Misschien een glazen bol?quote:
Ik heb wel eens gelachen om Brian, ook wel vaker dan eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het moment dat dat wel gebeurt spring ik voor de trein.
Deze 2 ordinaire meiden weten gewoon niet beter dat schelden de enige manier is om een discussie te winnen (in hun ogen dan). Wat wel opmerkelijk is, is dat Amanda, Nadia en Natasja allemaal zonder vader opgegroeid zijn. Toeval of een gebrek aan discipline in de opvoeding?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:18 schreef riri het volgende:
deze mensen zijn doodsbang voor Lieke...ik kan er niets anders van maken....ik snap namelijk niet als je voor iemand niet bang bent je nodig hebt hem of haar de huid vol te schelden
Kijk even naar zijn naam....Dement orquote:
Leuk dat je 'jullie' zegt, maar ik ben flink wat keren heel erg tégen Huub geweest. Ook nu vind ik het nog steeds een super irritant ventje. Maar met zijn acties vanavond tegen Nadia had hij echt volkomen gelijk. Ik ruzies met Lieke vind ik hem vooral super storend en een walgelijk betweterig mannetje. Hij lult ieder voorval zo om dat het in zijn eigen straatje past. Lieke pikt dat alleen niet altijd en daarom zo vaak ruzies.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:16 schreef dahlia het volgende:
[..]
Precies! zijn gedrag interpreteer je wel goed. Waarom niet bij iedere speler? Alles wat Huub doet vinden jullie goed, dat snap ik dus niet!!
Allemaal het prototype viswijvenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Deze 2 ordinaire meiden weten gewoon niet beter dat schelden de enige manier is om een discussie te winnen (in hun ogen dan). Wat wel opmerkelijk is, is dat Amanda, Nadia en Natasja allemaal zonder vader opgegroeid zijn. Toeval of een gebrek aan discipline in de opvoeding?
dat is net zoiets als... ik eet mijn schoen op als elvis nog leeftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het moment dat dat wel gebeurt spring ik voor de trein.
Je kinderen ook zeker??quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelachen om Brian, ook wel vaker dan eens.
Een wijze raad opgepikt van ATWT, erger kan het niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:19 schreef akveor het volgende:
Tamara: Elke belangrijke beslissing moet je niet nemen met je verstand.
Brian: Waarmee moet je die dan nemen.....?
Tamara: Met je gevoel....
welke stream heb jij.... Huub is al een uur niet in beeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:15 schreef Dementor het volgende:
Volgens mij heeft huub weer iets gekregen van achter een blowtje ofzoiets want hij is weer super suf.
dat ze beter naar huis kan komenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef riri het volgende:
wat zou de moeder van nadia van haar dochter vinden?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:08 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ze ziet er sowiezo niet uiten die stem van haar irriteert me ook mateloos
![]()
quote:
Vertelquote:
Precies ja. Geen risico dat je het ook moet doen dusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat is net zoiets als... ik eet mijn schoen op als elvis nog leeft![]()
Dat weet hij zelf ooke cht wel hoor, hij kan haar niet uitstaan, maar heeft de sex gewoon nodig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:21 schreef Starlie het volgende:
Ik hoop zooooo dat Brain heeeeeel goed gaat luisteren naar wat Tamara heeft gezegd... want volgens mij is de conclusie van alles wat ze heeft gezegd: DUMP AMANDA!
en ik danquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:21 schreef Talitha het volgende:
[..]Iemand moet het niveau van de COS toch naar beneden halen?
En ontopic: ik ga slapen![]()
preciesquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:21 schreef Starlie het volgende:
Ik hoop zooooo dat Brain heeeeeel goed gaat luisteren naar wat Tamara heeft gezegd... want volgens mij is de conclusie van alles wat ze heeft gezegd: DUMP AMANDA!
Die dialoog hadden ze ook al gebruikt in het gesprek tussen Sylvia en Brian, de dag voordat ze getoneelhaakt werd...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef beequeen het volgende:
Een wijze raad opgepikt van ATWT, erger kan het niet.
Is hij inmiddels al een keer klaargekomen dan?!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef farceman het volgende:
[..]
Dat weet hij zelf ooke cht wel hoor, hij kan haar niet uitstaan, maar heeft de sex gewoon nodig.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:21 schreef Starlie het volgende:
iemand uitmaken voor marokkanse kuthoer, d'r broek van d'r kont aftrekken, wat een terechtte actie zeg! kom op hij kan het nooit met woorden af. pretendeert het alleen maar. ik was eerst best oop zijn hand, maar hij is verandert en zeker niet in zijn voordeel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Leuk dat je 'jullie' zegt, maar ik ben flink wat keren heel erg tégen Huub geweest. Ook nu vind ik het nog steeds een super irritant ventje. Maar met zijn acties vanavond tegen Nadia had hij echt volkomen gelijk. Ik ruzies met Lieke vind ik hem vooral super storend en een walgelijk betweterig mannetje. Hij lult ieder voorval zo om dat het in zijn eigen straatje past. Lieke pikt dat alleen niet altijd en daarom zo vaak ruzies.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
dat is net zoiets als... ik eet mijn schoen op als elvis nog leeft![]()
amanda wordt grijs...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef akveor het volgende:
Snel ff caps van die andere streams...
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo creatief zijn ze bij deze redaktie nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu moet de optie komen dat Nadia langer mag blijven en dat iedereen moet stemmen..
Errrrrrrquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen.
Maak je me nu blij?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die dialoog hadden ze ook al gebruikt in het gesprek tussen Sylvia en Brian, de dag voordat ze getoneelhaakt werd...
Ehm... ehm... ik geef het opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen.
Omdat ze het inhoudelijk niet echt lukken, gaat het al snel over het afvallen op het uiterlijk van een ander. Verder komen ze niet. Het verschil in niveau is altijd wel merkbaar, maar nu is heel duidelijk te zien idd.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zijn van die enorme lage opmerkingen. Ongelooflijk. Gelukkig doet Lieke het op andere manieren.
Verschil in niveau is niet vaak zó duidelijkgeweest.
Hooeveel? En wat is het nummer voor die gegarandeerde koffer?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen.
Brian "Hoe is het met de kleine man?"quote:
ze kijkt me veel te verliefd naar brian, misschien is ze bi ipv lesbischquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef solara4 het volgende:
ze heeft ruzie ik egypte gehad met de familie omdat ze verteld heedt dat ze een vriendin heeft, dat jkan niet daar
wanneer haar haar dezelfde functie als haar klit heeft heeft ze brian helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen.
Kijk ff wat filmpjes terug dan ben je zo genezen, echt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind hem ECHT leuk hoe Brian nu is..
godsamme... je bent je toch niet aan het aftrekkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Zoiets zal het wel zijn ja! Maar vind je haar echt verliefd kijken naar Brain??? Ik zit wel op een zoen te wachten maar dan kan ik lang wachten denk ik!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze kijkt me veel te verliefd naar brian, misschien is ze bi ipv lesbisch
Yup zo zou ie kunnen winnen.... Hij zou nog wel eens een paar ounten in de PP kunnen stijgen... dit wordt uitgezonden in de week van de PP.... Goed gedaan Huub. Sukkel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Hmz...Eric had het ook over "gevoelens", dat die niet meer goed waren bij de huidige gang van zaken in het programma. Dus misschien is dat een teken dat Brian snel weg gaatquote:
de vonken springen over en weerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja! Maar vind je haar echt verliefd kijken naar Brain??? Ik zit wel op een zoen te wachten maar dan kan ik lang wachten denk ik!
Het werd vooral duidelijk hoe ontzettend ongelukkig Brian in de kooi is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Desii het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen... dit is de eerste keer dat ik een uur achter elkaar naar Brian kan luisteren.... zal wel door Tamara komen...
Heb wel sympathie voor der...
ze heeft volgens mij ook goed door dat het een spel is...![]()
sjonge jonge ze heeft al een mannen figuur en nu zie ik (ja oeps, beetje laat pas!) dat ze ook nog eens nul comma nul borsten heeft. zo te zien lijkt het wel of het 2 deukjes zijn inplaats van borsten! wel zielig voor die muts...quote:
3,2,1..... Klaar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
Wel mooi dat we nu hebben kunne timen: Amand en Nadia zijn al ruim een uur met hun haren bezig
Nee, helaas het kwam er niet van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
Heeft ze dat kettinkje nou nog gekregen?
Jawel! Lieke kreeg nog een dikke knuffel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:29 schreef Marrije het volgende:
zegt ze lieke geen gedag??
heeft ze last van een virusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:26 schreef beequeen het volgende:
Tamara: Ik mis mijn IT mannetje.
En Brian die dan Lieke gaat beledigen omdat ze geen borsten heeftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:29 schreef nibbieworld het volgende:
sjonge jonge ze heeft al een mannen figuur en nu zie ik (ja oeps, beetje laat pas!) dat ze ook nog eens nul comma nul borsten heeft. zo te zien lijkt het wel of het 2 deukjes zijn inplaats van borsten! wel zielig voor die muts...![]()
En tegen de chauffeur nog even: "Voorzichtig rijden hè.quote:
Ja die had ze al....ze liet hem zien en het waren geen hartjes..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
Heeft ze dat kettinkje nou nog gekregen?
ja echt wel. Ze had het kettinkje achter gekregen! Ze heeft het brian zelf laten zien. Het waren geen hartjes maar tulpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |