Kijk ff wat filmpjes terug dan ben je zo genezen, echt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind hem ECHT leuk hoe Brian nu is..
godsamme... je bent je toch niet aan het aftrekkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Zoiets zal het wel zijn ja! Maar vind je haar echt verliefd kijken naar Brain??? Ik zit wel op een zoen te wachten maar dan kan ik lang wachten denk ik!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
ze kijkt me veel te verliefd naar brian, misschien is ze bi ipv lesbisch
Yup zo zou ie kunnen winnen.... Hij zou nog wel eens een paar ounten in de PP kunnen stijgen... dit wordt uitgezonden in de week van de PP.... Goed gedaan Huub. Sukkel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Hmz...Eric had het ook over "gevoelens", dat die niet meer goed waren bij de huidige gang van zaken in het programma. Dus misschien is dat een teken dat Brian snel weg gaatquote:
de vonken springen over en weerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zoiets zal het wel zijn ja! Maar vind je haar echt verliefd kijken naar Brain??? Ik zit wel op een zoen te wachten maar dan kan ik lang wachten denk ik!
Het werd vooral duidelijk hoe ontzettend ongelukkig Brian in de kooi is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:23 schreef Desii het volgende:
Ik ga het gewoon zeggen... dit is de eerste keer dat ik een uur achter elkaar naar Brian kan luisteren.... zal wel door Tamara komen...
Heb wel sympathie voor der...
ze heeft volgens mij ook goed door dat het een spel is...![]()
sjonge jonge ze heeft al een mannen figuur en nu zie ik (ja oeps, beetje laat pas!) dat ze ook nog eens nul comma nul borsten heeft. zo te zien lijkt het wel of het 2 deukjes zijn inplaats van borsten! wel zielig voor die muts...quote:
3,2,1..... Klaar!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:29 schreef farceman het volgende:
Wel mooi dat we nu hebben kunne timen: Amand en Nadia zijn al ruim een uur met hun haren bezig
Nee, helaas het kwam er niet van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
Heeft ze dat kettinkje nou nog gekregen?
Jawel! Lieke kreeg nog een dikke knuffel!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:29 schreef Marrije het volgende:
zegt ze lieke geen gedag??
heeft ze last van een virusquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:26 schreef beequeen het volgende:
Tamara: Ik mis mijn IT mannetje.
En Brian die dan Lieke gaat beledigen omdat ze geen borsten heeftquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:29 schreef nibbieworld het volgende:
sjonge jonge ze heeft al een mannen figuur en nu zie ik (ja oeps, beetje laat pas!) dat ze ook nog eens nul comma nul borsten heeft. zo te zien lijkt het wel of het 2 deukjes zijn inplaats van borsten! wel zielig voor die muts...![]()
En tegen de chauffeur nog even: "Voorzichtig rijden hè.quote:
Ja die had ze al....ze liet hem zien en het waren geen hartjes..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:28 schreef Disana het volgende:
Heeft ze dat kettinkje nou nog gekregen?
ja echt wel. Ze had het kettinkje achter gekregen! Ze heeft het brian zelf laten zien. Het waren geen hartjes maar tulpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |