Je kan het ook positieveren; als huub straks iemand slaat hoeft hij er dus ook niet uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Maar laten we niet vergeten dat Nadia Huub dus geslagen heeft... en even later heeft ze ook Lieke nog geslagen. En de redactie wil dat gebeuren dus in de doofpot stoppen. Het klinkt ongelooflijk, maar waar. Wel even wakker houden. Topic openen ofzo.
ja en ze ging nog ff met dr hand door dr haarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja zoiets: en toen zei Brain: ze is lief he?! Toen begon Tamara ontzettend te stralen en zei ze dat ze daar nu niks over ging zeggen...
Slaat nergens op..hoeveel vrouwen lopen er niet met namen van kinderen op sieraden...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik denk het ook! Want dochters kopen altijd gouden ringen voor hun moeders!!!!
brian heeft andere kwaliteiten.... zuigen(en slikken) kan hij als de bestequote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef Mika25 het volgende:
Dus Brian's sexuele kunsten in bed waren zo slecht dat Tamara lesbisch geworden is
Eigenlijk kan ik me er wel wat bij voorstellen. Nena en Amanda hebben al gezegd dat Brian niet eens fatsoenlijk kan zoenen
Mooie opstekersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:53 schreef Gert het volgende:
Tamara verklapte ook dat Amanda het kettinkje al had gezien.
Tamara zegt dat Brian er totáál uitgeleefd uitziet. "En je wordt ontzéttend snel kwaad."
ik ook!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:57 schreef droomkoningin het volgende:
ik vind brian gewoon leuk zo samen met tamara...
Oww niet zo serieus!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Slaat nergens op..hoeveel vrouwen lopen er niet met namen van kinderen op sieraden...![]()
Er waren veel mensen die Brian een relaxte gast vonden in de eerste maand, maar dat veranderde vrij snel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Brian zoooo OK en leuk nu..nu vind ik het een leuke jongen.
Ik kan niet geloven dat Amanda hier met open ogen intrapt...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:57 schreef cindy10 het volgende:
ik voorspel nog een hoop ellende na dit bezoekje!
amanda gaat straks door het lint,en brengt brian vast ook weer tot het kookpunt met haar gezeik en gezuig![]()
![]()
![]()
![]()
zo'n stel had ik vroeger als collega's, en wat iedereen van hun dacht, daar kwamen zij pas later achterquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan aardig kloppen dus. Brian homo en Tammetje lesbisch, allebei laat uit de kast komen.
Zolang iemand het met hem eens is dan is hij aardig. Maak hem niet kwaad want dan sloopt hij de boelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Brian zoooo OK en leuk nu..nu vind ik het een leuke jongen.
Brian irl mag ik aannemen toch ook, neuken uit verveling en voor dekkingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef scanman01 het volgende:
Tamara zegt dat ze absoluut niet zo'n type is als Amanda.
"Absoluut niet. Daar loop ik liever voor weg"
Ik heb al een topic geopend inmiddels. De redactie wil dit laten ondersneeuwen door het bezoek van Tamara.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moest net even dringend iets doen vlak nadat het begon, dus ik kan er maar deels over meepraten. Waarom geen update, met alle caps die ervan zijn.
de toekomst zal het uitwijzen....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat Amanda hier met open ogen intrapt...
Brian zal supersterk na dit gesprek zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |