval zo om dat het in zijn eigen straatje past. Lieke pikt dat alleen niet altijd en daarom zo vaak ruzies.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat is net zoiets als... ik eet mijn schoen op als elvis nog leeft![]()
amanda wordt grijs...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef akveor het volgende:
Snel ff caps van die andere streams...
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo creatief zijn ze bij deze redaktie nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu moet de optie komen dat Nadia langer mag blijven en dat iedereen moet stemmen..
Errrrrrrquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen.
Maak je me nu blij?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die dialoog hadden ze ook al gebruikt in het gesprek tussen Sylvia en Brian, de dag voordat ze getoneelhaakt werd...
Ehm... ehm... ik geef het opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen.
Omdat ze het inhoudelijk niet echt lukken, gaat het al snel over het afvallen op het uiterlijk van een ander. Verder komen ze niet. Het verschil in niveau is altijd wel merkbaar, maar nu is heel duidelijk te zien idd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zijn van die enorme lage opmerkingen. Ongelooflijk. Gelukkig doet Lieke het op andere manieren.
Verschil in niveau is niet vaak zó duidelijkgeweest.
Hooeveel? En wat is het nummer voor die gegarandeerde koffer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen.
Brian "Hoe is het met de kleine man?"quote:
ze kijkt me veel te verliefd naar brian, misschien is ze bi ipv lesbischquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef solara4 het volgende:
ze heeft ruzie ik egypte gehad met de familie omdat ze verteld heedt dat ze een vriendin heeft, dat jkan niet daar
wanneer haar haar dezelfde functie als haar klit heeft heeft ze brian helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |